Ik was in 1979 in London. Tijdens de FA-cup finale Arsenal-Manchester United ( een legendarische wedstrijd) Ik had vrienden Arsenal fan gemaakt en we hadden sjaaltjes kocht. Na de 3-2 winst van Arsenal naar een pub. Daar zag ik Man U. supporters binnen komen. Ik een hoek op gezocht en sjaaltje verborgen. De onwetende maten hadden geen idee. Gelukkig zei één van de Man. U. supporters: 'They are bloody Dutch, stupid assholes.' Met zachte hand werden ze de pub uitgeleid. Ik dronk m'n biertje op.quote:Op woensdag 30 juli 2025 19:27 schreef Gehakt_bal het volgende:
Zat weinig verstand in het slachtoffer vermoed ik.
In Rotterdam was dit nooit gebeurd
Feyenoorders hebben een minderwaardigheidscomplex. Denk dat je sneller problemen krijgt met een Ajax-shirt in Rotterdam.quote:Op woensdag 30 juli 2025 19:27 schreef Gehakt_bal het volgende:
Zat weinig verstand in het slachtoffer vermoed ik.
In Rotterdam was dit nooit gebeurd
Over het algemeen ben je inderdaad best veilig met een Feyenoordshirt aan in hartje Rotterdamquote:
Ergens in 2003 gingen we met m'n toenmalige middelbare school op museumexcursie naar Rotterdam en een guy bij mij in de klas had ook z'n Ajaxshirt aan, want hi ha ho. Zodra we uit de bus stapten werd er al direct naar hem gescholden met de gebruikelijke ziektes en termen voor verstandelijk beperkten en de homofiele medemens, en na een tijdje moest hij zich omkleden van de leraren, vanwege al het gezeik dat hij als een magneet aan bleef trekken.quote:Op woensdag 30 juli 2025 19:41 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Feyenoorders hebben een minderwaardigheidscomplex. Denk dat je sneller problemen krijgt met een Ajax-shirt in Rotterdam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:48 schreef Perox het volgende:
Wat een dieptepunt.![]()
![]()
Exact.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schandalig.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
Ja maar dit topic gaat over Amsterdam, 2025...quote:Op woensdag 30 juli 2025 19:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was in 1979 in London. Tijdens de FA-cup finale Arsenal-Manchester United ( een legendarische wedstrijd) Ik had vrienden Arsenal fan gemaakt en we hadden sjaaltjes kocht. Na de 3-2 winst van Arsenal naar een pub. Daar zag ik Man U. supporters binnen komen. Ik een hoek op gezocht en sjaaltje verborgen. De onwetende maten hadden geen idee. Gelukkig zei één van de Man. U. supporters: 'They are bloody Dutch, stupid assholes.' Met zachte hand werden ze de pub uitgeleid. Ik dronk m'n biertje op.
Als in, ze geloofden jou niet toen je zei dat ze hun sjaal weg moesten doen?quote:Op woensdag 30 juli 2025 19:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was in 1979 in London. Tijdens de FA-cup finale Arsenal-Manchester United ( een legendarische wedstrijd) Ik had vrienden Arsenal fan gemaakt en we hadden sjaaltjes kocht. Na de 3-2 winst van Arsenal naar een pub. Daar zag ik Man U. supporters binnen komen. Ik een hoek op gezocht en sjaaltje verborgen. De onwetende maten hadden geen idee. Gelukkig zei één van de Man. U. supporters: 'They are bloody Dutch, stupid assholes.' Met zachte hand werden ze de pub uitgeleid. Ik dronk m'n biertje op.
De beste man had gewoon Feyenoord - PSV bezocht en ging nog even wat te eten halen vlak bij huis. Het is niet alsof hij specifiek voor dat tripje naar de Appie dat Feyenoord-shirt aan trok. Of mag je ook al geen Feyenoord-shirt meer aan in De Kuip?quote:Op donderdag 31 juli 2025 08:48 schreef dimmak het volgende:
Feyenoord verloor die dag van PSV en Ajax van NEC. En dan met een Feyenoord shirt door Amsterdam gaan lopen.
Triest dat dit moet gebeuren, maar dit is ook wel een darwin award waardig.
Ik bagatelliseer het niet. Het is verdomde treurig dat er gasten zijn die om een Feyenoord shirt iemand de pleuris in trappen.quote:Op donderdag 31 juli 2025 09:53 schreef Irritatie100 het volgende:
Soms is het wel bizar wat voetbal teweeg kan brengen bij mensen die in het dagelijkse leven vaak heel normaal zijn. Ik heb het jaren geleden ook wel eens gehad toen ik ging stappen in Amsterdam en bij het afrekenen aan de bar iemand mijn Feyenoord-seizoenskaart in mijn portemonnee zag zitten. Plaagstootjes zijn hartstikke leuk en tijdens de 90 minuten mag je hartstikke fanatiek zijn, maar daarna moet het ook klaar zijn.
[..]
De beste man had gewoon Feyenoord - PSV bezocht en ging nog even wat te eten halen vlak bij huis. Het is niet alsof hij specifiek voor dat tripje naar de Appie dat Feyenoord-shirt aan trok. Of mag je ook al geen Feyenoord-shirt meer aan in De Kuip?
En al had hij het wel speciaal om naar de AH te gaaan aangetrokken, lekker boeiend. Dit bagetalliseren is echt in de categorie "had ze maar geen kort rokje aan moeten doen".
Ho ho ho. Straks zeg je ook nog dat half ontblote vrouwen honing voor usual suspects zijn.quote:Op donderdag 31 juli 2025 07:49 schreef Chandler het volgende:
De gemiddelde Nederlander weet dat als je met een Feyenoord shirt in Amsterdam loopt of andersom je als honing bent voor een beer... er lopen genoeg idioten in deze 2 steden rond die niets boven hun cluppie stellen... dus zien ze wat dan nemen ze actie.
Keur ik het goed? nee, zeer zeker keur ik het af.
Maar lag het in de lijn der verwachtingen? absoluut..
Sport wel. Voetbal is oorlog. Ga jij maar weer de keuken in.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 31 juli 2025 08:50 schreef Jahr00n het volgende:
als je in amsterdam bent ben je gvd voor ajax
en anders wegwezen of klappen ontvangen
Die Italianen moeten zich er niet mee bemoeien, ananas op een pizza is meer dan prima.quote:Op donderdag 31 juli 2025 12:53 schreef Cockwhale het volgende:
Misschien liep ie wel met een diepvriespizza Hawaï naar buiten en stond daar toevallig een groep Italianen.
Je weet het niet!
Ja eens, maar toen ik nog in Rotterdam woonde en naar een wedstrijd vanaf Ajax ging was ik niet zo bijdehand om in Ajaxshirt in de tram in Rotterdam-Zuid te gaan zitten. Mijn jas ging pas open zodra ik in de trein zat.quote:Op donderdag 31 juli 2025 07:36 schreef Toine51 het volgende:
Iemand in elkaar slaan omdat ie voor een ander voetbalkluppie is...!!!
Wat een treurnis.
Dat was ook zo'n lompe actie, met een bedrijventoernooi in de ArenA je Feyenoordshirt aandoen.quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:08 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Hey gappie, kan nie hè? Uit dat shirt.
Heel snel.
Andersom ook. Ooit tussen de harde kern van Groningen gestaan toen PSV daar kampioen kon worden. Ok, ik kreeg wat verbaal naar mijn hoofd (PSV verloor, dus het werd gaandeweg minder vijandig en meer voetbalhumor), maar dat is het dan ook wel.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:52 schreef Cruzinats het volgende:
Met een FC Groningen shirt in Eindhoven kan dan wel weer gewoon.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:56 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Ik ben een keer van boven tot onder opengereten met een mes omdat ik in een TVM wielertenue een filiaal van de rabobank durfde te betreden.
Da's nog niksquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:56 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Ik ben een keer van boven tot onder opengereten met een mes omdat ik in een TVM wielertenue een filiaal van de rabobank durfde te betreden.
Goed plan! Hoe?quote:Op donderdag 31 juli 2025 00:04 schreef Montagui het volgende:
Het wordt tijd dat we die waarden en vrijheden terugnemen.
Die heeft niet zo heel veel babbels meer...quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:08 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Hey gappie, kan nie hè? Uit dat shirt.
Heel snel.
Daar is niks aan verloren gegaan, doorgesnoven criminele tokkiequote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die heeft niet zo heel veel babbels meer...
Ik vind dat toch een belediging voor de echte primatenquote:
Ja ,die werd achtervolgd door 50000 Rotterdammers, dan zou ik ook rennen..quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:23 schreef JopieKlaassen het volgende:
Heb ooit wel iemand de marathon van Rotterdam zien lopen in een Ajaxshirt. Dat was wel goud.
Waarschijnlijk ook nog een Snitch.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die heeft niet zo heel veel babbels meer...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |