Oranje sudoku met een spook ernaast volgens mij..quote:Op zondag 3 augustus 2025 22:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat moet ik me daar bij voorstellen?
Wij gaan altijd in september op vakantie. Ik denk dat 1 oktober altijd officieel mijn “winter” in gaat. Dit jaar al op 20 septemberquote:Op zondag 3 augustus 2025 22:23 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Sow, dat is niet misselijk![]()
Wanneer is jouw vakantie? Dan kan ik even kijken of ik akkoord ga
Dan mis je toch wel die authentieke smaak.quote:
Pfas gerechten.quote:Op maandag 4 augustus 2025 09:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan mis je toch wel die authentieke smaak.
Eiersaladequote:
quote:Op maandag 4 augustus 2025 05:10 schreef Fred_B het volgende:
Goedemorgen vanuit een bijzonder warm Shanghai
Nee, werd net op mijn mobiel gebeld. Kreeg ik een bandje dat de politie een mededeling had. Mijn identiteitskaart was betrokken bij iets van een lek, en nu is er een arrestatiebevel uitgevaardigd.quote:
Oei. En nu?quote:Op maandag 4 augustus 2025 10:18 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Nee, werd net op mijn mobiel gebeld. Kreeg ik een bandje dat de politie een mededeling had. Mijn identiteitskaart was betrokken bij iets van een lek, en nu is er een arrestatiebevel uitgevaardigd.
Dus jullie snappen dat ik met angst en beven zit te wachten
Kon je niet het hele probleem laten verdwijnen door wat Amazon-cadeaukaarten ergens heen te sturen?quote:Op maandag 4 augustus 2025 10:18 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Nee, werd net op mijn mobiel gebeld. Kreeg ik een bandje dat de politie een mededeling had. Mijn identiteitskaart was betrokken bij iets van een lek, en nu is er een arrestatiebevel uitgevaardigd.
Of die Nigeriaanse Prins om een tegen verzoek vragen.quote:Op maandag 4 augustus 2025 10:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Kon je niet het hele probleem laten verdwijnen door wat Amazon-cadeaukaarten ergens heen te sturen?
Heb het nummer meteen geblokkeerd.quote:
Onee, leuk je gekend te hebbenquote:Op maandag 4 augustus 2025 10:18 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Nee, de verbinding werd daarna verbrokenquote:Op maandag 4 augustus 2025 10:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Kon je niet het hele probleem laten verdwijnen door wat Amazon-cadeaukaarten ergens heen te sturen?
Ik herschrijf mijn CV, wat een feest. Op verzoek van iemand die me op LinkedIn benaderde, waar de relevante informatie eigenlijk al staatquote:
Zal hem even mailenquote:Op maandag 4 augustus 2025 10:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Of die Nigeriaanse Prins om een tegen verzoek vragen.
Aanvraag voor donderdag is door ons goedgekeurd.quote:Op maandag 4 augustus 2025 10:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op zich loopt mijn dag prima.
Ik zou donderdag wel vrij willen eigenlijk.
Ik wou hem net afkeuren.quote:Op maandag 4 augustus 2025 11:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Aanvraag voor donderdag is door ons goedgekeurd.
Vrije dag afkeuren okay, maar we kunnen donderdag toch wel gewoon door laten gaan?quote:
vast welquote:Op maandag 4 augustus 2025 11:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Vrije dag afkeuren okay, maar we kunnen donderdag toch wel gewoon door laten gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |