Ik hoorde dat het aandeel American Eagle zo was gestegen, maar dat is vrij relatief.quote:
Tof gedaan, inclusief die blauwharige zeekoeienquote:Op zondag 3 augustus 2025 14:34 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik hoorde dat het aandeel American Eagle zo was gestegen, maar dat is vrij relatief.
Van $ 9.93 naar $ 10.74 in een maand tijd.
Bekijk deze YouTube-video
Een parodie.
Wel veel ai, maar op zich primaquote:Op zondag 3 augustus 2025 14:40 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Tof gedaan, inclusief die blauwharige zeekoeien
Mja, mensen wegzetten als 'varken' is niet de bedoeling. Wel valt het op dat zulke woke-isten bijna altijd zelf een (ernstig) overgewicht hebben.quote:Op zondag 3 augustus 2025 14:47 schreef matspontius het volgende:
Enkeltje GGZ voor dat varken in de Dumpert video 👋
Nee, ze bunker busters noemen is idd netterquote:Op zondag 3 augustus 2025 14:51 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Mja, mensen wegzetten als 'varken' is niet de bedoeling. Wel valt het op dat zulke woke-isten bijna altijd zelf een (ernstig) overgewicht hebben.
Je krijgt daardoor ook het gevoel dat men simpelweg op dit soort ads gaat haten omdat het een beauty ideaal betreft, waar men (denkt) zelf niet aan te kunnen voldoen.
Je ziet dit bij mannen een stuk minder onderling, maar bij mannen is het beauty ideaal ook niet echt veranderd. Ik heb nog geen reclame gezien met mannen die overgewicht hebben bijvoorbeeld, iets dat bij vrouwen wel wordt gepromoot.
Doet iemand dat dan? Lijkt vooral weer een hoop krampachtig zoeken naar ophef die er eigenlijk niet/amper is.quote:Op donderdag 31 juli 2025 17:00 schreef The-BFG het volgende:
Iemand uit onderstaand filmpje kan je toch niet serieus meer nemen ():
https://www.dumpert.nl/zoek/sweeney?selectedId=100128613_fe47e185
Mensen als nazi wegzetten is een tikkeltje zorgwekkender vind ik. Dan verdient ze het predicaat varken wel. Bovendien is dit gewoon een gefrustreerd en infantiel persoon die de schoonheid van een ander niet kan verkroppenquote:Op zondag 3 augustus 2025 14:51 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Mja, mensen wegzetten als 'varken' is niet de bedoeling. Wel valt het op dat zulke woke-isten bijna altijd zelf een (ernstig) overgewicht hebben.
Je krijgt daardoor ook het gevoel dat men simpelweg op dit soort ads gaat haten omdat het een beauty ideaal betreft, waar men (denkt) zelf niet aan te kunnen voldoen.
Je ziet dit bij mannen een stuk minder onderling, maar bij mannen is het beauty ideaal ook niet echt veranderd. Ik heb nog geen reclame gezien met mannen die overgewicht hebben bijvoorbeeld, iets dat bij vrouwen wel wordt gepromoot.
Zag net een foto van Sidney naast een praktisch dezelfde foto van Beyonce die op handen word gedragen door de wat meer linkse mensen. Het is bijna zielig weerquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:26 schreef Nober het volgende:
Als Sydney zwart was geweest hadden die linkse racisten het wel prachtig gevonden. Maar het is een blanke en blanken zijn schuldig aan alles en moeten boeten.
Vooral de blanke witte mannen! Die zijn schuld aan alles wat er op deze wereld mis is.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:26 schreef Nober het volgende:
Als Sydney zwart was geweest hadden die linkse racisten het wel prachtig gevonden. Maar het is een blanke en blanken zijn schuldig aan alles en moeten boeten.
Het is alleen jammer dat er een behoorlijk grote groep zwakzinnige idioten, ook hier weer in dit topic, is die kennelijk deze nuance mist en nog dieper in hun ongefundeerde links-haat gaan zitten.quote:Op donderdag 31 juli 2025 17:39 schreef Straatcommando. het volgende:
Als daar een moddervette ''queer vrouw van kleur had gezeten'' met dezelfde slogan had je hier niets over gehoord.
Ja misschien wat boze magatards, nu ik er over nadenk. Internet fophef is de slechtse fophef. Totaal niet representatief.
Gelukkig hebben we jou hier, als hoogbegaafd en super intelligent persoon die ons wat dat betreft tot de orde kan roepen. Jij zorgt dat we hier niet compleet ontsporen en een tweede holocaust starten. Hulde daarvoorquote:Op maandag 4 augustus 2025 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is alleen jammer dat er een behoorlijk grote groep zwakzinnige idioten, ook hier weer in dit topic, is die kennelijk deze nuance mist en nog dieper in hun ongefundeerde links-haat gaan zitten.
Dus wat een fophef het ook is, dit soort onzin van 3 man en een paardenkop heeft ook op grotere schaal negatieve gevolgen wat betreft polarisatie.
Marketingbedrijf scoort punten!quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Doet iemand dat dan? Lijkt vooral weer een hoop krampachtig zoeken naar ophef die er eigenlijk niet/amper is.
Water is nat. Lekker wijf maakt reclame voor product. Gras is groen.
Uh okequote:Op maandag 4 augustus 2025 00:38 schreef matspontius het volgende:
[..]
Jij zorgt dat we hier niet compleet ontsporen en een tweede holocaust starten.
Ik heb als kind nachtmerries gehad van die linker gozer.quote:
Ben jij een polarisatie strijder?quote:Op maandag 4 augustus 2025 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is alleen jammer dat er een behoorlijk grote groep zwakzinnige idioten, ook hier weer in dit topic, is die kennelijk deze nuance mist en nog dieper in hun ongefundeerde links-haat gaan zitten.
Dus wat een fophef het ook is, dit soort onzin van 3 man en een paardenkop heeft ook op grotere schaal negatieve gevolgen wat betreft polarisatie.
Ja, dat staat dus letterlijk in de post zelfquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |