abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218371294
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2025 16:30 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Nee als ik dat bedoelde had ik dat wel geschreven. Het Rotherham schandaal heeft wel duidelijk gemaakt dat dit een Pakistaans probleem is. Zij hebben decennialang op grote schaal Britse minderjarigen verkracht op basis van racistische motieven.
Het waren Britse agenten van Pakistaanse komaf. Je maakt mij niet wijs dat dit ging zonder medeweten van de Britse hoofdcommisarissen. Of hun Britse collega's.
De Britse politie was zo racisistisch en seksistisch als de pest.

Vrouwen die aangifte kwamen doen van verkrachting werden toen het bureau uitgehoond.
Of wil jij hier echt met droge ogen en zonder een zweem van een ingehouden lachbui beweren dat vrouwen die aangifte deden of doen van verkrachting dat ze serieus worden genomen door de Engelse bobby's?
pi_218371352
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2025 16:30 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Nee als ik dat bedoelde had ik dat wel geschreven. Het Rotherham schandaal heeft wel duidelijk gemaakt dat dit een Pakistaans probleem is. Zij hebben decennialang op grote schaal Britse minderjarigen verkracht op basis van racistische motieven.
En de Britse Bobbies zagen dat en keken de andere kant op?
Je houdt mij niet voor de gek, je houdt alleen jezelf voor de gek.
  woensdag 30 juli 2025 @ 16:44:03 #53
402274 Cruzinats
love bacon, hate hamas
pi_218371372
Het is een combinatie van hyperpolitieke correcterheid, minachting van de gewone burger en machtsorganen die nauwelijks gecontroleerd worden (in dit geval dus de politie, lokale bestuurders & OM).

Ook in ons land, voornamelijk de randstad, zie je dat er altijd wel ergens een 'lek' is bij de politie, of dat er altijd wel ergens een lokale politici loopt te frauderen of de boel te belazeren. Heerlijke diversiteit inderdaad. De pakistanen en moslims hebben misschien nog niet de Britse politiek overgenomen, die egaliteit kennen ze daar niet, dat is een plek voor elitaire bekakte mannetjes, maar ze kunnen lokaal wel ongestoord de boel terroriseren en zaken onder het tapijt schuiven.

En wat is de mentaliteit van de Brit? Die hebben liever een pakistaan dan een working class lad, als de Britten ergens een minachting voor hebben is het wel die working class. Ze genieten er van om hun eigen mensen voor de leeuwen te gooien. Walgelijk.

[ Bericht 8% gewijzigd door Straatcommando. op 30-07-2025 18:01:29 ]
  woensdag 30 juli 2025 @ 16:49:07 #54
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_218371407
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 16:44 schreef Cruzinats het volgende:
Laten we heel eerlijk zijn, dit kan ook in één van de grote steden van Nederland gebeuren. Misschien niet nu, maar over twintig jaar, als de omvolking doorgaat dan wel.

Het is een combinatie van hyperpolitieke correcterheid, minachting van de gewone burger en machtsorganen die nauwelijks gecontroleerd worden (in dit geval dus de politie, lokale bestuurders & OM).

Ook in ons land, voornamelijk de randstad, zie je dat er altijd wel ergens een 'lek' is bij de politie, of dat er altijd wel ergens een lokale politici loopt te frauderen of de boel te belazeren. Heerlijke diversiteit inderdaad. De pakistanen en moslims hebben misschien nog niet de Britse politiek overgenomen, die egaliteit kennen ze daar niet, dat is een plek voor elitaire bekakte mannetjes, maar ze kunnen lokaal wel ongestoord de boel terroriseren en zaken onder het tapijt schuiven.

En wat is de mentaliteit van de Brit? Die hebben liever een pakistaan dan een working class lad, als de Britten ergens een minachting voor hebben is het wel die working class. Ze genieten er van om hun eigen mensen voor de leeuwen te gooien. Walgelijk.
Alsof je een emmer leeggooit. Gooi maar op een hoop.

:N
  woensdag 30 juli 2025 @ 16:59:11 #55
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_218371485
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 15:26 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Met een Pakistaanse achtergrond bedoel ik natuurlijk, en in sommige gevallen familie van oorspronkelijke verkrachters.

Al is het wel ironisch dat er inderdaad in Engeland inmiddels volledige autonome “sharia” politie en rechtbanken zijn, dus je zit er niet eens ver naast.
Ik denk dat we niet ontkomen aan de sharia willen we dit in de toekomst voorkomen
The End Times are wild
pi_218371566
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 16:14 schreef Hiddendoe het volgende:

Mannen, van welke nationaliteit dan ook, moeten eens leren denken met hun hersens ipv met hun lul.
Dat idee staat niet in elke cultuur even hoog aangeschreven.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_218371578
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 16:36 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Het waren Britse agenten van Pakistaanse komaf. Je maakt mij niet wijs dat dit ging zonder medeweten van de Britse hoofdcommisarissen. Of hun Britse collega's.
De Britse politie was zo racisistisch en seksistisch als de pest.

Vrouwen die aangifte kwamen doen van verkrachting werden toen het bureau uitgehoond.
Of wil jij hier echt met droge ogen en zonder een zweem van een ingehouden lachbui beweren dat vrouwen die aangifte deden of doen van verkrachting dat ze serieus worden genomen door de Engelse bobby's?
Ze werden juist weggestuurd omdat die agenten bang waren om voor racist uitgemaakt te worden. Zoek maar op als je me niet gelooft.

Maar wel opmerkelijk hoe graag jij Britten voor racist uitmaakt terwijl je de racistische/pedofiele mentaliteit van die Pakistaanse bendes probeert te bagatelliseren.
pi_218371623
Wanneer je je land zo demografisch laat transformeren met mensen met achterlijke middeleeuwse culturen, dan vraag je er ook om. Wat is dat land ver afgegleden zeg, het afvoerputje van de derde wereld. En ook nog zo'n kwibus als Starmer de grootste maken, reddeloos verloren dat land.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  woensdag 30 juli 2025 @ 17:24:53 #59
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_218371673
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 16:59 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ik denk dat we niet ontkomen aan de sharia willen we dit in de toekomst voorkomen
Harder straffen kan ook zonder de Sharia. Een teruggang naar de Romeinse wetten zou zelfs nog te prefereren boven het knudde rechtssysteem zoals beschreven in de koran.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_218371721
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2025 17:13 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Ze werden juist weggestuurd omdat die agenten bang waren om voor racist uitgemaakt te worden. Zoek maar op als je me niet gelooft.

Maar wel opmerkelijk hoe graag jij Britten voor racist uitmaakt terwijl je de racistische/pedofiele mentaliteit van die Pakistaanse bendes probeert te bagatelliseren.
Indertijd ook bij EP als vraag binnengekomen.
quote:
Wave of Muslim rape cases across Europe
https://www.europarl.euro(...)-2015-003081_EN.html

Europe is currently being overwhelmed by a wave of rape committed by Muslim migrants. Particularly in Scandinavian countries, the number of rapes of white women and girls is rising.

These women are considered by Muslim migrants as third-class citizens. In the English town of Rotherham alone, 1400 white girls were abused, raped and murdered by Muslim gangs over a period of years. Many of these incidents are gang rapes. Many local city councils in England, Sweden, Norway and Denmark know very well how things stand, but conceal the real situation for fear of being accused of racism. If, despite all this, rape charges are still brought, it is usually the perpetrators and not the victims who are treated leniently, because the perpetrators claim that the women had consented to sexual intercourse. If these abuses are raised by local politicians, they are sometimes convicted of slandering ethnic groups.

1. Why do we turn a blind eye to such atrocities? Fear of possible allegations of racism is no justification for ignoring acts of this kind! In Austria, too, there are increasing numbers of rapes and attempted rapes by migrants.
2. Does it make any sense to continue talking about ‘isolated cases’ here?
3. Why does the Commission not take preventive measures?
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_218371795
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 17:24 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Harder straffen kan ook zonder de Sharia. Een teruggang naar de Romeinse wetten zou zelfs nog te prefereren boven het knudde rechtssysteem zoals beschreven in de koran.
Uiteindelijk zal harder straffen geen soelaas bieden, moslims zullen moeten worden gedeporteerd uit heel Europa. Het is onvermijdelijk.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  woensdag 30 juli 2025 @ 17:38:37 #62
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_218371820
De voorspelling van Daesh begint uit te komen.
RED ONS HENNIEGOD
  woensdag 30 juli 2025 @ 17:40:48 #63
56749 BlaZ
pi_218371842
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 17:29 schreef Aether het volgende:
1. Why do we turn a blind eye to such atrocities? Fear of possible allegations of racism is no justification for ignoring acts of this kind! In Austria, too, there are increasing numbers of rapes and attempted rapes by migrants.
Wellicht moeten we het zien als een soort offer. Het doel van multiculturaliteit heiligt de middelen.
Het zijn vooral vrouwen die links stemmen en dus als het ware dit goed vinden.
  woensdag 30 juli 2025 @ 17:42:06 #64
56749 BlaZ
pi_218371852
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2025 17:35 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Uiteindelijk zal harder straffen geen soelaas bieden, moslims zullen moeten worden gedeporteerd uit heel Europa. Het is onvermijdelijk.
Dat is duidelijk, maar harder straffen kan op korte termijn soelaas bieden.
pi_218371859
Years of abuse from serving police officers, from the mid-90s to early 2000s, at the same time as being exploited by Rotherham grooming gangs

Most alleged victims were in their teens but some were as young as 11

Hoe is het mogelijk. -O- Sommige mensen zijn echt door en door verrot.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_218371876
Something is going deeply wrong inside UK
Bekijk deze YouTube-video

Met de economie loopt het dan ook niet zo best meer, je verwacht het niet. Verval van sociale cohesie en economie daar kan toch geen verband tussen bestaan >:)
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
  Trouwste user 2022 woensdag 30 juli 2025 @ 17:55:26 #67
7889 tong80
Spleenheup
pi_218371983
Waar is de tijd gebleven van de oprechte, Britse mannen die stonden voor kennis, cultuur, wetenschap en volksvermaak. ? :{

Ik noem een.............

Of..........

Niet te vergeten.........

Heel Engeland gaat naar de kloten met al die import. :(

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 woensdag 30 juli 2025 @ 17:56:24 #68
7889 tong80
Spleenheup
pi_218371993
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 17:40 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Wellicht moeten we het zien als een soort offer. Het doel van multiculturaliteit heiligt de middelen.
Het zijn vooral vrouwen die links stemmen en dus als het ware dit goed vinden.
En het zijn voornamelijk mannen die links dragen. Althans, dat is mijn ervaring in te drukke stadions.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 30 juli 2025 @ 18:01:15 #69
56749 BlaZ
pi_218372010
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 17:56 schreef tong80 het volgende:

[..]
En het zijn voornamelijk mannen die links dragen. Althans, dat is mijn ervaring in te drukke stadions.

Daar zijn de ervaringsdeskundigen voor hé.
  woensdag 30 juli 2025 @ 18:06:28 #70
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218372036
Ze kunnen de politie in de VK beter opheffen, over het algemeen walgelijk volk.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  Trouwste user 2022 woensdag 30 juli 2025 @ 18:06:33 #71
7889 tong80
Spleenheup
pi_218372037
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 18:01 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Daar zijn de ervaringsdeskundigen voor hé.
Alleen als je er achter staat.

Trouwste user 2022 woensdag 30 juli 2025 @ 18:06:56 #72
7889 tong80
Spleenheup
pi_218372038
quote:
16s.gif Op woensdag 30 juli 2025 18:06 schreef FlippingCoin het volgende:
Ze kunnen de politie in de VK beter opheffen, over het algemeen walgelijk volk.
Vertel. Wat is jouw ervaring met de Bobbies?

pi_218372078
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 18:06 schreef tong80 het volgende:

[..]
Vertel. Wat is jouw ervaring met de Bobbies?

Moet jij niet gaan drinken of zo?
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
pi_218372159
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 17:55 schreef tong80 het volgende:
Waar is de tijd gebleven van de oprechte, Britse mannen die stonden voor kennis, cultuur, wetenschap en volksvermaak. ? :{

Ik noem een.............

[ afbeelding ]

Of..........[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Zijn dit voorbeelden van succesvolle integratie :?
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_218372181
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 17:55 schreef tong80 het volgende:

Ik noem een.............

[ afbeelding ]

Of..........[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')