Dat was toch puur bedrog!quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja leuk, nu moet ik natuurlijk Phelps vs Cavic maar weer eens opzoeken.
Akkoord, Doha tel ik effectief niet mee gezien de miljoen afwezigen maar vooruit, die in Parijs was ook wel leuk.quote:
Ja, absoluut. Het maakt geen reet uit voor het eindresultaat en als alles door elkaar heen loopt zit je eigenlijk 375 meter lang te wachten wie er nou wel of niet goed bij ligt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Ik vind dat de volgorde van mannen en vrouwen bij dit nummer vast moet zijn.
Iets ten noordwesten van Nieuw-Zeeland.quote:
Met vrouwen beginnen tegen mannen geeft toch een nadeel? Althans dacht ik ooit gelezen te hebben qua stroming, golfjes etcquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, absoluut. Het maakt geen reet uit voor het eindresultaat en als alles door elkaar heen loopt zit je eigenlijk 375 meter lang te wachten wie er nou wel of niet goed bij ligt.
Iets te veel gokken dusquote:
Oh dat zou wel kunnen ja. Dan zou je zeggen dat iedereen met mannen begint, dus. Wat kennelijk ook zo is, ik zie acht keer M, M, F, Fquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:50 schreef franklop het volgende:
[..]
Met vrouwen beginnen tegen mannen geeft toch een nadeel? Althans dacht ik ooit gelezen te hebben qua stroming, golfjes etc
Dat deed geen enkele man in deze finale, overigensquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:55 schreef DeLuna het volgende:
Tja je kan gewoon niet met een man aankomen die een 49'er zwemt
Op basis van de finale tijden op 100m en met overname voordeel had het iets sneller gekund welquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:55 schreef heywoodu het volgende:
53.06 voor Van Wijk is eigenlijk gewoon prima natuurlijk, 52.18 voor Steenbergen.
Nee dat is juist wel goedquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:56 schreef heywoodu het volgende:
47.87 voor Tjon-a-Joe is toch helemaal niet verkeerd?
Nou ja, dat wel, maar dan vergelijk je het met wat zonder twijfel de race van haar leven wasquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:55 schreef franklop het volgende:
[..]
Op basis van de finale tijden op 100m en met overname voordeel had het iets sneller gekund wel
53.06 is wel haar matigste 100 denk ik dit toernooi als je overnamevoordeel meeneemt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:55 schreef heywoodu het volgende:
53.06 voor Van Wijk is eigenlijk gewoon prima natuurlijk, 52.18 voor Steenbergen.
Mwa is vergelijkbaar met de 54.0 in de seriesquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
53.06 is wel haar matigste 100 denk ik dit toernooi als je overnamevoordeel meeneemt.
Ja, precies, ik zie dat zijn PR hoog in de 48 staat nota bene. Volgens mij heeft de ploeg dan gewoon degelijk gepresteerd, niemand die écht het niveau niet haalde ofzo. Dat Steenbergen een 51'er zwemt kun je ook niet elke keer weer verwachten, zeker zo aan het eind van een WKquote:
Zolang er maar niet teveel groei inzitquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:25 schreef TheVulture het volgende:
Als Van Wijk zich zo kan blijven ontwikkelen zit daar gewoon een toekomstig Olympisch kampioene in op de 50 en 100 vrij
CORREDquote:𝗧𝗲𝗮𝗺𝗡𝗟 𝗲𝘀𝘁𝗮𝗳𝗲𝘁𝘁𝗲𝘁𝗲𝗮𝗺 𝗻𝗮𝗮𝗿 𝗳𝗶𝗻𝗮𝗹𝗲 𝗶𝗻 𝗻𝗶𝗲𝘂𝘄 𝗡𝗲𝗱𝗲𝗿𝗹𝗮𝗻𝗱𝘀 𝗿𝗲𝗰𝗼𝗿𝗱
De mannen van het TeamNL estafetteteam, 4 x 100 wissel, hebben met Kai van Westering (rug, 53.89), Caspar Corbeau (school, 58.60), Nyls Korstanje (vlinder, 51.11) en Sean Niewold (borstcrawl, 47.47) een nieuw Nederlands record* behaald in 3:31.07. Ze zijn als vijfde door naar de finale.
Op de 400 wissel mannen wist Thomas Jansen (4.14.19 / 11e) zich niet te plaatsen voor de finale.
De 4 x 100 wissel vrouwen is op doktersadvies niet gestart.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |