Hoe Nederlands is die ploeg straks nog? Blijkbaar is er veel aan gelegen volgend jaar een wildcard te krijgen als een paar ploegen omvallen dus dan zal er na de Franse licentie ook flink geïnvesteerd moeten worden in Franse renners.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 14:09 schreef Momo het volgende:
Zou wel lullig zijn als Dylan straks als een klaphark gaat rijden die met pre pensioen is. Zou wel mooi zijn als we achter Picnic en Visma een ploeg hebben voor Nederlandse talenten die ook veel belangrijke wedstrijden rijden.
Die kans is er natuurlijk altijd met renners die een stap terug zetten qua wedstrijden, begeleiding, ploegmaten, faciliteiten, etc.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 14:09 schreef Momo het volgende:
Zou wel lullig zijn als Dylan straks als een klaphark gaat rijden die met pre pensioen is. Zou wel mooi zijn als we achter Picnic en Visma een ploeg hebben voor Nederlandse talenten die ook veel belangrijke wedstrijden rijden.
Nu al benieuwd naar z’n columnquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit moet wel echt de 9/11 van Lefevere zijn, heeft de door hem zo gehate Ralph Denk alsnog zijn zin gekregen.
Ik zou me als lipowitz wel uit de weg maken ja.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:23 schreef Momo het volgende:
Ben benieuwd of het gezellig gaat worden met Lipowitz en Roglic
Lipowitz zou Remco als klassementsrenner zomaar al ingehaald kunnen hebben.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik zou me als lipowitz wel uit de weg maken ja.
Roglic zegt zelf, dat hij volgend jaar gewoon lekker bij Bora blijft.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:37 schreef Halcon het volgende:
Ik zou als Red Bull proberen van die schansspringer af te komen.
Maar ja, dik contract, dus wie trapt daar nog in om 'm qua salaris een beetje te matchen...
Uiteindelijk heeft Pat toch voor een flink deel zelf zijn ploeg om zeep geholpen door het paard van Troje binnen te halen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit moet wel echt de 9/11 van Lefevere zijn, heeft de door hem zo gehate Ralph Denk alsnog zijn zin gekregen.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ja, gelijk heeft 'ie. Pakt - van wat ik lees - meer dan 4 mio per jaar. Dat zal hij elders niet snel krijgen. Dief van z'n eigen portemonnee als hij z'n contract inlevert of elders voor minder dan de helft gaat rijden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:38 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Roglic zegt zelf, dat hij volgend jaar gewoon lekker bij Bora blijft.
This is the only communication I will makequote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
[ x ]
https://x.com/PatLefevere/status/1952755794228711649
(lol).
Movistar scheen concrete interesse te hebben, maar Roglic wilde zelf niet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:37 schreef Halcon het volgende:
Ik zou als Red Bull proberen van die schansspringer af te komen.
Maar ja, dik contract, dus wie trapt daar nog in om 'm qua salaris een beetje te matchen...
Ja, eerste vraag zal zijn wat hij gaat verdienen. Als dat (veel) minder is dan de 4 of 4,5 mio bij Red Bull...quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:43 schreef Kloit het volgende:
[..]
Movistar scheen concrete interesse te hebben, maar Roglic wilde zelf niet.
Dit is niet door Pat zelf geschreven.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
[ x ]
https://x.com/PatLefevere/status/1952755794228711649
(lol).
PatGPT.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit is niet door Pat zelf geschreven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |