Met een Pakistaanse achtergrond bedoel ik natuurlijk, en in sommige gevallen familie van oorspronkelijke verkrachters.quote:
Ik adviseer een TT change in dat geval.quote:Op woensdag 30 juli 2025 15:26 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Met een Pakistaanse achtergrond bedoel ik natuurlijk, en in sommige gevallen familie van oorspronkelijke verkrachters.
Al is het wel ironisch dat er inderdaad in Engeland inmiddels volledige autonome “sharia” politie en rechtbanken zijn, dus je zit er niet eens ver naast.
Iets wat 20-30 jaar geleden plaatsvond ergens lokaal in Engeland is wat men wil als men op Starmer stemt. Oke, goed verhaal.quote:Op woensdag 30 juli 2025 15:32 schreef BlaZ het volgende:
Ze hebben massaal op Starmer gestemd dus dan is dit gewoon wat de kiezers wensen.
Maakt het natuurlijk niet minder erg, maar de OP suggereert dat het nu plaats heeft gevonden.quote:Years of abuse from serving police officers, from the mid-90s to early 2000s
Zo raar is dat niet hoor. Er was een tijd dat Groot-Brittannie de hele wereld in haar macht had.quote:
Op een planeet met 71% wateroppervlak zijn we allen eilandbewoners.quote:Op woensdag 30 juli 2025 15:29 schreef Hiddendoe het volgende:
Groot-Britannie is een eiland. En eilandbewoners hebben sowieso een min of meer afwijkende mentaliteit.
Lees de boeken van Tom Sharpe maar eens.
Dan nog is het Britse politie met een Pakistaanse achtergrond.quote:Op woensdag 30 juli 2025 15:43 schreef Hiddendoe het volgende:
Zo raar is dat niet hoor. Er was een tijd dat Groot-Brittannie de hele wereld in haar macht had.
TS heeft dit topic dan ook alleen maar geopend om z'n bruine mensen haat te etaleren.quote:Op woensdag 30 juli 2025 15:40 schreef golfer het volgende:
Het artikel vermeldt ook dat het allemaal jaren geleden plaats vond:
[..]
Maakt het natuurlijk niet minder erg, maar de OP suggereert dat het nu plaats heeft gevonden.
Ah, vandaar dat de mens zo misplaatst lijkt te zijn tussen alle andere levensvormen.quote:Op woensdag 30 juli 2025 15:44 schreef Horzula het volgende:
[..]
Op een planeet met 71% wateroppervlak zijn we allen eilandbewoners.
Dit soort massaverkrachtingszaken gebeurden allemaal in gebieden met niet verrassend een labour bestuur. Je snapt toch ook wel dat dit soort zaken enkel kunnen voorkomen waar het lokale bestuur bestaat uit Halsemaesque wegkijkpolitici.quote:Op woensdag 30 juli 2025 15:37 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Iets wat 20-30 jaar geleden plaatsvond ergens lokaal in Engeland is wat men wil als men op Starmer stemt. Oke, goed verhaal.
India en Hong Kong kunnen hier hele andere verhalen over vertellen.quote:Op woensdag 30 juli 2025 15:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan nog is het Britse politie met een Pakistaanse achtergrond.
De daders waren ook vrijwel allemaal Pakistanen.quote:Op woensdag 30 juli 2025 15:43 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Zo raar is dat niet hoor. Er was een tijd dat Groot-Brittannie de hele wereld in haar macht had.
Daar is Australië toch voor bedoeld? Genoeg plek in de Outback.quote:Op woensdag 30 juli 2025 15:32 schreef Jahr00n het volgende:
Kunnen wij ook niet al onze criminelen naar Engeland brengen?
Ja en? Ik ga dus niet hier een verkrachting goedpraten, integendeel, maar jij begint over ras.quote:Op woensdag 30 juli 2025 15:51 schreef BlaZ het volgende:
[..]
De daders waren ook vrijwel allemaal Pakistanen.
Levensvormen zijn raar hoor, en wij mensen zijn gewoon een soort krijsende blote billen apen.quote:Op woensdag 30 juli 2025 15:45 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat de mens zo misplaatst lijkt te zijn tussen alle andere levensvormen.
quote:Op woensdag 30 juli 2025 15:54 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ja en? Ik ga dus niet hier een verkrachting goedpraten, integendeel, maar jij begint over ras.
Waren de Britten altijd zo fatsoenlijk tegenover de gekoloniseerde vrouwen en meisjes?
Dit dus. Typisch westerse arrogantie vermengd met westerse stompzinnigheid.quote:Op woensdag 30 juli 2025 15:52 schreef Pek het volgende:
[..]
Daar is Australië toch voor bedoeld? Genoeg plek in de Outback.
quote:Op woensdag 30 juli 2025 15:56 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Uitgeluld dus. Slechts een domme smilie.
Australië schijnt nog ergere woonproblemen te hebben dan Nederland.quote:Op woensdag 30 juli 2025 15:52 schreef Pek het volgende:
[..]
Daar is Australië toch voor bedoeld? Genoeg plek in de Outback.
Maar zonder het ruimtegebrek.quote:Op woensdag 30 juli 2025 15:58 schreef Horzula het volgende:
[..]
Australië schijnt nog ergere woonproblemen te hebben dan Nederland.
Politieagent van Pakistaanse afkomst =/= Pakistaanse politie.quote:Op woensdag 30 juli 2025 15:43 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Bij deze zaken is er dermate veel misgegaan, het is echt ongelofelijk.quote:Op woensdag 30 juli 2025 15:52 schreef RotatoR het volgende:
De Britten zijn zulke politiek correcte deugdebielen, dat ze hun hele land laten verkrachten door volk uit middeleeuwse culturen. En iedere Brit die er iets van zegt gooien ze in de bajes.
quote:The court heard that the police had once caught Bannaras Hussain abusing a victim in a car park next to Rotherham police station, but had not taken action.
quote:Sageer Hussain, was jailed for 19 years for four counts of raping a 13-year-old girl and one indecent assault.[77] The girl's family had reported the rapes at the time to police, their MP, and David Blunkett, the home secretary, to no avail.[78][79][80] The police collected bags of clothes the girl had saved as evidence, but lost them two days later.
Ruimte zat in Nederland. Het is alleen allemaal van iemand anders.quote:Op woensdag 30 juli 2025 15:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar zonder het ruimtegebrek.
Eens, maar hoe kan dat dan? Als jouw dochter wordt verkracht door een Surinaamse agent, dan ga je toch even langs het politiebureau?quote:Op woensdag 30 juli 2025 15:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..], als bij een schandaal als dit bijna alle daders uit een bepaalde groep afkomstig zijn dan is het volgensmij vrij normaal om dat te benoemen.
Pakistanen zijn geen ras maar een nationaliteit. Het gaat erom dat de politie en de verkrachters van dezelfde nationaliteit waren en onder een hoedje speelden.quote:Op woensdag 30 juli 2025 15:54 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ja en? Ik ga dus niet hier een verkrachting goedpraten, integendeel, maar jij begint over ras.
Waren de Britten altijd zo fatsoenlijk tegenover de gekoloniseerde vrouwen en meisjes?
Precies zoals bij het Rotherham schandaal is het bij GL/PVDA personen belangrijker om de goede naam van moslims te beschermen dan om de elf- en twaalfjarige vrouwelijke slachtoffers te beschermen. Het is gewoon een kwestie van prioriteit.quote:Op woensdag 30 juli 2025 15:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..], als bij een schandaal als dit bijna alle daders uit een bepaalde groep afkomstig zijn dan is het volgensmij vrij normaal om dat te benoemen.
Hier, het verhaal van een slachtoffer, zodat je kunt nalezen hoe zoiets in de praktijk gaat.quote:Op woensdag 30 juli 2025 16:00 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Eens, maar hoe kan dat dan? Als jouw dochter wordt verkracht door een Surinaamse agent, dan ga je toch even langs het politiebureau?
En je pleegt wat telefoontjes met Hart van Nederland of weet ik hoe die 'actuele' programma's heten.
Wat is voor jou het belangrijkste? Het beroep of de afkomst van de verkrachter?
Wat zou je doen als de verkrachter je eigen broer of vader is? Blijkt ook best vaak voor te komen.
Er is geen grootschalig seksueel misbruik van tienermeisjes door politie agenten van Surinaamse afkomst of van politie agenten die misbruik door Nederlanders van Surinaamse afkomst verdoezelen.quote:Op woensdag 30 juli 2025 16:00 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Eens, maar hoe kan dat dan? Als jouw dochter wordt verkracht door een Surinaamse agent, dan ga je toch even langs het politiebureau?
En je pleegt wat telefoontjes met Hart van Nederland of weet ik hoe die 'actuele' programma's heten.
Wat is voor jou het belangrijkste? Het beroep of de afkomst van de verkrachter?
Wat zou je doen als de verkrachter je eigen broer of vader is? Blijkt ook best vaak voor te komen.
Dat kwam ook uit het onderzoek waarbij 1400 slachtoffers naar voren kwamen.quote:Op woensdag 30 juli 2025 15:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
quote:"From the evidence we read and heard, the majority of victims identified their perpetrators as being of Pakistani heritage," Prof Jay told us.
Zwak. Heel zwak. En je weet het heel goed.quote:Op woensdag 30 juli 2025 15:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..], aldus de user met een domme smilie als icon...
Wat dat betreft heb je gelijk, ik neem je totaal niet serieus.
En de Pakistaanse mentaliteit?quote:Op woensdag 30 juli 2025 15:50 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik hou van de Britse series, maar ik verfoei hun mentaliteit.
Alle 100?quote:Op woensdag 30 juli 2025 15:51 schreef BlaZ het volgende:
[..]
De daders waren ook vrijwel allemaal Pakistanen.
Ik quotequote:
quote:"From the evidence we read and heard, the majority of victims identified their perpetrators as being of Pakistani heritage," Prof Jay told us.
O ja? Wat is dat dan?quote:Op woensdag 30 juli 2025 16:15 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Vreemd, want daar gaat dit topic over.
Of bedoel je misschien een corrupte machtsmisbruikende mentaliteit?quote:Op woensdag 30 juli 2025 16:24 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Een racistische/pedofiele mentaliteit.
Nee als ik dat bedoelde had ik dat wel geschreven. Het Rotherham schandaal heeft wel duidelijk gemaakt dat dit een Pakistaans probleem is. Zij hebben decennialang op grote schaal Britse minderjarigen verkracht op basis van racistische motieven.quote:Op woensdag 30 juli 2025 16:26 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Of bedoel je misschien een corrupte machtsmisbruikende mentaliteit?
Daarvoor hoef je echt geen Pakistaan te zijn hoor, Britten of andere Europeanen weten ook heus wel waar ze hem in moeten steken als het gaat over hulpeloze vrouwen of meisjes.
Het waren Britse agenten van Pakistaanse komaf. Je maakt mij niet wijs dat dit ging zonder medeweten van de Britse hoofdcommisarissen. Of hun Britse collega's.quote:Op woensdag 30 juli 2025 16:30 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Nee als ik dat bedoelde had ik dat wel geschreven. Het Rotherham schandaal heeft wel duidelijk gemaakt dat dit een Pakistaans probleem is. Zij hebben decennialang op grote schaal Britse minderjarigen verkracht op basis van racistische motieven.
En de Britse Bobbies zagen dat en keken de andere kant op?quote:Op woensdag 30 juli 2025 16:30 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Nee als ik dat bedoelde had ik dat wel geschreven. Het Rotherham schandaal heeft wel duidelijk gemaakt dat dit een Pakistaans probleem is. Zij hebben decennialang op grote schaal Britse minderjarigen verkracht op basis van racistische motieven.
Alsof je een emmer leeggooit. Gooi maar op een hoop.quote:Op woensdag 30 juli 2025 16:44 schreef Cruzinats het volgende:
Laten we heel eerlijk zijn, dit kan ook in één van de grote steden van Nederland gebeuren. Misschien niet nu, maar over twintig jaar, als de omvolking doorgaat dan wel.
Het is een combinatie van hyperpolitieke correcterheid, minachting van de gewone burger en machtsorganen die nauwelijks gecontroleerd worden (in dit geval dus de politie, lokale bestuurders & OM).
Ook in ons land, voornamelijk de randstad, zie je dat er altijd wel ergens een 'lek' is bij de politie, of dat er altijd wel ergens een lokale politici loopt te frauderen of de boel te belazeren. Heerlijke diversiteit inderdaad. De pakistanen en moslims hebben misschien nog niet de Britse politiek overgenomen, die egaliteit kennen ze daar niet, dat is een plek voor elitaire bekakte mannetjes, maar ze kunnen lokaal wel ongestoord de boel terroriseren en zaken onder het tapijt schuiven.
En wat is de mentaliteit van de Brit? Die hebben liever een pakistaan dan een working class lad, als de Britten ergens een minachting voor hebben is het wel die working class. Ze genieten er van om hun eigen mensen voor de leeuwen te gooien. Walgelijk.
Ik denk dat we niet ontkomen aan de sharia willen we dit in de toekomst voorkomenquote:Op woensdag 30 juli 2025 15:26 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Met een Pakistaanse achtergrond bedoel ik natuurlijk, en in sommige gevallen familie van oorspronkelijke verkrachters.
Al is het wel ironisch dat er inderdaad in Engeland inmiddels volledige autonome “sharia” politie en rechtbanken zijn, dus je zit er niet eens ver naast.
Dat idee staat niet in elke cultuur even hoog aangeschreven.quote:Op woensdag 30 juli 2025 16:14 schreef Hiddendoe het volgende:
Mannen, van welke nationaliteit dan ook, moeten eens leren denken met hun hersens ipv met hun lul.
Ze werden juist weggestuurd omdat die agenten bang waren om voor racist uitgemaakt te worden. Zoek maar op als je me niet gelooft.quote:Op woensdag 30 juli 2025 16:36 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Het waren Britse agenten van Pakistaanse komaf. Je maakt mij niet wijs dat dit ging zonder medeweten van de Britse hoofdcommisarissen. Of hun Britse collega's.
De Britse politie was zo racisistisch en seksistisch als de pest.
Vrouwen die aangifte kwamen doen van verkrachting werden toen het bureau uitgehoond.
Of wil jij hier echt met droge ogen en zonder een zweem van een ingehouden lachbui beweren dat vrouwen die aangifte deden of doen van verkrachting dat ze serieus worden genomen door de Engelse bobby's?
Harder straffen kan ook zonder de Sharia. Een teruggang naar de Romeinse wetten zou zelfs nog te prefereren boven het knudde rechtssysteem zoals beschreven in de koran.quote:Op woensdag 30 juli 2025 16:59 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik denk dat we niet ontkomen aan de sharia willen we dit in de toekomst voorkomen
Indertijd ook bij EP als vraag binnengekomen.quote:Op woensdag 30 juli 2025 17:13 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Ze werden juist weggestuurd omdat die agenten bang waren om voor racist uitgemaakt te worden. Zoek maar op als je me niet gelooft.
Maar wel opmerkelijk hoe graag jij Britten voor racist uitmaakt terwijl je de racistische/pedofiele mentaliteit van die Pakistaanse bendes probeert te bagatelliseren.
quote:Wave of Muslim rape cases across Europe
https://www.europarl.euro(...)-2015-003081_EN.html
Europe is currently being overwhelmed by a wave of rape committed by Muslim migrants. Particularly in Scandinavian countries, the number of rapes of white women and girls is rising.
These women are considered by Muslim migrants as third-class citizens. In the English town of Rotherham alone, 1400 white girls were abused, raped and murdered by Muslim gangs over a period of years. Many of these incidents are gang rapes. Many local city councils in England, Sweden, Norway and Denmark know very well how things stand, but conceal the real situation for fear of being accused of racism. If, despite all this, rape charges are still brought, it is usually the perpetrators and not the victims who are treated leniently, because the perpetrators claim that the women had consented to sexual intercourse. If these abuses are raised by local politicians, they are sometimes convicted of slandering ethnic groups.
1. Why do we turn a blind eye to such atrocities? Fear of possible allegations of racism is no justification for ignoring acts of this kind! In Austria, too, there are increasing numbers of rapes and attempted rapes by migrants.
2. Does it make any sense to continue talking about ‘isolated cases’ here?
3. Why does the Commission not take preventive measures?
Uiteindelijk zal harder straffen geen soelaas bieden, moslims zullen moeten worden gedeporteerd uit heel Europa. Het is onvermijdelijk.quote:Op woensdag 30 juli 2025 17:24 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Harder straffen kan ook zonder de Sharia. Een teruggang naar de Romeinse wetten zou zelfs nog te prefereren boven het knudde rechtssysteem zoals beschreven in de koran.
Wellicht moeten we het zien als een soort offer. Het doel van multiculturaliteit heiligt de middelen.quote:Op woensdag 30 juli 2025 17:29 schreef Aether het volgende:
1. Why do we turn a blind eye to such atrocities? Fear of possible allegations of racism is no justification for ignoring acts of this kind! In Austria, too, there are increasing numbers of rapes and attempted rapes by migrants.
Dat is duidelijk, maar harder straffen kan op korte termijn soelaas bieden.quote:Op woensdag 30 juli 2025 17:35 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal harder straffen geen soelaas bieden, moslims zullen moeten worden gedeporteerd uit heel Europa. Het is onvermijdelijk.
En het zijn voornamelijk mannen die links dragen. Althans, dat is mijn ervaring in te drukke stadions.quote:Op woensdag 30 juli 2025 17:40 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Wellicht moeten we het zien als een soort offer. Het doel van multiculturaliteit heiligt de middelen.
Het zijn vooral vrouwen die links stemmen en dus als het ware dit goed vinden.
Daar zijn de ervaringsdeskundigen voor hé.quote:Op woensdag 30 juli 2025 17:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
En het zijn voornamelijk mannen die links dragen. Althans, dat is mijn ervaring in te drukke stadions.
Alleen als je er achter staat.quote:Op woensdag 30 juli 2025 18:01 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Daar zijn de ervaringsdeskundigen voor hé.
Vertel. Wat is jouw ervaring met de Bobbies?quote:Op woensdag 30 juli 2025 18:06 schreef FlippingCoin het volgende:
Ze kunnen de politie in de VK beter opheffen, over het algemeen walgelijk volk.
Moet jij niet gaan drinken of zo?quote:Op woensdag 30 juli 2025 18:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vertel. Wat is jouw ervaring met de Bobbies?
Zijn dit voorbeelden van succesvolle integratiequote:Op woensdag 30 juli 2025 17:55 schreef tong80 het volgende:
Waar is de tijd gebleven van de oprechte, Britse mannen die stonden voor kennis, cultuur, wetenschap en volksvermaak. ?
Ik noem een.............
[ afbeelding ]
Of..........[ afbeelding ]
Niet te vergeten.........
[ afbeelding ]
Heel Engeland gaat naar de kloten met al die import.
quote:Op woensdag 30 juli 2025 17:55 schreef tong80 het volgende:
Waar is de tijd gebleven van de oprechte, Britse mannen die stonden voor kennis, cultuur, wetenschap en volksvermaak. ?
Ik noem een.............
[ afbeelding ]
Of..........[ afbeelding ]
Niet te vergeten.........
[ afbeelding ]
Heel Engeland gaat naar de kloten met al die import.
Zeker. Op hun hoogtepunt geliefd bij iedereen en vooral kinderen.quote:Op woensdag 30 juli 2025 18:29 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Zijn dit voorbeelden van succesvolle integratie
Wil je echt dat ik reageer? Ik zei toch semi-schelden. Ik zou het bij paard hebben gelaten.quote:Op woensdag 30 juli 2025 18:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
doe jij nooit gelukkig he paardenlul
Noem mij een cultuur waar dit wel hoog aangeschreven staat.quote:Op woensdag 30 juli 2025 17:10 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat idee staat niet in elke cultuur even hoog aangeschreven.
Het zijn menselijke wezens. Net zoals jij en ik.quote:Op woensdag 30 juli 2025 18:34 schreef Digi2 het volgende:
Wat je zaait, ga je oogsten![]()
Bekijk deze YouTube-video
Blijft een fantastisch nummer. Met of zonder drank achter je kiezen.quote:Op woensdag 30 juli 2025 18:52 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Het zijn menselijke wezens. Net zoals jij en ik.
Angstaanjagend als je er over na gaat denken, toch?
Zie de mens. Met al zijn intelligentie, zijn vooruitgang, zijn bedwingen van de natuur, zijn wetenschap, zijn rede...
Enz.
En waar staan we nu? Aan de wieg van de eerste atoomoorlog? Met dank aan de hersens van de mensheid?
Het is niet zo gek dat ik steeds vaker naar de fles grijp.
Het blijft niet atoombommen en waterstofbommen, de eigen intelligentie en wetenschap voldoen niet. We willen AGI en ASI want dan kunnen we alle problemen oplossen denken we. Kan ook de doos van Pandorra zijn, maar who caresquote:Op woensdag 30 juli 2025 18:52 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Het zijn menselijke wezens. Net zoals jij en ik.
Angstaanjagend als je er over na gaat denken, toch?
Zie de mens. Met al zijn intelligentie, zijn vooruitgang, zijn bedwingen van de natuur, zijn wetenschap, zijn rede...
Enz.
En waar staan we nu? Aan de wieg van de eerste atoomoorlog? Met dank aan de hersens van de mensheid?
Het is niet zo gek dat ik steeds vaker naar de fles grijp.
Daarom dus.quote:Op woensdag 30 juli 2025 19:18 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Het blijft niet atoombommen en waterstofbommen, de eigen intelligentie en wetenschap voldoen niet. We willen AGI en ASI want dan kunnen we alle problemen oplossen denken we. Kan ook de doos van Pandorra zijn, maar who cares
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lieverd, ik ben zelf ooit verkracht en toen ik aangifte ging doen bij de Nederlandse politie, werd ik gewoon het bureau uitgelachen.quote:Op woensdag 30 juli 2025 17:13 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Ze werden juist weggestuurd omdat die agenten bang waren om voor racist uitgemaakt te worden. Zoek maar op als je me niet gelooft.
Maar wel opmerkelijk hoe graag jij Britten voor racist uitmaakt terwijl je de racistische/pedofiele mentaliteit van die Pakistaanse bendes probeert te bagatelliseren.
Hoger dan in de Westerse cultuur vind je bijna niet, zeker waar het aankomt op zelfbeheersing inzake de geweldsdaad die verkrachting is.quote:Op woensdag 30 juli 2025 18:34 schreef Hiddendoe het volgende:
Noem mij een cultuur waar dit wel hoog aangeschreven staat.
Tuurlijk. Groetjes van Mark Dutroux en opa Fritzie.quote:Op woensdag 30 juli 2025 20:34 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hoger dan in de Westerse cultuur vind je bijna niet, zeker waar het aankomt op zelfbeheersing inzake de geweldsdaad die verkrachting is.
Dan hoor ik niet bij de meeste mannen.quote:Op woensdag 30 juli 2025 20:40 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Tuurlijk. Groetjes van Mark Dutroux en opa Fritzie.
Zelfbeheersing inzake de geweldsdaad die verkrachting is.
De meeste mannen zijn er van overtuigd dat een 'echte' vrouw geen bezwaar heeft tegen dit soort mannetjesputters. Want deze mannen weten precies wat een vrouw graag wil.
En zo hoog vind ik onze westerse cultuur niet hoor. Ja, we zijn enorm 'superieur' als het gaat over allerlei technische ontwikkelingen, maar wat ik dan zo jammer vind is dat de morele of mentale ontwikkeling hiermee geen gelijke tred houdt.
Hiddendoe kletst uit 'haar' nek.quote:Op woensdag 30 juli 2025 20:40 schreef [url=https://forum.
[quote][b]Op donderdag 31 juli 2025 06:55 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Dan hoor ik niet bij de meeste mannen.
Juist met deze reactie bewijs je dat ik gelijk heb.quote:Op donderdag 31 juli 2025 07:09 schreef Horzula het volgende:
[..]
Hiddendoe kletst uit 'haar' nek.
Eerst zegt 'ze' één ding, dan iets wat er totaal niet mee klopt.
Was ze in de jaren '60 überhaupt al geboren? En lachten ze haar echt uit op het politiebureau of zit 'ze' maar wat te trollen?
Of is Hiddendoe gewoon een nekbeard?
Nee, je laat je ware aard zien.quote:Op donderdag 31 juli 2025 07:38 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Juist met deze reactie bewijs je dat ik gelijk heb.
Het zijn uitzonderingen die de norm bevestigen.quote:Op woensdag 30 juli 2025 20:40 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Tuurlijk. Groetjes van Mark Dutroux en opa Fritzie.
Zelfbeheersing inzake de geweldsdaad die verkrachting is.
De meeste mannen zijn er van overtuigd dat een 'echte' vrouw geen bezwaar heeft tegen dit soort mannetjesputters. Want deze mannen weten precies wat een vrouw graag wil.
En zo hoog vind ik onze westerse cultuur niet hoor. Ja, we zijn enorm 'superieur' als het gaat over allerlei technische ontwikkelingen, maar wat ik dan zo jammer vind is dat de morele of mentale ontwikkeling hiermee geen gelijke tred houdt.
Ja, dat weet ik. Dat is ook de bedoeling.quote:Op donderdag 31 juli 2025 07:44 schreef Horzula het volgende:
[..]
Iedereen kan jouw post hier lezen, Hiddendoe. Ik heb al teveel larie van jou gelezen.
Eeuh ja dat deden ze. Om het nog leuker te maken zelfs de burgemeester en minister van justitie wisten er van en deden niks. Dat ze bang waren om voor racisten uitgemaakt te worden waren hun eigen woorden. Niet die van een Fokker. Daarom kon een Pakistaanse bende blanco op los gaan met minderjarige meisjes totdat iemand de de doofpot opende en dit naar de media doorspeelde. 1400 kinderen waren het slachtoffer.quote:Op woensdag 30 juli 2025 16:42 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
En de Britse Bobbies zagen dat en keken de andere kant op?
Je houdt mij niet voor de gek, je houdt alleen jezelf voor de gek.
https://nieuwrechts.nl/99(...)n-engeland-rotherhamquote:Op donderdag 31 juli 2025 07:59 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Dat is ook de bedoeling.
Wat is jouw probleem?
En wat mankeren die Britse agenten? Er wordt aangifte gedaan van verkrachting door Pakistanen, en vervolgens worden deze slachtoffers nogmaals verkracht door Brits/Pakistaanse agenten.
De Britse agenten doen hier vervolgens niks mee omdat ze bang zijn voor racist te worden uitgemaakt.
GELOOF JE HET ZELF???!!!
Ik ontken helemaal niks, ik vind het alleen zo ongeloofwaardig. Zoiets jarenlang verzwijgen uit angst voor racist te worden uitgemaakt. Ik mag er van uit gaan dat die slachtoffers zijn onderzocht door artsen? En al die ambtenaren en agenten spelen dit spelletje braaf mee? En wat hebben deze knurften hiermee bereikt? Dat geen enkele Brit die een beetje hersens heeft nog vertrouwen stelt in politie en overheden.quote:Op donderdag 31 juli 2025 12:28 schreef HSG het volgende:
[..]
Eeuh ja dat deden ze. Om het nog leuker te maken zelfs de burgemeester en minister van justitie wisten er van en deden niks. Dat ze bang waren om voor racisten uitgemaakt te worden waren hun eigen woorden. Niet die van een Fokker. Daarom kon een Pakistaanse bende blanco op los gaan met minderjarige meisjes totdat iemand de de doofpot opende en dit naar de media doorspeelde. 1400 kinderen waren het slachtoffer.
[..]
https://nieuwrechts.nl/99(...)n-engeland-rotherham
Dit schandaal werd jarenlang verzwegen door lokale autoriteiten uit angst om als racistisch te worden gezien.
https://www.bbc.com/news/(...)--------------------
Councillors and council staff in particular were criticised for "avoiding public discussion"; some through fear of being thought racist, and some through "wholesale denial" of the problem.
Dus je kan wel blijven ontkennen maar dit zijn de feiten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |