abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218411702
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 00:48 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Ja, dat staat dus letterlijk in de post zelf
Welke post, ik lees namelijk nergens je onderbouwing.
  maandag 4 augustus 2025 @ 01:03:45 #77
319979 Fok-it
All is well
pi_218411740
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 00:56 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Welke post, ik lees namelijk nergens je onderbouwing.
Het bewijs wordt toch met elk nieuwsbericht en elke random tweet over iets marginaals bevestigd? Als je verdere onderbouwing wilt, lees de reacties op welke fophef dan ook op elk social media kanaal.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_218411762
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 01:03 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Het bewijs wordt toch met elk nieuwsbericht en elke random tweet over iets marginaals bevestigd? Als je verdere onderbouwing wilt, lees de reacties op welke fophef dan ook op elk social media kanaal.
Ik vraag toch om jou onderbouwing.
pi_218411773
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 00:00 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Het is alleen jammer dat er een behoorlijk grote groep zwakzinnige idioten, ook hier weer in dit topic, is die kennelijk deze nuance mist en nog dieper in hun ongefundeerde links-haat gaan zitten.

Dus wat een fophef het ook is, dit soort onzin van 3 man en een paardenkop heeft ook op grotere schaal negatieve gevolgen wat betreft polarisatie.
Dit dus, leg het eens uit.

Wat bedoel je nu?
  maandag 4 augustus 2025 @ 01:10:18 #80
319979 Fok-it
All is well
pi_218411774
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 01:07 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ik vraag toch om jou onderbouwing.
Maar dan vraag je me waarom ik denk dat mensen zo reageren, dat weet ik natuurlijk niet. Ik herken alleen een patroon.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Moderator maandag 4 augustus 2025 @ 01:24:59 #81
236264 crew  capricia
pi_218411825
Ze heeft dan toch ook gewoon great jeans.
De rest is gezeur.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_218411851
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 00:29 schreef Zoddie het volgende:
Wat een kankergezwel is dat hele social media toch.

Ik was op vakantie, hield me weinig bezig met social media maar zag op reddit nog wel iets dat Sydney sweeney een nazi zou zijn.
Blijkt toch weer totaal overdreven gezeik.
Voor extreem-links heeft ze volledig afgedaan en komt ze in het MAGA hoekje terecht.

Blijf me echt verbazen dat zulke mensen elke dag in de maatschappij weten te functioneren (of misschien doen ze dat ook niet).
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  maandag 4 augustus 2025 @ 01:49:01 #83
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_218411863
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 01:33 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Voor extreem-links heeft ze volledig afgedaan en komt ze in het MAGA hoekje terecht.

Blijf me echt verbazen dat zulke mensen elke dag in de maatschappij weten te functioneren (of misschien doen ze dat ook niet).
Groot deel van redditors doen dat ook niet, dat merk je wel eens.
Het zijn een beetje mensen die buiten de boot vallen, door mentale of fysieke gesteldheid aan huis gekluisterd.
pi_218411866
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 01:10 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Maar dan vraag je me waarom ik denk dat mensen zo reageren, dat weet ik natuurlijk niet. Ik herken alleen een patroon.
Ik vraag je om een onderbouwing van je mening, zo moeilijk is dat toch niet..

Ik vraag je niet waarom anderen volgens jou een bepaalde mening hebben.
Jij zegt hier wat, ik snap dat niet dus leg maar uit.

Ik vraag het uit interesse.

Edit:
En voor de duidelijkheid het gaat me vooral om je post van 00:00 uur.
Wat zeg je daar nu precies?
pi_218412386
Inmiddels is er meer bewijs dat Sydney een white supremacist is: haar cupmaat is 36KKK en ze noemt haar tieten ‘the proud boys’.
  maandag 4 augustus 2025 @ 09:04:56 #86
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_218412535
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 08:30 schreef VEM2012 het volgende:
Inmiddels is er meer bewijs dat Sydney een white supremacist is: haar cupmaat is 36KKK en ze noemt haar tieten ‘the proud boys’.
_O_
"Hoka Hey!"
  maandag 4 augustus 2025 @ 10:35:47 #87
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218413351
quote:
1s.gif Op maandag 4 augustus 2025 02:05 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ik vraag je om een onderbouwing van je mening, zo moeilijk is dat toch niet..

Ik vraag je niet waarom anderen volgens jou een bepaalde mening hebben.
Jij zegt hier wat, ik snap dat niet dus leg maar uit.

Ik vraag het uit interesse.

Edit:
En voor de duidelijkheid het gaat me vooral om je post van 00:00 uur.
Wat zeg je daar nu precies?
Snap je nou echt niet wat hij bedoeld? :D

quote:
Polarisatie verwijst naar het proces waarbij tegenstellingen tussen groepen in de samenleving toenemen en verscherpen, vaak resulterend in een "wij-zij"-denken. Dit kan leiden tot spanningen en conflicten tussen verschillende groepen.
Dit is soort dingen is natuurlijk weer typisch voorbeeld van de achterlijke cultuur in de VS. Je bent of links of rechts , anders kan niet en de andere groep bestaat enkel uit debielen die je vijand zijn. Drie mensen van achterlijk extreemlinks op social media zijn beledigd en gaan posten over Sydney Sweeney. Drie mensen van achterlijk extreemrechts denken jaaaaaaa een stok om links mee te slaan, kijk wat linkse mensen zeggen! Reacties" mauahahaha stom linkse mensen, zij stom, wij goed" terwijl 99% van de mensen die op de democraten hebben gestemd niks met deze ophef hebben. Mensen willen graag de bevestiging zien dat de andere groep puur stom is. Net alsof een andere pipo iets zwaar beledigend post over zwarte mensen en dat mensen dan massaal gaan doen alsof alle republikeinen dat vinden. Dit soort onzin is pure fophef. Waarom geven we zoveel aandacht aan domme mensen en projecteren dat op een deel van de bevolking? Aan beide extreme kanten zijn mensen hier schuldig aan. Donald Trump zit ook constant te janken over Dems, Libtards etc.

[ Bericht 0% gewijzigd door Momo op 04-08-2025 10:51:22 ]
pi_218413412
Een ding is hier wel overdreven. Dat is de zogenaamde koersstijging van het aandeel American Eagle.
Alleen degenen die een paar weken geleden in het aandeel zijn ingestapt, hebben een paar procent winst gemaakt. In een jaar tijd had je nog steeds ongeveer de helft verloren.
  maandag 4 augustus 2025 @ 10:54:01 #89
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_218413445
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 10:35 schreef Momo het volgende:

[..]
[..]
Dit is soort dingen is natuurlijk weer typisch voorbeeld van de achterlijke cultuur in de VS. Je bent of links of rechts , anders kan niet en de andere groep bestaat enkel uit debielen die je vijand zijn. Drie mensen van achterlijk extreemlinks op social media zijn beledigd en gaan posten over Sydney Sweeney. Drie mensen van achterlijk extreemrechts denken jaaaaaaa denken ja een stok om links mee te slaan, kijk wat linkse mensen zeggen! Reacties" mauahahaha stom linkse mensen, zij stom, wij goed" terwijl 99% van de mensen die op de democraten hebben gestemd niks met deze ophef hebben. Mensen willen graag de bevestiging zien dat de andere groep puur stom is. Net alsof een andere pipo iets zwaar beledigend post over zwarte mensen en dat mensen dan massaal gaan doen alsof alle republikeinen dat vinden. Dit soort onzin is pure fophef. Waarom geven we zoveel aandacht aan domme mensen en projecteren dat op een deel van de bevolking? Aan beide extreme kanten zijn mensen hier schuldig aan. Donald Trump zit ook constant te janken over Dems, Libtards etc.
Precies.

In dit toppa een behoorlijk aantal users gezien waarvan men zou kunnen zeggen dat hun politieke opvattingen zich aan de linkerkant van het spectrum bevinden die zich niet gigantisch druk lijken te maken over de reclame in kwestie.

Dus ja, vooral lekker blijven schuimbekken om die 'linkse racisten' _O_ .
Huilen dan.
pi_218413686
Je kunt je afvragen wie hier de ophef creëert: een zeer klein groepje op het internet dat hier blijkbaar over valt of de anti-woke community die besluit om die kleine groep de volle aandacht/spotlights te geven.
  maandag 4 augustus 2025 @ 11:54:41 #91
65846 Bocaj
47th President.
pi_218413786
Sodemieters, die broek is wel populair.
Ik zie ineens heel veel meiden (vrouwen) in zo'n soort broek lopen.
  maandag 4 augustus 2025 @ 11:54:46 #92
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_218413787
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 11:43 schreef Breekfast het volgende:
Je kunt je afvragen wie hier de ophef creëert: een zeer klein groepje op het internet dat hier blijkbaar over valt of de anti-woke community die besluit om die kleine groep de volle aandacht/spotlights te geven.
Dat kleine groepje kan best groot zijn.

Als het maar 0.01% van de mensen hierover vallen zullen het nog tienduizenden mensen zijn die elkaar toch altijd weten te vinden online.
En tienduizenden mensen kunnen best een boel overlast veroorzaken online.
pi_218413907
Lekker wijf, goeie genen
graag op anoniem
  maandag 4 augustus 2025 @ 12:14:43 #94
65846 Bocaj
47th President.
  maandag 4 augustus 2025 @ 12:17:04 #95
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_218413995
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 10:35 schreef Momo het volgende:

[..]
[..]
Dit is soort dingen is natuurlijk weer typisch voorbeeld van de achterlijke cultuur in de VS. Je bent of links of rechts , anders kan niet en de andere groep bestaat enkel uit debielen die je vijand zijn. Drie mensen van achterlijk extreemlinks op social media zijn beledigd en gaan posten over Sydney Sweeney. Drie mensen van achterlijk extreemrechts denken jaaaaaaa een stok om links mee te slaan, kijk wat linkse mensen zeggen! Reacties" mauahahaha stom linkse mensen, zij stom, wij goed" terwijl 99% van de mensen die op de democraten hebben gestemd niks met deze ophef hebben. Mensen willen graag de bevestiging zien dat de andere groep puur stom is. Net alsof een andere pipo iets zwaar beledigend post over zwarte mensen en dat mensen dan massaal gaan doen alsof alle republikeinen dat vinden. Dit soort onzin is pure fophef. Waarom geven we zoveel aandacht aan domme mensen en projecteren dat op een deel van de bevolking? Aan beide extreme kanten zijn mensen hier schuldig aan. Donald Trump zit ook constant te janken over Dems, Libtards etc.
Laten we nou niet doen alsof we de mensen die nu nog PVV gaan stemmen ook maar op wat manier dan ook nog serieus kunnen nemen.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_218414118
De linkse kerk ziet natuurlijk liever mensen met overgewicht, gemengde koppels of halfbloed kinderen met kroeshaar in de reclame. Blank is fout.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  maandag 4 augustus 2025 @ 12:55:20 #97
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218414284
quote:
10s.gif Op maandag 4 augustus 2025 12:30 schreef DeVerzamelaar het volgende:
De linkse kerk ziet natuurlijk liever mensen met overgewicht, gemengde koppels of halfbloed kinderen met kroeshaar in de reclame. Blank is fout.
Bedankt dat je mijn punt weer versterkt!
pi_218414347
quote:
10s.gif Op maandag 4 augustus 2025 12:30 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Ik heb niet het idee dat "de linkse kerk" dit per se wil (uitzonderlijken daargelaten). Ik heb eerder het idee dat de commercie dit doet en "de rechtse kerk" daar vooral veel problemen mee heeft.
Neem jezelf niet al te serieus, dat doen de anderen ook niet
  Forum Admin maandag 4 augustus 2025 @ 13:08:46 #99
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_218414384
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 13:02 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:

[..]
Ik heb niet het idee dat "de linkse kerk" dit per se wil (uitzonderlijken daargelaten). Ik heb eerder het idee dat de commercie dit doet en "de rechtse kerk" daar vooral veel problemen mee heeft.
Nee het gaat al mis door "op internet is ophef ontstaan"

Ergens in de afgelopen jaren is dat zinnetje voldoende gebleken om "nieuws" te genereren, terwijl je daarmee alleen maar een zeer vocaal groepje beroepsjankers (van welke "kant" dan ook) een podium geeft waardoor het lijkt dat dat een breed gedragen mening is.

Dit is letterlijk gejammer van een stel pipo's in een bubbel op het internet.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_218414421
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 13:08 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Nee het gaat al mis door "op internet is ophef ontstaan"

Ergens in de afgelopen jaren is dat zinnetje voldoende gebleken om "nieuws" te genereren, terwijl je daarmee alleen maar een zeer vocaal groepje beroepsjankers (van welke "kant" dan ook) een podium geeft waardoor het lijkt dat dat een breed gedragen mening is.

Dit is letterlijk gejammer van een stel pipo's in een bubbel op het internet.
Vooral dat.
Er ontstaat ook nogal makkelijk ophef op internet
Neem jezelf niet al te serieus, dat doen de anderen ook niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')