SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Vega pasta @Lovely
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat is een mooie poes hoorIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Hihihi poepquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Poep en plas (hihi) grapjes beste grapjes je weet t0gquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Jawel, maar het was chocolade mousse en tiramisu, onder andere.quote:Op woensdag 30 juli 2025 18:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ai. Die was niet helemaal vers meer?
Ben niet zo van het zoete eten dus het is heel snel teveel.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Maar toch wel met gehakt balletjes?quote:
Nee, pasta gemaakt van veganistenquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
En leuk om zelf te maken, maar ook lastig. Want als je het amandelmeel met de opgeklopte eiwitten mengt, dan moet je oppassen met mengen. Anders raak je alle lucht kwijt en krijg je amandelpannekoeken en geen mooie koekjesquote:Op woensdag 30 juli 2025 18:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Macarons zijn elegante, kleurrijke Franse koekjes die bestaan uit twee luchtige amandel-meringuehelften met een zachte vulling ertussen. Ze zijn beroemd om hun gladde bovenkant, ruffelige “voetjes” aan de onderkant, en hun delicate textuur: krokant van buiten, zacht en chewy van binnen.
Macarons zijn ontstaan in Italië, maar werden verfijnd in Frankrijk, waar ze nu als een symbool van Franse patisserie worden beschouwd. Vooral in Parijs zijn ze razend populair — denk aan Ladurée of Pierre Hermé.
Bron: Copilot AI
Ik had ooit op mijn linkedin profiel: Trying to bake the perfect macaron.
![]()
'Afbeelding' staat in de url, broederquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Vega gehaktquote:Op woensdag 30 juli 2025 19:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar toch wel met gehakt balletjes?
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Naar het strafhof in Den Haag met de TS, dit is een grove schending van de mensenrechtenquote:![]()
Rustig maar poepiequote:Op woensdag 30 juli 2025 19:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Naar het strafhof in Den Haag met de TS, dit is een grove schending van de mensenrechten![]()
![]()
![]()
Iwtquote:Op woensdag 30 juli 2025 19:02 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
'Afbeelding' staat in de url, broeder
Forum Opties Forumhop: Hop naar: