Hij is eindelijk wakkerquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:08 schreef TheVulture het volgende:
Grueter heeft het niet door dat Van Wijk zo close kwam
Jeroen heeft het ook doorquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:06 schreef heywoodu het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaa
Van Wijk 4e, jeetje
Op de site van Fina/WA wel vrij snel geloof ikquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is 52.26 nog haar PR? Ik kan nog altijd geen degelijke site vinden waar je even snel iemand's recente resultaten kunt vinden, zoals je voor atletiek enzo hebt
https://www.swimrankings.(...)il&athleteId=4325226quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is 52.26 nog haar PR? Ik kan nog altijd geen degelijke site vinden waar je even snel iemand's recente resultaten kunt vinden, zoals je voor atletiek enzo hebt
Mannen kunnen ook maar op 1 ding tegelijk lettenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:09 schreef Pino112 het volgende:
Grueter is echt zwaar matig dit toernooi
Ho ho, ik hield tegelijk in de gaten of Steenbergen won en of Van Wijk een medaille haalde en ik ben niet bezig aan een transitietrajectquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:11 schreef franklop het volgende:
[..]
Mannen kunnen ook maar op 1 ding tegelijk letten
Die kan na haar zwemcarričre nog wat andere sporten gaan proberen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
1.94 meter, stukje groeisyndroom.
Lekker basketballenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die kan na haar zwemcarričre nog wat andere sporten gaan proberen.
Alsnog wel een stuk beter dan z’n vervanger bij vorige toernooienquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:09 schreef Pino112 het volgende:
Grueter is echt zwaar matig dit toernooi
Dartsen. Die hoeft die pijltjes niet eens te gooien, ze prikt ze zo in het bord.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
1.94 meter, stukje groeisyndroom.
Jeetjequote:In haar jeugd was topzwemster Milou van Wijk vaker in het ziekenhuis te vinden dan in de schoolbanken. Ze werd geboren met een zeldzaam groeisyndroom, kreeg nierkanker en scoliose en heeft een asymmetrisch lichaam. Haar moeilijke kinderjaren, waarin ze ook werd gepest, hebben haar gevormd tot de persoonlijkheid die ze nu is. De zwemster staat vol zelfvertrouwen in het leven. ‘Ik had destijds niet voor mogelijk gehouden dat ik me later fysiek en mentaal zo sterk zou voelen.’
Naar verhaalquote:
https://www.volkskrant.nl(...)overwonnen~bf8a498e/quote:
quote:Gezien haar lengte leek dat een ideale sport, maar om de haverklap brak ze een vinger of een arm, waardoor de lol er snel vanaf ging.
Waterpolo ala Casanovaquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja, in Singapore zijn er verschillende bekende bruggen, waaronder de Helixbrug en de Cavenagh-brug. De Helixbrug, ook wel bekend als de Double Helix Bridge, is een voetgangersbrug die Marina Centre met Marina South verbindt en staat bekend om zijn futuristische ontwerp in de vorm van een DNA-spiraal. De Cavenagh-brug is de oudste brug van Singapore en dateert uit 1869.quote:
Ik heb het gevoel dat hij qua vetpercentage in het gezicht wel wat scherper had gekund, hij oogt niet helemaal afgetraindquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Korstanje geen semi op de 100 is toch wel heel matig
Te veel Ramen ratings gedaan op Instragram.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat hij qua vetpercentage in het gezicht wel wat scherper had gekund, hij oogt niet helemaal afgetraind
Die hoopt er deze maand een kind uit te persen en wil graag naar LA2028.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Is Sjostrom eigenlijk nog actief?
Die gaat al een tijdje mee.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:30 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Die hoopt er deze maand een kind uit te persen en wil graag naar LA2028.
Alshammar ging ook al zo lang mee zie ik, ook op 6 Olympische Spelen gestart.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die maakt gewoon al letterlijk meer dan haar halve leven lang onderdeel uit van de wereldtop
En als je dat dan doet, doe het dan verdomme in goed Engelsquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:48 schreef heywoodu het volgende:
Lekker tegen de snelste man zeggen dat het ook wel voor een deel geluk is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |