abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 8 september 2025 @ 13:26:46 #91
382129 crew  Donna
pi_218714214
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 13:21 schreef Felixa het volgende:
Bij Albert Heijn hebben ze sinds vandaag Laatste Kans Koopjes. Je kunt in de app een filiaal kiezen en dan zie je wat ze allemaal hebben en met welke korting. Bij mijn filiaal zie ik een lange lijst staan met van alles en nog wat. Veel vers maar bijvoorbeeld ook Robijn droogtrommeldoekjes met 70% korting. :D
Thanks voor de tip!
  maandag 8 september 2025 @ 20:03:07 #92
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_218717518
Voor degene die nog op zoek zijn naar een internet en mobiel abonnement.

Magic monday bij Belsimpel, Odido Unlimited met onbeperkt data en bellen nu met 250 euro cashback, maar ook standaard extra korting van Odido deze maand.

Wijzig het adres van het abonnement naar een adres waar al Odido is en je krijgt nog 5 euro extra kllantvoordeel maandelijks. Dan kom je uit op ca 9.50 euro per maand.

Ik heb precies dit abonnement een maand terug afgesloten, alleen wel voor iets meer :(. Kennelijk is het abonnement nu ook in de aanbieding ook.

[ Bericht 23% gewijzigd door Kamelenteen op 08-09-2025 20:08:55 ]
pi_218877062
Ik heb vanochtend een pan ‘gratis’ appelcompôte gemaakt. Toevallig mochten we deze week op 2 locaties waar we waren (de kwekerij waar we planten haalden en bij een kringloopwinkels) wat geraapte moesappels meenemen. Symph heeft de boel vanochtend geschild en gesneden. Bolletje stemgember fijngesneden, beetje suiker, laatste restje rum, steranijs en een kaneelstokje toegevoegd en toen een klein half uurtje zachtjes laten koken. Het rook zo lekker. Ik heb het in porties ingevroren en net ook een restje zo opgegeten en de smaak is erg goed, lekker fris.
pi_218879116
Dit weekend is verzenden met DHL bij marktplaats maar ¤0,99. Dus mocht je iets op het oog hebben, dan scheelt dat nu in verzendkosten.
pi_218879180
Ik heb een boodschappen cadeaubon gewonnen van 25¤ door het invullen van een enquête van de woningbouw

Ben een beetje inspiratieloos over wat ermee te halen. Dinsdag ga ik hem uitgeven (bij de AH)

Alleen wat zouden jullie kopen met een vrije 25¤?
  Spellchecker vrijdag 26 september 2025 @ 20:55:44 #96
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_218879189
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 20:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb een boodschappen cadeaubon gewonnen van 25¤ door het invullen van een enquête van de woningbouw

Ben een beetje inspiratieloos over wat ermee te halen. Dinsdag ga ik hem uitgeven

Wat geweldig!!!!

Geen advies wat je ermee moet gaan kopen, maar ik vind het super voor jou!!!
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 26 september 2025 @ 20:57:11 #97
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_218879205
quote:
iets waarvan je normaal denkt... nahneuj is me de prijs niet waard.
Maar waarvan je wel denkt... dat vind ik lekker
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_218879220
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 20:55 schreef maily het volgende:

[..]
Wat geweldig!!!!

Geen advies wat je ermee moet gaan kopen, maar ik vind het super voor jou!!!
Ja! Leuk he! Zag in de PostNL app dat ik van de woningbouw post kreeg en had direct stress. Zat die bon erin!

(Ik denk dat het wat luxe lekkere dingen zoals frambozen en aardbeien oa wat ik normaal niet kan betalen. Alleen gewoon nieuwsgierig naar ideeën. Wasmiddel en zo voelt niet als "gewonnen". Wil wel mezelf luxe gunnen)
  Spellchecker vrijdag 26 september 2025 @ 20:59:39 #99
197773 crew  maily
pi_218879225
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 20:59 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja! Leuk he! Zag in de PostNL app dat ik van de woningbouw post kreeg en had direct stress. Zat die bon erin!

(Ik dat het wat luxe lekkere dingen zoals frambozen en aardbeien oa wat ik normaal niet kan betalen. Alleen gewoon nieuwsgierig naar ideeën. Wasmiddel en zo voelt niet als "gewonnen". Wil wel mezelf luxe gunnen)
Kun je echt wel gebruiken; zeker nu :Y O+
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 26 september 2025 @ 21:02:59 #100
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_218879255
quote:

[..]

(Ik denk dat het wat luxe lekkere dingen zoals frambozen en aardbeien oa wat ik normaal niet kan betalen. Alleen gewoon nieuwsgierig naar ideeën. Wasmiddel en zo voelt niet als "gewonnen". Wil wel mezelf luxe gunnen)
Ik zou eerst ook "lekker/nuttig" neerzetten... maar dacht... nee nuttig voelt niet zo speciaal.

wat ik er in dat geval voor zou halen zou ik pas in de winkel bepalen denk ik..
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_218879291
Moet die bon in 1x op?
Anders kan je er ook nu die frambozen en aardbeien mee halen en dan later iets anders waar je dan zin in hebt, of gewoon nog een keer hetzelfde omdat het kan.
pi_218879394
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 21:06 schreef Elleska het volgende:
Moet die bon in 1x op?
Anders kan je er ook nu die frambozen en aardbeien mee halen en dan later iets anders waar je dan zin in hebt, of gewoon nog een keer hetzelfde omdat het kan.
Dat weet ik niet... vraag ik even in de winkel

Alleen boodschappen doen is voor mij erg moeilijk (drukte prikkels en zo. Trek ik slecht). Dus ik ga denk ik hem wel in een keer uitgeven.

Frambozen en aardbeien en paksoi en spinazie... witvis.
Dus echte luxe.

Ik heb nog een paar nadenkdagen gelukkig. En voorpret.

Ben net een klein kind :@ maar ben hier zo blij mee
pi_218879411
quote:

Ben een beetje inspiratieloos over wat ermee te halen. Dinsdag ga ik hem uitgeven (bij de AH)

Wat leuk, gefeliciteerd!!
ik zou er wel iets extra lekkers van halen, zodat het echt als prijs / beloning voelt.

[ Bericht 0% gewijzigd door fietsmiep op 26-09-2025 21:29:09 ]
  vrijdag 26 september 2025 @ 21:26:30 #104
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_218879463
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 21:18 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dat weet ik niet... vraag ik even in de winkel

Alleen boodschappen doen is voor mij erg moeilijk (drukte prikkels en zo. Trek ik slecht). Dus ik ga denk ik hem wel in een keer uitgeven.

Frambozen en aardbeien en paksoi en spinazie... witvis.
Dus echte luxe.

Ik heb nog een paar nadenkdagen gelukkig. En voorpret.

Ben net een klein kind :@ maar ben hier zo blij mee
Leuk.
Kan je niet om 8.00 uur shoppen? Dan is er, hier teminste, nog niet veel loos. :)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_218880074
Hier zijn de dikkere pantoffels alweer opgezocht, en als het kouder wordt de fleecetrui en 's avonds op de bank een dekentje. lekker knus en de verwarming hoeft niet zo hoog (we stoken tot max 17 graden). We hebben dure stadswarmte, je kunt dan ook niet overstappen naar een ander.
De koudere temperatuur went, in het begin is het echt wel onaangenaam, maar het lichaam went aan de koudere temp..
pi_218881635
ik hoop dat ik deze winter helemaal niet meer hoef te stoken, gistern is het laatste deel isolatieglas erin gezet. evem afwachten wat de temperaturen hier gaan doen als ook raambekleding hangt enzo
  zaterdag 27 september 2025 @ 11:25:07 #107
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_218882640
Even afgezien van dat het natuurlijk allerlei voordelen heeft (zoals comfort) is flink isoleren wel kostbaar. Voordat je het eruit hebt middels je E-rekening, ben je heel wat jaartjes verder vaak. Dus of het uiteindelijk zuiniger is dan wat meer stoken, is de vraag. Dat ligt er maar net aan hoe lang je ervan profiteert. Ik geloof dat ik eens las dat het bij een leeftijd van 50+ jaar al niet meer uit kan je huidige huis grondig te isoleren. Natuurlijk kan het je verkoopprijs tzt verhogen, al wordt dat volgens mij ook overschat, zeker omdat wat nú goede isolatie is, over een decennium alweer achterhaald of verder verbeterd is.

Voor mij persoonlijk geldt dat als ik tot in de puntjes zou isoleren, en dat bedrag omreken naar E-rekening, ik voorlopig riant kan stoken. O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Duderinnetje op 27-09-2025 11:56:12 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_218882852
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 11:25 schreef Duderinnetje het volgende:
Even afgezien van dat het natuurlijk allerlei voordelen heeft (zoals comfort) is flink isoleren wel kostbaar. Voordat je het eruit hebt middels je E-rekening, ben je heel wat jaartjes verder vaak. Dus of het uiteindelijk zuiniger is dan wat meer stoken, is de vraag. Dat ligt er maar net aan hoe lang je ervan profiteert. Ik geloof dat ik eens las dat het bij 50+ jaar al niet meer uit kan je huidige huis grondig te isoleren. Natuurlijk kan het je verkoopprijs tzt verhogen, al wordt dat volgens mij ook overschat, zeker omdat wat nú goede isolatie is, over een decennium alweer achterhaald of verder verbeterd is.

Voor mij persoonlijk geldt dat als ik tot in de puntjes zou isoleren, en dat bedrag omreken naar E-rekening, ik voorlopig riant kan stoken. O+
hier is het onderdeel van het verduurzamen van de hele flat, dus echt keuze was er niet, sowieso zouden we erop vooruit moeten gaan ivm eerst ouderwets dubbelglas en jaren 70 isolatie
  zaterdag 27 september 2025 @ 19:27:19 #109
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_218886895
quote:

Of een mooie plant, dan heb je er heel lang plezier van.
pi_218887050
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 19:27 schreef Fietsertje70 het volgende:

[..]
De planten bij mijn AH's zijn echt het geld niet waard. Verwaarloosd, beestjes en duur (maar ik ben wellicht enigszins beïnvloed door het feit dat ik tot voor kort een eigen plantenwinkel had O-) )

Als je het niet voor basisbenodigdheden nodig hebt (wat ook een goede uitgave is), zou ik er echt een traktatie van maken. Lekker flesje drinken en misschien ingrediënten om te koken en een snackje. En er dan met iemand een leuke herinnering van maken.
pi_218887070
Ik zou er gewoon wel basisdingen van kopen en de bespaarde ¤25 lekker elders uitgeven
pi_218887098
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 19:27 schreef Fietsertje70 het volgende:

[..]
Ik ben geen plantenmens om eerlijk te zijn

quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 19:54 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]
De planten bij mijn AH's zijn echt het geld niet waard. Verwaarloosd, beestjes en duur (maar ik ben wellicht enigszins beïnvloed door het feit dat ik tot voor kort een eigen plantenwinkel had O-) )

Als je het niet voor basisbenodigdheden nodig hebt (wat ook een goede uitgave is), zou ik er echt een traktatie van maken. Lekker flesje drinken en misschien ingrediënten om te koken en een snackje. En er dan met iemand een leuke herinnering van maken.
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 september 2025 19:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zou er gewoon wel basisdingen van kopen en de bespaarde ¤25 lekker elders uitgeven
Ook een goede optie... :Y

Moet even bedenken waar die 25¤ dan naar toe gaan...
pi_218888155
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 11:25 schreef Duderinnetje het volgende:
Even afgezien van dat het natuurlijk allerlei voordelen heeft (zoals comfort) is flink isoleren wel kostbaar. Voordat je het eruit hebt middels je E-rekening, ben je heel wat jaartjes verder vaak. Dus of het uiteindelijk zuiniger is dan wat meer stoken, is de vraag. Dat ligt er maar net aan hoe lang je ervan profiteert. Ik geloof dat ik eens las dat het bij een leeftijd van 50+ jaar al niet meer uit kan je huidige huis grondig te isoleren. Natuurlijk kan het je verkoopprijs tzt verhogen, al wordt dat volgens mij ook overschat, zeker omdat wat nú goede isolatie is, over een decennium alweer achterhaald of verder verbeterd is.

Wij kiezen ook voor niet-verduurzamen omdat we het geld toch niet terugverdienen. We kleden ons wat dikker, en stoken minder, da's ook zuiniger en aan die lagere temperatuur wen je echt wel.
pi_218888206
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 22:18 schreef fietsmiep het volgende:

[..]
Wij kiezen ook voor niet-verduurzamen omdat we het geld toch niet terugverdienen. We kleden ons wat dikker, en stoken minder, da's ook zuiniger en aan die lagere temperatuur wen je echt wel.
Dit dus!
Naja ik woon sociale huur
Alleen aan weinig stoken en warme kleding want een mens!
  Moderator zondag 28 september 2025 @ 09:24:10 #115
382129 crew  Donna
pi_218890116
quote:

[..]

Dat moet je ook niet bij de AH halen, wasmiddel. Als je een lekker Robijntje wilt kom ik die wel eens bij je brengen. :Y

Geniet er van. Je kan vast wat verzinnen.

Ik zou lekker chocolade halen en ijskoffietjes en carpaccio (+ toebehoren voor wraps) en een stokbroodje met aioli (die van de AH is zo lekker) en lekkere airfryer snacks 😇
pi_218890163
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 09:24 schreef Donna het volgende:

[..]
Dat moet je ook niet bij de AH halen, wasmiddel. Als je een lekker Robijntje wilt kom ik die wel eens bij je brengen. :Y

Geniet er van. Je kan vast wat verzinnen.

Ik zou lekker chocolade halen en ijskoffietjes en carpaccio (+ toebehoren voor wraps) en een stokbroodje met aioli (die van de AH is zo lekker) en lekkere airfryer snacks 😇
Oh lieverd doe niet zo mal :*

Wasmiddel e.d. koop ik altijd zo goedkoop mogelijk (meestal Lidl)
Was ruikt altijd lekker fris. Dus prima

Ik denk dat luxe lekkerheidjes leuker vind dan normale boodschappen en die 25¤ voor wat anders...
Ik doe altijd zo bewust boodschappen dat ik het ook wel leuk vind om "los te gaan" ;)

Ik laat het dinsdag even weten wat het geworden is!
pi_218911000
Leuk man, zo’n cashback van Tikkie. Voor een kiwi, wat zijn die dingen achterlijk duur. En nu krijg ik steeds de melding dat mijn bon niet geldig is voor deze actie. Juiste product, juiste winkel, juiste datum. Je kunt alleen maar via whatsapp contact met ze opnemen en ik heb geen whatsapp.
  Spellchecker woensdag 1 oktober 2025 @ 12:28:08 #118
197773 crew  maily
pi_218911189
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 09:33 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oh lieverd doe niet zo mal :*

Wasmiddel e.d. koop ik altijd zo goedkoop mogelijk (meestal Lidl)
Was ruikt altijd lekker fris. Dus prima

Ik denk dat luxe lekkerheidjes leuker vind dan normale boodschappen en die 25¤ voor wat anders...
Ik doe altijd zo bewust boodschappen dat ik het ook wel leuk vind om "los te gaan" ;)

Ik laat het dinsdag even weten wat het geworden is!
Het is vandaag woensdag :+
pi_218911260
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 12:28 schreef maily het volgende:

[..]
Het is vandaag woensdag :+
Klopt O-)

Ik heb fruit gekocht
Luxe beleg en duur brood
Dat was tweederde bon
  Spellchecker woensdag 1 oktober 2025 @ 12:44:51 #120
197773 crew  maily