SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik had van PaiqWell, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
De tante van mijn oom zit op PaiqIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Wat bedoel je met kijkers dan? Voor het huis ofzo?quote:Op woensdag 30 juli 2025 16:41 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee
Misschien ooit weer. Maar nu niet![]()
Rhonda?quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Jaquote:Op woensdag 30 juli 2025 16:43 schreef Driepink het volgende:
[..]
Wat bedoel je met kijkers dan? Voor het huis ofzo?
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
ik ook, wel van plan om naar munchen te gaanquote:Op woensdag 30 juli 2025 17:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nu heb ik zin om weer naar de oosterburen te gaanUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Leuke stad, vorig jaar nog geweestquote:Op woensdag 30 juli 2025 17:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik ook, wel van plan om naar munchen te gaan![]()
![]()
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
AH Flatbread #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi498340quote:Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Zal eens kijken..quote:Op woensdag 30 juli 2025 17:34 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
AH Flatbread #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi498340![]()
Je hebt echt veel lekkere ideetjes om erop te doen.quote:
Tostis zijn ook lekker.
En blijkbaar gezonder dan brood
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Morgen wraps maken...quote:Op woensdag 30 juli 2025 17:36 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Je hebt echt veel lekkere ideetjes om erop te doen.
Tostis zijn ook lekker.
En blijkbaar gezonder dan brood![]()
Ja goed. Ik ben nét thuis.quote:
En volgens mij ben ik geflitst, maar dat weten we binnenkort, als de brief op de mat valt
Hoeist met jou?How can I make this topic about me?![]()
Oh dat zou balen zijn!quote:Op woensdag 30 juli 2025 18:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja goed. Ik ben nét thuis.
En volgens mij ben ik geflitst, maar dat weten we binnenkort, als de brief op de mat valt
Hoeist met jou?
Ja hier gaat ie goed hoor. Lekker gewerkt, niet geflitst![]()
![]()
Nog 2 dagen doorbeuken en dan weekend?quote:Op woensdag 30 juli 2025 18:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh dat zou balen zijn!
Ja hier gaat ie goed hoor. Lekker gewerkt, niet geflitstHow can I make this topic about me?![]()
Yepquote:Op woensdag 30 juli 2025 18:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nog 2 dagen doorbeuken en dan weekend?![]()
![]()
Heerlijk rustig, zo'n vakantieperiode. Het merendeel van de collega's is er niet dus heel veel projecten komen tot stilstand "Ja die informatie heeft Pietje maar Pietje is over 3 weken terug, we kunnen nu helaas niet verder"How can I make this topic about me?![]()
Haha ja idd. Ik denk dat dit de week is dat de meeste mensen er niet zijn.quote:Op woensdag 30 juli 2025 18:10 schreef gebrokenglas het volgende:
Heerlijk rustig, zo'n vakantieperiode. Het merendeel van de collega's is er niet dus heel veel projecten komen tot stilstand "Ja die informatie heeft Pietje maar Pietje is over 3 weken terug, we kunnen nu helaas niet verder"![]()
quote:![]()
Het scheelt enorm in het aantal overleggen, dus het komt de voortgang ten goede.How can I make this topic about me?![]()
Ja precies, zo heb je tijd om daadwerkelijk nog iets te doenquote:Op woensdag 30 juli 2025 18:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Het scheelt enorm in het aantal overleggen, dus het komt de voortgang ten goede.![]()
![]()
Scherfquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Eindelijk, na een hele lange werkdag, lekkere hete koffie, en straks nasi met saté.
How can I make this topic about me?![]()
Mooizoquote:Op woensdag 30 juli 2025 18:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat is mooi![]()
Ja met mij gaat ie ook goed
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nee nog niet weer gewandeld.. ook niet echt weer er voor enzquote:Op woensdag 30 juli 2025 18:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nog gewandeld, of ga je nog wandelen vanavond?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Droog, niet te heet... Prima wandelweer!quote:Op woensdag 30 juli 2025 18:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee nog niet weer gewandeld.. ook niet echt weer er voor enz![]()
![]()
Niet? Vanmiddag regende het hier, maar nu is het droog. Een beetje wind.quote:Op woensdag 30 juli 2025 18:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee nog niet weer gewandeld.. ook niet echt weer er voor enzHow can I make this topic about me?![]()
Nou hier is t wisselvallig kut weerquote:Op woensdag 30 juli 2025 18:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Droog, niet te heet... Prima wandelweer!
Nee al door buien, dus als je dan net aan de wandel bent en het gaat regenenquote:Op woensdag 30 juli 2025 18:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet? Vanmiddag regende het hier, maar nu is het droog. Een beetje wind.
Volgende week wordt t beter weer, dan ga ik wel weer wandelen"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dan ga ik mee!quote:Op woensdag 30 juli 2025 18:32 schreef Lovely het volgende:
Volgende week wordt t beter weer, dan ga ik wel weer wandelen![]()
![]()
Lievquote:Op woensdag 30 juli 2025 18:32 schreef Lovely het volgende:
Volgende week wordt t beter weer, dan ga ik wel weer wandelen
Nee, ik snap m niet.quote:Op woensdag 30 juli 2025 18:33 schreef mario390 het volgende:
snappen du?
mario destroy a schijssel
van mutti
O o oquote:Op woensdag 30 juli 2025 18:33 schreef mario390 het volgende:
snappen du?
mario destroy a schijssel
van mutti
Und jetzt?
Billenkoek?![]()
Dat heet in het Nederlands een schaal of kom.quote:Op woensdag 30 juli 2025 18:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
kenn je geen schijseel waar je salat of soep uit eet?How can I make this topic about me?![]()
Ja tuurlijk. Ze houden zich dom.quote:Op woensdag 30 juli 2025 18:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
kenn je geen schijseel waar je salat of soep uit eet?![]()
Oh een kom of een diepe bordquote:Op woensdag 30 juli 2025 18:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
kenn je geen schijseel waar je salat of soep uit eet?
Dat is in het Nederlands een sjaal.quote:Op woensdag 30 juli 2025 18:42 schreef mario390 het volgende:
[..]![]()
en schal is bij ons om om hals te hangen wann koudHow can I make this topic about me?![]()
"Schaal” en “kom” worden vaak door elkaar gebruikt, maar ze verschillen in vorm, functie en hoe je ze meestal gebruikt. Hier zijn de belangrijkste verschillen:
Vorm
Schaal: Meestal breder en platter, met lage opstaande randen.
Kom: Heeft een ronde, diepe vorm met hogere randen. Denk aan een soepkom of een ontbijtkom.
Gebruik
Schaal: Voor het serveren van gerechten zoals salade, pasta, fruit, of hapjes. Wordt vaak op tafel gezet om vanuit te pakken.
Kom: Voor het eten of drinken van vloeibare of losse voeding zoals soep, yoghurt, ontbijtgranen of noedels.
Wordt meestal individueel gebruikt.
Materiaal
Beide kunnen van keramiek, glas, plastic of metaal zijn gemaakt, maar schalen worden ook vaak gebruikt als serveerschaal, dus die zijn soms sierlijker of decoratief.
Leuk weetje: In de horeca wordt een schaal soms ook “plato” genoemd, en een kom kan ook als “bowl” op het menu staan — vooral bij internationale gerechten.
Bron: Copilot AIHow can I make this topic about me?![]()
Ja, en dan hebben we een kom soep. Vooral tomatensoep, oehquote:
In een glas. Misschien zelfs een gebroken glas, maar hopelijk een gewoon heel glas.quote:How can I make this topic about me?![]()
Is wel de lekkerste soepquote:Op woensdag 30 juli 2025 18:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, en dan hebben we een kom soep. Vooral tomatensoep, oeh
Oja ook wel, maar dat verschilt ook per merk en of vers gemaaktequote:Op woensdag 30 juli 2025 18:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoewel ik mosterdsoep ook wel lekker vind."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Thee met macaroni is wel wat raar, maar goed, smakelijk!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Wie moet er bukken?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Lees eensquote:Op woensdag 30 juli 2025 18:46 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Thee met macaroni is wel wat raar, maar goed, smakelijk!
Last Wordsquote:Op woensdag 30 juli 2025 18:46 schreef mario390 het volgende:
ik heb vandaag gezien
ten sharp heeft ook 86,87
singles gehad
Way Of The West![]()
![]()
Macarons zijn elegante, kleurrijke Franse koekjes die bestaan uit twee luchtige amandel-meringuehelften met een zachte vulling ertussen. Ze zijn beroemd om hun gladde bovenkant, ruffelige “voetjes” aan de onderkant, en hun delicate textuur: krokant van buiten, zacht en chewy van binnen.
Macarons zijn ontstaan in Italië, maar werden verfijnd in Frankrijk, waar ze nu als een symbool van Franse patisserie worden beschouwd. Vooral in Parijs zijn ze razend populair — denk aan Ladurée of Pierre Hermé.
Bron: Copilot AIHow can I make this topic about me?![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Zijn heel lekkerquote:Op woensdag 30 juli 2025 18:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Macarons zijn elegante, kleurrijke Franse koekjes die bestaan uit twee luchtige amandel-meringuehelften met een zachte vulling ertussen. Ze zijn beroemd om hun gladde bovenkant, ruffelige “voetjes” aan de onderkant, en hun delicate textuur: krokant van buiten, zacht en chewy van binnen.
Macarons zijn ontstaan in Italië, maar werden verfijnd in Frankrijk, waar ze nu als een symbool van Franse patisserie worden beschouwd. Vooral in Parijs zijn ze razend populair — denk aan Ladurée of Pierre Hermé.
Bron: Copilot AI
Ik heb ze wel eens gehad, op visite. Doen heel chique aan.quote:
Ook dat niet.quote:
Maar ben nu al misselijk door Belgische 'salade'I'm surrounded by morons!
Kloptquote:Op woensdag 30 juli 2025 18:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb ze wel eens gehad, op visite. Doen heel chique aan.
ZEGquote:
Doe rustig aanquote:Op woensdag 30 juli 2025 18:53 schreef Pinnenmutske het volgende:
Blub again
Beetje overwhelmed dus doei![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 juli 2025 18:53 schreef Pinnenmutske het volgende:
Blub again
Beetje overwhelmed dus doei
Lekker gegeten
Ai. Die was niet helemaal vers meer?quote:Op woensdag 30 juli 2025 18:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ook dat niet.
Maar ben nu al misselijk door Belgische 'salade'How can I make this topic about me?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: