Oh heeeeeeerlijkquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:12 schreef foodlover het volgende:
Buiten de deur, diverse "tapas". Tartaar van zalm, toast
Bao broodje, pulled chicken, gefrituurde uitjes sausje
Knapperige tortilla, gehakt met een sausje, guacamole
Buikspek, aardappelschijfjes, gebakken ei
Pan de cristal, secreto de cerdo
Café cortado na
Is dat die extreem zoete banenenmelk?quote:Op zondag 3 augustus 2025 10:36 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Magere joghurt met Hollandse kersen.
Americano en Müllermilch.
Lekker is Müllermilk, net een milkshake. Ik had vanmiddag toevallig ook, de chocolate protein versie. Lekkerder dan Chocomel vind ik en niet zo zoetquote:Op zondag 3 augustus 2025 11:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Is dat die extreem zoete banenenmelk?
Hier bergkruidenthee en cappuccino op, nu broodje (gisteren zelf gebakken) met restje buffelmozzarella en komijnenkaas
Jummie:quote:Op zondag 3 augustus 2025 14:38 schreef golfer het volgende:
Vanavond wordt het voor mij weer 2 kilo premium mosselen.
2 Kilo, dat je dat op krijgt!quote:
Makkelijk joh. Met frietjes en/of brood en sausjesquote:Op zondag 3 augustus 2025 18:32 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
1 kilo lukt me wel, heerlijk
Maar 2? Woooeeeiiii
2 kilo is het gewicht met schelpen en al. Aan pure mosselen is het natuurlijk veel minder gewicht en ik heb een paar mossels laten staan en ik eet het alleen met wat mosselgroentes en wat sausjes. Ds geen brood of patat erbij.quote:
Ja, ik maak meestal 2 kilo mosselen voor 2 personen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:48 schreef golfer het volgende:
[..]
2 kilo is het gewicht met schelpen en al. Aan pure mosselen is het natuurlijk veel minder gewicht en ik heb een paar mossels laten staan en ik eet het alleen met wat mosselgroentes en wat sausjes. Ds geen brood of patat erbij.
Probeer het eens.quote:Op zondag 3 augustus 2025 11:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Is dat die extreem zoete banenenmelk?
Hier bergkruidenthee en cappuccino op, nu broodje (gisteren zelf gebakken) met restje buffelmozzarella en komijnenkaas
Lekker! En leuk, dat museum is heel interessant.quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:10 schreef Curiosity het volgende:
De eerste dag van de vakantie, eerst naar het Louwman museum, dan een portie kibbeling in Wassenaar en dan inkopen doen in mijn favoriete "supermarkt ".
Kelly's expat.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik had ook nog een mazzeltje bij AH, ik ging voor een paar boodschapjes en kon de berliner pistache niet laten liggen, zie ik thuis dat er 6 inzitten ipv 5.quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Lekker! En leuk, dat museum is heel interessant.
Kelly's is tof voor nwe dingen. Milky bars zijn zo lekker (en ik ben niet eens zo'n fan van witte chocola)
Leuk zo'n kleine verrassing. Extra toetjequote:Op maandag 4 augustus 2025 17:40 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Ik had ook nog een mazzeltje bij AH, ik ging voor een paar boodschapjes en kon de berliner pistache niet laten liggen, zie ik thuis dat er 6 inzitten ipv 5.
Prima toetjes dat! En zeker als je extra's krijgtquote:Op maandag 4 augustus 2025 17:40 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Ik had ook nog een mazzeltje bij AH, ik ging voor een paar boodschapjes en kon de berliner pistache niet laten liggen, zie ik thuis dat er 6 inzitten ipv 5.
Lekkerquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:51 schreef Molo het volgende:
Ik heb nog pizza die op moet dus denk dat ik die zo opwarm
Nu koffie maken
3 ELquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 14:32 schreef Blues het volgende:
De maiscreme van Yvette v Boven: 200ml mais uit blik 3 goeie EL crème fraîche, 1 teen knoflook en een theelepel sambal badjak op een volkorencracker met tomaat![]()
[ link | afbeelding ]
Ja! Hele lekkere combi met dat pitje van die sambal en dan op een tomaat.quote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 13:26 schreef golfer het volgende:
Vanavond worden het lamskoteletten met honing-tijmsaus en daarbij geroosterde waspeen met sjalotten en knoflook en allemaal kruiden, honing en sesamzaad.
Geen tomaat?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:26 schreef Molo het volgende:
Crosta Mollica pizzabodem met mozzarella en lekker veel olijven
Jawel, maar dat zat er al opquote:
Erg lekkere combi ditquote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:30 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik pizzawraps met mango en kip.![]()
Het snijwerk ervoor is allemaal al gedaan:
[ link | afbeelding ]
ONZ is een paar deuren verderop.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Wisten jullie dat je voor je gezondheid alleen rode kippen moet eten en niet de standaard gele?
https://www.instagram.com/reel/DIonNN9NUPW/
Dit is verspreiden van desinformatie en strafbaar.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Wisten jullie dat je voor je gezondheid alleen rode kippen moet eten en niet de standaard gele?
https://www.knip
Haha het filmpje klopt helemaal hoor, even afkijken.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:45 schreef z80 het volgende:
[..]
Dit is verspreiden van desinformatie en strafbaar.
Heeft verder niks met CUL te maken.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Haha het filmpje klopt helemaal hoor, even afkijken.
Gaat om hoe producten (tegenwoordig) worden aangeprijsd.
Oké sorry hoor.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Heeft verder niks met CUL te maken.
Eitje er doorheen kneden zorgt voor meer binding.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 12:32 schreef Vincent_student het volgende:
Ja, ik weet dat die dingen uit elkaar vallen tijdens het bakken. Ik weet niet waarom en heb er nog geen oplossing voor.
Runder gehakt met ui pie, van de Engelse winkel.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:38 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Wat is dat voor een pasteitje-achtig iets?
???quote:
Kip wasquote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:09 schreef golfer het volgende:
Vanavond: eiermie met Chinese wokgroenten en daarbij gebakken stukjes gemarineerde kippendijfilet.
Ongure worsten, dat vraagt om uitlegquote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:43 schreef Molo het volgende:
Vanmorgen Duits brood en veel koffie
Vanmiddag een Windbeutel met chocolade, dat was best wel een unit dus genoeg voor lunch
Nu bier
Straks ongure worsten van de gril met zuurkoolsalade en broodjes
Alleen sommige slokjes smaken naar pistache maar vind het wel goede en betaalbare ijskoffie.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:40 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Vanmiddag bij de Hema.
Ice coffee pistache, proefde weinig pistache.
En een lekker saucijzenbroodje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |