Sowieso op die leeftijd chill blijven zeggen in een gesprek...quote:Op donderdag 31 juli 2025 20:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Alex bepaalt dat het nu chill is... Maar dat is het niet ..
Ik heb geen idee, ze kunnen alles wijsmaken. Zelfs Tom's haar blijkt nep!quote:Op donderdag 31 juli 2025 20:36 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik denk dat nog steeds.
Kim is echt geen full-time mantelzorger hoor.
quote:Op donderdag 31 juli 2025 20:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ze kunnen alles wijsmaken. Zelfs Tom's haar blijkt nep!
Nahh dat goedkope relzoeken is niet meer van deze tijdquote:Op donderdag 31 juli 2025 20:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vind het wel een verademing eigenlijk
Die jongen mag niet eens trio-garpjes makenquote:Op donderdag 31 juli 2025 20:40 schreef Whuzz het volgende:
Mijn god, die Alexander heeft wel écht een MEGA irritatiefactor.
quote:
Wist ik, omdat Kim die aan Fabiola wil koppelen!quote:Op donderdag 31 juli 2025 20:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]En er schijnt ook nog ene Elvira rond te lopen....
wie?quote:Op donderdag 31 juli 2025 20:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]En er schijnt ook nog ene Elvira rond te lopen....
Een beetje een nep-wanda.. als je je ogen dichtknijptquote:Op donderdag 31 juli 2025 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
wie?
is dat anne maar dan met bril?
nope daar moet niemand wegquote:Op donderdag 31 juli 2025 20:46 schreef schetterklep het volgende:
Kan je als schapen nu niet beter verliezen? Anders worden ze gieren en staan ze onderaan en moet er iemand weg toch?
Maar er moeten er ook nog 4 extra weg.... De schapen?quote:Op donderdag 31 juli 2025 20:46 schreef schetterklep het volgende:
Kan je als schapen nu niet beter verliezen? Anders worden ze gieren en staan ze onderaan en moet er iemand weg toch?
Nou dat vond Justin niet die net commentaar had op iemand z’n hersencapaciteitquote:Op donderdag 31 juli 2025 20:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
Dit waren wel hele makkelijke vogels
die van alexquote:Op donderdag 31 juli 2025 20:48 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nou dat vond Justin niet die net commentaar had op iemand z’n hersencapaciteit
ieder zijn eigen vogelsquote:
Tja... is wel een beetje alsof je alle hentai series bij naam kunt noemenquote:
Of 20 pottenlikkers en het merk benoemenquote:Op donderdag 31 juli 2025 20:51 schreef 5thencounter het volgende:
Straks maar een LedLampen vraag.. wel zo eerlijk
Kannie, ze zijn allemáál van Temuquote:Op donderdag 31 juli 2025 20:54 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Of 20 pottenlikkers en het merk benoemen
Allemaal anders.quote:Op donderdag 31 juli 2025 20:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Kannie, ze zijn allemáál van Temu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |