Ik heb mijn twijfels....quote:Op donderdag 31 juli 2025 20:30 schreef KinKiJan het volgende:
Die mantel-zorg nuance op het nooit werken van Kim hebben wij eerder ook nooit meegekregen.
Ja, maar hey, Joe moet er nog van groeien, dus als Marlene alles opvreet krijgt ze nooit tieten.quote:
2010 gekocht. Hodl. Easy-peasy.quote:Op donderdag 31 juli 2025 20:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Crypto's.. maar daar moet je wel bij blijven, ze fucken je 24/7
Nou ja, weet het nog steeds niet met Kim haha! Maar vind het wel een verschil maken wanneer iemand vanwege mantelzorg niet werkt, of wanneer iemand gewoon niet wil werken. Ik dacht tot vandaag dat het laatste op Kim van toepassing was.quote:
Zo heeft ze het wel gebracht. Ze wil niet voor een baas werken iigquote:Op donderdag 31 juli 2025 20:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nou ja, weet het nog steeds niet met Kim haha! Maar vind het wel een verschil maken wanneer iemand vanwege mantelzorg niet werkt, of wanneer iemand gewoon niet wil werken. Ik dacht tot vandaag dat het laatste op Kim van toepassing was.
Ik denk dat nog steeds.quote:Op donderdag 31 juli 2025 20:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nou ja, weet het nog steeds niet met Kim haha! Maar vind het wel een verschil maken wanneer iemand vanwege mantelzorg niet werkt, of wanneer iemand gewoon niet wil werken. Ik dacht tot vandaag dat het laatste op Kim van toepassing was.
rekken en erbij blijvenquote:Op donderdag 31 juli 2025 20:38 schreef schetterklep het volgende:
Wat een gesprekAlexander had misschien wel rechtstreeks tegen Kim kunnen zeggen inderdaad maar goed, verder met 2 boterhammen-gate. De problemen in zo'n huis zijn ook niet echt van die wereldproblemen
Nee, ja.quote:Op donderdag 31 juli 2025 20:38 schreef 5thencounter het volgende:
Komt er nog wat of jengelt deze afl zo door tot tien over negen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |