SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Alsof zo'n afvoer onder je huis wel met een afloop loopt“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Je bent zo creatief en dan klagen over een klein plankjequote:Op donderdag 31 juli 2025 23:23 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Heb je dat plankje gemist? Ik had de hele bende eigenlijk in de vloer moeten kappen, maarja.
Achteraf... De hele bende moet achter de vaatwasser (geen ruimte)![]()
Het zal vast wel werken hoor, wij zijn gewoon de beste loodgieters aan wal![]()
![]()
Ik had gedacht dat je wel een ander plaatje in de OP zou doen.quote:Op donderdag 31 juli 2025 23:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
zo, nu kan ik tanden gaan poetsen
Maar nu tijd om te gaan koken![]()
![]()
beide dan is er iets voor iedereenquote:Op donderdag 31 juli 2025 23:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had gedacht dat je wel een ander plaatje in de OP zou doen.
Maar nu tijd om te gaan kokenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Jaaa, fair.quote:Op donderdag 31 juli 2025 23:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
tevens compleet afhankelijk in welke sector bij jou🐙![]()
Na, je hebt wel gelijk, maar ik heb de ruimte gewoon niet. Dan had ik niet zo lui moeten zijn en het meteen in de vloer moeten kappen. Het is al getest, het spoelt door en geen luchtjesquote:Op donderdag 31 juli 2025 23:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Je bent zo creatief en dan klagen over een klein plankje![]()
Het zal vast wel werken hoor, wij zijn gewoon de beste loodgieters aan wal
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Nog wat gevangen?quote:Op donderdag 31 juli 2025 23:48 schreef MizzezAmy het volgende:
Goedenavond. Heb ik nog iets gemist vandaag?🐙![]()
Ik lees alle mentions later wel. Zo geen tijd heb ik
Julia op paiq is nog ff leuk.
Trust.Do what you love, love what you do!![]()
Griend is toch een mini eiland bij terschelling? Was jullie boot zover weg?quote:Die stond in de keuken iets te doen met bietjes en (kliekje) bruine bonen. En stukje visquote:![]()
Echt oosterlingen. Griend het of grind mss wel spel je het?
Die pilot whales soort noem je die. Zeg maar die ze in traditie afslachten in een fjord op IJsland en Noorwegen.
Bloedbad enzo. Naja niet zoveel moeite heb ik ermee? Doen ze al eeuwen.Do what you love, love what you do!![]()
Tis niet onwijs anders als je biefstukje die je uit je pakje haalt in de supermarkt hè?
Zelfde verhaal.Do what you love, love what you do!![]()
Maarja ineens is t zielig ofzo Voor
Walvis wel. Rest niet?
Hoe
Hypocriet is dat.Do what you love, love what you do!![]()
Heb nog respect voor vegetariërs die dan geen vlees eten daarom.
Rest die grote mond heeft en gewoon wel ff naar de Mac gaat enzo. Naja niet zo zeer.Do what you love, love what you do!![]()
Flinke portie rund is potverdomme Lekker joh
Kip ook echt premium
Varkensgehakt al iets minder
Al het andere vlees is gewoon vaak F klasse of leuk bij uit eten![]()
Kree ontkent dat de mens omnivoor is en ook gewoon vlees waardeert.
Al dat kunstmatige vlees gaat er bij mij Niet in![]()
Alles is goedquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 00:27 schreef devzero het volgende:
[..]
wat voor dubbelzinnige opmerking verwacht je nu
Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Ah kijk, jij weet wel wat ik wil!quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 00:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Alles? Ok, * devzero pakt een extra bakje met ijs voor Dr.Amy
[ afbeelding ]
Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Dat is het huismerk van "mijn" supermarkt. Ik ben geen fan van pindakaas, maar daar proef je niets vanquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 00:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah kijk, jij weet wel wat ik wil!Verder is het lekker ijs
![]()
Ja maar in de praktijk zie ik die niet terug in de scorelijstquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 00:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat is een minipuntje? 0.25 punt? Dan heb je daar al een hoop van gekregen![]()
Dat is wel jammer. Maar het geeft toch een goed gevoel dat je dagelijks wel een paar minipunten krijgt?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 00:52 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja maar in de praktijk zie ik die niet terug in de scorelijst![]()
Ja dat is mijn natte droom altijd 's nachtsquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 00:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is wel jammer. Maar het geeft toch een goed gevoel dat je dagelijks wel een paar minipunten krijgt?![]()
Goed plan, want het is erg rustig en ik hoef niet op #1 te staanquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 01:26 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Kweenie.
Zal ik anders zijn puntjes pakken?![]()
![]()
Thnx manquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 01:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Goed plan, want het is erg rustig en ik hoef niet op #1 te staan![]()
![]()
HoosbuiholkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Kutspel
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 01-08-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. greysbones / 41 / +0 / +41 / 6 / 10
2. devzero / 30 / +0 / +30 / 7 / 12
3. MizzezAmy / 14 / +0 / +14 / 4 / 6
4. Masberum / 12 / +0 / +12 / 4 / 8
5. kree / 6 / +0 / +6 / 0 / 6
6. Stoorzendert / 4 / +0 / +4 / 0 / 2
7. HappyCharly / 4 / +0 / +4 / 1 / 2
8. Helenattenek / 1 / +0 / +1 / 0 / 3
9. MooieTop6 / 1 / +0 / +1 / 0 / 1
10. marc0871 / 1 / +0 / +1 / 4 / 5
11. DJMO / 1 / +0 / +1 / 0 / 2Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Voor de eerste nacht van de maand is het wel erg rustig. Maar straks wordt @JustinK weer wakker en staat hij zo weer 1![]()
Haha nee hoor, ik begin daar niet aan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 02:31 schreef devzero het volgende:
@:koningwouter verdient eigenlijk ook wel eens een eerste plaats![]()
Goedemorgen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nu heb ik ook zin in pizza.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De vriezer zo maar even checken.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hey HC.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Slaapbolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: