This is the only communication I will makequote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
[ x ]
https://x.com/PatLefevere/status/1952755794228711649
(lol).
Movistar scheen concrete interesse te hebben, maar Roglic wilde zelf niet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:37 schreef Halcon het volgende:
Ik zou als Red Bull proberen van die schansspringer af te komen.
Maar ja, dik contract, dus wie trapt daar nog in om 'm qua salaris een beetje te matchen...
Ja, eerste vraag zal zijn wat hij gaat verdienen. Als dat (veel) minder is dan de 4 of 4,5 mio bij Red Bull...quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:43 schreef Kloit het volgende:
[..]
Movistar scheen concrete interesse te hebben, maar Roglic wilde zelf niet.
Dit is niet door Pat zelf geschreven.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
[ x ]
https://x.com/PatLefevere/status/1952755794228711649
(lol).
PatGPT.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit is niet door Pat zelf geschreven.
Red Bull met oneindige zakken waarbij het een kwestie van tijd is voordat het gaat draaien of je tijd verdoen met anderhalve knecht van betekenis onder leiding van Koen Pelgrim en Jurgen Fore.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Wat jij, @:koffieplanter?
Nooit van gehoord, maar slechter kan het nooit worden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:21 schreef H.Vviv het volgende:
Dan Lorang gaat de nieuwe trainer worden van Evenepoel
Ceylin Jans - del Carmen Alvarado , dat klinkt niet echtquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 15:35 schreef TargaFlorio het volgende:
Ceylin del Carmen Alvarado officieel vastgelegd door Roy Jans.
Foto?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:24 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ceylin Jans - del Carmen Alvarado , dat klinkt niet echt
Wat vinden we van haar outfit ?
"Thank you for your attention to this matter!"quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
This is the only communication I will make.
https://wielerplaza.be/sh(...)-belgisch-wielrennerquote:
Bijna goed, Ceylin del Carmen Jans-Alvarado is hetquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:24 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ceylin Jans - del Carmen Alvarado , dat klinkt niet echt
Wat vinden we van haar outfit ?
Aardig los in het mandje.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:29 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
https://wielerplaza.be/sh(...)-belgisch-wielrenner
Het lijkt erop dat ze niet te ver voorover kon buigen bij het zetten van de handtekening
Ik denk dat het nog niet zo evident is dat Evenepoel daar wel even kopman wordt in de tour als onze Belgische vrienden geloven.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik zou me als lipowitz wel uit de weg maken ja.
Zo lang je niet in de buurt komt van Pogacar of de Visafslag is het ook helemaal niet nodig met een absolute kopman te rijden. Je moet alleen niet zoals dit jaar tegen elkaar rijdenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:37 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
Ik denk dat het nog niet zo evident is dat Evenepoel daar wel even kopman wordt in de tour als onze Belgische vrienden geloven.
Zeker als het voorjaar weer tegenvalt en hij niet kan aanhaken in Parijs-Nice of de Dauphiné wordt het gewoon team Lipowitz of op zijn best delen.
Eerst trainer geweest van triatleet Frodeno. Later trainer geweest bij Bora waar die vooral samenwerkte met de Duitstalige renners zoals Buchmann, Schachmann en Ackermann. Later ook Uijtdebroeks getraind en nu Van Gils.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, maar slechter kan het nooit worden.
Ik had wel verwacht dat ze in een kerk zouden trouwen aangezien Alvarado bijzonder paaps is. Of zou ze net als Anna van haar geloof zijn gevallen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:29 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
https://wielerplaza.be/sh(...)-belgisch-wielrenner
Het lijkt erop dat ze niet te ver voorover kon buigen bij het zetten van de handtekening
Maar als je team voor zichzelf koerst, waar is dan de meerwaarde van deze overstap ten opzichte van een team wat om hem gebouwd wordt?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:41 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Zo lang je niet in de buurt komt van Pogacar of de Visafslag is het ook helemaal niet nodig met een absolute kopman te rijden. Je moet alleen niet zoals dit jaar tegen elkaar rijden
Ik vind het een beetje dubbel. Er gaat vooral heel veel mis bij Red Bull-Bora, hoe ze dit jaar renners als Pithie en Lazkano laten rondrijden kan écht niet. Dan heb je daarnaast nog types als Dani Martinez, Vlasov en Hindley die totaal niet meer in de buurt komen van hun oude niveau. Aan de andere kant heb je dan natuurlijk wel weer een Lipowitz die podium rijdt in de Tour. Ik denk dat daar qua staf en trainers nog een hoop moet veranderen en in dat kader vind ik het weinig hoopgevend dat je Klaas Lodewyck en Tony Gallopin haalt. Een type Bernie Eisel kun je ook maar beter snel op straat zetten, heb ik het idee.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:19 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Red Bull met oneindige zakken waarbij het een kwestie van tijd is voordat het gaat draaien of je tijd verdoen met anderhalve knecht van betekenis onder leiding van Koen Pelgrim en Jurgen Fore.
Nee, dit is een prachtige dag.
Lorang is ook de man van de projectjes. Die ligt het hele jaar bij andere sporten in de bosjes om atleten naar het wielrennen te lokken. Een Lipowitz en een Palzer hebben we allemaal aan hem te danken. Wisselend succes, dus ook.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:41 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Eerst trainer geweest van triatleet Frodeno. Later trainer geweest bij Bora waar die vooral samenwerkte met de Duitstalige renners zoals Buchmann, Schachmann en Ackermann. Later ook Uijtdebroeks getraind en nu Van Gils.
Misschien hebben ze hem wijs gemaakt dat ze nu toch echt als ploeg gaan rijden? Sowieso meer financiële mogelijkheden dan bij QS. Dat zou dan toch een keer moeten leiden tot betere prestaties. Maar Tour is derde plek het hoogst haalbare zolang Pogacar en Vingegaard daar rond rijden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:52 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
Maar als je team voor zichzelf koerst, waar is dan de meerwaarde van deze overstap ten opzichte van een team wat om hem gebouwd wordt?
Daarnaast: als die 2 best of the rest zijn wordt er 100% zeker tegen elkaar gekoerst voor het podium.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |