SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
O, ik dacht dat je al weg ging ...quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:38 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik nog niet hoor.
Ik kijk zo eerst aflevering 3 van Arcane nogHow can I make this topic about me?![]()
Ik mis @ieniminimuisIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Woudquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
fok zit te klagen dat mijn abo bijna verlopen is
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Laatste maand schatquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:41 schreef MooieTop6 het volgende:
fok zit te klagen dat mijn abo bijna verlopen isHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Slaap lekker voor strakkies.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gaat weer geld kostenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:41 schreef MooieTop6 het volgende:
fok zit te klagen dat mijn abo bijna verlopen is![]()
desktop fok is stomIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik weet niet beterquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hoe doe je iemand een abo geven met desktop fok?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
• Voor ¤ 15 is het nu mogelijk alsnog je nick te veranderen.
wat is dezeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik overweeg hetquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:45 schreef MooieTop6 het volgende:
wat is dezeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Via profiel van die persoon.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:44 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
hoe doe je iemand een abo geven met desktop fok?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Was een keer een actie, waar best respons op kwam.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:45 schreef MooieTop6 het volgende:
wat is deze
Na de actie hebben ze er een betaaloptie van gemaakt.![]()
kan nie vinden niequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
max een maand want je weet maar nooitquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ShiiShiquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Echte prepper weetquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:47 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
max een maand want je weet maar nooit
De wereld vergaatHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Post die persoon, dan op de naam boven de UI klikkenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Voor je het weet zit je weer in een vliegtuig naar een tropisch oordIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Hoezo je weet maar nooit?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:47 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
max een maand want je weet maar nooitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan ga je naar de posthistoryquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Post die persoon, dan op de naam boven de UI klikken
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Doe ik de laatste maanden ook. Steeds een maand.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:47 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
max een maand want je weet maar nooit![]()
Helemaal boven posthistorisch zie je profielquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja maar op je profiel zie ik nergens 'geef abo'quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helemaal boven posthistorisch zie je profielIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
op het poppetje vóór de UI klikkenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:50 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ja maar op je profiel zie ik nergens 'geef abo'![]()
Is het je eigen profielquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:50 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ja maar op je profiel zie ik nergens 'geef abo'
Of van iemand anders?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En mooie kleurtjes voor vriendjesquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:51 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja had dat vooraf onderschat. Maar is echt zoveel fijner idd
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja vooral op mobiel was het bijna geen doorkomen aan met die ads iddquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:52 schreef Shii het volgende:
[..]
Zonder is eigenlijk niet te doen. Dan kun je nog beter uitloggen. Dan is het beter te lezen.
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:
Goed verstopt wel, slim ookIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Mag dat ?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik geef een likequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
alles is liefdeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
zo ook de poepbeurt die binenkort gaat gebeurenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Netjes netjesquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:58 schreef marc0871 het volgende:
[..]
De weg naar de top gaat over liken.
Ik ben weer 7 plaatsjes gestegen.
Ik stagneer al evenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja, maar bij jou gaat het over duizenden naar de volgende.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Netjes netjes
Ik stagneer al even
Die 7 van mij zaten maar 200 van elkaar.![]()
Ik weet hetquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 23:00 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ja, maar bij jou gaat het over duizenden naar de volgende.
Die 7 van mij zaten maar 200 van elkaar.
Het begin was best te doenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hallo niet de likebutton gebruiken heIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Toch gedaan.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 23:04 schreef MooieTop6 het volgende:
Hallo niet de likebutton gebruiken he![]()
![]()
Okequote:Op zaterdag 2 augustus 2025 23:12 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nee, maar ik ga nog niet naar bed
Forum Opties Forumhop: Hop naar: