Toen al 😂quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:19 schreef Blues het volgende:
Het verhaal gaat...dat kleine Blues, die toen nog in een kinderstoel zat, de doperwtjes op haar bord niet wilde eten omdat ze ze (toen al) niet lekker vond.
Toen werd ze met stoel en al op de gang gezet (Opvoeding 1961) net zolang tot bordje leeg was.
Hele gang bleek vol te liggen omdat zij het wegschieten tussen duimpje en wijsvingertje heel goed bleek te kunnen.
Voekie ('t ouwe vuilnisbakkenhondje) hield wél van doperwtjes 🐶
Inderdaad daar zijn ze erg handig voor jaquote:Op zondag 3 augustus 2025 17:19 schreef AnneX het volgende:
Erwtjes liggen alleen in de vriezer vanwege een instant cold pack bij kneuzingen enzo.😉
Ik dacht dat ik geen doperwten lustte, kende ze alleen uit pot. Totdat ik es doperwten uit de vriezer kreeg.quote:
Erwten zijn naast hele, ongehakte spinazie eigenlijk de enige diepvriesgroente die ik echt lekker vind.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik geen doperwten lustte, kende ze alleen uit pot. Totdat ik es doperwten uit de vriezer kreeg.
Dat hadden wij drie thuis wel met raapstelen willen doen (is ook nooit goedgekomen)quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:19 schreef Blues het volgende:
Het verhaal gaat...dat kleine Blues, die toen nog in een kinderstoel zat, de doperwtjes op haar bord niet wilde eten omdat ze ze (toen al) niet lekker vond.
Toen werd ze met stoel en al op de gang gezet (Opvoeding 1961) net zolang tot bordje leeg was.
Hele gang bleek vol te liggen omdat zij het wegschieten tussen duimpje en wijsvingertje heel goed bleek te kunnen.
Voekie ('t ouwe vuilnisbakkenhondje) hield wél van doperwtjes 🐶
Moet je ze eens zaaien in je tuin. Dat is echt weer totaal anders.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik geen doperwten lustte, kende ze alleen uit pot. Totdat ik es doperwten uit de vriezer kreeg.
Ploeger maakt daarvoor hele mooie machines. EPD530 en EPD538 uit m'n hoofd.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Moet je ze eens zaaien in je tuin. Dat is echt weer totaal anders.
Wij vriezen ze ook zelf in, en ook die vind ik lekkerder dan supermarkt diepvries.
Wel een kutklus met doppen.
Heb je het over je kamp of over de film?quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:50 schreef derLudolf het volgende:
Oh fuck, het is een M7.
Maar het meisje uit de camerawinkel die hem nu afzuigt maakte dezelfde fout. M6 is ook veel meer voorkomend.
Euh…het is een jongeren kamp. Dit leest ietwat dubieus.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:50 schreef derLudolf het volgende:
Oh fuck, het is een M7.
Maar het meisje uit de camerawinkel die hem nu afzuigt maakte dezelfde fout. M6 is ook veel meer voorkomend.
De eerste zooi er met een keukenrol uit vegen. Inweken met afwasmiddel, leeggooien en nog een keer keukenrol er door. Dat wat er dan nog in zit is voor de vaatwasser.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:58 schreef AnneX het volgende:
[..]
Euh…het is een jongeren kamp. Dit leest ietwat dubieus.
Ik heb een problème, une grande problème. A là de Franse draken…
Een pasta schotel met kaas in de oven en dus schoonmaken. Nu RIP afwaskwast.
Hoe doen julie dat?
Schaal in d warme oven en de gesmolten kaas met keukenpapier eruit vegen, dan heb je al veel gehadquote:Op zondag 3 augustus 2025 19:58 schreef AnneX het volgende:
[..]
Euh…het is een jongeren kamp. Dit leest ietwat dubieus.
Ik heb een problème, une grande problème. A là de Franse draken…
Een pasta schotel met kaas in de oven en dus schoonmaken. Nu RIP afwaskwast.
Hoe doen julie dat?
Warmwater en vetoplosser, lees afwasmiddel.quote:Op zondag 3 augustus 2025 20:30 schreef Blues het volgende:
Nieuwe afwasborstel kopen of in de afwasmachine stoppen (doen we elke keer).
Aangekoekte kaas weken?
Vast een hele domme vraag, maar hoe komt dat beest dan bij jullie?quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Onderweg naar Sevilla om naar een (houd je)muildier te kijken. Heet. 40 graden. Normaal ben ik meer van open ramen en airco uit, maar nu mag'ie wel even aan.
Muildier draagt auto en LHO weer terugquote:Op zondag 3 augustus 2025 20:55 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Vast een hele domme vraag, maar hoe komt dat beest dan bij jullie?
Dit is een bedrijf dat ook vervoer doet. Al suggereerde een vriend om'm gewoon in de bus te doenquote:Op zondag 3 augustus 2025 20:55 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Vast een hele domme vraag, maar hoe komt dat beest dan bij jullie?
Dit.quote:Op zondag 3 augustus 2025 20:02 schreef fietsie het volgende:
Daar zijn jongerenkampen toch primair voor bedoeld ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |