AM had het er vandaag over dat ze ook nog naar een andere camping gingen. Ik denk dat dat is als de grote kinderen naar huis zijn ofzo.quote:Op donderdag 31 juli 2025 22:29 schreef Flipflop12 het volgende:
Pff staan ze echt drie weken op die dorre camping.. dan ben je elkaar toch wel strontzat, zo de hele avond een beetje in een kringentje zitten herrie maken. Ik zou er depressief van worden. Maar ja ik hou ook niet van kamperen dus zie de charme er ook niet echt van in, die taferelen bij AM
Haha, ik dacht hetzelfde!quote:Op donderdag 31 juli 2025 22:33 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Maarten is ook niet zo gecharmeerd van de harde muziek. Ik denk dat hij een vakantie alleen nodig heeft als deze voorbij is.
Is toch ook niet te doenquote:Op donderdag 31 juli 2025 22:39 schreef Harper het volgende:
[..]
Haha, ik dacht hetzelfde!
Want hij staat weer te koken. Voor 14 man. Op een brander die zo laag staat dat hij over een week ongetwijfeld rugklachten heeft.
Voor 13 he? Want Lot eet chips 🤭quote:Op donderdag 31 juli 2025 22:39 schreef Harper het volgende:
[..]
Haha, ik dacht hetzelfde!
Want hij staat weer te koken. Voor 14 man. Op een brander die zo laag staat dat hij over een week ongetwijfeld rugklachten heeft.
Ik vind haar sowieso heel liefdevol overkomen wat betreft de kinderen, naar alle 7 toe. In zn geheel ook wat minder gemaakt dan MB ofzo.quote:Op donderdag 31 juli 2025 22:58 schreef Snaky het volgende:
Jvp plaatst een hele liefdevolle post over Mb als het over Laurens zijn verjaardag gaat.
Ik denk er precies zo over hoor. Ik blijf dan nog liever in de luxe van mijn eigen huis geloof ik .quote:Op donderdag 31 juli 2025 23:02 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Ik geloof dat ik de beelden van AM toen ze nog in het vakantie huis van haar ouders mocht, een stuk prettiger vond dan dit. Nu ben ik geen fan van camperen, ik vind het echt een armoe om te moeten koken op een pitje. Douchen onder een pis straaltje. Slapen op een luchtbed. Je werkt het hele jaar hard om twee weken per jaar de luxe van thuis te ontvluchten en back to basis te gaan. Met tussen jou en je buren slechts een tentdoek wat je scheidt.
Maar ik ben daar uitzondering in, want half Nederland kampeert in Frankrijk.
Respect! Nooit klagen maar dragenquote:Op donderdag 31 juli 2025 23:12 schreef Huisopdehoek het volgende:
Tamara (greatgrandemultimama) gaat in haar eentje met 8 kinderen een (mid)week op vakantie. Ik geef het haar te doen 😁
(Voor de mods: dit staat op haar openbare threads).
Ik denk morgen weer aanwezig, ze zei tot in augustus.quote:Op donderdag 31 juli 2025 23:17 schreef Nieve het volgende:
[..]
Ik denk er precies zo over hoor. Ik blijf dan nog liever in de luxe van mijn eigen huis geloof ik .
Als kind vond ik kamperen overigens wel geweldig, hele fijne herinneringen aan![]()
Verder heb ik nog niet bij die post over zielige Debbie durven kijken, ik kan het niet meer aan die vrouw![]()
Ze glijdt vast die camper uit van geluk nu iedereen kan zien hoe zielig ze is...
Absurd. Ik kan zo kwaad worden hoe die lui omgaan met dieren.quote:Op donderdag 31 juli 2025 22:37 schreef Huisopdehoek het volgende:
En waarom een egel optillen, op schoot nemen, aaien? Laat dat dier met rust.
Ja dat vind ik ookquote:Op donderdag 31 juli 2025 23:18 schreef Jannetje91 het volgende:
Ik vind Eline Zwitser altijd heel leuk om in de vakantie te volgen. De rest vh jaar een beetje saai maar die weken dat zij in de zomervakantie weg gaan vind ik echt heel leuk om te zien. De foto's en filmpjes me doen denken aan onze vakanties vroeger in Frankrijk.
Ik vind haar leuk! Wel een vrij "kaal" leven, als in weinig verrijking, maar ze klaagt zelden en is altijd met de kinderen bezig. Het huis op orde, verse maaltijden, kinderen lopen altijd in schone kleren. Ze lijkt me een heel lieve moeder.quote:Op donderdag 31 juli 2025 23:12 schreef Huisopdehoek het volgende:
Tamara (greatgrandemultimama) gaat in haar eentje met 8 kinderen een (mid)week op vakantie. Ik geef het haar te doen 😁
(Voor de mods: dit staat op haar openbare threads).
Wat bedoel je met ‘weinig verrijking’? Ze ging/gaat zeer regelmatig met de kinderen op pad? Naar speeltuintjes, het zwembad/zwemmen in het kanaal, een stuk fietsen, boodschappen doen/ijsje eten?quote:Op donderdag 31 juli 2025 23:28 schreef Odonata het volgende:
[..]
Ik vind haar leuk! Wel een vrij "kaal" leven, als in weinig verrijking, maar ze klaagt zelden en is altijd met de kinderen bezig. Het huis op orde, verse maaltijden, kinderen lopen altijd in schone kleren. Ze lijkt me een heel lieve moeder.
Ik volg haar al heel lang niet meer, maar ik snap je wel. Ze doet enorm haar best en liefde voor de kinderen is er genoeg, maar of het een feestje is om daar op te groeien vraag ik mij af (waarmee ik niet wil zeggen dat dat bij mijn gezin wel zo is, iedere ouder roeit met de riemen die er zijn).quote:Op donderdag 31 juli 2025 23:42 schreef Odonata het volgende:
Ja, heerlijk naar speeltuintjes en zwemmen, de kinderen komen op dat vlak (en qua aandacht) niets te kort maar een museum zal ze niet ingaan. Ik heb het idee dat er weinig aandacht is voor cultuur, politiek, wat er verder in de wereld gebeurt etc.
En ik begrijp helemaal hoe druk haar gezin zal zijn, maar dat is wat ik bedoel met weinig verrijking. Misschien moet ik het eerder een kleine wereld noemen.
Buiten dat het een duur uitje is om met zoveel kinderen naar een museum te gaan: zie je dergelijke dingen veel bij andere influencers?quote:Op donderdag 31 juli 2025 23:42 schreef Odonata het volgende:
Ja, heerlijk naar speeltuintjes en zwemmen, de kinderen komen op dat vlak (en qua aandacht) niets te kort maar een museum zal ze niet ingaan. Ik heb het idee dat er weinig aandacht is voor cultuur, politiek, wat er verder in de wereld gebeurt etc.
En ik begrijp helemaal hoe druk haar gezin zal zijn, maar dat is wat ik bedoel met weinig verrijking. Misschien moet ik het eerder een kleine wereld noemen.
Ik kwam als kind niet heel vaak, maar wel regelmatig in een museum (die waren 40 jaar geleden best op kinderen ingericht). Nou is dat geen moeten natuurlijk, maar ik kom uit een arbeidersgezin waar politiek best een ding was, en bij mijn kinderen eigenlijk ook wel. Met leeftijdsgenoten kunnen ze er niet altijd over praten, dus dat gebeurt dan thuis of met oma.quote:Op donderdag 31 juli 2025 23:52 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Buiten dat het een duur uitje is om met zoveel kinderen naar een museum te gaan: zie je dergelijke dingen veel bij andere influencers?
Ik kan me ook van mijn eigen jeugd niet herinneren dat ik met mijn ouders naar musea ben geweest (die waren ook niet echt ingericht op kinderen) en over politiek werd niet gesproken.
Wel herinner ik me het bramen plukken in de duinen en bramensap maken, weken op de camping waar we 15 jaar hebben gestaan en ik me prima vermaakte en meer van die dingen.
En ik heb nu een brede interesse, al tig jaar een museumkaart en weet het nodige van politiek. Het kan prima goedkomen 😁
Er zijn genoeg mensen die dat ook op latere leeftijd niet doen natuurlijk, iedereen heeft zo zijn interesses.quote:Op donderdag 31 juli 2025 23:52 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Buiten dat het een duur uitje is om met zoveel kinderen naar een museum te gaan: zie je dergelijke dingen veel bij andere influencers?
Ik kan me ook van mijn eigen jeugd niet herinneren dat ik met mijn ouders naar musea ben geweest (die waren ook niet echt ingericht op kinderen) en over politiek werd niet gesproken.
Wel herinner ik me het bramen plukken in de duinen en bramensap maken, weken op de camping waar we 15 jaar hebben gestaan en ik me prima vermaakte en meer van die dingen.
En ik heb nu een brede interesse, al tig jaar een museumkaart en weet het nodige van politiek. Het kan prima goedkomen 😁
Het gaat toch niet om het aantal volgers. Maar wat er gepost wordtquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 00:32 schreef SophiaLoren het volgende:
Vraag me oprecht soms af waarom dbm zoveel besproken wordt. 5000 volgers. Pff 🤪
Inderdaad en op die planken boven de bank ligt de zooi ook hoog opgestapeld, hetzelfde als ze foto's post vanuit haar bed, oo die kast ligt ook altijd veel zooi. Ik zou daar echt niet tegen kunnen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 07:53 schreef IlseMarije het volgende:
Gisteravond waren we nog bij #27 en nu al bij #29, dat gaat snel. (Alleen #28 kan ik niet vinden 😉)
DBM heeft het over prikkels, maar ik vind dat ze voor iemand die slecht tegen prikkels kan veel "troepjes"/accessoires in huis heeft zo naast de tv bv dat zijn toch ook prikkels?
Dat is bij Debbie net zo. Overal troep, spullen én geluid maar wel zeuren over prikkels.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 07:53 schreef IlseMarije het volgende:
Gisteravond waren we nog bij #27 en nu al bij #29, dat gaat snel. (Alleen #28 kan ik niet vinden 😉)
DBM heeft het over prikkels, maar ik vind dat ze voor iemand die slecht tegen prikkels kan veel "troepjes"/accessoires in huis heeft zo naast de tv bv dat zijn toch ook prikkels?
Degene die 28 opende, heeft het topicnummer opgehoogd naar 29. Dat is niet de bedoeling en staat er ook bij als je een nieuw topic in de reeks opent.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 07:53 schreef IlseMarije het volgende:
Van de cijfertjes afblijven a.u.b.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 08:27 schreef Miepje77 het volgende:
Oeps, misschien heb ik een cijfertjes overgeslagen. Ik kijk even of ik het kan aanpassen.
Ja vind ik ook! Prachtige plaatjes en filmpjes, ziet er heel gezellig uit.quote:Op donderdag 31 juli 2025 23:26 schreef Earring het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook
Heerlijke vakantieplaatjes
Dit begrijp ik ook niet, ze is daar op vakantie ook een aantal keer op datenight geweest samen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 08:49 schreef Henrike het volgende:
Maike kade net gisteren terug uit Spanje en hup nu weer op Schiphol om samen met man naar Spanje gaan voor een paar dagen samen.
Ben ik dan de enige die dat wel wat overdreven vindt?
Valt me vaker op dat ze vaker benoemt hoe druk het wel niet is met 3 kinderen, waarvan ze er 2 niet fulltime heeft. Beide oma's waren in Spanje dus je zou denken dat ze echt wel tijd samen hebben gehad.
Ik begrijp echt wel dat het soms even heerlijk is, een weekendje samen maar ze zijn net 3 weken op vakantie geweest.
Dacht al dat ik een ouderwetse doos was😆dat ik dat een beetje vreemd vond.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:09 schreef Sushirijst het volgende:
Die flu flu’s hebben totaal geen vliegschaamte. Tijdens je vakantie ook idd regelmatig date night en dan een dag na je vakantie weer terugvliegen omdat je echt een paar dagen samen nodig hebt.
Julia Feenstra (en haar man) ook. Die vliegt een dag terug naar Nederland voor een verjaardag van een ‘dinnetje’ ofzo.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:09 schreef Sushirijst het volgende:
Die flu flu’s hebben totaal geen vliegschaamte. Tijdens je vakantie ook idd regelmatig date night en dan een dag na je vakantie weer terugvliegen omdat je echt een paar dagen samen nodig hebt.
Haha bedankt voor de disclaimer steeds. Ideaalquote:Op donderdag 31 juli 2025 23:33 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Wat bedoel je met ‘weinig verrijking’? Ze ging/gaat zeer regelmatig met de kinderen op pad? Naar speeltuintjes, het zwembad/zwemmen in het kanaal, een stuk fietsen, boodschappen doen/ijsje eten?
(Mods: ook dit is/was te zien op haar openbare threads).
Volgens mij volgde hij Caroline walk al nooit. Was me al eens eerder opgevallen toen de poly net ontstondquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:45 schreef Lovelii2026 het volgende:
Kb die de schoonouders niet meer volgt . Dat verklaart waarom hij niet meegaat naar Mallorca en waarom we ze veel minder zien
Welke van de 2 paar schoonouders? 😜quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:45 schreef Lovelii2026 het volgende:
Kb die de schoonouders niet meer volgt . Dat verklaart waarom hij niet meegaat naar Mallorca en waarom we ze veel minder zien
Ik dus echt niet. Ze hebben de poly compleet commercieel uitgemolken...dan moet je ook op de blaren zitten. Als het goed is, zitten deze kinderen niet op social media en krijgen ze dit niet mee.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:27 schreef JaNeeDan het volgende:
Ergens vind ik het ook wel sneu dat de Bollens nu zo onder een vergrootglas liggen. Maar dan vooral voor de kinderen. Ik hoop dat zij en iedereen die zijn of haar leven openbaar denkt te moeten delen gaan inzien hoe triest dat eigenlijk is.
Dat heeft toch echt met de keuzes van de volwassenen te maken. Ze zetten die kinderen zelf dagelijks online. Fluflu' s zouden zich daar meer bewust van moeten worden.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:27 schreef JaNeeDan het volgende:
Ergens vind ik het ook wel sneu dat de Bollens nu zo onder een vergrootglas liggen. Maar dan vooral voor de kinderen. Ik hoop dat zij en iedereen die zijn of haar leven openbaar denkt te moeten delen gaan inzien hoe triest dat eigenlijk is.
Ik vind dat niet sneu, dat hoort bij het bekend zijn.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:27 schreef JaNeeDan het volgende:
Ja dit is precies wat het is. De keerzijde van de medaille. Het geld, het grote huis, het leven in weelde en luxe in overvloed. Maar dit, elke scheet die je laat wordt uitvergroot.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:27 schreef JaNeeDan het volgende:
Zou Sjaak haar ex al aan de popcorn zitten? 🤣quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:05 schreef Annika2016 het volgende:
[..]
Ik vind dat niet sneu, dat hoort bij het bekend zijn.
Ze hebben toch echt zelf de keuze gemaakt om mee te doen met het tv programma ‘het mooiste meisje van de klas’ en alles te delen op social media.
De kinderen worden volop ingezet voor reclames en nagenoeg alle content draait om hun grote gezin.
Daarom zeg ik dus ook: vooral (het woordje ‘vooral’ had ik eigenlijk wel weg kunnen laten) voor de kinderen. M, K en J varen er wel bij. En ik denk ook niet dat hun kinderen op social media zitten maar die hoeven later hun eigen naam maar te googelen en daar zijn ze. En de buitenwereld zal misschien ook dingen zeggen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:30 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Ik dus echt niet. Ze hebben de poly compleet commercieel uitgemolken...dan moet je ook op de blaren zitten. Als het goed is, zitten deze kinderen niet op social media en krijgen ze dit niet mee.
Michelle is ook slim en berekenend genoeg om de relatietherapeut juist niet te volgen als ze daar echt gebruik van maken. Juist omdat ze weet dat mensen dat gaan opzoeken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:12 schreef Kletsdoos165 het volgende:
[..]
Ja dit is precies wat het is. De keerzijde van de medaille. Het geld, het grote huis, het leven in weelde en luxe in overvloed. Maar dit, elke scheet die je laat wordt uitvergroot.
Dat mb een relatie therapeut volgt vind ik niet gek. Ze heeft een groot netwerk en misschien is dit iemand die ze gewoon kent. Daar hoeft niet meteen iets achter te zitten. En daarbij, niet alleen mensen met een relatie/huwelijk wat op springen staat gaat naar een relatie therapeut. Het kan voor iedereen goed zijn.
Als ik hem was zou ik dat wel doen. En ik zou per direct eisen dat mijn kinderen niet langer op social media gedeeld worden (ik zou daar sowieso al nooit toestemming voor hebben gegeven).quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:13 schreef Iriss23579 het volgende:
[..]
Zou Sjaak haar ex al aan de popcorn zitten? 🤣
Peppie werkt vlak bij huis dus op tijd thuis, of op een zaterdag naar de kapper.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:11 schreef Beertjeteddy het volgende:
Sanneke die de tijd niet kan vinden om naar de kapper te gaan.
Als je nou eens werkende moeder ben begrijp ik dat maar dit?
Zodra ze iets meent beter te weten, bokt ze dat contact meteen af. Ik zie dat niet echt succesvol zijn, helaas voor haar. Want ze zou er idd wat aan kunnen hebben.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:20 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Heb ergens wel te doen met Sanneke; misschien is een maatjes project wat voor haar. Ze lijkt het zelf heel lastig te vinden om sociale contacten te zoeken
Eens, ik zou het echt heel naar vinden als ik die (voorheen) zoetsappige story's moet aanschouwen met MIJN kids erin icm mama Mies en papa Koen🤮quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:15 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Als ik hem was zou ik dat wel doen. En ik zou per direct eisen dat mijn kinderen niet langer op social media gedeeld worden (ik zou daar sowieso al nooit toestemming voor hebben gegeven).
Hoe deed Sanneke dit voordat ze wist dat ze autisme had?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:20 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Heb ergens wel te doen met Sanneke; misschien is een maatjes project wat voor haar. Ze lijkt het zelf heel lastig te vinden om sociale contacten te zoeken
Ja, maar hoe komt ze daar dan. Dat zal het probleem zijn. Ze fietst niet en er rijden geen bussen die voor haar deur stoppen 😉dus Dion zal moeten chauffeuren.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:43 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Sanneke kan gewoon een afspraak maken op het moment dat haar vriend thuis is. Hij werkt toch niet fulltime? Daarnaast zijn de kappers ook op avond wel open.
M is nog geen jaar. Ze kan hem toch gewoon meenemen als het om een knipbeurt gaat? Echt die vrouw..quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:19 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Peppie werkt vlak bij huis dus op tijd thuis, of op een zaterdag naar de kapper.
Maar ik heb het idee dat ze haar kind amper uit het oog wil laten.
Of ze hengelt naar een (gratis) kapper aan huis.
Zou hij blij zijn als het zou stranden?ik denk het niet, zijn kinderen zijn er ook bij betrokken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:13 schreef Iriss23579 het volgende:
[..]
Zou Sjaak haar ex al aan de popcorn zitten? 🤣
Eens... dat is de keerzijde, en die afweging maakt iedere fluflu voor zichzelf, of het het geld dan allemaal waard is?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:12 schreef Kletsdoos165 het volgende:
[..]
Ja dit is precies wat het is. De keerzijde van de medaille. Het geld, het grote huis, het leven in weelde en luxe in overvloed. Maar dit, elke scheet die je laat wordt uitvergroot.
Dat mb een relatie therapeut volgt vind ik niet gek. Ze heeft een groot netwerk en misschien is dit iemand die ze gewoon kent. Daar hoeft niet meteen iets achter te zitten. En daarbij, niet alleen mensen met een relatie/huwelijk wat op springen staat gaat naar een relatie therapeut. Het kan voor iedereen goed zijn.
De spijker op de kop. Ik vind die verhalen over kraamvisite ook zo'n goed voorbeeld. Enerzijds klaagt ze altijd over te kort aan sociale contacten, maar blijkbaar heeft ze wel kraamvisite gehad en vervolgens zegt ze daar alleen maar nare dingen over. Dat ze het de volgende keer zou uitstellen en commentaar dat de visite geen avondeten voor haar gemaakt had.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:42 schreef Jenn1806 het volgende:
Je kan wel merken dat het vakantietijd is, poeh poeh al die negativiteit van Sanneke. Dat verwijt ze iedereen maar zelf is ze ondertussen het ergste. Er komt daar echt nauwelijks een positief woord uit. Niemand wil iets leuks met haar ondernemen, goh.. Ik vind het oprecht sneu voor haar hoor maar volgens mij doet ze ook vrij weinig om zoiets te stimuleren. Ik zou ook niet graag afspreken met iemand die vol in de negativiteit zit en die geen moeite wil doen om ergens te komen. Tel daarbij op dat ze haar sociale kring constant steken onder water geeft (ze komen niet op kraambezoek, ze nemen geen eten mee, ze vragen alleen of ik misselijk ben enz enz). Het probleem ligt echt grotendeels bij haarzelf maar zolang ze dit niet erkent en er wat aan doet verandert er precies niks.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:25 schreef Donna het volgende:
[..]
Zodra ze iets meent beter te weten, bokt ze dat contact meteen af. Ik zie dat niet echt succesvol zijn, helaas voor haar. Want ze zou er idd wat aan kunnen hebben.
Je ziet daar ook nooit iemand. En nee ze deelt niet alles, maar als ze iets deelt zit ze op de bank, alleen of met man/zoon.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:44 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
De spijker op de kop. Ik vind die verhalen over kraamvisite ook zo'n goed voorbeeld. Enerzijds klaagt ze altijd over te kort aan sociale contacten, maar blijkbaar heeft ze wel kraamvisite gehad en vervolgens zegt ze daar alleen maar nare dingen over. Dat ze het de volgende keer zou uitstellen en commentaar dat de visite geen avondeten voor haar gemaakt had.
Of dit nu een vriendin/familielid of whatever was..ik ging niet meer hoor.
Ze kijkt daar heel wat vrolijker dan op die fotograafsite 😉quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:56 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Debbie is weer terug en natuurlijk met een foto met zonnebloemen🌻
Ik denk dat hij wel lacht in z’n vuistje inderdaad. Hoewel hij het vast klote zal vinden voor zijn kinderen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:15 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Als ik hem was zou ik dat wel doen. En ik zou per direct eisen dat mijn kinderen niet langer op social media gedeeld worden (ik zou daar sowieso al nooit toestemming voor hebben gegeven).
Want lievelingsbloemen want die legde ze ooit neer op het graf van een overleden vriendje uit groep 1/2.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:56 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Debbie is weer terug en natuurlijk met een foto met zonnebloemen🌻
Ja bizar wat ze er weer bijhaaltquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:21 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Want lievelingsbloemen want die legde ze ooit neer op het graf van een overleden vriendje uit groep 1/2.
En natuurlijk de bloem van haar favoriete keycord!
wie is de fotograaf dan?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:03 schreef Earring het volgende:
[..]
Ze kijkt daar heel wat vrolijker dan op die fotograafsite 😉
Tenzij je een uitgebreide behandeling laat doen ben je in een half uurtje klaar, dus kind in de wagen en geef hem wat speelgoed of misschien valt hij in slaap dan is dat half uurtje zo voorbij. Of je laat op zaterdag je zoon bij je partner en gaat in je uppie lekker even naar de kapper.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:19 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Peppie werkt vlak bij huis dus op tijd thuis, of op een zaterdag naar de kapper.
Maar ik heb het idee dat ze haar kind amper uit het oog wil laten.
Of ze hengelt naar een (gratis) kapper aan huis.
Ze doet weer moeilijk om niks. Ik zag trouwens dat de lichtknoppen ook meegeverfd zijn 🤣🤣🤣quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:38 schreef opwegnaar het volgende:
Ok, wie gaat even turven hoe vaak DBM 'silver seetschj' zegt 😂
waar kan ik die foto zien want als ik kijk op zijn instagram zie ik de foto nietquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:03 schreef Earring het volgende:
[..]
Ze kijkt daar heel wat vrolijker dan op die fotograafsite 😉
Vergeet het behang in de woonkamer ook niet. Maar serieus, een vriendje uit groep 1/2? Hoezo benoemt ze dat?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:21 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Want lievelingsbloemen want die legde ze ooit neer op het graf van een overleden vriendje uit groep 1/2.
En natuurlijk de bloem van haar favoriete keycord!
En zo kunnen mensen als Debbie dus hun gang blijven gaan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:34 schreef Muisjeruisje het volgende:
De fotograaf heeft de negatieve reacties over Debbie geswifferd 👀
En Debbie: ‘hoe confronterend ook, de foto’s zijn nodig om mensen te laten zien hoe het gaat’quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:34 schreef Muisjeruisje het volgende:
De fotograaf heeft de negatieve reacties over Debbie geswifferd 👀
yep, op de manier hoe zij Zoe in betrekt is gewoon niet goed!quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:55 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En Debbie: ‘hoe confronterend ook, de foto’s zijn nodig om mensen te laten zien hoe het gaat’
Als er een medaille voor Pinokkio’s zou bestaan, weet ik wie goud-met-diamanten zou winnen.. 🙄
Je moet even naar zijn posts en dan gaat de tweede die je daar ziet over Debbie. Meerdere foto’s in dat bericht aanklikken dan zie je ze allemaalquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:15 schreef miep123456 het volgende:
[..]
waar kan ik die foto zien want als ik kijk op zijn instagram zie ik de foto niet
had het gezien nu , dank je welquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 15:03 schreef Earring het volgende:
[..]
Je moet even naar zijn posts en dan gaat de tweede die je daar ziet over Debbie. Meerdere foto’s in dat bericht aanklikken dan zie je ze allemaal
Ja, ik denk oprecht dat hij daar echt om in een scheur zou liggenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:29 schreef Henrike het volgende:
[..]
Zou hij blij zijn als het zou stranden?ik denk het niet, zijn kinderen zijn er ook bij betrokken.
Ja elke dag een grote kar boodschappen halen, elke dag naar t meer, fruit eten, wat lekkers (fruit is vies???), zwembad, borrel met knaag, gaarkeuken, zwemmen, borrelen en teringherrie maken en dan is de dag voorbij. Héérlijke vakantie!quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 16:07 schreef Holaa het volgende:
Elke dag zo'n enorme kar boodschappen, wat een dagtaak bij AM. En de hele club tevreden houden, voor alle leeftijden. Plus de kring en dat gaarkeuken voedsel... ik hoop dat ze straks nog een weekje hebben zonder oudste kinderen. Wat een drukte zo. En maar vasthouden aan dat schema incl fruitmoment... vrouw laat het los, komt goed 😅
Ach, ze zijn kleine porties gewend daar. En ze borrelen en snacken vooraf dus dat zal wel vullen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 16:11 schreef Tarantelle het volgende:
Sowieso, dat koken op die lage brander is toch geen doen? Ik krijg al last van mijn rug als ik Maarten zie. Ik kook ook op de camping, maar dan wel op een comfortabel gasstel (doet al meer dan 40 jaar trouwe dienst). Sowieso, hoe eten ze met 14 man van zijn pan? Dat is toch veel te weinig?
Ik snap nu waarom ze borrelen inderdaad. Dat is noodzaak 😁.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 16:25 schreef Earring het volgende:
[..]
Ach, ze zijn kleine porties gewend daar. En ze borrelen en snacken vooraf dus dat zal wel vullen.
Ik weet het niet, er zijn ook stellen die uit elkaar gaan en elkaar het beste gunnen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 15:34 schreef Iriss23579 het volgende:
[..]
Ja, ik denk oprecht dat hij daar echt om in een scheur zou liggen
Ik snap sowieso niet dat die grote kids allemaal nog meegaan. Gaan ze niet met vrienden/ vriendinnen naar Spanje of iets dergelijks?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 16:07 schreef Holaa het volgende:
Elke dag zo'n enorme kar boodschappen, wat een dagtaak bij AM. En de hele club tevreden houden, voor alle leeftijden. Plus de kring en dat gaarkeuken voedsel... ik hoop dat ze straks nog een weekje hebben zonder oudste kinderen. Wat een drukte zo. En maar vasthouden aan dat schema incl fruitmoment... vrouw laat het los, komt goed 😅
Over de meerderjarige (schoon) kinderen mag toch gesproken worden? Want eigen beslissing om op insta gezet te worden?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 17:01 schreef Deisyy het volgende:
Zullen we de kids er verder buiten laten
Is dat laatste zo? Tja dan valt daar weinig tegen in te brengen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 17:04 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Over de meerderjarige (schoon) kinderen mag toch gesproken worden? Want eigen beslissing om op insta gezet te worden?
Ik zag gister dat ze een code nodig hadden om bij het water te komen inderdaadquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 16:39 schreef Emma123454321 het volgende:
De camping past wel bij AM. Ik heb hem eens opgezocht. En deze camping houdt totaal geen rekening met de omwonenden. De plaatselijke bevolking kwam blijkbaar graag zwemmen bij het riviertje, maar nu heeft de camping dat stuk geclaimd. En moet de plaatselijke bevolking 3 euro per keer betalen om er te mogen zwemmen. Past wel bij AM haar gedrag met geen rekening houden met de omgeving.
Is geen oordeel, ik vraag het me af en ze zijn meerderjarig.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 17:01 schreef Deisyy het volgende:
Zullen we de kids er verder buiten laten
Als maarten , die volgens mij oud en wijs genoeg is , er een zere rug van zou krijgen zou hij het wel veranderen toch? Ze snacken de hele dag , ze krijgen daar niet echt hongerquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 16:11 schreef Tarantelle het volgende:
Sowieso, dat koken op die lage brander is toch geen doen? Ik krijg al last van mijn rug als ik Maarten zie. Ik kook ook op de camping, maar dan wel op een comfortabel gasstel (doet al meer dan 40 jaar trouwe dienst). Sowieso, hoe eten ze met 14 man van zijn pan? Dat is toch veel te weinig?
Dit. De Happy de peppie poly reclames vlogen je om de oren. Vindt het momenteel wel minder trouwens met de gezinsreclame's. De laatste die ze maakte met zn 3en was al zo enorm nep geforceerd met die neplach van haar.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:30 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Ik dus echt niet. Ze hebben de poly compleet commercieel uitgemolken...dan moet je ook op de blaren zitten. Als het goed is, zitten deze kinderen niet op social media en krijgen ze dit niet mee.
Lijkt mij wel als je in de 20 bent en je laat filmen. Heeft AM ook benoemd dat ze daar over praten thuis.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 17:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is dat laatste zo? Tja dan valt daar weinig tegen in te brengen.
Oh man, dat vaste schema 🤣quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 16:07 schreef Holaa het volgende:
Met alle *kuch* kinderen, wat ze er van vinden dat ze gefilmd worden en voor 90.000+ volgers op insta worden geplempt 🤥quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 17:49 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Lijkt mij wel als je in de 20 bent en je laat filmen. Heeft AM ook benoemd dat ze daar over praten thuis.
Eerder zei ze letterlijk dat hij minder ging werken. Ze draait in haar verhaal. Hebben meer influencers last van.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 18:06 schreef IlseMarije het volgende:
Maar Sanneke he? Ze schreef zoals iemand hier ook al schreef dat Peppie meer is gaan werken maar reistijd. Dat kan natuurlijk maar hij is toch minder gaan verdienen, dat zegt ze elke keer als ze weer mot hebben met de woningbouw. Dan is er iets niet goed gegaan, nieuwe baan én meer uren maar minder verdienen.
Dat is wel bizar. Kunnen de Geertsen niets aan doen, maar heel onsympathiek dat een camping zo'n betaald maakt. Ik heb ook een aversie tegen hotels met privéstranden.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 16:39 schreef Emma123454321 het volgende:
De camping past wel bij AM. Ik heb hem eens opgezocht. En deze camping houdt totaal geen rekening met de omwonenden. De plaatselijke bevolking kwam blijkbaar graag zwemmen bij het riviertje, maar nu heeft de camping dat stuk geclaimd. En moet de plaatselijke bevolking 3 euro per keer betalen om er te mogen zwemmen. Past wel bij AM haar gedrag met geen rekening houden met de omgeving.
Nou inderdaad zeg. Laat de boel toch eens gewoon los. Daar is het vakantie voor, die regelmaat komt thuis vanzelf weer. Ontbijt, boodschappen, rivier, zwembad, borrel, avondeten, met zijn allen in een kring. En iedereen is 4 jaar en ouder...quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 18:03 schreef Harper het volgende:
[..]
Oh man, dat vaste schema 🤣
Loslaten is echt niet haar sterkste kant he?
Ik ken alleen mijn eigen gezin, maar die van mijn zijn alle vier totaal verschillend. Andere sporten, ander karakter, andere hobby's, introvert/extrovert, behoefte aan reuring of rust. Soms was dat (de oudsten gaan niet meer mee ondertussen) ook heel lastig om een vakantie te kiezen, juist omdat de behoeften zo verschillend zijn.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 18:22 schreef Odonata het volgende:
Is dat niet in meer gezinnen, dat er ook gewoon veel overeenkomsten zijn? Mijn kinderen doen allemaal dezelfde sport, zijn bloedfanatiek, hebben een hekel aan school, houden allemaal van spelletjes en zijn gek op kampen (schoolkamp, sportkamp, alles) en all inclusive vakanties.
Daarnaast kan ik tig dingen opnoemen waarin ze verschillen, maar er zijn ook veel overeenkomsten.
Klopt hoor, maar dit is gebaseerd op haar huidige waarheid 😂quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 18:08 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Eerder zei ze letterlijk dat hij minder ging werken. Ze draait in haar verhaal. Hebben meer influencers last van.
Da's al best een tijdje hip om zo'n halve muur te doen, soms met een latje ertussen zodat het op lambrisering lijkt. Wij hebben het op de kinderkamers ook😅.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 18:44 schreef opwegnaar het volgende:
Waarom schildert DBM eigenlijk in haar hele huis steeds maar de helft van de muren? Heeft ze geen ladder?
Ik houd ook wel een bepaald ritme aan op vakantie, maar ik zou niet terug gaan van het water voor 'het fruitmoment' dat 'moment' kan ook aan het water 🤷♀️.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 18:29 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Nou inderdaad zeg. Laat de boel toch eens gewoon los. Daar is het vakantie voor, die regelmaat komt thuis vanzelf weer. Ontbijt, boodschappen, rivier, zwembad, borrel, avondeten, met zijn allen in een kring. En iedereen is 4 jaar en ouder...
Misschien wil ze dat deze mensen haar komen ophalen en daarna weer thuisbrengen 🤣quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 18:31 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
En ze denkt ook niet echt in oplossingen hè. Er zijn dus mensen die wat met haar willen doen, maar ze heeft geen vervoer en ze ziet het niet zitten om vreemden over de vloer te krijgen. Ik snap dat het spannend is, maar het kan je wel uit de eenzaamheid trekken.
Ik denk dat zij een hele pittige scheiding hebben en slecht contact . Je leest en merkt dat tussen de regels doorquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 16:57 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik weet het niet, er zijn ook stellen die uit elkaar gaan en elkaar het beste gunnen.
Nou dat vind ik dus totaal niet zo overkomen. JvP liet deze vakantie ook meermaals zien dat ze beeldbel contact met haar zoons had.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:01 schreef Lovelii2026 het volgende:
[..]
Ik denk dat zij een hele pittige scheiding hebben en slecht contact . Je leest en merkt dat tussen de regels door
Dat vind ik wel een goede: huidige waarheid. Die ga ik onthouden voor als de fluflu’s zichzelf weer eens tegenspreken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 18:36 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Klopt hoor, maar dit is gebaseerd op haar huidige waarheid 😂
Ja vast wel aan vrouwen met haar figuur. Maar ik denk bij alles: op mijn figuur staat het niet. Daarnaast is er een hele tijd geleden hier ook geschreven over de ervaringen met jolienoe en die waren niet positief, dus nog een reden om t niet te kopen (en de prijs, belachelijk hoog vind ik die hij hun)quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:20 schreef QuintyQ het volgende:
Ik begrijp niet waarom MB nu model staat voor Jolienoe. Ze is zo vreselijk mager, dat verkoopt toch niet zo?
Verschrikkelijk raar ventje, echt een aandachtsorgel en AM maar hinniken bij alles wat ie doet.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 18:56 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik houd ook wel een bepaald ritme aan op vakantie, maar ik zou niet terug gaan van het water voor 'het fruitmoment' dat 'moment' kan ook aan het water 🤷♀️.
En ik ben dus zo iemand die strontchagrijnig wordt van honger en een van mijn kinderen ook, dus de eetmomenten zijn wel redelijk vast ook (niet op de minuut uiteraard).
Wat ik overigens ook niet snap als de hele familie Geerts hangry wordt, waarom er dan 1. Geen fatsoenlijke maaltijd op tafel wordt gezet (maar zo'n halfbakken borrelplank) en 2. Waarom er dan altijd van die extreem kleine porties zijn.
En ik las hier iets over het bewust op insta staan van de meerderjarige kinderen, ik denk dat vooral Rens heel (heel heel heel) graag op beeld wil.
Het was ook al opmerkelijk dat pa Walk niet meer bij hun thuis komt. Eerst was hij er haast elke dag om bij de verbouwing te kijken etc en daarna nooit meer. M. is soms nog in beeld met haar moeder (bij halen of brengen). Er is duidelijk iets heftigs voorgevallen, zo terugdenkend ongeveer toen ze uit de woonunits gingen (of toen is schoonfamilie geïnformeerd, want volgens juice was het in januari al einde poly).quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:45 schreef Lovelii2026 het volgende:
Ik wilde het ook net zeggen ja. Wat een vreselijk irritant joch is dat!quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:23 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Verschrikkelijk raar ventje, echt een aandachtsorgel en AM maar hinniken bij alles wat ie doet.
Is hij degene met al die tattoos?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:23 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Verschrikkelijk raar ventje, echt een aandachtsorgel en AM maar hinniken bij alles wat ie doet.
Die de hele dag in zo'n witte tanktop loopt en met dat verschrikkelijke gele hoedje met blote borsten (die AM wel weer hilarisch zal vinden) erop rondloopt.quote:
Ik herken het ook niet hoor. Ik heb 2 kinderen en zijn zooo verschillend. Lijken uiterlijk op elkaar, hebben dezelfde vader en moeder en daar houdt het op🤣quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 18:18 schreef Earring het volgende:
En ja hoor, de Geertsen haten bordspelletjes, de Geertsen en honger werkt ook niet volgens AM. De Geertsen zitten allemaal op scouting, rijden paard, en/of motors. Allemaal in dezelfde mal gegoten. Mijn kinderen zijn verschillend als dag en nacht, dat lijkt daar niet te kunnen
Wacht maar tot ze ontdekken dat ze ook zelf een persoon zijn met voorkeuren en behoeftes, dan zijn er sowieso een paar psychologen nodig die ze begeleiden dat het oké is om jezelf te mogen zijn. Daar is een term voor. Maar nee, AM brengt verder geen dingen over op haar kinderen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 18:18 schreef Earring het volgende:
En ja hoor, de Geertsen haten bordspelletjes, de Geertsen en honger werkt ook niet volgens AM. De Geertsen zitten allemaal op scouting, rijden paard, en/of motors. Allemaal in dezelfde mal gegoten. Mijn kinderen zijn verschillend als dag en nacht, dat lijkt daar niet te kunnen
Rens is dol op aandacht. En op zich bemoeien met de kleine kinderen. Echt een aanwinst zo'n schoonzoon.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 18:56 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik houd ook wel een bepaald ritme aan op vakantie, maar ik zou niet terug gaan van het water voor 'het fruitmoment' dat 'moment' kan ook aan het water 🤷♀️.
En ik ben dus zo iemand die strontchagrijnig wordt van honger en een van mijn kinderen ook, dus de eetmomenten zijn wel redelijk vast ook (niet op de minuut uiteraard).
Wat ik overigens ook niet snap als de hele familie Geerts hangry wordt, waarom er dan 1. Geen fatsoenlijke maaltijd op tafel wordt gezet (maar zo'n halfbakken borrelplank) en 2. Waarom er dan altijd van die extreem kleine porties zijn.
En ik las hier iets over het bewust op insta staan van de meerderjarige kinderen, ik denk dat vooral Rens heel (heel heel heel) graag op beeld wil.
Oud wel maar niet echt wijs.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 17:29 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Als maarten , die volgens mij oud en wijs genoeg is , er een zere rug van zou krijgen zou hij het wel veranderen toch? Ze snacken de hele dag , ze krijgen daar niet echt honger
Waar maak je dat uit op? Dat lees en merk ik juist echt totaal niet.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:01 schreef Lovelii2026 het volgende:
[..]
Ik denk dat zij een hele pittige scheiding hebben en slecht contact . Je leest en merkt dat tussen de regels door
Hier ook 2 keer hetzelfde recept maar 2 hele verschillende kinderen 😂quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:18 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Ik herken het ook niet hoor. Ik heb 2 kinderen en zijn zooo verschillend. Lijken uiterlijk op elkaar, hebben dezelfde vader en moeder en daar houdt het op🤣
Dit. En ergens vind ik het nog sneuer dat ie zo'n podium krijgt en niemand hem in bescherming neemt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:29 schreef Lodelie het volgende:
Leuk dat Maarten dingen onderneemt met de kinderen, lekker zonder camera-vrouw. Ook goed dat ze het aanpassen op leeftijd.
Guus en de tweeling lijken wat buiten beeld te vallen, fijn voor ze.
Ik snap werkelijk niet dat je als volwassen vrouw, zo zit te hinneken om dat vreselijke, irritante, aandachtstrekkende gedrag van Rens.
Ik blijf het onderbuikgevoel houden dat dit tripje een werkvakantie is voor de oudere kinderen. Die zitten daar niet vrijwillig en belangeloos.
Soort zoekt soort..quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:45 schreef Jannetje91 het volgende:
[..]
Dit. En ergens vind ik het nog sneuer dat ie zo'n podium krijgt en niemand hem in bescherming neemt.
Ik schreef hier vanmiddag ook al over, ik verwachtte juist dat hij eerder thuis zou komen. Met zulke stories praat je mensen een schuldgevoel aan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 18:20 schreef WinnieWana het volgende:
Bij Sanneke is Dion alweer thuis om kwart over 6.
Dacht na haar gezeur erover dat hij minstens hele avond wegbleef.
Zal ze weten dat hele volksstammen pas thuiskomen rond 6 uur. En dat ze dan nog moeten eten.
Ja, en minder uren ook.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 18:31 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Dion is volgens mij best wel iets anders gaan doen qua baan en daardoor (veel) minder gaan verdienen. (Gewoon op internet te zien)
Am die kan dat ook , maar zij heeft de telefoon vast aan haar hand zitten , er zou ook wel een keer een ander kunnen filmenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:16 schreef Emma123454321 het volgende:
Ik vind het wel positief dat bij AM Maarten een keer de leuke dingen met de kinderen onderneemt!
Leuke foto maar ik vind het dan weer jammer dat Guus daar niet bij isquote:
Er komt een vervolg, misschien kan hij auditie doen, haha!quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:11 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Rens in zijn (grijs verwassen) witte hemdjes doet me denken aan de oudste zoon, van de “niet zo nette familie” uit zonnedeal.
Denk overigens niet dat de oudere kinderen Geerts zich verplicht mee laten nemen. Jim is 25. Die laat zich heus niet meer verplichten. Als je ziet hoe ze onderling met elkaar om gaan krijg ik wel het gevoel dat ze een warme band hebben. Leuk om te zien. Jammer voor hun dat alles continu online gegooid moet worden.
In "het mooiste meisje" werd nog benoemd dat ze het zo goed doen met de vader van J's kinderen. Dus volgens mij gaat alles in goed overleg.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:11 schreef Sushirijst het volgende:
[..]
Nou dat vind ik dus totaal niet zo overkomen. JvP liet deze vakantie ook meermaals zien dat ze beeldbel contact met haar zoons had.
In "het mooiste meisje" werd nog benoemd dat ze het zo goed doen met de vader van J's kinderen. Dus volgens mij gaat alles in goed overleg.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:11 schreef Sushirijst het volgende:
[..]
Nou dat vind ik dus totaal niet zo overkomen. JvP liet deze vakantie ook meermaals zien dat ze beeldbel contact met haar zoons had.
Bovendien kun je de meeste merken die ze verkopen ook elders krijgen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:23 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ja vast wel aan vrouwen met haar figuur. Maar ik denk bij alles: op mijn figuur staat het niet. Daarnaast is er een hele tijd geleden hier ook geschreven over de ervaringen met jolienoe en die waren niet positief, dus nog een reden om t niet te kopen (en de prijs, belachelijk hoog vind ik die hij hun)
Mwa, een wijnproeverij met 16.. daar zou iedereen schande van spreken toch?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:01 schreef Earring het volgende:
[..]
Leuke foto maar ik vind het dan weer jammer dat Guus daar niet bij is
Die valt altijd een beetje tussen de wal en het schip.
En om de haverklap zijn middelvinger opsteekt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:09 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Die de hele dag in zo'n witte tanktop loopt en met dat verschrikkelijke gele hoedje met blote borsten (die AM wel weer hilarisch zal vinden) erop rondloopt.
Maar dit was een wijnproeverij, ik kan me voorstellen dat hij daar nog niet de leeftijd voor heeft.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:01 schreef Earring het volgende:
[..]
Leuke foto maar ik vind het dan weer jammer dat Guus daar niet bij is
Die valt altijd een beetje tussen de wal en het schip.
Ik krijg bij de familie van MB altijd het gevoel dat het daar toch wel erg gewaardeerd wordt als je je "onberispelijk" kleed. Zien en gezien worden, het liefst strak in de make up.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:32 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
MB pakt niet bepaalde vakantiekleding in, meer in de categorie galakleding. En 7 bikini's(voor elke dag een andere). Dus weet je al wat voor foto's we kunnen verwachten. En als ik de jurkjes zie dan moet ik toch weer denken aan wat de juice channels zeiden over een nieuwe lover. Anders gooi je gewoon wat shorts en hemdjes in de koffer lijkt me.
Oja, gelijk heb jequote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:24 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Maar dit was een wijnproeverij, ik kan me voorstellen dat hij daar nog niet de leeftijd voor heeft.
Vraag me ook af (retorische vraag eigenlijk) of de chauffeur(s) nuchter zijn gebleven, of gezellig mee hebben gedaan met de proeverij. Het lijkt me sterk dat alle slokjes keurig uitgespuugd zijn.
Als ze zelf op vakantie gingen droegen ze ook altijd mooie kleding als ze uit eten gingen. Ik denk dat dat daar normaal is en wordt gewaardeerd.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:32 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
MB pakt niet bepaalde vakantiekleding in, meer in de categorie galakleding. En 7 bikini's(voor elke dag een andere). Dus weet je al wat voor foto's we kunnen verwachten. En als ik de jurkjes zie dan moet ik toch weer denken aan wat de juice channels zeiden over een nieuwe lover. Anders gooi je gewoon wat shorts en hemdjes in de koffer lijkt me.
Ach, MB gaat ook in een Zimmerman jurk en hakken naar de basisschool. Dus wat ze nu inpakt verrast me niet echt, zo loopt ze er toch altijd wel bij.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:32 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Oh die Rens..... ik zou het zo erg vinden als een van mijn dochters met zo'n type thuis zou komen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:29 schreef Lodelie het volgende:
Leuk dat Maarten dingen onderneemt met de kinderen, lekker zonder camera-vrouw. Ook goed dat ze het aanpassen op leeftijd.
Guus en de tweeling lijken wat buiten beeld te vallen, fijn voor ze.
Ik snap werkelijk niet dat je als volwassen vrouw, zo zit te hinneken om dat vreselijke, irritante, aandachtstrekkende gedrag van Rens.
Ik blijf het onderbuikgevoel houden dat dit tripje een werkvakantie is voor de oudere kinderen. Die zitten daar niet vrijwillig en belangeloos.
Ik ging ook altijd op hakken naar de basisschool.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:45 schreef QuintyQ het volgende:
[..]
Ach, MB gaat ook in een Zimmerman jurk en hakken naar de basisschool. Dus wat ze nu inpakt verrast me niet echt, zo loopt ze er toch altijd wel bij.
En dan zegt ze dat Disney en slapen in Davey Crocket vele malen goedkoper isquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:48 schreef Odonata het volgende:
Je zult maar op de bank zitten en je dan afvragen waar mensen dat Gruwelijk Dure Efteling hotel van betalen. Nou eh, niet, bij een laag gezinsinkomen.
En bij een gemiddeld/hoger inkomen van het vakantiegeld, de 13e maand of door er geld voor apart te leggen. Het is geen rocketscience..
Nou Sanneke, wat dacht je van werken en sparen ipv de hele dag op de bank zitten klagen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:48 schreef Odonata het volgende:
Je zult maar op de bank zitten en je dan afvragen waar mensen dat Gruwelijk Dure Efteling hotel van betalen. Nou eh, niet, bij een laag gezinsinkomen.
En bij een gemiddeld/hoger inkomen van het vakantiegeld, de 13e maand of door er geld voor apart te leggen. Het is geen rocketscience..
Of zich realiseren dat voor veel mensen dit een duur hotel is, dat ze dus gewoon niet doen. (Zoals ik bijv)quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:48 schreef Odonata het volgende:
Oh ja, hoe ze dat opschrijft inderdaad... Ze moeten met elkaar verder - een andere optie bestaat niet. Het Grote Gezin moet en zal een innige kliek blijven. Iemand noemde daar hier een keer een goeie term voor, wat was dat ook alweer? Kluwengezin ofzo?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:13 schreef Tarantelle het volgende:
Dat Maarten en Annemarie alles betalen brengt ze als bijzonder, maar vind ik niet bijzonder. Als wij de kinderen uitnodigen betalen we ook alles, dat vinden we logisch (al betalen ze ook echt weleens iets zelf op vakantie, wat ik dan ook weer logisch vind).
En dat de kinderen met elkaar verder moeten als Maarten en Annemarie er niet meer zijn. Ik denk dat je dan je rol te belangrijk maakt, het leven is minder maakbaar dan je zou willen. De familie van mijn partner viel volledig uit elkaar na het overlijden van een van de ouders. Dat is ontzettend naar, maar soms de keiharde realiteit.
Wat een cliffhanger he?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:10 schreef miep123456 het volgende:
Debbie mocht niet de camping op, moest dan weer betalen. Hoe is dit afgelopen?
Wat zeg jij nou? Werken? Sparen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:52 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Nou Sanneke, wat dacht je van werken en sparen ipv de hele dag op de bank zitten klagen.
Wat een druk leg je zo ook op je kinderen. Het kost echt veel tijd om met 7 broers en zussen die ook nog eens veel in leeftijd schelen zo close te blijven.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:55 schreef Louuuu_lou het volgende:
[..]
Oh ja, hoe ze dat opschrijft inderdaad... Ze moeten met elkaar verder - een andere optie bestaat niet. Het Grote Gezin moet en zal een innige kliek blijven. Iemand noemde daar hier een keer een goeie term voor, wat was dat ook alweer? Kluwengezin ofzo?
Als je zelfs niet de controle kunt loslaten over de onderlinge banden tussen kinderen na je dood… my god zeg. Als ik haar was zou ik eerst maar eens zorgen dat je je kinderen niet zo extreem uitbuit en verkoopt zodat ze überhaupt nog contact met je willen hebben als ze ouder worden.
Ik ook, hoop dat mijn kinderen niet met zo’n griezel thuis komenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:46 schreef Snaky het volgende:
[..]
Oh die Rens..... ik zou het zo erg vinden als een van mijn dochters met zo'n type thuis zou komen.
Nou, echt een spannende cliffhanger 🫣quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:57 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Wat een cliffhanger he?
Maar goed: exact de reden waarom ik niet op puur Franse campings ga staan. Mijn Frans is daar niet goed genoeg voor.
Is dat zo? Of wil jij dat gewoon graag zien? Hij loopt gewoon naar zijn bedje en zet vervolgens een stap naar achter omdat jvp komt filmen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:39 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Begin van MB 's story (door J gefilmd) zie je hoe ze de jarige Lau uit bed halen. Koen zorgt er nadrukkelijk voor om zo ver mogelijk bij M uit de buurt te blijven. Echt pijnlijk om te zien.
Ik snap ook niet dat ze dit doet terwijl de kinderen vakantie hebbenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:11 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Die DBM…
Ik zit al enkele maanden thuis met een autistische burn-out en krijg al na een rondje wandelen door het dorp niets meer gedaan. En zij verft even haar hele huis. Its a miracle.
Er zijn vele andere mensen meer gebaad bij haar plek op de wachtlijst van de ggz.
Haha nou inderdaad. Ze lopen gewoon achter elkaar naar binnen en Koen zet een stapje naar achter zodat J de jarige kan filmen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:06 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Is dat zo? Of wil jij dat gewoon graag zien? Hij loopt gewoon naar zijn bedje en zet vervolgens een stap naar achter omdat jvp komt filmen.
Ik snap Sanneke helemaal niet. Ze kan van alles net niks want autisme maar dit kan en wil ze wel.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:31 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Ik snap sanneke wel. Ik wil dat ook allemaal. Maar zij lijkt totaal geen besef te hebben dat normale mensen daar ook gewoon iets voor moeten doen.
MB heeft wat dat betreft wel een goede uitspraak voor haar: van niets doen komt niets.
En toch verbaasd zijn dat ze nauwelijks samenwerkingen heeft. Haar content gaat echt nergens over en het is allemaal raar gefilmd.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:28 schreef Muisjeruisje het volgende:
Sanneke die zichzelf weer lekker in haar kruis filmt, echt, waarom?!
Haar ouders betaalden ook alles voor haar. De band met haar broer en zus en ouders is slecht.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:54 schreef Lodelie het volgende:
Ik vind het een bizarre gedachtengang dat Am denkt dat ze investeert in de onderlinge band van de kinderen door alles voor ze te betalen. En dat ze straks dan met elkaar doorgaan als zij er niet meer zijn. Wat een gekke gedachte, wat een kronkel.
Ik vind het trouwens heel normaal dat je voor kinderen betaalt als ze mee gaan op vakantie/als je ze uitnodigd.
Zij heeft er alleen meer dan gemiddeld.
Viel mij ook al op. Ze verandert sneller dan het licht van mening.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:50 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Elyse (liefsElyse, boerderijvanons, Elysenesia, ze veranderd steeds) wilde haar zoon toch niet meer herkenbaar in beeld?
Nu deelt ze ineens weer herkenbare foto's van hem op haar feed?
Zij staat op privé dus mag niet besproken worden toch?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:50 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Elyse (liefsElyse, boerderijvanons, Elysenesia, ze veranderd steeds) wilde haar zoon toch niet meer herkenbaar in beeld?
Nu deelt ze ineens weer herkenbare foto's van hem op haar feed?
Nee, het valt echt op. Hij gaat haar al maanden uit de wegquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:06 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Is dat zo? Of wil jij dat gewoon graag zien? Hij loopt gewoon naar zijn bedje en zet vervolgens een stap naar achter omdat jvp komt filmen.
Ze heeft toch helemaal geen contact meer?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:48 schreef Snaky het volgende:
[..]
Haar ouders betaalden ook alles voor haar. De band met haar broer en zus en ouders is slecht.
Investeer in een standaard voor je telefoon, als je zo graag influencer wil zijn. Dan maar een keer geen sushi bestellen, of een onhandig pakske voor het kind.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:28 schreef Muisjeruisje het volgende:
Sanneke die zichzelf weer lekker in haar kruis filmt, echt, waarom?!
Heeft die vis nou bloed bij zijn bek? Gaan ze die opeten?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:03 schreef JaNeeDan het volgende:
Die foto’s van de vissen bij de fam. Geerts 😭
Ook dat is niet de eerste keer, maar ik zie het idd. Haar andere account is nog wel openbaar.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:58 schreef AardappelPatatten het volgende:
[..]
Zij staat op privé dus mag niet besproken worden toch?
Oh gadver, ik heb echt niks met vissport. Arme beesten.En dan ook van die stomme quasi(niet!)grappige foto's. Bah.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:03 schreef JaNeeDan het volgende:
Die foto’s van de vissen bij de fam. Geerts 😭
Ik denk niet dat MB nog veel thuis is.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 00:50 schreef Annika2016 het volgende:
Michelle gaat morgen (zaterdag) op vakantie zonder haar ‘geliefden’, maar is deze avond lekker wijn aan het drinken met vriendinnetje Iris Zijlstra in Amsterdam. Opzich niks bijzonders, maar wilt MB niet liever de avond voordat ze weggaat heerlijk bij haar “wederderden” zijn? Ze zijn altijd zo klef op de bank met z’n 3en. Dag in dag uit zagen we altijd die Posts voorbij komen. Zullen die avondje op de bank met z’n 3en er überhaupt nog zijn?
Iris zet bij haar post ook over MB: zo ontzettend trots op wie je bent lieverd..
Kom op zeg, alsof ze daar afspreekt met haar lover. En ouders en 4 kids kijken toe?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:32 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 00:50 schreef Annika2016 het volgende:
Michelle gaat morgen (zaterdag) op vakantie zonder haar ‘geliefden’, maar is deze avond lekker wijn aan het drinken met vriendinnetje Iris Zijlstra in Amsterdam. Opzich niks bijzonders, maar wilt MB niet liever de avond voordat ze weggaat heerlijk bij haar “wederderden” zijn? Ze zijn altijd zo klef op de bank met z’n 3en. Dag in dag uit zagen we altijd die Posts voorbij komen. Zullen die avondje op de bank met z’n 3en er überhaupt nog zijn?
Iris zet bij haar post ook over MB: zo ontzettend trots op wie je bent lieverd..
En ze rijdt met drank op naar huis?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 00:50 schreef Annika2016 het volgende:
Ja bijzonder dat ze dit met een burn out zo kon doenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:11 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Die DBM…
Ik zit al enkele maanden thuis met een autistische burn-out en krijg al na een rondje wandelen door het dorp niets meer gedaan. En zij verft even haar hele huis. Its a miracle.
Er zijn vele andere mensen meer gebaad bij haar plek op de wachtlijst van de ggz.
1 account staat op privé. De andere gewoon open.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:58 schreef AardappelPatatten het volgende:
[..]
En het is ook lastig als iemand die je volgt opeens op privé blijkt te zijn gegaan.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 06:48 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
[..]
1 account staat op privé. De andere gewoon open.
Ik zie de toekomst helemaal voor me als AM en MG er niet meer zijn:quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:54 schreef Lodelie het volgende:
Ik vind het een bizarre gedachtengang dat Am denkt dat ze investeert in de onderlinge band van de kinderen door alles voor ze te betalen. En dat ze straks dan met elkaar doorgaan als zij er niet meer zijn. Wat een gekke gedachte, wat een kronkel.
Volgens mij kun je het dan ook niet zien dat ze privé is. Morgen is alles waarschijnlijk weer open en anders maandag wel. Ze wisselt zo snel elke keer.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 07:01 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En het is ook lastig als iemand die je volgt opeens op privé blijkt te zijn gegaan.
Dit wist ik niet!quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:58 schreef AardappelPatatten het volgende:
[..]
Ze waren wel gevraagd maar hebben nee gezegd heeft annemarie al voor de vakantie gezegd. Ze wilt zelf de regie over wat ze in beeld brengen en is niet offline deze vakantie.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 07:49 schreef BlondeCookie het volgende:
Was er al besproken dat de Fam Geerts mss meedoet met televisieopnamen Grote Vakanties Grote Gezinnen?
Las ergens dat er op een camping in Frankrijk gefilmd word. Men (gasten vd camping) zijn niet blij, omdat er ook ongevraagd bij het zwembad gefilmd. En zij liever niet in beeld komen.
Lees in de comments dat het wss de Fam Geerts betreft die meedoet (bron FB camping-frankrijk.nl)
Dat is een andere camping in een ander gebied (bron FB camping-Frankrijk.nl)quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 07:49 schreef BlondeCookie het volgende:
Was er al besproken dat de Fam Geerts mss meedoet met televisieopnamen Grote Vakanties Grote Gezinnen?
Las ergens dat er op een camping in Frankrijk gefilmd word. Men (gasten vd camping) zijn niet blij, omdat er ook ongevraagd bij het zwembad gefilmd. En zij liever niet in beeld komen.
Lees in de comments dat het wss de Fam Geerts betreft die meedoet (bron FB camping-frankrijk.nl)
Dat bedoel ik. Dat je hier iets bespreekt terwijl het Zwaar Verboden is omdat iemand op privé blijkt te zijn gegaan 😆quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 07:19 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
[..]
Volgens mij kun je het dan ook niet zien dat ze privé is. Morgen is alles waarschijnlijk weer open en anders maandag wel. Ze wisselt zo snel elke keer.
Dion z’n moeder kwam langs. Misschien heeft zij een auto. Dat moet bijna wel want als Sanneke die camping niet af kan zonder auto kan er ook niemand komen zonder auto.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:38 schreef Jenn1806 het volgende:
Hoe is Sanneke in hemelsnaam bij de zeeman geraakt vandaag?? ZONDER VERVOER! Of was Dion dermate vroeg thuis van zijn etentje dat hij haar nog even daarheen mocht rijden?
Dat volgers voorstellen om wat met haar af te spreken is ook weer niet goed want vreemden zijn altijd eng en GEEN VERVOER 🙄 Ze heeft er dan weer geen moeite mee om beelden van haar kind te delen met al deze enge vreemde mensen. Of beelden van haar kruis. Of de omgeving waar ze woont. Waarschijnlijk kunnen een hele hoop van deze oh zo enge volgers binnen no time vinden op welke camping zij verblijft.
De naam van de camping staat erbij en dat is niet de camping waar de familie Geerts heen is.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 07:49 schreef BlondeCookie het volgende:
De foto's werden op het openbare account gedeeld.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:13 schreef Nieve het volgende:
[..]
Ook dat is niet de eerste keer, maar ik zie het idd. Haar andere account is nog wel openbaar.
Te laat😭.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 08:19 schreef Danielle_ het volgende:
Nou mensen, Sanneke in haar onderbroek, deels ontblote buik en kerstpyjama op je scherm op de vroege ochtend. Ik zeg het maar even, voor als iemand dit liever skipt… En het dan gek vinden dat ze weinig samenwerkingen krijgt. Kom nou…
Ik had het niet willen missen 🤢quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 08:19 schreef Danielle_ het volgende:
Nou mensen, Sanneke in haar onderbroek, deels ontblote buik en kerstpyjama op je scherm op de vroege ochtend. Ik zeg het maar even, voor als iemand dit liever skipt… En het dan gek vinden dat ze weinig samenwerkingen krijgt. Kom nou…
Er bestaan mensen die wel fietsen, al dan niet met wind, of een bus nemen en een stukje het park op lopen 😁quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 08:15 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dion z’n moeder kwam langs. Misschien heeft zij een auto. Dat moet bijna wel want als Sanneke die camping niet af kan zonder auto kan er ook niemand komen zonder auto.
En dan ook dat geschreeuw er nog bij. En dat jochie is al zo gefocust op de camera/zijn beeld daarop. 😕quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 08:19 schreef Danielle_ het volgende:
Maar waarschijnlijk heeft nog nooit iemand aan Sanneke verteld dat ze ook kan fietsen of met de bus kan gaan. Het ligt niet aan haar dat ze niet weg kan.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 08:51 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Er bestaan mensen die wel fietsen, al dan niet met wind, of een bus nemen en een stukje het park op lopen 😁
Maar misschien zijn ze gezellig met zijn 3 ergens heen geweest, wat boodschappen gedaan. Maar dat meldt ze niet want dan heeft ze niks te zeuren.
Als je in een tent ligt of in je eigen bed is nogal wat anders.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:38 schreef Earring het volgende:
En Lot gaat pas om 2200 uur slapen omdat het niet werkt als de hele camping nog wakker is.
Tot zover het praatje dat ze thuis alle herrie gewend zijn en ze gewoon in slaap vallen
Dat snap ik. Maar thuis valt ze soms in slaap aan tafel of op de bank. Zou ze daar zo veel vermoeider zijn dan hier de hele dag bezig zijn op de camping?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 08:55 schreef SophiaLoren het volgende:
[..]
Als je in een tent ligt of in je eigen bed is nogal wat anders.
als je gaat roepen dat iets bizar duur is denk ik niet dat je moet verwachten dat je uitgenodigd wordt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:03 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Waarom heeft de Efteling Sanneke nog niet uitgenodigd???? En ja, ik vind dat ook bizar duur. Zou het er nooit voor betalen, ook al verdienen we goed
Ik vind dat ventje bijna altijd zielig kijken en zo'n bleek snoetje.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 08:53 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En dan ook dat geschreeuw er nog bij. En dat jochie is al zo gefocust op de camera/zijn beeld daarop. 😕
Ja. Maar als ze buiten met hem loopt (..) zal hij vast wel veel vrolijker zijn, met alle indrukken..quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 09:07 schreef Sstt1993 het volgende:
[..]
Ik vind dat ventje bijna altijd zielig kijken en zo'n bleek snoetje.
Plakbankquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:45 schreef Huisopdehoek het volgende:
Dion was om 18.15 thuis. De zeeman is tot 17.30 open (ja sorry, gegoogled want snurkende man naast me dus kan niet slapen).
Misschien online besteld vanaf de plakbank, en dat hij het pakket ergens op heeft gehaald? Want bezorgen doen ze niet op het park, je weet wel.
Dat bleke snoetje zegt niet zo veel, mijn kinderen zijn zo wit als sneeuw (bij wijze van haha) al vanaf de geboorte zit er weinig kleur op en die komen echt wel buiten 🙈quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 09:07 schreef Sstt1993 het volgende:
[..]
Ik vind dat ventje bijna altijd zielig kijken en zo'n bleek snoetje.
Vast over de slaap heen. Mijn 4 jarige was op de camping echt kapot om 5 uur. Maar na het avondeten weer springlevend. Tot half 10 minstens.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 08:57 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar thuis valt ze soms in slaap aan tafel of op de bank. Zou ze daar zo veel vermoeider zijn dan hier de hele dag bezig zijn op de camping?
Ach AM draait t verhaal gewoon zo, zodat het op dat moment kloppend is 🤷♀️.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 08:57 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar thuis valt ze soms in slaap aan tafel of op de bank. Zou ze daar zo veel vermoeider zijn dan hier de hele dag bezig zijn op de camping?
Liefde koop je niet af met geld. Die memo heeft AM gemist.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:48 schreef Snaky het volgende:
[..]
Haar ouders betaalden ook alles voor haar. De band met haar broer en zus en ouders is slecht.
Was ook al met dat op vakantie leven op chips en knijpfruit. Eerste avond kreeg Lot pizza en daar keek ze erg blij naar toen het voor haar neergezet werd.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 09:40 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ach AM draait t verhaal gewoon zo, zodat het op dat moment kloppend is 🤷♀️.
Ik hoop vooral dat ze s ochtends ook wat langer slaapt (mijn ervaring is dat het ook best vroeg al druk kan zijn op een camping), mijn 4jarige is echt strontchagrijnig als ie 2dagen om 22u op bed ligt 😅 want die slaapt niet per se uit
Wij hebben het geluk met enorm makkelijke eters, maar qua ritme zijn ze minder flexibel haha. Dus hier liggen ze op vakantie uiterlijk om 20.00u in bed, van de week gingen we uiteten en werd t 21.00u. Dag erna chagrijnig kinderen 😂 maar goed, de avond was gezellig, dus soms doen we het er maar gewoon mee 🙈quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 09:46 schreef Holaa het volgende:
[..]
Was ook al met dat op vakantie leven op chips en knijpfruit. Eerste avond kreeg Lot pizza en daar keek ze erg blij naar toen het voor haar neergezet werd.
Hier slechte (uit)slapers en slechte eters (want als iets nét anders is, is het al niet fijn), maar toch kunnen we op vakantie genoeg variatie aanbrengen. Vooral met croissantjes, komkommers en eieren bijv. Dingen die vaak hetzelfde smaken haha.
Geen chips en knijpfruit nodig 3x per dag gelukkig.
Ja. En als hij M op bed heeft gelegd, gaat zij daarna nog een keer heen om te knuffelen. Best wel eh.. tja.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 09:55 schreef Latteanais het volgende:
Wat een schreeuwerd die Sanneke. Zelfs als M bij Dion op z'n buik ligt moet zij met haar gescheeuw zijn aandacht trekken. Lijkt echt alsof ze het Dion niet gunt om even M zijn volle aandacht te krijgen.
Oh, doen ze niet meer mee met de poppenkast? Háár poppenkast?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 09:51 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mevrouw Lether is helemaal klaar met de vermoeidheidskliniek
Ja dat zei ze van de week, ook als Dion heb de laatste fles geeft voelt ze zich buitengesloten. 😲quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 09:59 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ja. En als hij M op bed heeft gelegd, gaat zij daarna nog een keer heen om te knuffelen. Best wel eh.. tja.
Zie het nog niet op mollygram. Wel volledig in de lijn der verwachting dit.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 09:51 schreef -Bubseltje- het volgende:
Volgende keer lees ik eerst hier🫣quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 08:19 schreef Danielle_ het volgende:
Tsja dat hadden we al voorspelt toch een tijd geleden?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 09:51 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik zag het ook en ik dacht alleen maar waaaaaarom film je dit soort intieme momenten? Dat is toch raar? Film lekker dat je buiten loopt met je zoon. waarvan helaas duidelijk is dat je het nooit doet. Echt heel die stories slaan weer nergens op. En dat geschreeuw, ik raak er overprikkelt van.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:13 schreef Earring het volgende:
[..]
Volgende keer lees ik eerst hier🫣
Wat erg dit en waarom??
Sws wordt hier soms heftig gereageerd op iets onschuldigs. Een maatschappij van tegenwoordig dingetjequote:Op zaterdag 2 augustus 2025 08:15 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Dat je hier iets bespreekt terwijl het Zwaar Verboden is omdat iemand op privé blijkt te zijn gegaan 😆
Ja echt he, geeft nooit garantie voor later, ook al ga je 5 keer per jaar met het gezin op vakantiequote:Op zaterdag 2 augustus 2025 09:42 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Liefde koop je niet af met geld. Die memo heeft AM gemist.
Zag het in een Facebook groep.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:09 schreef funkyfabulous het volgende:
[..]
Zie het nog niet op mollygram. Wel volledig in de lijn der verwachting dit.
oh waar zegt ze dat, tuurlijk ze heeft wat ze wil tochquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 09:51 schreef -Bubseltje- het volgende:
Waar zie je dat?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:21 schreef Zoyla het volgende:
De broer van AM zit nu in Frankrijk in het huisje van hun ouders. Daar ziet het er een stuk leuker uit. Wat zal ze dat missen.
Heeft ze het daar ook onderbouwd?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:20 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Zag het in een Facebook groep.
Ik heb het toevallig ook gezien ja. Heeft ze op FB gezegd. Inderdaad nu alles rond is. Te toevallig naar mijn idee.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:22 schreef miep123456 het volgende:
[..]
oh waar zegt ze dat, tuurlijk ze heeft wat ze wil toch
Vind het ook echt wel heel veel zeggend dat iedereen hier doorheeft wat Debbie haar gedachtengang en werkwijze is.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:22 schreef miep123456 het volgende:
[..]
oh waar zegt ze dat, tuurlijk ze heeft wat ze wil toch
Zal andersom ook wel zijn 🫣quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 09:51 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik denk op zijn eigen fb accountquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:34 schreef Kletsdoos165 het volgende:
[..]
Ben ik ook wel benieuwd naar!
precies! ze heeft wat ze wil en nu stopt ze. Ze werkte gewoon niet meequote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:33 schreef Henrike het volgende:
[..]
Vind het ook echt wel heel veel zeggend dat iedereen hier doorheeft wat Debbie haar gedachtengang en werkwijze is.
En dat instanties en artsen dat nog steeds niet zien.
Heel veel van ons hebben dit al weken geleden voorspelt.
En dat het negatieve commentaar over haar op de site van de fotograaf weg was gehaald zegt ook weer voldoende.
Debbie heeft even een pauze ingelast en begint nu aan het volgende hoofdstuk van haar toneelspel
Ja maar die kapper is nu juist het probleem. Daar kan ze tijd niet voor vinden zei zequote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:42 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Ik dacht ik zal ook weer eens bij sanneke kijken. Dat had ik beter niet kunnen doen.
Ze ligt met haar blote buik, in haar onderbroek en een takkie pyjama in bed. Hoezo filmt ze dit?
En wat gilt ze tegen dat jochie! Doet ze dit altijd?
Ik gun haar een kleur advies bij de kapper. Dat knalrode haar laat haar gezicht nog roder doen lijken.
Zal wel andersom zijn.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 09:51 schreef -Bubseltje- het volgende:
De nieuwe internist wilde niets doen aan haar B12.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:30 schreef funkyfabulous het volgende:
[..]
Heeft ze het daar ook onderbouwd?
Zijn account staat open, is dat mysterieuze meisje niet zijn dochter/hun nichtje?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:37 schreef Earring het volgende:
[..]
Ik denk op zijn eigen fb account
Daar is hij op prive gegaan na de opmerking bij AM over hun ouders
Omdat die gewoon binnen de norm was of niet?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
De nieuwe internist wilde niets doen aan haar B12.
Daar komen patiënten die er veel erger aan toe zijn denk ik, en Debbie deed alles online, dat deed ze ook niet voor niks. Ze heeft wat ze hebben wou, een verklaring dat ze hulp nodig had en een electrische rolstoel.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:40 schreef miep123456 het volgende:
[..]
precies! ze heeft wat ze wil en nu stopt ze. Ze werkte gewoon niet mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |