abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 woensdag 30 juli 2025 @ 19:20:57 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_218372717
De politie heeft beelden gedeeld van een zware mishandeling op het Museumplein in Amsterdam, afgelopen mei. Het 30-jarige slachtoffer liep hierbij ernstige verwondingen op. Zijn Feyenoordshirt zou mogelijk aanleiding zijn geweest voor de mishandeling, aldus de politie.

In een bericht op Instagram deelt de politie beelden van het incident. Te zien is hoe het 30-jarige slachtoffer op zondagmiddag 11 mei zijn scooter parkeert bij de Albert Heijn op het Museumplein en de supermarkt binnengaat. Twee mannen wachten hem daarna buiten op.

Kort nadat het slachtoffer met een diepvriespizza de Albert Heijn uit komt gelopen, komt een van de twee verdachten op hem afgesneld. Te zien is hoe het slachtoffer door de man wordt belaagd en een knietje in zijn buik krijgt. Vervolgens wordt het slachtoffer hard op de grond gegooid en nagetrapt door dezelfde man.

Feyenoordshirt
Het slachtoffer heeft ernstig letsel opgelopen door de mishandeling, waaronder een hersenbloeding en een gebroken oogkas. Hoe het nu met het slachtoffer gaat, kan de politie uit privacyoverwegingen niet zeggen.

Volgens de politie lijkt het Feyenoordshirt van het slachtoffer aanleiding te zijn geweest om ruzie te zoeken. Op de dag van de mishandeling speelde Ajax thuis tegen NEC en verloor met 0-3.

De politie zoekt naar twee verdachten, die na het incident wegvluchtten op een scooter. Wie de mannen herkent, wordt verzocht contact op te nemen met de politie.

Video in de link....

https://www.ad.nl/binnenl(...)noordshirt~a1e19355/

In hoeverre de diepvriespizza er debet is aan het geweld blijft ongewis. De vraag of er daadwerkelijk ananas in het spel is ook. Tevens hebben de ooggetuigen niemand hand in hand zien lopen.

:{
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 30 juli 2025 @ 19:27:36 #2
509226 Gehakt_bal
Lekker balletje
pi_218372760
Zat weinig verstand in het slachtoffer vermoed ik.

In Rotterdam was dit nooit gebeurd :X
  Trouwste user 2022 woensdag 30 juli 2025 @ 19:38:14 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_218372852
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2025 19:27 schreef Gehakt_bal het volgende:

Ik was in 1979 in London. Tijdens de FA-cup finale Arsenal-Manchester United ( een legendarische wedstrijd) Ik had vrienden Arsenal fan gemaakt en we hadden sjaaltjes kocht. Na de 3-2 winst van Arsenal naar een pub. Daar zag ik Man U. supporters binnen komen. Ik een hoek op gezocht en sjaaltje verborgen. De onwetende maten hadden geen idee. Gelukkig zei één van de Man. U. supporters: 'They are bloody Dutch, stupid assholes.' Met zachte hand werden ze de pub uitgeleid. Ik dronk m'n biertje op.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_218372882
quote:

Feyenoorders hebben een minderwaardigheidscomplex. Denk dat je sneller problemen krijgt met een Ajax-shirt in Rotterdam.
Rule of acquisition #214. Never begin a business negotiation on an empty stomach.
pi_218372981
quote:
Over het algemeen ben je inderdaad best veilig met een Feyenoordshirt aan in hartje Rotterdam
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_218373354
Sport verbroedert toch?
Lamenielache. :')
  woensdag 30 juli 2025 @ 20:46:16 #7
481998 K21
Cappuccino
pi_218373524
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 19:41 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Feyenoorders hebben een minderwaardigheidscomplex. Denk dat je sneller problemen krijgt met een Ajax-shirt in Rotterdam.
Ergens in 2003 gingen we met m'n toenmalige middelbare school op museumexcursie naar Rotterdam en een guy bij mij in de klas had ook z'n Ajaxshirt aan, want hi ha ho. Zodra we uit de bus stapten werd er al direct naar hem gescholden met de gebruikelijke ziektes en termen voor verstandelijk beperkten en de homofiele medemens, en na een tijdje moest hij zich omkleden van de leraren, vanwege al het gezeik dat hij als een magneet aan bleef trekken. _O- :')

Maar eerlijk is eerlijk, ze hebben 'm niet in puin geslagen. ;)
  woensdag 30 juli 2025 @ 21:48:06 #8
307622 Perox
(niet de echte)
pi_218374146
Wat een dieptepunt. :N :N :N

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_218374217
tja, 0-3 verliezen van nec thuis
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_218374405
Terecht, provoceren en dan niet tegen een klapje kunnen. Snitch!!
U MAD?
pi_218374894
Play stupid games, win stupid prizes.

Natuurlijk idioot dat dit niet kan, maar ik had er zelf even een vestje overheen gedragen.
pi_218374951
Een Feyenoord shirt in Amsterdam.

Met een keppeltje in Amsterdam.

Demonstreren tegen de Islamisering in Amsterdam.

In een vrije democratische maatschappij is dat volledig mogelijk.

Helaas bestaat de maatschappij ook uit individuen die het niets eens zijn met onze democratische waarden en vrijheden.

Het wordt tijd dat we die waarden en vrijheden terugnemen.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  donderdag 31 juli 2025 @ 01:21:50 #13
168739 Red_85
'echt wel'
pi_218375106
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 21:48 schreef Perox het volgende:
Wat een dieptepunt. :N :N :N

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Exact.

Schandalig.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_218375431
Als dit de reden was en er zat niks anders achter bijvoorbeeld een meningsverschil in het criminele circuit.
pi_218375468
Iemand in elkaar slaan omdat ie voor een ander voetbalkluppie is...

:')!!!

Wat een treurnis.
pi_218375516
De gemiddelde Nederlander weet dat als je met een Feyenoord shirt in Amsterdam loopt of andersom je als honing bent voor een beer... er lopen genoeg idioten in deze 2 steden rond die niets boven hun cluppie stellen... dus zien ze wat dan nemen ze actie.

Keur ik het goed? nee, zeer zeker keur ik het af.
Maar lag het in de lijn der verwachtingen? absoluut..
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_218375518
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 19:38 schreef tong80 het volgende:

[..]
Ik was in 1979 in London. Tijdens de FA-cup finale Arsenal-Manchester United ( een legendarische wedstrijd) Ik had vrienden Arsenal fan gemaakt en we hadden sjaaltjes kocht. Na de 3-2 winst van Arsenal naar een pub. Daar zag ik Man U. supporters binnen komen. Ik een hoek op gezocht en sjaaltje verborgen. De onwetende maten hadden geen idee. Gelukkig zei één van de Man. U. supporters: 'They are bloody Dutch, stupid assholes.' Met zachte hand werden ze de pub uitgeleid. Ik dronk m'n biertje op.

Ja maar dit topic gaat over Amsterdam, 2025...
pi_218375872
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 19:38 schreef tong80 het volgende:

[..]

Als in, ze geloofden jou niet toen je zei dat ze hun sjaal weg moesten doen?
pi_218375881
Feyenoord verloor die dag van PSV en Ajax van NEC. En dan met een Feyenoord shirt door Amsterdam gaan lopen. :')

Triest dat dit moet gebeuren, maar dit is ook wel een darwin award waardig.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_218375898
als je in amsterdam bent ben je gvd voor ajax

en anders wegwezen of klappen ontvangen
pi_218376548
Soms is het wel bizar wat voetbal teweeg kan brengen bij mensen die in het dagelijkse leven vaak heel normaal zijn. Ik heb het jaren geleden ook wel eens gehad toen ik ging stappen in Amsterdam en bij het afrekenen aan de bar iemand mijn Feyenoord-seizoenskaart in mijn portemonnee zag zitten. Plaagstootjes zijn hartstikke leuk en tijdens de 90 minuten mag je hartstikke fanatiek zijn, maar daarna moet het ook klaar zijn.

quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2025 08:48 schreef dimmak het volgende:
Feyenoord verloor die dag van PSV en Ajax van NEC. En dan met een Feyenoord shirt door Amsterdam gaan lopen. :')

Triest dat dit moet gebeuren, maar dit is ook wel een darwin award waardig.
De beste man had gewoon Feyenoord - PSV bezocht en ging nog even wat te eten halen vlak bij huis. Het is niet alsof hij specifiek voor dat tripje naar de Appie dat Feyenoord-shirt aan trok. Of mag je ook al geen Feyenoord-shirt meer aan in De Kuip?

En al had hij het wel speciaal om naar de AH te gaaan aangetrokken, lekker boeiend. Dit bagetalliseren is echt in de categorie "had ze maar geen kort rokje aan moeten doen".
  donderdag 31 juli 2025 @ 09:59:50 #22
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_218376582
Toen ik ooit als kind van 11 ben achtervolgt en uitgescholden door een auto vol met volwassenen was ik wel klaar met het openbaar tonen van clubkleuren. :')
pi_218377075
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2025 09:53 schreef Irritatie100 het volgende:
Soms is het wel bizar wat voetbal teweeg kan brengen bij mensen die in het dagelijkse leven vaak heel normaal zijn. Ik heb het jaren geleden ook wel eens gehad toen ik ging stappen in Amsterdam en bij het afrekenen aan de bar iemand mijn Feyenoord-seizoenskaart in mijn portemonnee zag zitten. Plaagstootjes zijn hartstikke leuk en tijdens de 90 minuten mag je hartstikke fanatiek zijn, maar daarna moet het ook klaar zijn.
[..]
De beste man had gewoon Feyenoord - PSV bezocht en ging nog even wat te eten halen vlak bij huis. Het is niet alsof hij specifiek voor dat tripje naar de Appie dat Feyenoord-shirt aan trok. Of mag je ook al geen Feyenoord-shirt meer aan in De Kuip?

En al had hij het wel speciaal om naar de AH te gaaan aangetrokken, lekker boeiend. Dit bagetalliseren is echt in de categorie "had ze maar geen kort rokje aan moeten doen".
Ik bagatelliseer het niet. Het is verdomde treurig dat er gasten zijn die om een Feyenoord shirt iemand de pleuris in trappen.

Maar heel handig is het niet om op die dag daar met een Feyenoord shirt te gaan rondlopen.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_218377726
Je verwacht het niet...
Ook in moeilijke tijden.
pi_218377934
Misschien liep ie wel met een diepvriespizza Hawaï naar buiten en stond daar toevallig een groep Italianen.

Je weet het niet!
pi_218377944
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2025 07:49 schreef Chandler het volgende:
De gemiddelde Nederlander weet dat als je met een Feyenoord shirt in Amsterdam loopt of andersom je als honing bent voor een beer... er lopen genoeg idioten in deze 2 steden rond die niets boven hun cluppie stellen... dus zien ze wat dan nemen ze actie.

Keur ik het goed? nee, zeer zeker keur ik het af.
Maar lag het in de lijn der verwachtingen? absoluut..
Ho ho ho. Straks zeg je ook nog dat half ontblote vrouwen honing voor usual suspects zijn.
pi_218377980
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 20:27 schreef Hiddendoe het volgende:
Sport verbroedert toch?
Lamenielache. :')
Sport wel. Voetbal is oorlog. Ga jij maar weer de keuken in.

quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2025 08:50 schreef Jahr00n het volgende:
als je in amsterdam bent ben je gvd voor ajax

en anders wegwezen of klappen ontvangen
Bekijk deze YouTube-video
  donderdag 31 juli 2025 @ 13:04:14 #28
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_218377999
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2025 12:53 schreef Cockwhale het volgende:
Misschien liep ie wel met een diepvriespizza Hawaï naar buiten en stond daar toevallig een groep Italianen.

Je weet het niet!
Die Italianen moeten zich er niet mee bemoeien, ananas op een pizza is meer dan prima.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_218378041
Hey gappie, kan nie hè? Uit dat shirt.

Heel snel.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  donderdag 31 juli 2025 @ 18:35:22 #30
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_218380715
Ik krijg steeds meer een teringhekel aan die voetbalhooligans die mekaar nog net niet dood slaan vanwege een spelletje. Dit soort mensen moeten zonder dollen worden opgenomen bij de GGZ, maar er is geen beginnen aan...

We verspillen ook tijdens de wedstrijden achterlijke hoeveelheden resources omdat men zich niet kan gedragen.
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_218380834
Hij heeft wel lef
pi_218394332
Blijkbaar was die gozer zelf dus een Amsterdammer, geeft toch wel een andere context aan het verhaal.

https://www.rijnmond.nl/n(...)-ziektewet-ingetrapt
blablablabla
pi_218394450
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2025 12:21 schreef Gibson88 het volgende:
Je verwacht het niet...
Nee, inderdaad. Dit zag je echt niet aankomen.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_218394510
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2025 07:36 schreef Toine51 het volgende:
Iemand in elkaar slaan omdat ie voor een ander voetbalkluppie is...

:')!!!

Wat een treurnis.
Ja eens, maar toen ik nog in Rotterdam woonde en naar een wedstrijd vanaf Ajax ging was ik niet zo bijdehand om in Ajaxshirt in de tram in Rotterdam-Zuid te gaan zitten. Mijn jas ging pas open zodra ik in de trein zat.

Heb ooit wel iemand de marathon van Rotterdam zien lopen in een Ajaxshirt. Dat was wel goud.
  zaterdag 2 augustus 2025 @ 11:44:45 #35
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_218395343
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2025 13:08 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Hey gappie, kan nie hè? Uit dat shirt.

Heel snel.
Dat was ook zo'n lompe actie, met een bedrijventoernooi in de ArenA je Feyenoordshirt aandoen.
  zaterdag 2 augustus 2025 @ 11:52:49 #36
402274 Cruzinats
abschiebehauptmeister
pi_218395393
Met een FC Groningen shirt in Eindhoven kan dan wel weer gewoon. :D
pi_218395813
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 11:52 schreef Cruzinats het volgende:
Met een FC Groningen shirt in Eindhoven kan dan wel weer gewoon. :D
Andersom ook. Ooit tussen de harde kern van Groningen gestaan toen PSV daar kampioen kon worden. Ok, ik kreeg wat verbaal naar mijn hoofd (PSV verloor, dus het werd gaandeweg minder vijandig en meer voetbalhumor), maar dat is het dan ook wel.

Gewoon dieptriest om iemand zo te mishandelen en al helemaal als het alleen maar om een shirtje gaat. Dan spoor je toch echt niet.

Overigens: wat een prachtige dag was dat. Ajacieden die het kampioenschap al aan het vieren waren na de 2e van Feyenoord en een makkie tegen NEC thuis… om vervolgens in plaats van een kampioenschapsfeestje te vieren met een kater als gevolg alleen een kater te krijgen (wel goedkoper zo).
pi_218395940
Ik ben een keer van boven tot onder opengereten met een mes omdat ik in een TVM wielertenue een filiaal van de rabobank durfde te betreden.
pi_218396422
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 12:56 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Ik ben een keer van boven tot onder opengereten met een mes omdat ik in een TVM wielertenue een filiaal van de rabobank durfde te betreden.
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 12:56 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Da's nog niks :{w

Loop maar eens in je Jumbo-Visma outfit door de Appie 😱

Je wordt 4 keer gelyncht nog voor je bij de kassa bent 😱

En wat er dan bij de kassa gebeurt :X :X :'(
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_218396465
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2025 00:04 schreef Montagui het volgende:
Het wordt tijd dat we die waarden en vrijheden terugnemen.
Goed plan! Hoe?
Dit, dus.
pi_218396647
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 13:56 schreef AchJa het volgende:

[..]
Die heeft niet zo heel veel babbels meer... :')
Daar is niks aan verloren gegaan, doorgesnoven criminele tokkie :r
A murky, forgotten land.
pi_218396662
Provoceren is incasseren.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?
pi_218396686
Wat een primaten.
pi_218396750
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 14:08 schreef Mathijsco het volgende:
Wat een primaten.
Ik vind dat toch een belediging voor de echte primaten :{w
Die zijn een stuk intelligenter.
A murky, forgotten land.
pi_218403690
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 10:23 schreef JopieKlaassen het volgende:

Heb ooit wel iemand de marathon van Rotterdam zien lopen in een Ajaxshirt. Dat was wel goud.
Ja ,die werd achtervolgd door 50000 Rotterdammers, dan zou ik ook rennen..
_O-
pi_218404459
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 13:56 schreef AchJa het volgende:

[..]
Die heeft niet zo heel veel babbels meer... :')
Waarschijnlijk ook nog een Snitch.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')