Oh heeeeeeerlijkquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:12 schreef foodlover het volgende:
Buiten de deur, diverse "tapas". Tartaar van zalm, toast
Bao broodje, pulled chicken, gefrituurde uitjes sausje
Knapperige tortilla, gehakt met een sausje, guacamole
Buikspek, aardappelschijfjes, gebakken ei
Pan de cristal, secreto de cerdo
Café cortado na
Is dat die extreem zoete banenenmelk?quote:Op zondag 3 augustus 2025 10:36 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Magere joghurt met Hollandse kersen.
Americano en Müllermilch.
Lekker is Müllermilk, net een milkshake. Ik had vanmiddag toevallig ook, de chocolate protein versie. Lekkerder dan Chocomel vind ik en niet zo zoetquote:Op zondag 3 augustus 2025 11:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Is dat die extreem zoete banenenmelk?
Hier bergkruidenthee en cappuccino op, nu broodje (gisteren zelf gebakken) met restje buffelmozzarella en komijnenkaas
Jummie:quote:Op zondag 3 augustus 2025 14:38 schreef golfer het volgende:
Vanavond wordt het voor mij weer 2 kilo premium mosselen.
2 Kilo, dat je dat op krijgt!quote:
Makkelijk joh. Met frietjes en/of brood en sausjesquote:Op zondag 3 augustus 2025 18:32 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
1 kilo lukt me wel, heerlijk
Maar 2? Woooeeeiiii
2 kilo is het gewicht met schelpen en al. Aan pure mosselen is het natuurlijk veel minder gewicht en ik heb een paar mossels laten staan en ik eet het alleen met wat mosselgroentes en wat sausjes. Ds geen brood of patat erbij.quote:
Ja, ik maak meestal 2 kilo mosselen voor 2 personen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:48 schreef golfer het volgende:
[..]
2 kilo is het gewicht met schelpen en al. Aan pure mosselen is het natuurlijk veel minder gewicht en ik heb een paar mossels laten staan en ik eet het alleen met wat mosselgroentes en wat sausjes. Ds geen brood of patat erbij.
Probeer het eens.quote:Op zondag 3 augustus 2025 11:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Is dat die extreem zoete banenenmelk?
Hier bergkruidenthee en cappuccino op, nu broodje (gisteren zelf gebakken) met restje buffelmozzarella en komijnenkaas
Lekker! En leuk, dat museum is heel interessant.quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:10 schreef Curiosity het volgende:
De eerste dag van de vakantie, eerst naar het Louwman museum, dan een portie kibbeling in Wassenaar en dan inkopen doen in mijn favoriete "supermarkt ".
Kelly's expat.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik had ook nog een mazzeltje bij AH, ik ging voor een paar boodschapjes en kon de berliner pistache niet laten liggen, zie ik thuis dat er 6 inzitten ipv 5.quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Lekker! En leuk, dat museum is heel interessant.
Kelly's is tof voor nwe dingen. Milky bars zijn zo lekker (en ik ben niet eens zo'n fan van witte chocola)
Leuk zo'n kleine verrassing. Extra toetjequote:Op maandag 4 augustus 2025 17:40 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Ik had ook nog een mazzeltje bij AH, ik ging voor een paar boodschapjes en kon de berliner pistache niet laten liggen, zie ik thuis dat er 6 inzitten ipv 5.
Prima toetjes dat! En zeker als je extra's krijgtquote:Op maandag 4 augustus 2025 17:40 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Ik had ook nog een mazzeltje bij AH, ik ging voor een paar boodschapjes en kon de berliner pistache niet laten liggen, zie ik thuis dat er 6 inzitten ipv 5.
Lekkerquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:51 schreef Molo het volgende:
Ik heb nog pizza die op moet dus denk dat ik die zo opwarm
Nu koffie maken
3 ELquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 14:32 schreef Blues het volgende:
De maiscreme van Yvette v Boven: 200ml mais uit blik 3 goeie EL crème fraîche, 1 teen knoflook en een theelepel sambal badjak op een volkorencracker met tomaat![]()
[ link | afbeelding ]
Ja! Hele lekkere combi met dat pitje van die sambal en dan op een tomaat.quote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 13:26 schreef golfer het volgende:
Vanavond worden het lamskoteletten met honing-tijmsaus en daarbij geroosterde waspeen met sjalotten en knoflook en allemaal kruiden, honing en sesamzaad.
Geen tomaat?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:26 schreef Molo het volgende:
Crosta Mollica pizzabodem met mozzarella en lekker veel olijven
Jawel, maar dat zat er al opquote:
Erg lekkere combi ditquote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:30 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik pizzawraps met mango en kip.![]()
Het snijwerk ervoor is allemaal al gedaan:
[ link | afbeelding ]
ONZ is een paar deuren verderop.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Wisten jullie dat je voor je gezondheid alleen rode kippen moet eten en niet de standaard gele?
https://www.instagram.com/reel/DIonNN9NUPW/
Dit is verspreiden van desinformatie en strafbaar.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Wisten jullie dat je voor je gezondheid alleen rode kippen moet eten en niet de standaard gele?
https://www.knip
Haha het filmpje klopt helemaal hoor, even afkijken.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:45 schreef z80 het volgende:
[..]
Dit is verspreiden van desinformatie en strafbaar.
Heeft verder niks met CUL te maken.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Haha het filmpje klopt helemaal hoor, even afkijken.
Gaat om hoe producten (tegenwoordig) worden aangeprijsd.
Oké sorry hoor.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Heeft verder niks met CUL te maken.
Eitje er doorheen kneden zorgt voor meer binding.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 12:32 schreef Vincent_student het volgende:
Ja, ik weet dat die dingen uit elkaar vallen tijdens het bakken. Ik weet niet waarom en heb er nog geen oplossing voor.
Runder gehakt met ui pie, van de Engelse winkel.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:38 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Wat is dat voor een pasteitje-achtig iets?
???quote:
Kip wasquote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:09 schreef golfer het volgende:
Vanavond: eiermie met Chinese wokgroenten en daarbij gebakken stukjes gemarineerde kippendijfilet.
Ongure worsten, dat vraagt om uitlegquote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:43 schreef Molo het volgende:
Vanmorgen Duits brood en veel koffie
Vanmiddag een Windbeutel met chocolade, dat was best wel een unit dus genoeg voor lunch
Nu bier
Straks ongure worsten van de gril met zuurkoolsalade en broodjes
Alleen sommige slokjes smaken naar pistache maar vind het wel goede en betaalbare ijskoffie.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:40 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Vanmiddag bij de Hema.
Ice coffee pistache, proefde weinig pistache.
En een lekker saucijzenbroodje.
Het is op zich lekkere ijskoffie.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Alleen sommige slokjes smaken naar pistache maar vind het wel goede en betaalbare ijskoffie.
Ja dat is hippe shizzle, watermeloen met fetaquote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:22 schreef Kanaroe het volgende:
Lekker gegeten in Mantinge, Drenthe![]()
Bosterrasje onder de bomen.
Mijn man had de beste saté van kippedij ever, vond ie zelf, was ook erg goed. Met kroepoek, atjar, seroendeng en frietjes. Wel gek dat er watermeloen met feta bij werd geserveerd
Ik had diamanthaas met pancetta, groene asperges, peultjes, bimi en bloemkoolroosjes.
Het vlees kwam allemaal van de bbq![]()
Geen toetjes want vol!
Traditie om gewoon maar wat in mandje te mikken in het buitenland, in dit geval Duitsland dus was best prima uiteindelijkquote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:24 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ongure worsten, dat vraagt om uitleg
Dit wil ik!quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:02 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanavond had ik zuurkoolstamppot met 2 chipolatas.
Mijn weekendplan kijk ik naar uit:
[ link | afbeelding ]
Ken alleen (de) Crypto Guys niet.
Aha, duidelijk!quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Traditie om gewoon maar wat in mandje te mikken in het buitenland, in dit geval Duitsland dus was best prima uiteindelijk
Ook weleens eland, rendier, bizon en truffelworst gehad
En een keer vegan worst en smerige varkensworst met berenlucht
Ene keer slaagt het beter dan de andere keer
Ken ik niet. Is van ver na mijn kleutertijd.quote:
Allebeiquote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dat is hippe shizzle, watermeloen met feta
Ik heb liever meloen met serranoham
Cafeine verslaving gespotquote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:10 schreef Lospedrosa het volgende:
5x zwarte koffie
Glas water
Banaan
Handje nootjes mix
Half portie kibbeling
Gebakken krieltjes, wortels, spareribs halve streng
Vla
Klinkt best lekker, zoet met zout.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 10:45 schreef junkiesietze het volgende:
parelkandij ontbijtkoek met kaas en chocolademelk
Ik denk dat maïs ook wel op een pizza hawai past.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:47 schreef Molo het volgende:
Broodje braadworst, bier en een salade door locals gemaakt die nogal creatief bleek met maïs, ham en ananas![]()
![]()
Zo lekker verder aan het bier dus
Enige Nederlanders/buitenlanders hier, hilarisch wel
Een pot Maggi en een zakje Geska kunnen er idd ook opquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:32 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ik denk dat maïs ook wel op een pizza hawai past.
Dat weet je niet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Een pot Maggi en een zakje Geska kunnen er idd ook op
Maakt het nog niet goed te vreten
Lekker!quote:Op zondag 10 augustus 2025 14:17 schreef golfer het volgende:
Gisteravond een heerlijke BBQ genuttigd.
Voor vanavond een pokebowl besteld.
Volgende keer moet je gewoon ook komen.quote:Op zondag 10 augustus 2025 14:50 schreef FutureFairytale het volgende:
Lekker!
Heb het hele topic gevolgd, echt héél leuk, inclusief de 'eind'foto's![]()
Geforceerd afkoelen in een bak koud water, in de koelkast zetten en morgen eten. Je hebt nu de hele tijd de aroma’s opgesnoven. Morgen ben je “schoon” en proef je veel meerquote:Op maandag 11 augustus 2025 18:55 schreef SoS87 het volgende:
Ik heb urenlang een pastasaus op het fornuis gehad met lekker veel groentjes, knoflook en een klein flesje wijn. Erg lekker geworden maar ik heb inmiddels geen trek meer....straks toch maar een bordje nemen.
Klinkt zeker lekker! Maar niet snel, simpel en makkelijkquote:Op maandag 11 augustus 2025 18:41 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Snelle Paella, had nog garnalen bouillon in de vriezer, maak ik saffraanrijst met knoflook mee, wat doppertjes, boontjes, grote tijgergambas, een kipfiletje, en mosselen uit de vries. Snel, simpel, lekker en makkelijk
Soitquote:Op maandag 11 augustus 2025 20:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Klinkt zeker lekker! Maar niet snel, simpel en makkelijk
Dit was sowieso al het plan, heb natuurlijk een flinke pan vol gemaakt. Ook 2 bakjes in de vriezer.quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:41 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Geforceerd afkoelen in een bak koud water, in de koelkast zetten en morgen eten.
En wat heb je met de rest van de soldaat gedaan?quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:35 schreef littlemindy het volgende:
Ik ben verslaafd aan verse mango met dit hete weer.. vandaag een pond soldaat gemaakt
Lekkerrrrquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:39 schreef golfer het volgende:
Vanavond: een salade van gegrilde aubergine en gegrilde courgette met komkommer en een 'oosterse' dressing en daarbij gebakken tartaartjes.
En dat voor een dinsdagavond!quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:26 schreef Magica het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Soort Griekse bbq. Souvlaki en halloumispies. Salade, tzatziki, pita. Met limocello spritz, ook erg Grieks
Limburgse vlaaiquote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:43 schreef golfer het volgende:
En nu, als tussendoortje, een stuk Limburgse rijstevlaai.![]()
@:Cat-astrophe
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:30 schreef golfer het volgende:
Vanavond: kip, patat en appelmoes.
Oftewel: kipschnitzels, kreukelpatat van Friethoes en appelcompote.
quote:
Een Thaise Koreaan met Turkse roots?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:38 schreef Karzai het volgende:
bij de koreaan langs gweeest
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had even geen zin om te gaan kokenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:25 schreef golfer het volgende:
[..]
[..]
Een Thaise Koreaan met Turkse roots?
Je bent niet de enige denk ikquote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik had even geen zin om te gaan koken
Ik kwam er laatst achter dat er ook zoiets bestaat als Peruaans Japanse keukenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:25 schreef golfer het volgende:
[..]
[..]
Een Thaise Koreaan met Turkse roots?
Dat is lekker, net als kaas met komkommer.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:36 schreef Karzai het volgende:
Flesje bubbeltjes water en een pistoletje met kaas en tomaat
Er is ook een Hawaïaans Japanse keuken, die de wereld verrijkt heeft met de Poke-bowl.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 06:18 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik kwam er laatst achter dat er ook zoiets bestaat als Peruaans Japanse keuken
https://www.culy.nl/inspiratie/nikkei-cuisine/
Klopt. Bij Maita in Haarlem hebben wij al een paar jaar geleden in gegeten.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 06:18 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik kwam er laatst achter dat er ook zoiets bestaat als Peruaans Japanse keuken
https://www.culy.nl/inspiratie/nikkei-cuisine/
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:24 schreef golfer het volgende:
Vanavond: grote portie kabeljauwkibbeling van vishandel Dolfijn uit IJmuiden met ravigottesaus en daarbij gegrilde romainesla.
ik wist niet dat die lollies nog bestonden, mijn favoriet waren die salmiak lolliesquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:45 schreef Magica het volgende:
[ afbeelding ]
Net een broodje ‘gezond’ en een broodje kroket
[ afbeelding ]
Nu dit
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 07:00 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik wist niet dat die lollies nog bestonden, mijn favoriet waren die salmiak lollies![]()
[ afbeelding ]
ontbijt was 3 kopjes zwarte filter koffie en water en nu een cracker met kaas, mandarijn en kersen![]()
[ afbeelding ]
Mijne ook, Chubachubs vond ik nooit echt wat bijzonders. Dan liever Bonbon Napoleon citroenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 07:00 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik wist niet dat die lollies nog bestonden, mijn favoriet waren die salmiak lollies![]()
[ afbeelding ]
Ja heerlijk spul! Hier op vakantie even de voorverpakte krullen meegenomen. Dochter had er zo een paar in haar mikquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
tete de moine moest ik even opzoeken, maar die kaas ken ik wel erg lekker, met zo'n schaaf erbij doet het altijd goed op feestjes![]()
[ afbeelding ]
Waar?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:13 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Mosselen, gamba's en meer in IJmuiden…
Gerard van Es, op het terras, waar het al flink koud werd door de bewolking en aantrekkende wind.quote:
Ziet er prima uit. Gaan we binnenkort ook maar eens proberen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 23:07 schreef MadMaster het volgende:
Gerard van Es, op het terras, waar het al flink koud werd door de bewolking en aantrekkende wind.
Maar we hebben het overleefd…
Tip: Wel reserveren, op de bonnefooi konden we met moeite op het terras plaatsnemen…quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 00:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Ziet er prima uit. Gaan we binnenkort ook maar eens proberen.
Heerlijk, wil ik ook!quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:08 schreef borisz het volgende:
Broodje gerookte Paling
Lang geleden. Maar o zo lekker.
En Gerard Van Es ben ik dus nog nooit geweest...
Ik zit ook weer in een granaatappelpitjes fasequote:Op zaterdag 16 augustus 2025 13:05 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Skyr met granaatappel pitjes en honing als ontbijt.
Omgquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 15:26 schreef FutureFairytale het volgende:
Vandaag bowl dag (is ook een fase).
Maïs, feta, gerookte kip, avocado's, mango, edamame, champignons (gebakken), komkommer, ingelegde rode ui, augurk, bbq- en Caribische saus.
Enorme kommen zijn dat, maar zo lekker
Toe Waikiki meloen en ijs.
quote:
Boterhammen en een kop Tom Kah Kai - soep (uit zak) super lekker! Binnenkort eens opzoek naar een receptjequote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]![]()
Vind het heerlijk, zoveel smaken door/bij elkaar.
Heb jij ook lekker gegeten?
Het goede levenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:35 schreef Molo het volgende:
Portje vooraf
Octopus uit de oven, gekneusde aardappelen en groenten met heel veel olijfolie en rauwe knoflook, Portugese stijl
Goddelijk
Zeker lekkere soep, en die zak smaakt ook primaquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Boterhammen en een kop Tom Kah Kai - soep (uit zak) super lekker! Binnenkort eens opzoek naar een receptje
In Nederland nog niet zo gegeten iddquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 22:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Het goede leven![]()
Volgens mij ben je daar ook, of is er hier zo'n goed Portugees restaurant?
[..]
Zeker lekkere soep, en die zak smaakt ook prima
Uh... De zak is wegquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 22:55 schreef Molo het volgende:
[..]
In Nederland nog niet zo gegeten idd![]()
Die Tom Kah Kai soep uit zak ga ik ook eens proberen. Lekker voor de lunch![]()
Welk merk is dat @:childofthestars ?
Ja belachelijk duur zijn die he. Wilde een keer voor een buurtfeest een keteltje soep snel fixen door wat zakken te kopen, schrok me kapot van de prijs.quote:Op zondag 17 augustus 2025 10:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Uh... De zak is weg
Maar mijn moeder heeft het voor me gekocht.
Edit: Google zegt AH
Conimex (ik weet niet hoe je het schrijft) (wel duur)
Oh lekker!!quote:
Ik houd ook de reclame in de gaten. De soep was echt heel erg lekkerquote:Op zondag 17 augustus 2025 11:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja belachelijk duur zijn die he. Wilde een keer voor een buurtfeest een keteltje soep snel fixen door wat zakken te kopen, schrok me kapot van de prijs.
Snel teruggezet en zelf toch maar wat in elkaar gezet. Zit echt een absurde marge op kant en klare soep
Maar zal eens proberen als ze in de aanbieding zijn, thanks
[..]
Oh lekker!!
Hier nu eerste bakje koffie en kruidenthee maken, heerlijk uitgeslapen
Lekker, maar die komen zo te zien en gewoon van de groothandel. Tipje, haal ze zelf bij de Amazing Oriental, is zelfde spulquote:Op zondag 17 augustus 2025 14:04 schreef golfer het volgende:
Van de viswinkel van gisteren nu een lekker gyoza gevuld met gamba en met een soort sojasaus erbij:
[ link | afbeelding ]
Nee, deze komen niet van de groothandel. Hij maakt ze zelf ter plekke.quote:Op zondag 17 augustus 2025 19:55 schreef Molo het volgende:
Lekker, maar die komen zo te zien en gewoon van de groothandel. Tipje, haal ze zelf bij de Amazing Oriental, is zelfde spul
quote:Op zondag 17 augustus 2025 11:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja belachelijk duur zijn die he. Wilde een keer voor een buurtfeest een keteltje soep snel fixen door wat zakken te kopen, schrok me kapot van de prijs.
Snel teruggezet en zelf toch maar wat in elkaar gezet. Zit echt een absurde marge op kant en klare soep
Maar zal eens proberen als ze in de aanbieding zijn, thanks
[..]
Oh lekker!!
Hier nu eerste bakje koffie en kruidenthee maken, heerlijk uitgeslapen
Geen Tom Kha Kai maar wel heel goede aanbieding bij AH vanaf morgen.quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik houd ook de reclame in de gaten. De soep was echt heel erg lekker
Jouw start van de dag klinkt goed
OT: een halve liter Autumn Storm thee... alleen die geur al
Dank je wel!!!quote:Op zondag 17 augustus 2025 20:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
[..]
Geen Tom Kha Kai maar wel heel goede aanbieding bij AH vanaf morgen.
[ link | afbeelding ]
Al zouden ze wel van de groothandel komen....als het maar lekker is..quote:Op zondag 17 augustus 2025 20:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, deze komen niet van de groothandel. Hij maakt ze zelf ter plekke.
Bij Amazing Oriental (waar ui ook wel eens gyoza heb gekocht) hebben ze deze met gamba's er in niet.
Slager bij ons in de regio verkoopt Westland slaatjes voor 5 x de prijs die de supermarkt ervoor rekent. Is lekker hoor, maar vind ik zonde van mijn geld.quote:Op zondag 17 augustus 2025 20:31 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Al zouden ze wel van de groothandel komen....als het maar lekker is..![]()
Ik had vanavond 2 hamburgers, kidneybonen en aardappelgratin. Simpel maar lekker.
Zo pakte ik laatst een blikje cola mee bij het tankstation, die prijzen zijn ook niet misquote:Op zondag 17 augustus 2025 21:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Slager bij ons in de regio verkoopt Westland slaatjes voor 5 x de prijs die de supermarkt ervoor rekent. Is lekker hoor, maar vind ik zonde van mijn geld.
Enige wat die slager doet is het in een vitrine leggen, de groeten
Kruidenthee hier nu, geen zin in alcohol
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |