Thanks voor de tip!quote:Op maandag 8 september 2025 13:21 schreef Felixa het volgende:
Bij Albert Heijn hebben ze sinds vandaag Laatste Kans Koopjes. Je kunt in de app een filiaal kiezen en dan zie je wat ze allemaal hebben en met welke korting. Bij mijn filiaal zie ik een lange lijst staan met van alles en nog wat. Veel vers maar bijvoorbeeld ook Robijn droogtrommeldoekjes met 70% korting.
Wat geweldig!!!!quote:Op vrijdag 26 september 2025 20:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb een boodschappen cadeaubon gewonnen van 25¤ door het invullen van een enquête van de woningbouw
Ben een beetje inspiratieloos over wat ermee te halen. Dinsdag ga ik hem uitgeven
Alleen wat zouden jullie kopen met een vrije 25¤?
iets waarvan je normaal denkt... nahneuj is me de prijs niet waard.quote:Op vrijdag 26 september 2025 20:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja! Leuk he! Zag in de PostNL app dat ik van de woningbouw post kreeg en had direct stress. Zat die bon erin!quote:Op vrijdag 26 september 2025 20:55 schreef maily het volgende:
[..]
Wat geweldig!!!!
Geen advies wat je ermee moet gaan kopen, maar ik vind het super voor jou!!!
Kun je echt wel gebruiken; zeker nuquote:Op vrijdag 26 september 2025 20:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja! Leuk he! Zag in de PostNL app dat ik van de woningbouw post kreeg en had direct stress. Zat die bon erin!
(Ik dat het wat luxe lekkere dingen zoals frambozen en aardbeien oa wat ik normaal niet kan betalen. Alleen gewoon nieuwsgierig naar ideeën. Wasmiddel en zo voelt niet als "gewonnen". Wil wel mezelf luxe gunnen)
Ik zou eerst ook "lekker/nuttig" neerzetten... maar dacht... nee nuttig voelt niet zo speciaal.quote:Op vrijdag 26 september 2025 20:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja! Leuk he! Zag in de PostNL app dat ik van de woningbouw post kreeg en had direct stress. Zat die bon erin!
(Ik denk dat het wat luxe lekkere dingen zoals frambozen en aardbeien oa wat ik normaal niet kan betalen. Alleen gewoon nieuwsgierig naar ideeën. Wasmiddel en zo voelt niet als "gewonnen". Wil wel mezelf luxe gunnen)
Dat weet ik niet... vraag ik even in de winkelquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:06 schreef Elleska het volgende:
Moet die bon in 1x op?
Anders kan je er ook nu die frambozen en aardbeien mee halen en dan later iets anders waar je dan zin in hebt, of gewoon nog een keer hetzelfde omdat het kan.
Wat leuk, gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 26 september 2025 20:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb een boodschappen cadeaubon gewonnen van 25¤ door het invullen van een enquête van de woningbouw
Ben een beetje inspiratieloos over wat ermee te halen. Dinsdag ga ik hem uitgeven (bij de AH)
Leuk.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat weet ik niet... vraag ik even in de winkel
Alleen boodschappen doen is voor mij erg moeilijk (drukte prikkels en zo. Trek ik slecht). Dus ik ga denk ik hem wel in een keer uitgeven.
Frambozen en aardbeien en paksoi en spinazie... witvis.
Dus echte luxe.
Ik heb nog een paar nadenkdagen gelukkig. En voorpret.
Ben net een klein kindmaar ben hier zo blij mee
hier is het onderdeel van het verduurzamen van de hele flat, dus echt keuze was er niet, sowieso zouden we erop vooruit moeten gaan ivm eerst ouderwets dubbelglas en jaren 70 isolatiequote:Op zaterdag 27 september 2025 11:25 schreef Duderinnetje het volgende:
Even afgezien van dat het natuurlijk allerlei voordelen heeft (zoals comfort) is flink isoleren wel kostbaar. Voordat je het eruit hebt middels je E-rekening, ben je heel wat jaartjes verder vaak. Dus of het uiteindelijk zuiniger is dan wat meer stoken, is de vraag. Dat ligt er maar net aan hoe lang je ervan profiteert. Ik geloof dat ik eens las dat het bij 50+ jaar al niet meer uit kan je huidige huis grondig te isoleren. Natuurlijk kan het je verkoopprijs tzt verhogen, al wordt dat volgens mij ook overschat, zeker omdat wat nú goede isolatie is, over een decennium alweer achterhaald of verder verbeterd is.
Voor mij persoonlijk geldt dat als ik tot in de puntjes zou isoleren, en dat bedrag omreken naar E-rekening, ik voorlopig riant kan stoken.
Of een mooie plant, dan heb je er heel lang plezier van.quote:Op vrijdag 26 september 2025 20:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben een beetje inspiratieloos over wat ermee te halen. Dinsdag ga ik hem uitgeven (bij de AH)
De planten bij mijn AH's zijn echt het geld niet waard. Verwaarloosd, beestjes en duur (maar ik ben wellicht enigszins beïnvloed door het feit dat ik tot voor kort een eigen plantenwinkel hadquote:Op zaterdag 27 september 2025 19:27 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
Of een mooie plant, dan heb je er heel lang plezier van.
Ik ben geen plantenmens om eerlijk te zijnquote:Op zaterdag 27 september 2025 19:27 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
Of een mooie plant, dan heb je er heel lang plezier van.
quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:54 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
De planten bij mijn AH's zijn echt het geld niet waard. Verwaarloosd, beestjes en duur (maar ik ben wellicht enigszins beïnvloed door het feit dat ik tot voor kort een eigen plantenwinkel had)
Als je het niet voor basisbenodigdheden nodig hebt (wat ook een goede uitgave is), zou ik er echt een traktatie van maken. Lekker flesje drinken en misschien ingrediënten om te koken en een snackje. En er dan met iemand een leuke herinnering van maken.
Ook een goede optie...quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zou er gewoon wel basisdingen van kopen en de bespaarde ¤25 lekker elders uitgeven
Wij kiezen ook voor niet-verduurzamen omdat we het geld toch niet terugverdienen. We kleden ons wat dikker, en stoken minder, da's ook zuiniger en aan die lagere temperatuur wen je echt wel.quote:Op zaterdag 27 september 2025 11:25 schreef Duderinnetje het volgende:
Even afgezien van dat het natuurlijk allerlei voordelen heeft (zoals comfort) is flink isoleren wel kostbaar. Voordat je het eruit hebt middels je E-rekening, ben je heel wat jaartjes verder vaak. Dus of het uiteindelijk zuiniger is dan wat meer stoken, is de vraag. Dat ligt er maar net aan hoe lang je ervan profiteert. Ik geloof dat ik eens las dat het bij een leeftijd van 50+ jaar al niet meer uit kan je huidige huis grondig te isoleren. Natuurlijk kan het je verkoopprijs tzt verhogen, al wordt dat volgens mij ook overschat, zeker omdat wat nú goede isolatie is, over een decennium alweer achterhaald of verder verbeterd is.
Voor mij persoonlijk geldt dat als ik tot in de puntjes zou isoleren, en dat bedrag omreken naar E-rekening, ik voorlopig riant kan stoken.
Dit dus!quote:Op zaterdag 27 september 2025 22:18 schreef fietsmiep het volgende:
[..]
Wij kiezen ook voor niet-verduurzamen omdat we het geld toch niet terugverdienen. We kleden ons wat dikker, en stoken minder, da's ook zuiniger en aan die lagere temperatuur wen je echt wel.
Dat moet je ook niet bij de AH halen, wasmiddel. Als je een lekker Robijntje wilt kom ik die wel eens bij je brengen.quote:Op vrijdag 26 september 2025 20:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
(Ik denk dat het wat luxe lekkere dingen zoals frambozen en aardbeien oa wat ik normaal niet kan betalen. Alleen gewoon nieuwsgierig naar ideeën. Wasmiddel en zo voelt niet als "gewonnen". Wil wel mezelf luxe gunnen)
Oh lieverd doe niet zo malquote:Op zondag 28 september 2025 09:24 schreef Donna het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet bij de AH halen, wasmiddel. Als je een lekker Robijntje wilt kom ik die wel eens bij je brengen.![]()
Geniet er van. Je kan vast wat verzinnen.
Ik zou lekker chocolade halen en ijskoffietjes en carpaccio (+ toebehoren voor wraps) en een stokbroodje met aioli (die van de AH is zo lekker) en lekkere airfryer snacks 😇
Het is vandaag woensdagquote:Op zondag 28 september 2025 09:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh lieverd doe niet zo mal
Wasmiddel e.d. koop ik altijd zo goedkoop mogelijk (meestal Lidl)
Was ruikt altijd lekker fris. Dus prima
Ik denk dat luxe lekkerheidjes leuker vind dan normale boodschappen en die 25¤ voor wat anders...
Ik doe altijd zo bewust boodschappen dat ik het ook wel leuk vind om "los te gaan"
Ik laat het dinsdag even weten wat het geworden is!
Smakelijkquote:Op woensdag 1 oktober 2025 12:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klopt
Ik heb fruit gekocht
Luxe beleg en duur brood
Dat was tweederde bon
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |