SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
We bolken rustig dooorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik had een andere TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Ik heb de airco aan maar lig wel onder dekentje
Hoofd is warm, maar de rest niet
Ja ik ben raarIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
quote:Ik ookquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik durfde het niet te zeggenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:58 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik heb de airco aan maar lig wel onder dekentje
Hoofd is warm, maar de rest niet
Ja ik ben raar
quote:
![]()
Sow, altijd leuk die random aangerade shorts op Youtube:
Bekijk deze YouTube-video
Ik heb het 1 of 2x gedaan, maar dat doe ik dus ook nooit meer!
(Voeten dus he! Gezicht zou ik echt nooit doen!)
![]()
Tsjaa. Tiktoktubequote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:02 schreef ToT het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Gericht bolken is zo 2021Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:
Gewoon iedereen bam bats boemquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Gericht bolken is ook lastig, ik bolk gewoon.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Deze man snapt hetquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Gericht bolken is ook lastig, ik bolk gewoon.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zijn wel heel veel dotsquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb wel eens in riviertjes/meertjes gehad dat visjes aan de haartjes op mijn benen begonnen te trekken, maar ik zou een "spa" met uitgehongerde vissen dus nooit doen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:02 schreef ToT het volgende:
![]()
Hoe is het met de liefde ToT.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O, je hebt weer iemandquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja helemaal prima!We zijn bezig met de visa, er zit aardig schot in de zaak.
dus niet degene die al in Nederland was.
his wild romance
Have fun!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Welke ga je kijken?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
![]()
Zal eens even kijken waar die over gaat. Ben nu een serie aan het kijken of rtl 4 doc zag dat toevallig, vanavond deel 3 en 4 dus heb hem op opnemen gezet 1en 2 ben ik aan het terug kijkenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waar houd je van?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:18 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik zoek een een leuke film op netflix![]()
![]()
Die Lovely gaat kijken lijkt mij ook wel watquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:18 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik zoek een een leuke film op netflixWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, dit is weer een exotische!quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, je hebt weer iemanddus niet degene die al in Nederland was.
Maar wel heel ander materiaal dan m'n vorige.![]()
materiaal ookquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, dit is weer een exotische!
Maar wel heel ander materiaal dan m'n vorige.![]()
Maar dit gaat wel sneller in ieder geval. Geen twijfelende familie?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die staat ook op videoland zag ik netquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal eens even kijken waar die over gaat. Ben nu een serie aan het kijken of rtl 4 doc zag dat toevallig, vanavond deel 3 en 4 dus heb hem op opnemen gezet 1en 2 ben ik aan het terug kijken
Heb het in mijn lijst gezet"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
O wat vreselijk, die arme mensen en die kleine kinderen
Wat is er toch ellende in de wereld zeg.
https://www.telegraaf.nl/(...)tml?dicbo=v2-wnTsTKFWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O echt, ik ga even kijken dan hoef ik niet haastig die twee te kijkenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die staat ook op videoland zag ik net
Heb het in mijn lijst gezetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee dit gaat als een zonnetje!quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
materiaal ook![]()
Maar dit gaat wel sneller in ieder geval. Geen twijfelende familie?
Ze had papieren in haar geboorteplaats nodig, broerlief rijdt ff 5 uur haar naar hun ouders toe te brengen, en de volgende dag reden ze weer 5 uur terug.
Een aantal dagen later had ze nog weer andere papieren nodig, en broerlief sprong weer achter het stuur voor diezelfde rit.
Bij elkaar hebben ze dus 20 uur in de auto gezeten voor wat papieren om haar en 1 van haar kinderen hier naar toe te krijgen!
(Ze heeft 2 koters, waarvan eentje me al continu "papa" noemt!)
![]()
1. Horrorquote:
2. Romantische
3. Komedie / Fantasy
4. Avontuur
5. Thrillers
6. De rest
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Thailand - Cambodja gaat momenteel ook erg lekker. Ook oorlogsmisdaden enzo. Uiteraard wel op een veel kleinere schaal.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:24 schreef Dotteke het volgende:
O wat vreselijk, die arme mensen en die kleine kinderen
Wat is er toch ellende in de wereld zeg.
https://www.telegraaf.nl/(...)tml?dicbo=v2-wnTsTKF![]()
Komt er maar een mee dan?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee dit gaat als een zonnetje!
Ze had papieren in haar geboorteplaats nodig, broerlief rijdt ff 5 uur haar naar hun ouders toe te brengen, en de volgende dag reden ze weer 5 uur terug.
Een aantal dagen later had ze nog weer andere papieren nodig, en broerlief sprong weer achter het stuur voor diezelfde rit.
Bij elkaar hebben ze dus 20 uur in de auto gezeten voor wat papieren om haar en 1 van haar kinderen hier naar toe te krijgen!
Little Women al gezien? Is wel romantisch.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:25 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
1. Horror
2. Romantische
3. Komedie / Fantasy
4. Avontuur
5. Thrillers
6. De rest![]()
Ja die andere is wat ouder en is leerplichtig, de jongste nog niet. Daarbij kan ik me momenteel nog geen 3 tickets + onderhoud hier veroorloven.quote:![]()
Die is wel leuk.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:19 schreef X55 het volgende:
Ik kijk deze nu.
Bekijk deze YouTube-videoHow can I make this topic about me?![]()
Ik kon wel janken net, die kindertjes alleen nog maar botjesquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Thailand - Cambodja gaat momenteel ook erg lekker. Ook oorlogsmisdaden enzo. Uiteraard wel op een veel kleinere schaal.![]()
Hier houdt het ook niet op
https://www.telegraaf.nl/(...)ietigd/81432246.htmlWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb wat gemist.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee dit gaat als een zonnetje!
Waar komt ze vandaan?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
En dan laat ze1 kind achter?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die andere is wat ouder en is leerplichtig, de jongste nog niet. Daarbij kan ik me momenteel nog geen 3 tickets + onderhoud hier veroorloven.
Dat moet je ook maar kunnenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ga checken.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:27 schreef Shii het volgende:
[..]
Little Women al gezien? Is wel romantisch.Jaaaaaaaquote:
Gevonden op videoland, thnxquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die staat ook op videoland zag ik net
Heb het in mijn lijst gezet
![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:28 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb wat gemist.
Waar komt ze vandaan?![]()
Haar broer zorgt er voor.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan laat ze1 kind achter?
Dat moet je ook maar kunnen![]()
![]()
Online, as usual.quote:Wel flink rond zitten snuffelen en ben zeer kritisch geweest in mijn zoektocht.
![]()
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Online, as usual.Wel flink rond zitten snuffelen en ben zeer kritisch geweest in mijn zoektocht.
Kan ik online aan een nieuwe spanjaard of italiaan komen
Ongetwijfeld!quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:35 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Kan ik online aan een nieuwe spanjaard of italiaan komen![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
ja leukquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:19 schreef X55 het volgende:
Ik kijk deze nu.
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
het is niet meteen voor altijd hoorquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan laat ze1 kind achter?
Dat moet je ook maar kunnen![]()
O dat kan natuurlijk ook nog gewoon een korte vakantie.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:42 schreef maily het volgende:
[..]
het is niet meteen voor altijd hoorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De 4de aflevering van het derde seizoen van deze serie heeft ook zo'n murder mystery plot.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:19 schreef X55 het volgende:
Ik kijk deze nu.
Fijn voor je ToT. Hoop dat dit goed gaat.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Online, as usual.Wel flink rond zitten snuffelen en ben zeer kritisch geweest in mijn zoektocht.
Vast.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:35 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Kan ik online aan een nieuwe spanjaard of italiaan komenHow can I make this topic about me?![]()
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn voor je ToT. Hoop dat dit goed gaat.![]()
![]()
Enig idee wanneer ze komen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ligt er aan wanneer de visa rond zijn, ik ga er vooralsnog uit dat het op z'n vroegst in oktober zal zijn.quote:![]()
Eerst maar eens kennismaken.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat kan natuurlijk ook nog gewoon een korte vakantie.![]()
Vaak kom je de leukste mensen tegen als je juist niet aan het zoeken bent...quote:How can I make this topic about me?![]()
Een filmquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vaak kom je de leukste mensen tegen als je juist niet aan het zoeken bent...
Op een terrasje, met koffie en appeltaartquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vaak kom je de leukste mensen tegen als je juist niet aan het zoeken bent...![]()
![]()
Dus wat je zegt is dat ik niet op zoek moet en dan hopen dat ik mensen die op zoek zijn tegenkom?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vaak kom je de leukste mensen tegen als je juist niet aan het zoeken bent...🐙![]()
* gebrokenglas kuchtquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:00 schreef maily het volgende:
[..]
Op een terrasje, met koffie en appeltaart
How can I make this topic about me?![]()
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dus wat je zegt is dat ik niet op zoek moet en dan hopen dat ik mensen die op zoek zijn tegenkom?quote:
ben je zoekende?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dus wat je zegt is dat ik niet op zoek moet en dan hopen dat ik mensen die op zoek zijn tegenkom?How can I make this topic about me?![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Zoekt en gij zult vinden.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ik zie dat nou voor me he.quote:
Zit jij lekker ff te relaxen na het shoppen en er komt een leuke persoon voorbij en die vraagt of dat andere stoeltje nog vrij is.
En jij nam net een slok.
Proest![]()
![]()
En dan vraag ik haar: "Ben jij maily?"quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:04 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zie dat nou voor me he.
Zit jij lekker ff te relaxen na het shoppen en er komt een leuke persoon voorbij en die vraagt of dat andere stoeltje nog vrij is.
En jij nam net een slok.
ProestHow can I make this topic about me?![]()
Oke dus ik zou nu eigenlijk juist niet moeten zeggen.quote:
En als anderen die dan niet op zoek zijn juist de leukste mensen tegenkomen, val ik af en moet ik hopen dat mensen die wel op zoek zijn mij vinden.🐙![]()
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:04 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zie dat nou voor me he.
En jij nam net een slok.
Proest
Ik zei: "een leuke persoonvrouw"quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dan vraag ik haar: "Ben jij maily?"![]()
![]()
Of ben je A-meelie- a?quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ik heb seizoen 1 gezien en vond het tof. Van seizoen 2 heb ik 2 afleveringen gezien, maar ik kijk amper tv, dus dat gaat nog wel jaren duren voor ik die helemaal gezien hebquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:38 schreef marc0871 het volgende:
Ik vond deze gisteren ergens (alternatief)
Complete seizoen 2
![]()
Dat relaxen na het shoppen lijkt me wel wat. Met allemaal tassen vol gekochte kleren....
How can I make this topic about me?![]()
Komt er aan binnenkort...quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat relaxen na het sh
Komt er oppen lijkt me wel wat. Met allemaal tassen vol gekochte kleren....Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Rakuten.tvquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:13 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik heb film zoeken opgegeven.
Misschien toch vroeg bedje inHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ik ben pirates of the caribean weer aan het kijken yoloIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Sommige films kun je wel 100 keer kijken.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:14 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik ben pirates of the caribean weer aan het kijken yolo![]()
Maar waaromquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:17 schreef Vino_Tinto het volgende:
Het is geworden:
My Oxford Year | Een jaar met jouIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Vino houdt niet van appeltaart, dus ik val al af.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:00 schreef maily het volgende:
[..]
Op een terrasje, met koffie en appeltaart![]()
watquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Heb ik ook al niet, dan maar een kouwequote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Echt hequote:
Lekker bolkenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Er zat wel commentaar bij ja.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Zat er wel commentaar/feedback bij of alleen maar een quote?![]()
Zellufquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Misschien denken ze dat jij nog wat van die notes kan leren, maar hebben ze bij mij de hoop opgegevenquote:![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 02-08-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. HappyCharly / 221 / +135 / +86 / 105 / 142
2. Vino_Tinto / 138 / +108 / +30 / 569 / 631
3. FreshFruit / 99 / +70 / +29 / 343 / 418
4. X55 / 56 / +32 / +24 / 299 / 324
5. greysbones / 55 / +55 / +0 / 132 / 139
6. _UserName_ / 40 / +3 / +37 / 128 / 153
7. devzero / 39 / +32 / +7 / 59 / 77
8. MooieTop6 / 39 / +16 / +23 / 342 / 368
9. loveislikeakiss / 37 / +21 / +16 / 196 / 231
10. marc0871 / 36 / +1 / +35 / 110 / 131
11. DerRabbit / 33 / +7 / +26 / 105 / 125
12. gebrokenglas / 33 / +12 / +21 / 131 / 155
13. MizzezAmy / 23 / +22 / +1 / 111 / 121
14. maily / 23 / +4 / +19 / 200 / 217
15. Lovely / 21 / +10 / +11 / 180 / 199
16. Pinnenmutske / 20 / +8 / +12 / 79 / 95
17. Bargehassus / 20 / +0 / +20 / 124 / 139
18. Masberum / 17 / +17 / +0 / 10 / 16
19. StevenHyde / 13 / +4 / +9 / 81 / 91
20. Shii / 12 / +4 / +8 / 50 / 55SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Nooit drinken als je een puzzel maakt. Zegt alles voorquote:
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Checkquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:30 schreef Homijn het volgende:
[..]
Nooit drinken als je een puzzel maakt. Zegt alles voor![]()
17 is no good.
I left my wallet...Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
@gebrokenglasquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:30 schreef Homijn het volgende:
[..]
Nooit drinken als je een puzzel maakt. Zegt alles voor![]()
In El Segundoquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:31 schreef Bargehassus het volgende:
17 is no good.
I left my wallet...![]()
![]()
I've got to tget it, I.....quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Doe mij maar Blondie!quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Dat dan weer niet. Wel graag vrije wil...quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Vrije wil is overratedquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:36 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Dat dan weer niet. Wel graag vrije wil...Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
I wanna be high, so high.... Rita Marley, vrouw van.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Koekiemonsterrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Nee dat is een andere gebruikerquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:39 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
KoekiemonsterrrrrrrrrrrrrrrrrrHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Film bijna afgelopenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nog steeds leukquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
Oh en back to the future kijken![]()
![]()
Yepquote:
Zo oud ben ik nu ook weer niet.quote:
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Nee on terug naar de toekomstquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:48 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Zo oud ben ik nu ook weer niet.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Film klaarIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Niet nadenken, gewoon drinken
want earl grey thee die 15 minuten heeft lopen trekken is nog steeds thee![]()
![]()
Lekker trekkenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Theezakje!quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:52 schreef devzero het volgende:
Niet nadenken, gewoon drinken
want earl grey thee die 15 minuten heeft lopen trekken is nog steeds theeHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Wie wordt er geteabagged?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Die heeft er 2quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Het ging over een drankje, niet je zusjeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
En ik heb niet eens een zusje,Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
wat ligt er dan in mijn bed?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
En dan tijd om te slapen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze is wel een beetje uitgerekt hier en daarquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Kun je mijn opblaaspop straks wel schoonmaken voor je hem terug stuurt?
Ik haat aardappelsquote:
Vooral schotels
Wortels zijn wel lekkerIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Niet om op te sabbelen?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nee. Ik ben de jongste van 5 en kruip zo weer bij mijn lief in het waterbed. Laterz yall!quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Dat dit kan in NederlandIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Valt 99 Luftballons van Nena ook onder opblaaspop?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Kun je mijn opblaaspop straks wel schoonmaken voor je hem terug stuurt?
Ja maar dan de variant waar je van gaat vliegenquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Mit Flügel?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja maar dan de variant waar je van gaat vliegen![]()
Bekend probleem met die oudere modellenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:59 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ze is wel een beetje uitgerekt hier en daar![]()
Ongelooflijk HariboIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Poes op benen maakt ook helemaal zen
Ultieme heavy blanketHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wat gaat er gebeuren om 22:22?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Jij wordt nog een keer een klokquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:18 schreef maily het volgende:
Nederlandse vrouw met 150 kg xtc in kofferbak gepakt bij Franse tolpoort; waarde 3 miljoen euro
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sukkelientjeBotste ze soms tegen een slagboom en werd daarom haar auto onderzocht?quote:Bronnen melden aan De Telegraaf dat de drugsverdachte de Barneveldse influencer Jessica C. is, voormalig deelneemster aan de RTL-programma’s Echte meisjes in de jungle en Slechtste chauffeur van Nederland![]()
Ik zou op deze klok kijkenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Gewoon op de seconde ookquote:
Nooit geweten dat tolpoorten zo duur zijnquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:18 schreef maily het volgende:
Nederlandse vrouw met 150 kg xtc in kofferbak gepakt bij Franse tolpoort; waarde 3 miljoen euro
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sukkelientjeMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
naar Frankrijkquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee, ze kwam de xtc brengen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ging de trut nog de verkeerde kant op ook![]()
![]()
mag gewoonquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zou het?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:32 schreef marc0871 het volgende:
Zal je zien dat het morgen rond deze tijd weer isIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja, dat denk ik ook wel. We gaan het meemaken...quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:32 schreef marc0871 het volgende:
Zal je zien dat het morgen rond deze tijd weer isHow can I make this topic about me?![]()
quote:quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook wel. We gaan het meemaken...![]()
Ik wil Moni ieder uur zienquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die was hier om half tien nog.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kan geregeld worden, alleen niet vanaf hierquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik wil Moni ieder uur zien![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: