Tevergeefs. Ook online is sprake van 3-4 el. 😂quote:Op zondag 3 augustus 2025 14:24 schreef Blues het volgende:
[..]
Oh huh nou ik zal t eens vragen aan Yvet![]()
Op 200 ml mais... zou ik denken aan el?
Dan ga ik uit van el.😇quote:
Ja, wanneer je eenmaal bij een recept bent is het prima maar om er te komen is stomquote:
Het leven is te kort voor stomme websites, dus die skip ik gewoonquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:07 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja, wanneer je eenmaal bij een recept bent is het prima maar om er te komen is stom
Goed idee zeg. Van de doperwten. 3/4 ml room 😇of 3/4 el.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Het leven is te kort voor stomme websites, dus die skip ik gewoon
Maisroom klinkt wel intrigerend, het eitje erbij snap ik dan weer niet zo in die combinatie
Ik maak wel regelmatig doperwten uit de vriezer even warm in gekookt water. Afgieten en dan met room mixen tot het een crème is, heerlijk om je platbrood met geroosterd vlees, met gegrilde groenten of stukken kaas mee te vullen
Iddquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:57 schreef AnneX het volgende:
[..]
Goed idee zeg. Van de doperwten. 3/4 ml room 😇of 3/4 el.
Ow. Buurvrouw is zaterdag as. uitgerekend. Dan zeg ik maar niks.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:42 schreef Kaatje1 het volgende:
Ben weer oudtante geworden.
Nichtje kreeg vanochtend weeen is naar Den Bosch gegaan want nergens plek (wonen in voormalig @:candaasje city) en de zoon is er.
Goeie want ik hou niet zo van hele erwtjes in mn gerecht.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Het leven is te kort voor stomme websites, dus die skip ik gewoon
Maisroom klinkt wel intrigerend, het eitje erbij snap ik dan weer niet zo in die combinatie
Ik maak wel regelmatig doperwten uit de vriezer even warm in gekookt water. Afgieten en dan met room mixen tot het een crème is, heerlijk om je platbrood met geroosterd vlees, met gegrilde groenten of stukken kaas mee te vullen
Wow wat een snelle bevalling!quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:42 schreef Kaatje1 het volgende:
Ben weer oudtante geworden.
Nichtje kreeg vanochtend weeen is naar Den Bosch gegaan want nergens plek (wonen in voormalig @:candaasje city) en de zoon is er.
Lol. Ik heb bijna exact dit rek aan de onderkant juist zo ingekort dat hij evenwijdig is aan de vensterbank (dus het raam nog open kan) én ik mijn handdoeken en 56433677 soorten bad- en douchespul juist op de badkamer kan bewaren.quote:Op zondag 3 augustus 2025 14:15 schreef fietsie het volgende:
@:vlindertje89 ik heb van IKEA twee van deze kastjes aan elkaar gemaakt met schroef materiaal bewaard van oudere IKEA sloop-projecten:
[ afbeelding ]
Daardoor kunnen nu alle handdoeken buiten de badkamer bewaard worden, en is het bad weer vrij voor gebruik.
(Had eerst een rek wat over het bad stond)
Ook geen verse uit de tuin?quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:06 schreef fietsie het volgende:
Ik heb doperwten nooit begrepen.
Al helemaal niet als voedsel.
Ja het is echt ideaal aan te passen: ik had nog goed verzinkbaar bevestigingsmateriaal om ze sjiek aan elkaar te makenquote:Op zondag 3 augustus 2025 17:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Lol. Ik heb bijna exact dit rek aan de onderkant juist zo ingekort dat hij evenwijdig is aan de vensterbank (dus het raam nog open kan) én ik mijn handdoeken en 56433677 soorten bad- en douchespul juist op de badkamer kan bewaren.
IKEA
Alleen heel jong, rauw van de plant (=zoet)quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ook geen verse uit de tuin?![]()
echt zo'n wereld van verschil met diepvries of pot doperwten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |