SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat is niet correctquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
quote:Op woensdag 30 juli 2025 14:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat is niet correctOJSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar onzin posts worden hier ook niet altijd gewaardeerdquote:
Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Heel apart..quote:Op woensdag 30 juli 2025 14:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar onzin posts worden hier ook niet altijd gewaardeerd![]()
Je moet hier ook niet komen voor de waarderingquote:Op woensdag 30 juli 2025 14:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar onzin posts worden hier ook niet altijd gewaardeerd![]()
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Houdt het wel spannend natuurlijk.quote:
Mag iets wel of mag het niet
ALLES mag!quote:Op woensdag 30 juli 2025 14:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Houdt het wel spannend natuurlijk.
Mag iets wel of mag het niet![]()
We leven op het randje...quote:Op woensdag 30 juli 2025 14:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Houdt het wel spannend natuurlijk.
Mag iets wel of mag het niet![]()
Hey Jussiequote:![]()
En jij bent er nog
Hey Steven, hoe is het met je moeder?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gaat welquote:
Laat me met rust.quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Het gaat goedquote:![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 juli 2025 14:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Steven, hoe is het met je moeder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op woensdag 30 juli 2025 14:23 schreef StevenHyde het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Moeder van mijn ex (ik noemde haar ook grappend schoonmoeder) was juist hartstikke lief.quote:
Wilde m'n "schoonvader" juist 't raam uitgooien met z'n extreme complot theorieën en typische wappie gedachtengang.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Hey GGquote:
quote:Op woensdag 30 juli 2025 14:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]Ups and downs wel. Ga elke avond wandelen. Ik praat erover. Lees een boek over piekeren. Dus probeer er het best mogelijk mee om te gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Echt hequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat doe je goed Steven. Het blijft moeilijk iemand waar je van houdt zo te moeten zien afglijden. Je bent zo machteloos. Ik heb het twee jaar geleden gehad met mijn vader.quote:Op woensdag 30 juli 2025 14:27 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ups and downs wel. Ga elke avond wandelen. Ik praat erover. Lees een boek over piekeren. Dus probeer er het best mogelijk mee om te gaan
Maar goed dat je gaat wandelen en er over praat
quote:Op woensdag 30 juli 2025 14:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heel veel sterkte gewenst met allestnx man lief van je
Doe je goedquote:Op woensdag 30 juli 2025 14:27 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ups and downs wel. Ga elke avond wandelen. Ik praat erover. Lees een boek over piekeren. Dus probeer er het best mogelijk mee om te gaanHet is heftig allemaal man. Ik kan je alleen maar veel sterkte wensen.
![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 30-07-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Vino_Tinto / 2678 / +56 / +72 / 8321 / 9476
2. FreshFruit / 1926 / +90 / +80 / 3080 / 4047
3. KillemWieft / 1052 / +0 / +0 / 785 / 1133
4. gebrokenglas / 981 / +10 / +13 / 3485 / 4189
5. MooieTop6 / 729 / +37 / +22 / 3688 / 4182
6. _UserName_ / 719 / +16 / +45 / 601 / 828
7. loveislikeakiss / 653 / +35 / +40 / 3311 / 3724
8. Lovely / 531 / +0 / +0 / 2457 / 2850
9. HappyCharly / 505 / +12 / +75 / 480 / 650
10. DJMO / 480 / +11 / +7 / 967 / 1284
11. mario390 / 452 / +3 / +0 / 938 / 1224
12. marc0871 / 435 / +37 / +5 / 890 / 1168
13. Helenattenek / 433 / +3 / +0 / 567 / 709
14. hemarookworst / 366 / +0 / +11 / 1222 / 1490
15. KoningWouter / 360 / +59 / +0 / 1195 / 1395
16. Dr.Mikey / 360 / +1 / +1 / 448 / 604
17. Grotetijd / 359 / +54 / +27 / 763 / 946
18. MizzezAmy / 358 / +8 / +2 / 2150 / 2459
19. kree / 342 / +0 / +0 / 1329 / 1581
20. Fogel / 338 / +1 / +0 / 1095 / 1355SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Wejow in de top 20Well, life can be a riot
quote:Op woensdag 30 juli 2025 14:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat doe je goed Steven. Het blijft moeilijk iemand waar je van houdt zo te moeten zien afglijden. Je bent zo machteloos. Ik heb het twee jaar geleden gehad met mijn vader.
Maar goed dat je gaat wandelen en er over praatDankjulliewelquote:Op woensdag 30 juli 2025 14:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Doe je goedHet is heftig allemaal man. Ik kan je alleen maar veel sterkte wensen.
quote:
DOTTIEquote:Op woensdag 30 juli 2025 14:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat doe je goed Steven. Het blijft moeilijk iemand waar je van houdt zo te moeten zien afglijden. Je bent zo machteloos. Ik heb het twee jaar geleden gehad met mijn vader.
Maar goed dat je gaat wandelen en er over praatIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op woensdag 30 juli 2025 14:27 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ups and downs wel. Ga elke avond wandelen. Ik praat erover. Lees een boek over piekeren. Dus probeer er het best mogelijk mee om te gaanje bent goed bezig, Steven
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Erg leuk dat je dat tekent ToT. Mijn vader had vroeger een grote boot met iedereen van sesamstraat op de muur voor mij getekend. Maar ik verveelde me als kind en ging er al snel allemaal dingen bij tekenen die nergens op sloegen zoals een snorretjequote:Op woensdag 30 juli 2025 14:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Sprunki's
[ afbeelding ]
en:
https://littlebigsnake.com/
quote:die is lief hoor
Whehe!quote:Op woensdag 30 juli 2025 14:33 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Erg leuk dat je dat tekent ToT. Mijn vader had vroeger een grote boot met iedereen van sesamstraat op de muur voor mij getekend. Maar ik verveelde me als kind en ging er al snel allemaal dingen bij tekenen die nergens op sloegen zoals een snorretje
Ja in het vorige huis had ik een wolkje die een ballon wegblief en een zonnetje die daar vrolijk naar zat te kijken, en zijn naam in Suske & Wiske letters in de hoek, met een Zwitsal baby'tje er bij.![]()
![]()
Diequote:was een typfoutje hoor
Toch eens van de foe list afhalen danquote:Op woensdag 30 juli 2025 14:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker weer niet gezien wat ik gepost heb?![]()
![]()
Ik ging gisteren door youtube shorts en daar kwam de pottenbakster voorbij
Gelijk nog even 72 keer bekeken?quote:Op woensdag 30 juli 2025 14:38 schreef StevenHyde het volgende:
Ik ging gisteren door youtube shorts en daar kwam de pottenbakster voorbij![]()
![]()
Ja dat begreep ik al. Ben idd getrouwd, maar daar refereerde je niet naar dacht ik alquote:
Nu welquote:Op woensdag 30 juli 2025 14:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker weer niet gezien wat ik gepost heb?
Genietenquote:Op woensdag 30 juli 2025 14:38 schreef StevenHyde het volgende:
Ik ging gisteren door youtube shorts en daar kwam de pottenbakster voorbij
Dan waren er wat potten gebrokenquote:Op woensdag 30 juli 2025 14:40 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik zei tegen mijn vrouw DIE KEN IK!!!
Nee deed ik niet.![]()
quote:valt mee hoor. Ze sliep daarom.
Mijn vrouw is ook gewoon uitgesproken over mannen die ze leuk vind. Zoals elke avond als we de avondetappe kijken, dan is ze weer verheugd om Marcel Kittel te zien
Oh helemaal mooi toch. Dan snapt ze wel als je je opgeeft voor de pottenbak cursusquote:Op woensdag 30 juli 2025 14:41 schreef StevenHyde het volgende:
[..]valt mee hoor. Ze sliep daarom.
Mijn vrouw is ook gewoon uitgesproken over mannen die ze leuk vind. Zoals elke avond als we de avondetappe kijken, dan is ze weer verheugd om Marcel Kittel te zien![]()
![]()
Jaquote:Op woensdag 30 juli 2025 14:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh helemaal mooi toch. Dan snapt ze wel als je je opgeeft voor de pottenbak cursusBen alleen vergeten om op het kanaal van deze mevrouw te drukken. Misschien heeft ze wel heel veel tutorials en kan ik dat savonds wel op de grote tv aanzetten
ga eens terugkijken ff of ik t kan vinden, brb
Samen met onsquote:Op woensdag 30 juli 2025 14:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh helemaal mooi toch. Dan snapt ze wel als je je opgeeft voor de pottenbak cursus
Laat het weten als je iets gevonden hebtquote:Op woensdag 30 juli 2025 14:45 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
JaBen alleen vergeten om op het kanaal van deze mevrouw te drukken. Misschien heeft ze wel heel veel tutorials en kan ik dat savonds wel op de grote tv aanzetten
ga eens terugkijken ff of ik t kan vinden, brb
![]()
![]()
De ex van mijn moeders' oudtantes' overbuurmans' schoonmaker deed ook aan pottenbakkenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op woensdag 30 juli 2025 14:47 schreef MooieTop6 het volgende:
De ex van mijn moeders' oudtantes' overbuurmans' schoonmaker deed ook aan pottenbakken
quote:Je hebt er vast wel meer gekregen de afgelopen dagen toch?
Komt wel dichtbij zoquote:Op woensdag 30 juli 2025 14:48 schreef X55 het volgende:
Het buurmeisje van mijn buurjongen die haar neef heeft een nicht die ook potten bakt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Valt mee hoorquote:Op woensdag 30 juli 2025 14:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]Je hebt er vast wel meer gekregen de afgelopen dagen toch?
![]()
https://youtube.com/@maddie_mochi?si=xKcdKQSQ9YKAqYd8quote:Op woensdag 30 juli 2025 14:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laat het weten als je iets gevonden hebtBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Arme jijquote:
Ok ik moet even weg...quote:Op woensdag 30 juli 2025 14:49 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
https://youtube.com/@:maddie_mochi?si=xKcdKQSQ9YKAqYd8![]()
quote:Op woensdag 30 juli 2025 14:49 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
https://youtube.com/@:maddie_mochi?si=xKcdKQSQ9YKAqYd8![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
brb eventjes
Hersenbloeding na aanval op Museumplein: politie vermoedt voetbalgeweld
Zo blij dat ik mijn zoons heb geleerd wat verdraagzaamheid is. Zij feliciteren me zelfs als Ajax gewonnen heeft.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op woensdag 30 juli 2025 14:52 schreef DJMO het volgende:
Hersenbloeding na aanval op Museumplein: politie vermoedt voetbalgeweld
Zo blij dat ik mijn zoons heb geleerd wat verdraagzaamheid is. Zij feliciteren me zelfs als Ajax gewonnen heeft.![]()
![]()
![]()
@StevenHyde is zojuist mijn held voor het leven gewordenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat was hij al voor mij, maar nu nog meerquote:Op woensdag 30 juli 2025 14:53 schreef MooieTop6 het volgende:
@:stevenhyde is zojuist mijn held voor het leven geworden![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 juli 2025 14:53 schreef MooieTop6 het volgende:
@:stevenhyde is zojuist mijn held voor het leven geworden![]()
Heb liever een piemolquote:
Wel vrij random dat dit filmpje voorbij kwam. Meestal krijg ik voetbal dingen of dit soort dingen:
Bekijk deze YouTube-videoBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Hey Birdyquote:
Murp!quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
alles is mogelijkquote:Op woensdag 30 juli 2025 14:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Flinke ingreep, maar kan tegenwoordig gewoonWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 30 juli 2025 14:57 schreef StevenHyde het volgende:
Wel vrij random dat dit filmpje voorbij kwam. Meestal krijg ik voetbal dingen of dit soort dingen:
Bekijk deze YouTube-video![]()
Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op woensdag 30 juli 2025 14:57 schreef StevenHyde het volgende:
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
Vakantie tas inpakken. Mijn toilettas was eigenlijk te klein voor mij, dus die heb ik @Rob gegeven. Ik gebruik m'n minirolkoffer voortaan wel als toilettas
Ik heb er één en ik ben er trots op
En een container als koffer?quote:Op woensdag 30 juli 2025 15:00 schreef DJMO het volgende:
Vakantie tas inpakken. Mijn toilettas was eigenlijk te klein voor mij, dus die heb ik @:Rob gegeven. Ik gebruik m'n minirolkoffer voortaan wel als toilettas![]()
![]()
oh, andere computer.. ik zal vandaag effe kijkenquote:Op woensdag 30 juli 2025 15:01 schreef murp het volgende:
[..]
oja, die gekleurde foto. die heb ik ergens..![]()
Fijne vakantie. Waar gaat de reis naartoe?quote:Op woensdag 30 juli 2025 15:00 schreef DJMO het volgende:
Vakantie tas inpakken. Mijn toilettas was eigenlijk te klein voor mij, dus die heb ik @:Rob gegeven. Ik gebruik m'n minirolkoffer voortaan wel als toilettasBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Is goed murpquote:Op woensdag 30 juli 2025 15:02 schreef murp het volgende:
[..]
oh, andere computer.. ik zal vandaag effe kijken![]()
Yep, Murp, doe je goedIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Doet ie gewoon zo even tussen neus en lippen doorIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Grote weekendtasquote:quote:Op woensdag 30 juli 2025 15:01 schreef murp het volgende:
[..]
oja, die gekleurde foto. die heb ik ergens..Richting Limburg, Aken en Wuppertal.quote:Op woensdag 30 juli 2025 15:03 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Fijne vakantie. Waar gaat de reis naartoe?Ik heb er één en ik ben er trots op
Nice! Veel plezierquote:Op woensdag 30 juli 2025 15:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Grote weekendtas
[..]
[..]
Richting Limburg, Aken en Wuppertal.![]()
![]()
Nee, we hebben een hekel aan Frankrijk dus we blijven bij de Oosterburenquote:
Die grap kende ik nog nietquote:Op woensdag 30 juli 2025 15:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, we hebben een hekel aan Frankrijk dus we blijven bij de Oosterburen![]()
![]()
Mention de pi en smileyquote:
Luxemburg
Ja, daar zou ik zo heen emigreren als het kon.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
BolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
CR1632Ik heb er één en ik ben er trots op
Mooie batterij hoorquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Lekker platquote:I'm surrounded by morons!
Vanavond pasquote:Op woensdag 30 juli 2025 15:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nog ergens naartoe aan het vliegen ?Brussel-Kopenhagen gaat het worden.quote:Op woensdag 30 juli 2025 15:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nog ergens naartoe aan het vliegen ?I'm surrounded by morons!
Prima stukkiequote:Op woensdag 30 juli 2025 15:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vanavond pas
[..]
Brussel-Kopenhagen gaat het worden.![]()
En dan even genieten in Denemarken of morgen weer door naar huis?quote:Op woensdag 30 juli 2025 15:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vanavond pas
[..]
Brussel-Kopenhagen gaat het worden.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja twee nachten in Kopenhagen rondvallen.quote:Op woensdag 30 juli 2025 15:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
En dan even genieten in Denemarken of morgen weer door naar huis?
Hotel is vlakbij een goed zwembad en een paar honderd meter van het zwembad is een van mijn favoriete kroegen in die stad.
Hotel is dus echt heeeeeel toevallig gekozen enzo
Kopenhagenmeet?quote:Op woensdag 30 juli 2025 15:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja twee nachten in Kopenhagen rondvallen.
Hotel is vlakbij een goed zwembad en een paar honderd meter van het zwembad is een van mijn favoriete kroegen in die stad.
Hotel is dus echt heeeeeel toevallig gekozen enzoIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zellufquote:I'm surrounded by morons!
Ben je daar nu?quote:I'm surrounded by morons!
Dat nietquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Slimme man ben je tochquote:Op woensdag 30 juli 2025 15:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja twee nachten in Kopenhagen rondvallen.
Hotel is dus echt heeeeeel toevallig gekozen enzoHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Gooi je aars in een auto/vliegtuig/trein dan?quote:I'm surrounded by morons!
Ik heb mijn momentenquote:I'm surrounded by morons!
![]()
Zelden zekerquote:
Voor jou altijdquote:
quote:Op woensdag 30 juli 2025 15:46 schreef maily het volgende:
@:MizzezAmy![]()
![]()
[ link | afbeelding ]upload images
Jaquote:I'm surrounded by morons!
Huis al verkocht Vino?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Driepinkquote:
Driepink..... Die naam heb ik lang niet gehoord![]()
Well, life can be a riot
Een echt fenomeen, beetje zoals het noorderlichtquote:Op woensdag 30 juli 2025 16:26 schreef Grotetijd het volgende:
Driepink..... Die naam heb ik lang niet gehoord![]()
![]()
Ja ik ken jouw naam van vroeger uit de topics in WEB volgens mijquote:Op woensdag 30 juli 2025 16:27 schreef Driepink het volgende:
[..]
Een echt fenomeen, beetje zoals het noorderlichtWell, life can be a riot
quote:!!!
Helaas, het is geen Runescape. Dat is een kroontje die ik nog goudkleurig ga maken.
Die witte wolkjes krijgen ook nog gekleurde bolletjes er in.
Ik probeerde fluorescerend geel, maar dat was geen succes.![]()
Alles is Runescape als je het maar wiltquote:Op woensdag 30 juli 2025 16:36 schreef ToT het volgende:
[..]!!!
Helaas, het is geen Runescape. Dat is een kroontje die ik nog goudkleurig ga maken.
Die witte wolkjes krijgen ook nog gekleurde bolletjes er in.
Ik probeerde fluorescerend geel, maar dat was geen succes.![]()
![]()
Aan de andere kant komt nog een kleine slang aan, en er is nog een groene stuitermonster die ook nog in het spel voorkomt.![]()
SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP VINTOTINONTO GAAT DATEN MET IEMAND VAN PAIQQQQQQQQQQWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Hihi. En ik heb net zitten gamen met een fok!ker onlinequote:en nee geen fifa
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Paiqquote:
Well, life can be a riot
Ik dacht even dat het een voetballer was ofzo.. Van Paiqquote:Op woensdag 30 juli 2025 16:38 schreef Paul het volgende:
SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP VINTOTINONTO GAAT DATEN MET IEMAND VAN PAIQQQQQQQQQQ![]()
Jerome van Paiqquote:Op woensdag 30 juli 2025 16:39 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het een voetballer was ofzo.. Van Paiq
Well, life can be a riot
Maar ik ga helemaal nog niemand daten
Nu even stofzuigen. Vanavond weer kijkers
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ga je streamen?quote:Op woensdag 30 juli 2025 16:40 schreef Vino_Tinto het volgende:
Maar ik ga helemaal nog niemand daten
Nu even stofzuigen. Vanavond weer kijkers
Forum Opties Forumhop: Hop naar: