Ja, in Singapore zijn er verschillende bekende bruggen, waaronder de Helixbrug en de Cavenagh-brug. De Helixbrug, ook wel bekend als de Double Helix Bridge, is een voetgangersbrug die Marina Centre met Marina South verbindt en staat bekend om zijn futuristische ontwerp in de vorm van een DNA-spiraal. De Cavenagh-brug is de oudste brug van Singapore en dateert uit 1869.quote:
Ik heb het gevoel dat hij qua vetpercentage in het gezicht wel wat scherper had gekund, hij oogt niet helemaal afgetraindquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Korstanje geen semi op de 100 is toch wel heel matig
Te veel Ramen ratings gedaan op Instragram.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat hij qua vetpercentage in het gezicht wel wat scherper had gekund, hij oogt niet helemaal afgetraind
Die hoopt er deze maand een kind uit te persen en wil graag naar LA2028.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Is Sjostrom eigenlijk nog actief?
Die gaat al een tijdje mee.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:30 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Die hoopt er deze maand een kind uit te persen en wil graag naar LA2028.
Alshammar ging ook al zo lang mee zie ik, ook op 6 Olympische Spelen gestart.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die maakt gewoon al letterlijk meer dan haar halve leven lang onderdeel uit van de wereldtop
En als je dat dan doet, doe het dan verdomme in goed Engelsquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:48 schreef heywoodu het volgende:
Lekker tegen de snelste man zeggen dat het ook wel voor een deel geluk is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |