SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
O, ik dacht dat je al weg ging ...quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:38 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik nog niet hoor.
Ik kijk zo eerst aflevering 3 van Arcane nogHow can I make this topic about me?![]()
Ik mis @ieniminimuisIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Woudquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
fok zit te klagen dat mijn abo bijna verlopen is
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Laatste maand schatquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:41 schreef MooieTop6 het volgende:
fok zit te klagen dat mijn abo bijna verlopen isHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Slaap lekker voor strakkies.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gaat weer geld kostenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:41 schreef MooieTop6 het volgende:
fok zit te klagen dat mijn abo bijna verlopen is![]()
desktop fok is stomIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik weet niet beterquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hoe doe je iemand een abo geven met desktop fok?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
• Voor ¤ 15 is het nu mogelijk alsnog je nick te veranderen.
wat is dezeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik overweeg hetquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:45 schreef MooieTop6 het volgende:
wat is dezeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Via profiel van die persoon.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:44 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
hoe doe je iemand een abo geven met desktop fok?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Was een keer een actie, waar best respons op kwam.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:45 schreef MooieTop6 het volgende:
wat is deze
Na de actie hebben ze er een betaaloptie van gemaakt.![]()
kan nie vinden niequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
max een maand want je weet maar nooitquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ShiiShiquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Echte prepper weetquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:47 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
max een maand want je weet maar nooit
De wereld vergaatHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Post die persoon, dan op de naam boven de UI klikkenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Voor je het weet zit je weer in een vliegtuig naar een tropisch oordIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Hoezo je weet maar nooit?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:47 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
max een maand want je weet maar nooitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan ga je naar de posthistoryquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Post die persoon, dan op de naam boven de UI klikken
Doe ik de laatste maanden ook. Steeds een maand.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:47 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
max een maand want je weet maar nooit![]()
Helemaal boven posthistorisch zie je profielquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja maar op je profiel zie ik nergens 'geef abo'quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helemaal boven posthistorisch zie je profielIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
op het poppetje vóór de UI klikkenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:50 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ja maar op je profiel zie ik nergens 'geef abo'![]()
Is het je eigen profielquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:50 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ja maar op je profiel zie ik nergens 'geef abo'
Of van iemand anders?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En mooie kleurtjes voor vriendjesquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:51 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja had dat vooraf onderschat. Maar is echt zoveel fijner idd
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja vooral op mobiel was het bijna geen doorkomen aan met die ads iddquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:52 schreef Shii het volgende:
[..]
Zonder is eigenlijk niet te doen. Dan kun je nog beter uitloggen. Dan is het beter te lezen.
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:
Goed verstopt wel, slim ookIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Mag dat ?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik geef een likequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
alles is liefdeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
zo ook de poepbeurt die binenkort gaat gebeurenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Netjes netjesquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:58 schreef marc0871 het volgende:
[..]
De weg naar de top gaat over liken.
Ik ben weer 7 plaatsjes gestegen.
Ik stagneer al evenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja, maar bij jou gaat het over duizenden naar de volgende.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Netjes netjes
Ik stagneer al even
Die 7 van mij zaten maar 200 van elkaar.![]()
Ik weet hetquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 23:00 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ja, maar bij jou gaat het over duizenden naar de volgende.
Die 7 van mij zaten maar 200 van elkaar.
Het begin was best te doenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hallo niet de likebutton gebruiken heIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Toch gedaan.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 23:04 schreef MooieTop6 het volgende:
Hallo niet de likebutton gebruiken he![]()
![]()
Okequote:Op zaterdag 2 augustus 2025 23:12 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nee, maar ik ga nog niet naar bed![]()
What did you do?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 23:21 schreef bondage het volgende:
[..]
Nog wel maar heb zware arbeid verricht.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Dat wordt met rechts fappenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 23:23 schreef bondage het volgende:
[..]
Van alles wat. Geen idee hoe maar mijn linker arm doet pijnHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Tjaquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 23:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dat wordt met rechts fappen![]()
![]()
Gezellig naar het aquarium
Octopus grijpt arm van jongen (6) in Amerikaans aquarium; drie volwassenen nodig om hem los te krijgen
Koekoek![]()
Auw...quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 23:29 schreef maily het volgende:
Octopus grijpt arm van jongen (6) in Amerikaans aquarium; drie volwassenen nodig om hem los te krijgen
Koekoek![]()
Gewoon boven het water houden laat ie vanzelf losquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 23:29 schreef maily het volgende:
KoekoekHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
En nu moeten we het dier afmaken, dat mag hij niet doen
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ik wil m wel etenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 23:33 schreef Soury het volgende:
En nu moeten we het dier afmaken, dat mag hij niet doenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
8 armen van 1 tegen 8 armen van 4.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 23:29 schreef maily het volgende:
KoekoekI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Vroeger voorspelde oktopus paul wk wedstrijden. Tegenwoordig vermoord hij in weekenden jonge kinderen.
Met jambersstemBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik vind dat niks, ik eet alles hoor maar het is niet iets wat ik zou bestellen.quote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Deed hij goed ookquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 23:40 schreef StevenHyde het volgende:
Vroeger voorspelde oktopus paul wk wedstrijden. Tegenwoordig vermoord hij in weekenden jonge kinderen.
Met jambersstemHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Een aquarium waar je beesten kan aaien. Typisch America
Iedereen is een kutlultrut
Oh je hebt er één in je uiquote:Iedereen is een kutlultrut
Ik volg geen draad dus ik volg de windquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 23:46 schreef Koen66 het volgende:
ben ik ff weg is de discussie gelijk omgeslagenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Beter weer welquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 23:47 schreef Koen66 het volgende:
tijd is snel gegaan, DTS meet was al 2 maanden terugHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Geen ideequote:Op zaterdag 2 augustus 2025 23:49 schreef StevenHyde het volgende:
Hoeveel mensen waren er op die meet?![]()
Spijt van dat ik er niet bij was.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 23:47 schreef Koen66 het volgende:
tijd is snel gegaan, DTS meet was al 2 maanden terug![]()
![]()
Miljoenmiljardquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 23:49 schreef StevenHyde het volgende:
Hoeveel mensen waren er op die meet?
Trust nobody![]()
Sandman seizoen 2 maar meh.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
vertelquote:Op zondag 3 augustus 2025 00:01 schreef MizzezAmy het volgende:
Vandaag liep ik met mn hoofd in de wolken
Letterlijk
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ja! Hier is het nog 2 augustus!quote:Op zondag 3 augustus 2025 00:01 schreef maily het volgende:
[..]
Goeiemoggel![]()
Maar voor jou pas over een uurtje
Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Bijna tijd om naar het vliegveld te gaanI'm surrounded by morons!
Nee Trondheim Værnesquote:I'm surrounded by morons!
Bolkquote:Op zondag 3 augustus 2025 00:25 schreef Shii het volgende:
[..]
Bijna. Ben er nog even, beetje lurken, beetje bolken....
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Eigenlijk welquote:
Maar ik ga mijn zoon ophalen. Zijn vlucht was twee uur vertraagd.I'm surrounded by morons!
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Naar sonnenborgh/sterrenwacht geweest maar de lucht was bebolkt
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
BolkI'm surrounded by morons!
![]()
I'm surrounded by morons!
DubbebolkI'm surrounded by morons!
Waar punten?I'm surrounded by morons!
.I'm surrounded by morons!
Welke?quote:I'm surrounded by morons!
Geen idee waar je het over hebt.quote:Op zondag 3 augustus 2025 02:17 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik zag in het kort Masberum en nog iets. En toen de .I'm surrounded by morons!
Waarschijnlijkquote:I'm surrounded by morons!
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Staan ze op een trede?quote:Op zondag 3 augustus 2025 02:24 schreef Masberum het volgende:
Dat soort mods zouden af moeten treden
Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Je weet het zeker? Ook goed.quote:I'm surrounded by morons!
Alles is VTquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 03-08-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. HappyCharly / 225 / +86 / +4 / 109 / 148
2. Vino_Tinto / 138 / +30 / +0 / 571 / 633
3. FreshFruit / 99 / +29 / +0 / 343 / 418
4. Koen66 / 60 / +3 / +57 / 111 / 124
5. X55 / 59 / +27 / +0 / 309 / 335
6. greysbones / 55 / +0 / +0 / 132 / 139
7. loveislikeakiss / 48 / +27 / +0 / 263 / 307
8. MooieTop6 / 42 / +26 / +0 / 381 / 411
9. devzero / 40 / +8 / +0 / 70 / 88
10. _UserName_ / 40 / +37 / +0 / 128 / 153
11. marc0871 / 37 / +35 / +1 / 133 / 157
12. gebrokenglas / 35 / +23 / +0 / 143 / 167
13. DerRabbit / 33 / +26 / +0 / 106 / 126
14. Shii / 31 / +13 / +14 / 67 / 77
15. Masberum / 27 / +0 / +10 / 19 / 28
16. MizzezAmy / 25 / +1 / +2 / 115 / 128
17. maily / 24 / +20 / +0 / 229 / 248
18. Bargehassus / 22 / +22 / +0 / 137 / 155
19. Lovely / 21 / +11 / +0 / 180 / 199
20. Pinnenmutske / 20 / +12 / +0 / 79 / 95SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ik mis @FreshFruitIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Daar zijn VP's voorquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Koen!quote:Ik heb er maar eentje on the rocks ingeschonken... tis het tijdstip ervoor
Je kan in blijdorp ook beesten het aquarium draaien als je de backstage tour doet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 23:43 schreef Soury het volgende:
Een aquarium waar je beesten kan aaien. Typisch AmericaIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik las 'rastasalade'quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Oeh welke?quote:Op zondag 3 augustus 2025 02:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Koen!Ik heb er maar eentje on the rocks ingeschonken... tis het tijdstip ervoor
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Caribean style kipquote:Op zondag 3 augustus 2025 02:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ook heel lekker
https://littlesunnykitchen.com/rasta-pasta/
Als het on the rocks is, hoop ik dat het niet iets beter dan een JD/JW isquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dan maar puriteins zijn, maar er zijn grenzen
Don Papa laatst cadeau gekregen... moet zeggen .. papa gaat hardquote:
Puriteins ! Mooi woordquote:Op zondag 3 augustus 2025 02:38 schreef MooieTop6 het volgende:
Dan maar puriteins zijn, maar er zijn grenzenIk snap alles, begrijp er niets van.![]()
Oeh die had ik 2 jaar terug een keer voor m'n verjaardagquote:Op zondag 3 augustus 2025 02:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Don Papa laatst cadeau gekregen... moet zeggen .. papa gaat hardSame shit, different day
SC hopper present![]()
Die heb ik ook staanquote:Op zondag 3 augustus 2025 02:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Don Papa laatst cadeau gekregen... moet zeggen .. papa gaat hard
Ben toch wat meer van de BumbuIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nieuw voor mij, maar ik klaag niequote:Op zondag 3 augustus 2025 02:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oeh die had ik 2 jaar terug een keer voor m'n verjaardag
quote:Op zondag 3 augustus 2025 02:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bumbu?
Bewust uitgefaseerde malafide brouwende urine ?
Mijn brein werkt nog niet, ben net bruut wakker gemaaktquote:Op zondag 3 augustus 2025 02:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja juist, dat ja! Waarom denk je dat er een X op staatIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op zondag 3 augustus 2025 02:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Stop dan ook met eten !![]()
Trust nobody![]()
< Klopt bemoedigend tegen je voorhoofdquote:Op zondag 3 augustus 2025 02:45 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Mijn brein werkt nog niet, ben net bruut wakker gemaaktIk snap alles, begrijp er niets van.![]()
Dank, ik had dat nodigquote:Op zondag 3 augustus 2025 02:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Klopt bemoedigend tegen je voorhoofdIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Serge de kindervriendIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Forum Opties Forumhop: Hop naar: