Dat krijg je als de catering niet te vreten is inderdaad.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 15:26 schreef raptorix het volgende:
Zou me ook niet verbazen als die lui binnen zijn gaan koken op Campinggas en dat dat mis is gegaan.
Dat zou ook kunnen ja.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 15:26 schreef raptorix het volgende:
Zou me ook niet verbazen als die lui binnen zijn gaan koken op Campinggas en dat dat mis is gegaan.
Dit ja, en dan ook nog de figuren hier die alles wat krom is recht proberen te blijven praten, gigantische oogkleppen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:45 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Haha die foto's. Allemaal jonge mannen en dergelijke kansenparels. Wat laten we ons in dit land toch ontzettend voor de gek houden en onze eigen ondergang importeren.
Het schijnt te kunnen. Als een (goedkope) batterij in zo een step een zgn "runaway" reactie krijgt. Dan loopt de temperatuur tot 800 graden binnen enkele seconden en komen massaal giftige en explosieve dampen vrij. Als dat knalt en de ruimte is goed afgesloten is...quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:32 schreef Kim-Holland het volgende:
[ afbeelding ]
Explosie in asielzoekerscentrum Delft, deel van de gevel weggeblazen
In een asielzoekerscentrum in Delft heeft vanochtend een explosie plaatsgevonden. Daardoor is een deel van de gevel op de vijfde verdieping weggeblazen.
Bij de explosie raakte niemand gewond, zegt een politiewoordvoerder. De bewoners van het deel dat is beschadigd, worden elders opgevangen.
De politie kreeg iets na 08.00 uur een melding van de ontploffing in het pand aan de Kleveringweg. In deze noodopvang is plek voor 170 mensen. Op de melding kwamen meerdere hulpdiensten af.
De politie doet onderzoek naar de oorzaak van de explosie. Een van de scenario's waarmee rekening wordt gehouden is dat er een elektrische step is ontploft. Op beelden is een verkoolde step voor het appartement te zien. Ook gaat de politie na of de explosie is ontstaan door menselijk handelen.
[ afbeelding ]
De halve gevel weg door een elektrische step, dat kan toch niet jongons?!
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 15:26 schreef raptorix het volgende:
Ik kan me vergissen, maar dat is toch alleen bij een moord of een dodelijk ongeluk het geval?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:47 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Sorry, don' t buy it. Iets met sporen veiligstellen.
Tips bij het veiligstellen van sporen:
Aanraken vermijden:
Raak sporen in geen geval aan, om de integriteit van het spoor te behouden.
Blijkbaar niet?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:25 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik kan me vergissen, maar dat is toch alleen bij een moord of een dodelijk ongeluk het geval?
Ja, dat snap ik, maar toch niet als er nog iets ligt wat alsnog kan ontploffen of zo?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:38 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Blijkbaar niet?
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:41 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik, maar toch niet als er nog iets ligt wat alsnog kan ontploffen of zo?
Het lijkt mij een eerste vereiste dat alles veilig moet zijn voor de onderzoekers.
Of de amateuristische wietplantage is geklapt - ik zeg maar wat he 🙄quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 15:35 schreef Weltschmerz het volgende:
Waarschijnlijk had er eentje gewoon zijn bomgordel onveilig opgeborgen.
Dit dus - de hoogvliegers die denken dat dit door een step is veroorzaakt 🤣quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:47 schreef AchJa het volgende:
Dat een Li-ion accu in de fik kan vliegen is niks nieuws maar deze schade wordt echt niet veroorzaakt door een accu van een autoped.![]()
Zal wel weer iets van een GHB mengerij hebben gezeten.
Oh? Het was de kansparels niet naar hun zin?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 15:53 schreef Kim-Holland het volgende:
Over het eten was idd nogal wat te doen eind vorig jaar.
Onrust over strakke eettijden en minder eetgeld in noodopvang hotel, jonge asielzoekers overgeplaatst
AD premium.
Nope.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:53 schreef matspontius het volgende:
[..]
Oh? Het was de kansparels niet naar hun zin?
Laat onze woke vrienden maar lekker in hun hippie bubble blijven rondzingen want deze geweldige jongens zijn allemaal dokter, ingenieur, architect, etc. en doen geen vlieg kwaad 😇quote:
Dat is bij loodaccu's. Die produceren wateratofgas bij het laden daarom moet je altijd goed ventileren als je die oplaadt.quote:Op zondag 3 augustus 2025 10:00 schreef SymbolicFrank het volgende:
Het is meestal niet de accu die ontploft, maar de grote hoeveelheid zeer brandbaar gas die er bij vrijkomt. Zeker in een afgesloten ruimte kan dat hele grote ontploffingen veroorzaken. De schade is meestal veel kleiner als hij meteen in brand vliegt.
Ik heb daar een keer een filmpje over gezien van onderzoekers die dat in containers deden. Dat liep uiteen tussen "meh" en "stond daar net niet een container"? Maar dat is ondertussen een beetje lastig terug te vinden tussen alle andere filmpjes daarover.
Wat hangt er bij die andere flat, iets lager bijna op de hoek, uit het raam?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:27 schreef Kim-Holland het volgende:
https://regio15.nl/nieuws(...)everingweg-in-delft/
Foto 6; de step ligt niet tussen het puin maar naast een keet een stukje verderop.
Ik neem aan dat politie en brandweer dit niet zelf hebben verplaatst vanwege het onderzoek en sporen? Je zou eerder verwachten dat de step dan tussen het puin zou liggen onder de weggeblazen gevel?
Goede vraag. Het lijkt op een mop of een zelfgeknutselde buitencamera?quote:Op zondag 3 augustus 2025 12:25 schreef Gia het volgende:
[..]
Wat hangt er bij die andere flat, iets lager bijna op de hoek, uit het raam?
Misschien probeert iemand daar de situatie te filmen op die manier. Ziet er raar uit.quote:Op zondag 3 augustus 2025 12:51 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Goede vraag. Het lijkt op een mop of een zelfgeknutselde buitencamera?
Dat is toch niet serieus waar of wel? Dat van die fatbikes....quote:Op zondag 3 augustus 2025 13:00 schreef Kim-Holland het volgende:
Vrijwel alleen maar fatbikes. Die worden door COA uitgereikt, lees ik.
[ afbeelding ]
Ik lees niks anders dan dat COA zorgt dat ze een fatbike krijgen. Of anders zijn ze wel gejat.quote:Op zondag 3 augustus 2025 13:18 schreef matspontius het volgende:
[..]
Dat is toch niet serieus waar of wel? Dat van die fatbikes....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |