Tbh dacht ik dacht ik het laatste toen ik dat filmpje zag. Maar volgens ad.nl is de rel dus iets groter.quote:Op donderdag 31 juli 2025 18:31 schreef matigeuser het volgende:
Is er écht 'ophef'? Of zijn een paar lelijke dikke wijven op hun genderloze pikkie getrapt omdat 'blank = fout'?
Volgens mij alleen dat laatste en het wordt tijd dat we dit eens gaan negeren. Neger-en.
Zou het misschien een wedstrijdje in 'hoe maak ik mezelf onsterfelijk belachelijk in 5 seconden' kunnen zijn of zo? Want dan is deze voorlopig wel de winnaar wat mij betreft.quote:Op donderdag 31 juli 2025 18:32 schreef ToT het volgende:
"It's no coincidence that Sydney Sweeney's initials are SS!"![]()
![]()
Er komt een fucking professor langs, die neem je toch meteen haar titels af..quote:Op donderdag 31 juli 2025 18:32 schreef ToT het volgende:
"It's no coincidence that Sydney Sweeney's initials are SS!"![]()
![]()
Sex sells, dat weet iedereen, toch? Dus ja, seksisme gebruikt om te verkopen, niks bijzonders.quote:Op donderdag 31 juli 2025 17:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar als je dat niet als nazisme ziet, is het wel seksisme he!En als mooie vrouw mag je natuurlijk niet aan zoiets meewerken (tenzij je een Onlyfans account hebt).
Dat is toch ook gewoon zo.quote:Het is verkeerd om dit uitgerekend te zeggen bij een witte vrouw met blond haar en blauwe ogen, luidt de kritiek. Tegenstanders leggen een verband met eugenetica, het idee dat de ‘kwaliteit’ van de mensheid verbeterd zou kunnen worden door alleen mensen met ‘wenselijke’ eigenschappen kinderen te laten krijgen.
Ja het zijn maar een paar lelijke dikke wijven. Die worden vervolgens massaal verspreid door lelijke dikke rechtse mannetjes die je proberen net zo bang als zijzelf te maken.quote:Op donderdag 31 juli 2025 18:31 schreef matigeuser het volgende:
Is er écht 'ophef'? Of zijn een paar lelijke dikke wijven op hun genderloze pikkie getrapt omdat 'blank = fout'?
Volgens mij alleen dat laatste en het wordt tijd dat we dit eens gaan negeren. Neger-en.
Wat een stijl hadden mensen vroeger toch ook eigenlijk:quote:Op donderdag 31 juli 2025 20:20 schreef Perox het volgende:
Lekker wijf maakt reclame voor spijkerbroeken, niets nieuws onder de zon.
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |