abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 woensdag 30 juli 2025 @ 18:32:47 #76
7889 tong80
Spleenheup
pi_218372198
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 18:29 schreef Digi2 het volgende:

[..]
Zijn dit voorbeelden van succesvolle integratie :?
Zeker. Op hun hoogtepunt geliefd bij iedereen en vooral kinderen.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 woensdag 30 juli 2025 @ 18:33:40 #77
7889 tong80
Spleenheup
pi_218372207
quote:
16s.gif Op woensdag 30 juli 2025 18:31 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
doe jij nooit gelukkig he paardenlul

:N
Wil je echt dat ik reageer? Ik zei toch semi-schelden. Ik zou het bij paard hebben gelaten.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_218372215
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 17:10 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Dat idee staat niet in elke cultuur even hoog aangeschreven.
Noem mij een cultuur waar dit wel hoog aangeschreven staat.
Dierlijke en plantaardige levensvormen hebben wat dit betreft meer beschaving dan welke menselijke beschaving dan ook.
pi_218372216
Wat je zaait, ga je oogsten ~O>
Bekijk deze YouTube-video
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
  Trouwste user 2022 woensdag 30 juli 2025 @ 18:34:49 #80
7889 tong80
Spleenheup
pi_218372224
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2025 18:31 schreef RotatoR het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
:D

:{
pi_218372398
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 18:34 schreef Digi2 het volgende:
Wat je zaait, ga je oogsten ~O>
Het zijn menselijke wezens. Net zoals jij en ik.
Angstaanjagend als je er over na gaat denken, toch?

Zie de mens. Met al zijn intelligentie, zijn vooruitgang, zijn bedwingen van de natuur, zijn wetenschap, zijn rede...
Enz.

En waar staan we nu? Aan de wieg van de eerste atoomoorlog? Met dank aan de hersens van de mensheid?

Het is niet zo gek dat ik steeds vaker naar de fles grijp.

pi_218372456
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 18:52 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Zie de mens. Met al zijn intelligentie, zijn vooruitgang, zijn bedwingen van de natuur, zijn wetenschap, zijn rede...
Enz.

En waar staan we nu? Aan de wieg van de eerste atoomoorlog? Met dank aan de hersens van de mensheid?

Blijft een fantastisch nummer. Met of zonder drank achter je kiezen.

_O_ _O_ _O_
  woensdag 30 juli 2025 @ 19:14:41 #83
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_218372671
Vogeltje is niet heel consequent, Amerikaanse politici en multimiljonairs mogen wel en Pakistani mogen niet minderjarige meisjes verkrachten begrijp ik? Dat riekt toch wel een beetje naar discriminatie.
pi_218372703
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 18:52 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Enz.

Het blijft niet atoombommen en waterstofbommen, de eigen intelligentie en wetenschap voldoen niet. We willen AGI en ASI want dan kunnen we alle problemen oplossen denken we. Kan ook de doos van Pandorra zijn, maar who cares :P
pi_218372749
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 19:18 schreef Digi2 het volgende:

[..]
Het blijft niet atoombommen en waterstofbommen, de eigen intelligentie en wetenschap voldoen niet. We willen AGI en ASI want dan kunnen we alle problemen oplossen denken we. Kan ook de doos van Pandorra zijn, maar who cares :P
Daarom dus.

Tussen ons gezegd en gezwegen is dit een waardeloze cover.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B:)B
pi_218372827
Doet me hieraan denken :D

Volksdroge
pi_218373261
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2025 17:13 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Ze werden juist weggestuurd omdat die agenten bang waren om voor racist uitgemaakt te worden. Zoek maar op als je me niet gelooft.

Maar wel opmerkelijk hoe graag jij Britten voor racist uitmaakt terwijl je de racistische/pedofiele mentaliteit van die Pakistaanse bendes probeert te bagatelliseren.
Lieverd, ik ben zelf ooit verkracht en toen ik aangifte ging doen bij de Nederlandse politie, werd ik gewoon het bureau uitgelachen.

We hebben het hier dus over de jaren 60 van de 20ste eeuw.
Dus wat bagatalisseer ik nu volgens jou?
Dat alleen kleurlingen vrouwen verkrachten? Of vind je het niet zo prettig om te horen dat jouw landgenoten zich ook schuldig kunnen maken aan sexuele misdaden?

Er is nog zoveel schaamte en angst bij heel veel westerse blanke vrouwen die verkracht zijn door hun collega, hun buurman, neef, oom, en soms zelfs hun eigen vader of stiefvader, broer enz.
Zolang er mannen bestaan zoals jij, zal dit probleem een hele langdurige kwestie worden. Want jullie weigeren gewoon om de feiten onder ogen te zien. Verkrachters zijn van alle nationaliteiten.

Ik bagataliseer hiermee dus niet de verkrachters van buitenlandse afkomst, maar ik sluit evenmin mijn ogen voor de verkrachters die wel blank en 'beschaafd' zijn.
Jouw fatsoen zit dus overduidelijk achter je ellebogen.

pi_218373423
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 18:34 schreef Hiddendoe het volgende:

Noem mij een cultuur waar dit wel hoog aangeschreven staat.
Hoger dan in de Westerse cultuur vind je bijna niet, zeker waar het aankomt op zelfbeheersing inzake de geweldsdaad die verkrachting is.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_218373479
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 20:34 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Hoger dan in de Westerse cultuur vind je bijna niet, zeker waar het aankomt op zelfbeheersing inzake de geweldsdaad die verkrachting is.
Tuurlijk. Groetjes van Mark Dutroux en opa Fritzie.
Zelfbeheersing inzake de geweldsdaad die verkrachting is.

De meeste mannen zijn er van overtuigd dat een 'echte' vrouw geen bezwaar heeft tegen dit soort mannetjesputters. Want deze mannen weten precies wat een vrouw graag wil.

En zo hoog vind ik onze westerse cultuur niet hoor. Ja, we zijn enorm 'superieur' als het gaat over allerlei technische ontwikkelingen, maar wat ik dan zo jammer vind is dat de morele of mentale ontwikkeling hiermee geen gelijke tred houdt.
pi_218375391
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 20:40 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

De meeste mannen zijn er van overtuigd dat een 'echte' vrouw geen bezwaar heeft tegen dit soort mannetjesputters. Want deze mannen weten precies wat een vrouw graag wil.

En zo hoog vind ik onze westerse cultuur niet hoor. Ja, we zijn enorm 'superieur' als het gaat over allerlei technische ontwikkelingen, maar wat ik dan zo jammer vind is dat de morele of mentale ontwikkeling hiermee geen gelijke tred houdt.
Dan hoor ik niet bij de meeste mannen.
pi_218375409
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 20:40 schreef [url=https://forum.
[quote]1s.gif [b]Op donderdag 31 juli 2025 06:55 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Dan hoor ik niet bij de meeste mannen.
Hiddendoe kletst uit 'haar' nek.

Eerst zegt 'ze' één ding, dan iets wat er totaal niet mee klopt.

Was ze in de jaren '60 überhaupt al geboren? En lachten ze haar echt uit op het politiebureau of zit 'ze' maar wat te trollen?

Of is Hiddendoe gewoon een nekbeard?
pi_218375412
Wat verwacht je trouwens van een land waar dit soort gasten meer dan vijftig jaar op handen gedragen worden als icoon terwijl iedereen het weet maar z'n bek houd?

pi_218375476
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2025 07:09 schreef Horzula het volgende:

[..]
Hiddendoe kletst uit 'haar' nek.

Eerst zegt 'ze' één ding, dan iets wat er totaal niet mee klopt.

Was ze in de jaren '60 überhaupt al geboren? En lachten ze haar echt uit op het politiebureau of zit 'ze' maar wat te trollen?

Of is Hiddendoe gewoon een nekbeard?
Juist met deze reactie bewijs je dat ik gelijk heb.
pi_218375482
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2025 07:38 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Juist met deze reactie bewijs je dat ik gelijk heb.
Nee, je laat je ware aard zien.
pi_218375486
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2025 07:40 schreef Horzula het volgende:

[..]
Nee, je laat je ware aard zien.
En wat is dat dan volgens jou?
pi_218375500
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2025 07:41 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
En wat is dat dan volgens jou?
Iedereen kan jouw post hier lezen, Hiddendoe. Ik heb al teveel larie van jou gelezen.
pi_218375527
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 20:40 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Het zijn uitzonderingen die de norm bevestigen.
Het heeft tot enorme woede geleid en heftige reacties.

Wat horen we vanuit de islam wereld? *krekels

De islam past niet in de westerse wereld.
Het schept en creëert achterlijkheid.
pi_218375562
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2025 07:44 schreef Horzula het volgende:

[..]
Iedereen kan jouw post hier lezen, Hiddendoe. Ik heb al teveel larie van jou gelezen.
Ja, dat weet ik. Dat is ook de bedoeling.
Wat is jouw probleem?

En wat mankeren die Britse agenten? Er wordt aangifte gedaan van verkrachting door Pakistanen, en vervolgens worden deze slachtoffers nogmaals verkracht door Brits/Pakistaanse agenten.

De Britse agenten doen hier vervolgens niks mee omdat ze bang zijn voor racist te worden uitgemaakt.
GELOOF JE HET ZELF???!!! |:(
pi_218375631
Uit het artikel:

"Most alleged victims were in their teens but some were as young as 11

One woman says as a child she would hear a police officer having sex with girls in exchange for drugs and money

Another woman says as a child she witnessed a police officer supplying illegal class A drugs to a grooming gang

Three women describe being beaten up by officers as children - one says this happened in a police cell"

Ik dacht het al. Normale tienermeisjes misbruikt men niet zo gemakkelijk.

Meisjes uit een omgeving met veel drugs, vooral tiener tippelaarsters wel.

Er is hier gewoon sprake geweest van verregaande corruptie in een toch al niet beste omgeving.

De focus -niet onterecht- ligt op die misbruikte meisjes maar -naar aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid- was/is er nog veel meer mis met politie in Rotherham.
pi_218377782
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 16:42 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
En de Britse Bobbies zagen dat en keken de andere kant op?
Je houdt mij niet voor de gek, je houdt alleen jezelf voor de gek.
Eeuh ja dat deden ze. Om het nog leuker te maken zelfs de burgemeester en minister van justitie wisten er van en deden niks. Dat ze bang waren om voor racisten uitgemaakt te worden waren hun eigen woorden. Niet die van een Fokker. Daarom kon een Pakistaanse bende blanco op los gaan met minderjarige meisjes totdat iemand de de doofpot opende en dit naar de media doorspeelde. 1400 kinderen waren het slachtoffer.

quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2025 07:59 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Ja, dat weet ik. Dat is ook de bedoeling.
Wat is jouw probleem?

En wat mankeren die Britse agenten? Er wordt aangifte gedaan van verkrachting door Pakistanen, en vervolgens worden deze slachtoffers nogmaals verkracht door Brits/Pakistaanse agenten.

De Britse agenten doen hier vervolgens niks mee omdat ze bang zijn voor racist te worden uitgemaakt.
GELOOF JE HET ZELF???!!! |:(
https://nieuwrechts.nl/99(...)n-engeland-rotherham

Dit schandaal werd jarenlang verzwegen door lokale autoriteiten uit angst om als racistisch te worden gezien.

https://www.bbc.com/news/(...)--------------------

Councillors and council staff in particular were criticised for "avoiding public discussion"; some through fear of being thought racist, and some through "wholesale denial" of the problem.

Dus je kan wel blijven ontkennen maar dit zijn de feiten.

[ Bericht 9% gewijzigd door HSG op 31-07-2025 12:35:17 ]
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')