quote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:48 schreef Aberkullie het volgende:
Als hij maar geen moderator op een internetforum is.
Terecht.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 23:20 schreef Seeburg54 het volgende:
Een collega van mij wilde alleen uit met een hbo er, want wel graag hetzelfde niveau als zij. Die leuke mbo er liet ze lopen, de domme sukkel.![]()
Doesn't matter, duurde even voor "the coin" viel.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 08:27 schreef MisterFox het volgende:
[..]
Mijn verontschuldigingen: "jargon"
Nou nee, want het was een leuke lieve jongen met een mooie kop.quote:
Welnee, dan stel je gewoon (terecht) hoge eisen. Aan alleen "een mooie kop" heb je niet zoveel (heb ik ook, dus ik weet dat het niks voorstelt).quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 09:47 schreef Seeburg54 het volgende:
Nou nee, want het was een leuke lieve jongen met een mooie kop.
Maar hij heeft nou een leuke vrouw die minder kortzichtig is.
En mijn collega heeft spijt.![]()
Dus ja, dan ben je een domme sukkel.
Nee, dan loop je goede kerels mis waar alles aan klopt vanwege een papiertje of een baan. De beste man had niet alleen een mooie kop, maar ook een prima karakter en dito baan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:26 schreef blomke het volgende:
[..]
Welnee, dan stel je gewoon (terecht) hoge eisen. Aan alleen "een mooie kop" heb je niet zoveel (heb ik ook, dus ik weet dat het niks voorstelt).
Karakter? Wat voor karakter dan?quote:
Zat ie > 1 ton/jaar?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:30 schreef Seeburg54 het volgende:
en dito baan.
Dat is gewoon mokerdom, en dat zie je wel vaker met hoogopgeleiden.
Hoe komt het dat jij zo gepreoccupeerd bent met status?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:33 schreef blomke het volgende:
[..]
Karakter? Wat voor karakter dan?
[..]
Zat ie > 1 ton/jaar?
Kijk, daar komt de aap al uit de mouw.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:33 schreef blomke het volgende:
[..]
Karakter? Wat voor karakter dan?
[..]
Zat ie > 1 ton/jaar?
Vanwege m'n afkomst en opvoeding.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoe komt het dat jij zo gepreoccupeerd bent met status?
En hoe komt het dat je je slecht kunt voorstellen dat anderen niet die preoccupatie hebben, dus bijv. wel iemands persoonlijkheid en karakter belangrijker vinden dan hoe dik zijn portemonnee is?quote:
In de eerste plaats is dat mijn ervaring (hoe dik zijn portemonnee is), in de tweede plaats door mijn narcistische persoonlijkheidsstoornis.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:12 schreef Lienekien het volgende:
En hoe komt het dat je je slecht kunt voorstellen dat anderen niet die preoccupatie hebben, dus bijv. wel iemands persoonlijkheid en karakter belangrijker vinden dan hoe dik zijn portemonnee is?
Klopt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:17 schreef Seeburg54 het volgende:
Ah, je komt uit een familie die zich meer voelt dan iemand uit de lagere klasse.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:19 schreef Seeburg54 het volgende:
Tja. Dat is op zich al armoedig genoeg. En ook wel sneu.
quote:
Is dat serieus van die narcistische persoonlijkheidsstoornis?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:16 schreef blomke het volgende:
[..]
In de eerste plaats is dat mijn ervaring (hoe dik zijn portemonnee is), in de tweede plaats door mijn narcistische persoonlijkheidsstoornis.
Volgens mijn psych wel.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Is dat serieus van die narcistische persoonlijkheidsstoornis?
Ik denk dat het een deel van een complex aan stoornissen is, o.a. identiteitscrisis.quote:
OK. Bijzonder dat je er zo open over bent. Ik weet niet met welke verwachting je deze persoonlijke informatie prijsgeeft. Het roept voor mij meer vragen op dan het beantwoordt, maar het maakt wel iets duidelijk over blomke.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:03 schreef blomke het volgende:
[..]
Ik denk dat het een deel van een complex aan stoornissen is, o.a. identiteitscrisis.
Wel eerlijk , dat je dit doet past volgens mij weer minder bij narcismequote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:03 schreef blomke het volgende:
[..]
Ik denk dat het een deel van een complex aan stoornissen is, o.a. identiteitscrisis.
Geen enkele, het is dat je er naar vraagt. Ik ben daar openener over dan over m'n inkomen, sociale status of relatie.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:24 schreef Lienekien het volgende:
Ik weet niet met welke verwachting je deze persoonlijke informatie prijsgeeft.
Dat verbaast mij dan weer.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:24 schreef Lienekien het volgende:
Het roept voor mij meer vragen op dan het beantwoordt,
Je noemt wel vaker dat je psychisch worstelt, maar narcisme was volgens mij nog niet langsgekomen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:35 schreef blomke het volgende:
[..]
Geen enkele, het is dat je er naar vraagt. Ik ben daar openener over dan over m'n inkomen, sociale status of relatie.
[..]
Dat verbaast mij dan weer.
Vrij bizar inderdaad, zeker gezien er tegenwoordig nauwelijks nog verschil zit tussen mbo en hbo.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 23:20 schreef Seeburg54 het volgende:
Een collega van mij wilde alleen uit met een hbo er, want wel graag hetzelfde niveau als zij. Die leuke mbo er liet ze lopen, de domme sukkel.![]()
En dan raar kijken als niemand jou meer moet vanwege je arrogantie.
Ongeacht het opleidingsniveau lijkt me een partner met een totaal gebrek aan algemene kennis mij ook helemaal niets. Ooit eens bij de kapper een gesprek gevoerd over een vakantie en de kapster in kwestie dacht dat Cuba net zo groot was als Texel. Zulke personen werken nogal op mijn lachspieren en zijn nogal zaaddodend.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:41 schreef thabit het volgende:
[..]
Vrij bizar inderdaad, zeker gezien er tegenwoordig nauwelijks nog verschil zit tussen mbo en hbo.
Ja, dat is dan weer heel wat anders, zulke mensen ken ik ook wel. Maar ik heb hoogopgeleide lieden ook wel kunnen betrappen op onnozelheden. Op het ene vlak slim, maar op het andere vlak missen ze iets. Vaak is dat trouwens empathie.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:53 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Ongeacht het opleidingsniveau lijkt me een partner met een totaal gebrek aan algemene kennis mij ook helemaal niets. Ooit eens bij de kapper een gesprek gevoerd over een vakantie en de kapster in kwestie dacht dat Cuba net zo groot was als Texel. Zulke personen werken nogal op mijn lachspieren en zijn nogal zaaddodend.
Sowieso mensen die denken dat opleidingsniveau =/= intelligentiequote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:53 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Ongeacht het opleidingsniveau lijkt me een partner met een totaal gebrek aan algemene kennis mij ook helemaal niets. Ooit eens bij de kapper een gesprek gevoerd over een vakantie en de kapster in kwestie dacht dat Cuba net zo groot was als Texel. Zulke personen werken nogal op mijn lachspieren en zijn nogal zaaddodend.
Dat is gewoon een kwestie van verschillende leefwerelden. Helaas zitten daar tegenwoordig wat duidelijker schotten tussen, als het ware, dan wat jaren terug.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:09 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Sowieso mensen die denken dat opleidingsniveau =/= intelligentieIk ben volgens mij gestopt met mbo voor ik m'n diploma heb behaald en ben volgens mij nog steeds slimmer in het dagelijks leven dan de meeste universiteit trutjes
Er valt ook nooit een normaal gesprek mee te voeren ze leven helemaal in een soort van alternatieve dimensie of zo
Vraag het me af.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:09 schreef SuperNeger het volgende:
en ben volgens mij nog steeds slimmer in het dagelijks leven dan de meeste universiteit trutjesEr valt ook nooit een normaal gesprek mee te voeren ze leven helemaal in een soort van alternatieve dimensie of zo
Komt door hun wereld, zijn alleen maar verdiept in dingen als klimaat en palestina onzin en zo. Je gaat mij niet vertellen dat zo'n links amsterdams woke kutje intelligentie heeft.quote:
Je gaat mij niet vertellen dat jij enig empathisch vermogen hebt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:04 schreef SuperNeger het volgende:
Komt door hun wereld, zijn alleen maar verdiept in dingen als klimaat en palestina onzin en zo. Je gaat mij niet vertellen dat zo'n links amsterdams woke kutje intelligentie heeft.
Waarom zou ik dat niet hebben?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:06 schreef blomke het volgende:
[..]
Je gaat mij niet vertellen dat jij enig empathisch vermogen hebt.
"Volgens mij"?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:09 schreef SuperNeger het volgende:
Ik ben volgens mij gestopt met mbo voor ik m'n diploma heb behaald ...
Er is een reden waarom jij hele jonge chicks wil, over niveau gesprokenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:09 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Sowieso mensen die denken dat opleidingsniveau =/= intelligentieIk ben volgens mij gestopt met mbo voor ik m'n diploma heb behaald en ben volgens mij nog steeds slimmer in het dagelijks leven dan de meeste universiteit trutjes
Er valt ook nooit een normaal gesprek mee te voeren ze leven helemaal in een soort van alternatieve dimensie of zo
Hopelijk verliest je vriendje nooit z´n baan en komt vervolgens in de bijstand terechtquote:Op zondag 31 augustus 2025 12:50 schreef DoubleDip het volgende:
Nee, zolang iemand werkt, loondienst of zzp, boeit het mij niet. Als je maar je broek op kan houden want ik ga dat niet voor je doen. Heb je een uitkering dan word je wel overgeslagen.
Wat is een "hoge positie in de prostitutie"?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 23:31 schreef cosmosis het volgende:
Alleen als ze een hoge positie in de prostitutie heeft, dan moeten we wel duidelijk "financiele" afspraken maken, wat nog door de beugel kan
De pimp bitch, beetje vergelijkbaar met senior manager bij Ahold oidquote:Op maandag 1 september 2025 08:59 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Wat is een "hoge positie in de prostitutie"?
Ah thanks, ik dacht aan een stoephoer op de Alpe d'Huezquote:Op maandag 1 september 2025 10:25 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
De pimp bitch, beetje vergelijkbaar met senior manager bij Ahold oid
Zeker wel! Maar die passen ze frustrerend genoeg niet toe op dit soort politieke meeloop flauwekul.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:04 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Komt door hun wereld, zijn alleen maar verdiept in dingen als klimaat en palestina onzin en zo. Je gaat mij niet vertellen dat zo'n links amsterdams woke kutje intelligentie heeft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |