Ofniet. Die geschiedenisboeken zijn zeer leerzaam, en tegelijkertijd ben je dankbaar dat je nu leeft ipv toen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 08:37 schreef Pajanus het volgende:
Boeken lezen, relativeren.
Als ik dan lees hoe wij het hier hebben en hoe het gemiddelde in de wereld is (of altijd geweest is) dan kom ik toch tot de conclusie dat het aardig voor elkaar is hier.
Dat werkt vaak ook goed, even dissocieren van de realiteit.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:19 schreef SuperNeger het volgende:
Een goed feestje met veel verdovende middelen
Ja een uitlaatklepje. Hard rijden werkt ook wel eens, maar is niet zonder risico's. Of gewoon sporten etc.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:08 schreef Pajanus het volgende:
[..]
Dat werkt vaak ook goed, even dissocieren van de realiteit.
Lijkt wat op de hyperventilatie techniek die wij vroeger deden om langer zonder lucht te kunnen duiken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:02 schreef MisterFox het volgende:
Vroeger gebruikte ik vaker cannabis om net als DjVero te relativeren en alles weer te begrijpen. Tegenwoordig gebruik ik vooral verbonden ademhalen.
Bekijk deze YouTube-video
Dat is ook een goeie ja!quote:
DVP?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:22 schreef blomke het volgende:
Gaan bergwandelen en elementair kamperen aldaar. Fysieke inspanning, tuinieren, de ladder op (en af). Een DVP bezoeken.
Dame Van Plezier ;-)quote:
ohquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:28 schreef Chandler het volgende:
[..]
Dame Van Plezier ;-)
Maar wat leuk om te lezen hoe een ieder het voor zichzelf aanpakt.. Zie wel dat er veel verschillende methodes zijn en herken er ook wel een aantal van anderen in de reacties!
Leuk!
Ik doe het sowieso eenmaal per dag, soms tot drie keer. In het weekend een héél lichte blow helpt enorm op spiritueel vlak in combinatie met het ademen. Houdt je met beide benen op de grond.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:43 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Lijkt wat op de hyperventilatie techniek die wij vroeger deden om langer zonder lucht te kunnen duiken.
Kan mij niet herinneren dat ik er andere voordelen van had![]()
Hyperventilatie geeft natuurlijk wel flink wat zuurstof in de hersenen en kan je licht laten voelen.
Misschien nog eens testen
oh ja lachen werkt ook goed inderdaadquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:34 schreef Seven. het volgende:
Een uurtje grappige filmpjes op Insta.
dvpquote:Op zondag 3 augustus 2025 17:21 schreef Halcon het volgende:
Sporten, auto rijden, een dame van plezier pakken
Ja toch, heerlijke therapie! Gelukkig heb ik het zelden nodig.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
oh ja lachen werkt ook goed inderdaad
Zou ik als straf ervaren.quote:
Doen!quote:Op zondag 3 augustus 2025 23:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Voor mij werkt dat wel rustgevend even een stukje met de auto gaan rijden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |