quote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:48 schreef Aberkullie het volgende:
Als hij maar geen moderator op een internetforum is.
Terecht.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 23:20 schreef Seeburg54 het volgende:
Een collega van mij wilde alleen uit met een hbo er, want wel graag hetzelfde niveau als zij. Die leuke mbo er liet ze lopen, de domme sukkel.![]()
Doesn't matter, duurde even voor "the coin" viel.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 08:27 schreef MisterFox het volgende:
[..]
Mijn verontschuldigingen: "jargon"
Nou nee, want het was een leuke lieve jongen met een mooie kop.quote:
Welnee, dan stel je gewoon (terecht) hoge eisen. Aan alleen "een mooie kop" heb je niet zoveel (heb ik ook, dus ik weet dat het niks voorstelt).quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 09:47 schreef Seeburg54 het volgende:
Nou nee, want het was een leuke lieve jongen met een mooie kop.
Maar hij heeft nou een leuke vrouw die minder kortzichtig is.
En mijn collega heeft spijt.![]()
Dus ja, dan ben je een domme sukkel.
Nee, dan loop je goede kerels mis waar alles aan klopt vanwege een papiertje of een baan. De beste man had niet alleen een mooie kop, maar ook een prima karakter en dito baan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:26 schreef blomke het volgende:
[..]
Welnee, dan stel je gewoon (terecht) hoge eisen. Aan alleen "een mooie kop" heb je niet zoveel (heb ik ook, dus ik weet dat het niks voorstelt).
Karakter? Wat voor karakter dan?quote:
Zat ie > 1 ton/jaar?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:30 schreef Seeburg54 het volgende:
en dito baan.
Dat is gewoon mokerdom, en dat zie je wel vaker met hoogopgeleiden.
Hoe komt het dat jij zo gepreoccupeerd bent met status?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:33 schreef blomke het volgende:
[..]
Karakter? Wat voor karakter dan?
[..]
Zat ie > 1 ton/jaar?
Kijk, daar komt de aap al uit de mouw.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:33 schreef blomke het volgende:
[..]
Karakter? Wat voor karakter dan?
[..]
Zat ie > 1 ton/jaar?
Vanwege m'n afkomst en opvoeding.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoe komt het dat jij zo gepreoccupeerd bent met status?
En hoe komt het dat je je slecht kunt voorstellen dat anderen niet die preoccupatie hebben, dus bijv. wel iemands persoonlijkheid en karakter belangrijker vinden dan hoe dik zijn portemonnee is?quote:
In de eerste plaats is dat mijn ervaring (hoe dik zijn portemonnee is), in de tweede plaats door mijn narcistische persoonlijkheidsstoornis.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:12 schreef Lienekien het volgende:
En hoe komt het dat je je slecht kunt voorstellen dat anderen niet die preoccupatie hebben, dus bijv. wel iemands persoonlijkheid en karakter belangrijker vinden dan hoe dik zijn portemonnee is?
Klopt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:17 schreef Seeburg54 het volgende:
Ah, je komt uit een familie die zich meer voelt dan iemand uit de lagere klasse.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:19 schreef Seeburg54 het volgende:
Tja. Dat is op zich al armoedig genoeg. En ook wel sneu.
quote:
Is dat serieus van die narcistische persoonlijkheidsstoornis?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:16 schreef blomke het volgende:
[..]
In de eerste plaats is dat mijn ervaring (hoe dik zijn portemonnee is), in de tweede plaats door mijn narcistische persoonlijkheidsstoornis.
Volgens mijn psych wel.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Is dat serieus van die narcistische persoonlijkheidsstoornis?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |