Hier van 02:00 tot 16:00quote:
Nou ja, T-Mobile was een goeie tent.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 17:54 schreef Grotetijd het volgende:
Wie gaat er dan ook met z'n volle verstand naar Odido
Zit er automatisch omdat ik bij Tmobile zat.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 17:54 schreef Grotetijd het volgende:
Ik zit bij Simpel dus odido.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 17:54 schreef Grotetijd het volgende:
Oh @Mikeytt komt niet meer in KLBquote:
Moet hij wetenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:39 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
Oh @:mikeytt komt niet meer in KLB
Waarom heb je je naam eigenlijk gewijzigd in SwJ? SuperwormJim was toch leuker of niet dan stoertjequote:
Is geen eettopic. Dan is het goedquote:
Was te moeilijk spellen voor de nieuwere generatie FOK!kers.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:44 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
Waarom heb je je naam eigenlijk gewijzigd in SwJ? SuperwormJim was toch leuker of niet dan stoertje
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:04 schreef SwJ het volgende:
[..]
Was te moeilijk spellen voor de nieuwere generatie FOK!kers.
Ik zit nog op de Tele2vibe en heb zelden ergens last van. Alleen gisteren dan en 1 dag tijdens die NAVOtop.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 18:04 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Zit er automatisch omdat ik bij Tmobile zat.
Nu wel maandelijks opzegbaar, dus sta echt op het punt over te stappen. Al 5x een hele dag storing in de afgelopen 2-3 maanden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |