SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Graag!quote:Op dinsdag 29 juli 2025 23:51 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Moet ik je nog een verhaal voorlezen over een spaanse koning?It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Die met die prachtige Spaanse kleren, en die enorme Spaanse kraag?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 23:51 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Moet ik je nog een verhaal voorlezen over een spaanse koning?![]()
Is goedquote:
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Hmm elk nadeel heb zn voordeelquote:
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Hmm had wel een mondigverklaring, dus past goed bij de TTquote:Op dinsdag 29 juli 2025 23:53 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Deze is wel slaapverwekkend
https://nl.wikipedia.org/wiki/Keizer_Karel_V
Oh, ik dacht alleen als het ongevraagd isquote:
Maar in dat geval, als ik jou was zou ik gaan dansen
Gij zult altentijden on-topic blijvenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 23:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm had wel een mondigverklaring, dus past goed bij de TT![]()
Helaas ben ik dev niet, dus er valt niets te dansen
Past goed bij de 11 geboden!quote:Op dinsdag 29 juli 2025 23:55 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Gij zult altentijden on-topic blijvenIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
even wat bier baccardi wijn in je mik en gaan. Engelsen zijn goed in bezatten dus wat dat betreftquote:Op dinsdag 29 juli 2025 23:56 schreef MizzezAmy het volgende:
Helaas ben ik dev niet, dus er valt niets te dansen![]()
![]()
muziek aan en gaan met de banaan, er valt altijd wat te dansen als je wilUw ADH vitamine Worst
Ik heb prima ritmegevoel. Maar ben zo stijf als een hark, dansen is niet aan mij besteed
Well, life can be a riot
ik had de vulkanische wijn geproefd op de canarische eilanden, dat smaakte wel bijzonderquote:Op woensdag 30 juli 2025 00:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[ link | afbeelding ]
Het was een bijzonder landschapUw ADH vitamine Worst
Oh ik heb alleen nog maar sangria gehadquote:Op woensdag 30 juli 2025 00:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik had de vulkanische wijn geproefd op de canarische eilanden, dat smaakte wel bijzonder
Niet voor de trex met zn korte armpjesquote:It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
quote:Op woensdag 30 juli 2025 00:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Niet voor de trex met zn korte armpjes
Uw ADH vitamine Worst
Lekker man. Heb ik al op, komkommerquote:
Well, life can be a riot
volkoren cracker met wat broodsalade er op neem ikquote:Op woensdag 30 juli 2025 00:20 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Lekker man. Heb ik al op, komkommerUw ADH vitamine Worst
Broodsalade?quote:Op woensdag 30 juli 2025 00:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
volkoren cracker met wat broodsalade er op neem ikWell, life can be a riot
Was ik weer.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
je weet wel die smeersels op brood als garnalensalade, kipcurrysalde etcquote:Uw ADH vitamine Worst
Hel to the o.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker fresh.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Trusten Amy.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oooooh jaquote:Op woensdag 30 juli 2025 00:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
je weet wel die smeersels op brood als garnalensalade, kipcurrysalde etc
Surinaamse Eiersalade is mijn favoWell, life can be a riot
Johma.quote:Op woensdag 30 juli 2025 00:39 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oooooh ja
Surinaamse Eiersalade is mijn favo“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geen Mutti grappen.quote:
Ipv dansen, was ik taco's gaan makenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 23:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, ik dacht alleen als het ongevraagd is
Maar in dat geval, als ik jou was zou ik gaan dansensinds ik een taco pers heb, maar ik veel vaker tacos.
Maar nu afwassen en daar kan ik wel een dansje bij doen![]()
![]()
Zorg dat je een interne playlist hebt en je kunt altijd en overal dansenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 23:56 schreef MizzezAmy het volgende:
Helaas ben ik dev niet, dus er valt niets te dansen![]()
![]()
Juist die.quote:
Erg lekker!Well, life can be a riot
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 30 juli 2025 00:50 schreef devzero het volgende:
[..]
En direct begin ik te dansen ....
Bekijk deze YouTube-videoWell, life can be a riot
Ja ik verveel me. Dus ik kwam foto van mijn oude knuffelhond tegen, chatgpt hem als dj laten afbeelden met bijpassende tracklist. Niet ontevreden over de muziek
Daylight Groove Set (Progressive Stage)
BPM Range: 120–134 (opbouwend)
• Volen Sentir – Mithra (Original Mix)
•
• Yotto – Nova
•
• CamelPhat & Anyma – The Sign
•
• Anabel Englund – Underwater (Yotto Remix)
•
• Tinlicker – Just To Hear You Say (feat. Nathan Nicholson)
•
• Ben Böhmer & Panama – Weightless
•
• Marsh – Reminiscent
•
• Korolova – Sweet Surrender
•
• ARTBAT & Dino Lenny – Fading
•
• Massano – The Feeling
•
• Grum – Virtual Companion
•
• Cristoph – Turning Away (feat. Jem Cooke)
•
• Above & Beyond – Surge
•
• Kyau & Albert – Always A Fool (Sunny Lax Remix)
•
• P.O.S – Let You Go (Progressive Mix)
•
• Ilija Djokovic – Quasar
•
• Giuseppe Ottaviani – To The Stars (Tech Mix) 🌠 (Slottrack: stevige tech trance banger om af te sluiten)Uw ADH vitamine Worst
VET!Well, life can be a riot
Zou er al AI zijn die muziek tracks aan elkaar kan mixen?quote:Op woensdag 30 juli 2025 00:52 schreef hemarookworst het volgende:
Ja ik verveel me. Dus ik kwam foto van mijn oude knuffelhond tegen, chatgpt hem als dj laten afbeelden met bijpassende tracklist. Niet ontevreden over de muziek
[ afbeelding ]
Daylight Groove Set (Progressive Stage)
BPM Range: 120–134 (opbouwend)
Volen Sentir – Mithra (Original Mix)
Yotto – Nova
CamelPhat & Anyma – The Sign
Anabel Englund – Underwater (Yotto Remix)
Tinlicker – Just To Hear You Say (feat. Nathan Nicholson)
Ben Böhmer & Panama – Weightless
Marsh – Reminiscent
Korolova – Sweet Surrender
ARTBAT & Dino Lenny – Fading
Massano – The Feeling
Grum – Virtual Companion
Cristoph – Turning Away (feat. Jem Cooke)
Above & Beyond – Surge
Kyau & Albert – Always A Fool (Sunny Lax Remix)
P.O.S – Let You Go (Progressive Mix)
Ilija Djokovic – Quasar
Giuseppe Ottaviani – To The Stars (Tech Mix) 🌠 (Slottrack: stevige tech trance banger om af te sluiten)![]()
Soul is woest.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
geen idee, vast wel?quote:Op woensdag 30 juli 2025 00:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Zou er al AI zijn die muziek tracks aan elkaar kan mixen?Uw ADH vitamine Worst
VET!quote:Well, life can be a riot
ik zie wel wat foutjes, er zijn een paar met een remix die niet bestaan
en above beyond - surge is wel een echte chillout track, die niet helemaal past, maar een bekende remix daarvan juist welUw ADH vitamine Worst
Ticket naar San Diego is 100 euro duurder.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Niet op jou.quote:Op woensdag 30 juli 2025 00:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Wanneer is er eens iemand niet boos op mij
hoeveel kostte het eerder?quote:Op woensdag 30 juli 2025 01:00 schreef FreshFruit het volgende:
Ticket naar San Diego is 100 euro duurder.Uw ADH vitamine Worst
Wat die top djs doen, zal nog niet snel te reproduceren zijn. Maar veel van de standaard djs doen beat matching en dan met frequentie filters nummers in elkaar over laten gaan. Bepalen waar in nummers je die overgang laat maken kan prima met AIquote:![]()
600 euro.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh, ze had nog niet geboekt? Tsja, altijd een beetje gokken of vlieg prijzen omhoog of omlaag gaan. En als je niet oppast, dan zijn de enige tickets die je nog kunt krijgen via diverse overstappenquote:Op woensdag 30 juli 2025 01:00 schreef FreshFruit het volgende:
Ticket naar San Diego is 100 euro duurder.![]()
Ze gaat nu boeken. Thanks.quote:Op woensdag 30 juli 2025 01:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, ze had nog niet geboekt? Tsja, altijd een beetje gokken of vlieg prijzen omhoog of omlaag gaan. En als je niet oppast, dan zijn de enige tickets die je nog kunt krijgen via diverse overstappen
Bolkje.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Lay down Sally.
Bolke de beerWell, life can be a riot
... rest you in my arms![]()
Lekkere gitaarriff zit daar in![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Welk nummer isda?Well, life can be a riot
Dikke stress hier.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
BAHquote:Well, life can be a riot
Oh ja DUH.quote:
Claptongod
Well, life can be a riot
Madam moet iets hebben wat ik niet heb, nu flipt ze dat ik niet help zoeken.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ECH NIE.quote:
OH, caps lock
Gewoon zeggen dat het allang bedtijd is.quote:Op woensdag 30 juli 2025 01:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Madam moet iets hebben wat ik niet heb, nu flipt ze dat ik niet help zoeken.![]()
2quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Dat was geen goede opmerking ,had deze al gedaan.quote:Op woensdag 30 juli 2025 01:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat het allang bedtijd is.
quote:Op woensdag 30 juli 2025 01:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat was geen goede opmerking ,had deze al gedaan.!
![]()
quote:Op woensdag 30 juli 2025 01:53 schreef Masberum het volgende:
[..]
Die linker op de tafel lijkt wel op een dildo![]()
![]()
Verder nog tips?quote:
Dan gaat ze helemaal slaan.quote:Op woensdag 30 juli 2025 01:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeggen dat ze rustig moet blijven en niet zo emotioneel moet doen!
Werkt altijd
Well, life can be a riot
Lekker, voor mij dan.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
![]()
zzzzzzzzzzzzzz
Trusten Sally.quote:
Lekker Koese straks. FFquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Slaap lekker Salquote:
Well, life can be a riot
Ze is al weer blij.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
OhWell, life can be a riot
Mijn ding is rustig blijven, dat werkt het beste.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wanneer?quote:Op woensdag 30 juli 2025 02:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn ding is rustig blijven, dat werkt het beste.Trust nobody![]()
Hey HC.quote:
Rustig blijven is ten allen tijden goed, drukte maken creëert alleen maar meer stressquote:Op woensdag 30 juli 2025 02:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn ding is rustig blijven, dat werkt het beste.
[ Bericht 1% gewijzigd door Grotetijd op 30-07-2025 02:24:59 ]Well, life can be a riot
Net een dingetje hier waar iemand losging..Ik kan niet toveren.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Thuis of hier hier?quote:Op woensdag 30 juli 2025 02:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Net een dingetje hier waar iemand losging..Ik kan niet toveren.
Balen
Trust nobody![]()
Dit klinkt best tegenstrijdig GT.quote:Op woensdag 30 juli 2025 02:19 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Rustig blijven is ten allen tijden goed, creëert alleen maar meer stress
Ja rustig blijven creëert stressquote:Op woensdag 30 juli 2025 02:19 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Rustig blijven is ten allen tijden goed, creëert alleen maar meer stress
Trust nobody![]()
Thuis. Maar nu weer rust in de tent.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gelukkigquote:Op woensdag 30 juli 2025 02:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Thuis. Maar nu weer rust in de tent.Trust nobody![]()
Ja ik was in mijn hoofd al verder met die zinquote:Op woensdag 30 juli 2025 02:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit klinkt best tegenstrijdig GT.
ADHD he.
Maar ik bedoelde drukte maken, dat creëert alleen maar meer stress in sommige situaties.Well, life can be a riot
Heftig documentaireThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Jij snapt het gelukkig.quote:Op woensdag 30 juli 2025 02:25 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja ik was in mijn hoofd al verder met die zin
ADHD he.
Maar ik bedoelde drukte maken, dat creëert alleen maar meer stress in sommige situaties.
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 30-07-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Vino_Tinto / 2611 / +56 / +5 / 8215 / 9342
2. FreshFruit / 1884 / +90 / +38 / 3027 / 3957
3. KillemWieft / 1052 / +0 / +0 / 785 / 1133
4. gebrokenglas / 968 / +10 / +0 / 3477 / 4180
5. MooieTop6 / 707 / +37 / +0 / 3608 / 4080
6. _UserName_ / 674 / +16 / +0 / 574 / 788
7. loveislikeakiss / 613 / +35 / +0 / 3227 / 3618
8. Lovely / 531 / +0 / +0 / 2457 / 2850
9. DJMO / 473 / +11 / +0 / 938 / 1246
10. mario390 / 452 / +3 / +0 / 938 / 1224
11. HappyCharly / 434 / +12 / +4 / 460 / 623
12. Helenattenek / 433 / +3 / +0 / 567 / 709
13. marc0871 / 430 / +37 / +0 / 876 / 1148
14. hemarookworst / 366 / +0 / +11 / 1222 / 1490
15. KoningWouter / 360 / +59 / +0 / 1195 / 1395
16. Dr.Mikey / 359 / +1 / +0 / 444 / 598
17. MizzezAmy / 358 / +8 / +2 / 2136 / 2442
18. Grotetijd / 343 / +54 / +11 / 754 / 925
19. kree / 342 / +0 / +0 / 1329 / 1581
20. Fogel / 338 / +1 / +0 / 1090 / 1350SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Die van die dame die nooit meer gevonden is?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Was net vuurwerk buitenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja heb dat wel geleerd door recente ervaringenquote:Well, life can be a riot
Aanslag of ramkraak?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
GA SLAPEN DAN, met je gegaapquote:
Well, life can be a riot
Is goedWell, life can be a riot
Wie was t ook alweer in Wie is de mol die *trust nobody* zei? Tof dat dat nu in de leader zit
Trust nobody![]()
OkeWell, life can be a riot
Is meestal aan het einde van de maand.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Daar heb je gelijk inquote:Op woensdag 30 juli 2025 02:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is meestal aan het einde van de maand.Trust nobody![]()
Het is wel echt rustig vandaag jaWell, life can be a riot
Maar wie zei het?quote:Op woensdag 30 juli 2025 02:42 schreef HappyCharly het volgende:
Wie was t ook alweer in Wie is de mol die *trust nobody* zei? Tof dat dat nu in de leader zit![]()
Ik ben het een keertje met je eensquote:Op woensdag 30 juli 2025 02:28 schreef Masberum het volgende:
Ja als je geforceerd rustig moet blijven dan kan dat stress geven![]()
![]()
Iemand die gestrest is vertellen dat ze rustig moeten doen, werkt vaak averechtsquote:Op woensdag 30 juli 2025 02:25 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja ik was in mijn hoofd al verder met die zin
ADHD he.
Maar ik bedoelde drukte maken, dat creëert alleen maar meer stress in sommige situaties.![]()
Klopt ja. Is iets psychologisch. Net als heel kalm blijven als iemand boos is...Well, life can be a riot
Ditquote:Op woensdag 30 juli 2025 02:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Iemand die gestrest is vertellen dat ze rustig moeten doen, werkt vaak averechtsTrust nobody![]()
Dennis the MenaceWell, life can be a riot
Ga slapen dan!Well, life can be a riot
Ik ga het proberen.quote:
Oh ik ben de rust zelve. Maar dat constante gegaap (jajajaja je bedoelt er iets anders mee sure #doeslief) is érg vervelend.Well, life can be a riot
Klonk als bij de buurman in de tuin had hoop maar daarna gingen de race geluiden weer verder.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik gaap want ik ben moequote:Op woensdag 30 juli 2025 03:06 schreef Grotetijd het volgende:
Oh ik ben de rust zelve. Maar dat constante gegaap (jajajaja je bedoelt er iets anders mee sure #doeslief) is érg vervelend.
EN ik vind t een lieve smileyTrust nobody![]()
MiaauwThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hoop dat hij rustig zou zijn?quote:Op woensdag 30 juli 2025 03:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Klonk als bij de buurman in de tuin had hoop maar daarna gingen de race geluiden weer verder.Trust nobody![]()
WafWell, life can be a riot
Dat hij ruzie had met een paar die hem kwamen paken.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wat zou jij je hebben opgewonden in the good old DTS tijd waar "ik ga zo slapen" in iedereens viese taktik trukendoos zatquote:![]()
![]()
![]()
!
Well, life can be a riot
Toen was ik er nog niet bij volgens mijquote:Op woensdag 30 juli 2025 03:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat zou jij je hebben opgewonden in the good old DTS tijd waar "ik ga zo slapen" in iedereens viese taktik trukendoos zat
Well, life can be a riot
Of hij weet niet dat je ook op een wc kan poepen, of er is weer iemand van de straat "verdwenen"quote:Op woensdag 30 juli 2025 03:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Klonk als bij de buurman in de tuin had hoop maar daarna gingen de race geluiden weer verder.![]()
![]()
Goed met jeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heel goedWell, life can be a riot
e de beerWell, life can be a riot
Ja joh tijd gaat hardWell, life can be a riot
Is goedWell, life can be a riot
Werk of..?quote:Op woensdag 30 juli 2025 03:52 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, of vroeg. Morgen (of straks) een lange dag voor de boeg.
Toch nog even lekker slapen?Trust nobody![]()
Trusten!quote:Op woensdag 30 juli 2025 03:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, werk.
Ik probeer nog even te slapen.Trust nobody![]()
Trusten!quote:Op woensdag 30 juli 2025 04:54 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Doe dat, ik kruip erooknogff lekker in Zo.
Leve de vakantieTrust nobody![]()
Goedemorgen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Moggûh
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Jij ook een noflike dei. Geniet van je vakantie.quote:Op woensdag 30 juli 2025 05:27 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Goedemorgen ff en fijne dag, deze knul gaat nog ff plat
spreek je later.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hey Daddy.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hee FF
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Ik dacht even te gaan liggen en werd net wakker.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
had je nog niet geslapen?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Weer op de meest gekke tijden. Volgens mij is dat niet echt goed.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
regelmaat is wel het beste idd, ik slaap altijd rond 22:30 en word tussen 5 en 6 wakkerTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Gister tussen 15 en 18 en vannacht tussen 3 en 5. Gaat helemaal nergens over.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nee, idd. Als dat nu dagelijks is heb je in ieder geval regelmaat maar dat ook nietTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ik had laatst even die slaaptijd die jij aangeeft, en dat voelt echt veel beter. Ik werd dan wakker en dacht dan van nu ben ik uitgerust.quote:Op woensdag 30 juli 2025 05:46 schreef _UserName_ het volgende:
nee, idd. Als dat nu dagelijks is heb je in ieder geval regelmaat maar dat ook niet“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
is het ook, na 6 uur aan een stuk zit je al goed eigenlijk, afhankelijk van je dagprogramma. Giste was ik best gesloopt maar had drukke dag en veel op werk gedaan (15K stappen tegen normaal 8-10K)quote:Op woensdag 30 juli 2025 05:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had laatst even die slaaptijd die jij aangeeft, en dat voelt echt veel beter. Ik werd dan wakker en dacht dan van nu ben ik uitgerust.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Mooi deze, mensen met een kantoorbaan pochen graag over hun stappen en jij doet bijna het dubbele.quote:Op woensdag 30 juli 2025 05:51 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
is het ook, na 6 uur aan een stuk zit je al goed eigenlijk, afhankelijk van je dagprogramma. Giste was ik best gesloopt maar had drukke dag en veel op werk gedaan (15K stappen tegen normaal 8-10K)
ja, omdat kantoorwerk wort gezien als de hele da op een stoel zitten, dat is het excuus. Vandaag zal ik minder stappen hebben want daddy-day, vrouwlief gaat vanochtend wandelen (als het goed is) en vanmiddag werken. Dus veel meer dan 4-6K wordt het niet vandaag gok ikTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Daddy day.
Een vrij rustige hoor, hebben niet echt wat op de planning. Hooguit vrouwlief ophalen van het werk en naar de jumbo samenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Okee Frank.quote:Op woensdag 30 juli 2025 06:01 schreef _UserName_ het volgende:
Een vrij rustige hoor, hebben niet echt wat op de planning. Hooguit vrouwlief ophalen van het werk en naar de jumbo samen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Frits bedoel je? (Van Eerd)Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Je bent nog scherper dan ik, dit kan ik slecht hebben.quote:![]()
![]()
Ah, Frank lammers ja. Met hem zou ik graag de kroeg in duiken
Slaapbolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Dan ga je onder de tafel denk ik.quote:Op woensdag 30 juli 2025 06:09 schreef _UserName_ het volgende:
Ah, Frank lammers ja. Met hem zou ik graag de kroeg in duiken“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Slaapbolk dan maar
Denk dat hij aardig wat lust.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sowieso, maar ik doe het dan ook niet voor het hem onder de tafel drinken maar voor zijn lompe voorkomen als ie een halve krat op heeft : Pquote:Op woensdag 30 juli 2025 06:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan ga je onder de tafel denk ik.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Wel een top acteur.quote:Op woensdag 30 juli 2025 06:11 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Sowieso, maar ik doe het dan ook niet voor het hem onder de tafel drinken maar voor zijn lompe voorkomen als ie een halve krat op heeft : P“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja dat zeker. Weet je met wie ik hem wel een drinkwedstrijd zie doen? Rob Kempers van de Snollebollekes
Kempers drinkt niet zoveel hoor.quote:Op woensdag 30 juli 2025 06:14 schreef _UserName_ het volgende:
Ja dat zeker. Weet je met wie ik hem wel een drinkwedstrijd zie doen? Rob Kempers van de Snollebollekes“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee, die moet natuurlijk fit blijven voor concerten. Gerard Joling dan, die houdt ook wel van een drankje. Laatst een 4 delige docu gezien over hem (wel een hele mooie trouwens)Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ooit mijn zusje in een discotheek met een stel Zweden. Zij was The last man standing. Van een afstand de boel wat in de gaten gehouden.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bij Gerard of? Ik mis info
Die docu was geweldig en ook echt. In tegenstelling tot die van Gordon ,daar kwam alleen maar zuur en geklaag uit.quote:Op woensdag 30 juli 2025 06:17 schreef _UserName_ het volgende:
Nee, die moet natuurlijk fit blijven voor concerten. Gerard Joling dan, die houdt ook wel van een drankje. Laatst een 4 delige docu gezien over hem (wel een hele mooie trouwens)“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja, de puurheid straalde er van af, je gaat zo'n persoon dan meer waarderen wat hij doetquote:Op woensdag 30 juli 2025 06:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die docu was geweldig en ook echt. In tegenstelling tot die van Gordon ,daar kwam alleen maar zuur en geklaag uit.
En respect voor zijn management. Wat een geduld.quote:Op woensdag 30 juli 2025 06:23 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ja, de puurheid straalde er van af, je gaat zo'n persoon dan meer waarderen wat hij doet“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, ook dat. Typisch dat dat ook een homostel is wat je er niet van af ziet.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
In kleine dingen toch wel.quote:Op woensdag 30 juli 2025 06:27 schreef _UserName_ het volgende:
Ja, ook dat. Typisch dat dat ook een homostel is wat je er niet van af ziet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, als je het weet zie je die kleine dingen wel, maar verder zou je het zo niet zee als je onwetend de docu kijktTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Gister weer een leuke space gehad.
Oh wat dan?
Het begon met foute muziek. Gelijk mijn ding en het eindigde met de koffieprijzen in de horeca.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Haha, nice. Over koffie gesproken, waar is gg?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ja was wel weer even leuk. GG laat het flink afweten weer.quote:Op woensdag 30 juli 2025 06:39 schreef _UserName_ het volgende:
Haha, nice. Over koffie gesproken, waar is gg?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hey skat.quote:
Ik ben de laatste tijd van de ja, relaxte kroegmuziek, of restaurantmuziek meer eigenlijk met een soul tintje.. de foute hardere muziek is er ff uit hier. Komt wel als ik de auto heb..Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Hee Vino
Hee Mutske
zo de boel hier maar klaarmaken voor den dame komt
vandaag van 22:26 tot 05:20 geslapen, score van 87
Je wordt ouder papa geef het maar toe.quote:Op woensdag 30 juli 2025 06:43 schreef _UserName_ het volgende:
Ik ben de laatste tijd van de ja, relaxte kroegmuziek, of restaurantmuziek meer eigenlijk met een soul tintje.. de foute hardere muziek is er ff uit hier. Komt wel als ik de auto heb..“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ook, maar dit heeft meer te maken met dat ik een nummer tegen kwam van Fulton Lee en da doet algoritme de rest en klinkt wel lekker dus lama staan.. In de auto gaat happy hardstyle opquote:Op woensdag 30 juli 2025 06:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je wordt ouder papa geef het maar toe.
samsung watch 7?quote:Op woensdag 30 juli 2025 06:49 schreef Vino_Tinto het volgende:
Vandaag vroeg naar bed
[ afbeelding ]Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Alweer?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
heb ik hier ook iddquote:
Kunnen jullie syncen.
Vanavond wordt gewoon weer rond half 11 en dan rond half 6 weer wakker gok ik zoTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ik half 10quote:Op woensdag 30 juli 2025 06:53 schreef _UserName_ het volgende:
Vanavond wordt gewoon weer rond half 11 en dan rond half 6 weer wakker gok ik zo
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
![]()
ik "moet" tussen 20:50 en 21:30 naar bed, heb dat ding al gezegd dat ie zn bek moet houden en mn vader niet is maar geen gehoorTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Mogge luitjesIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Hee MT6
Heer MT6quote:
lang geleden dat de dame na 7u pas komt.. zou ze dan toch weer terug gaan naar 8 uur wakker?Of gevalletje zwaluw, zomer
Zal ik even Jochem Meyer aanzetten?quote:Op woensdag 30 juli 2025 06:58 schreef _UserName_ het volgende:
lang geleden dat de dame na 7u pas komt.. zou ze dan toch weer terug gaan naar 8 uur wakker?Of gevalletje zwaluw, zomer
NEEquote:Op woensdag 30 juli 2025 06:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zal ik even Jochem Meyer aanzetten?
Mijn vrouw opperde dat ook al gisteravond.. Maar dan heeft er een "contact met de aarde"..Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
quote:Op woensdag 30 juli 2025 07:00 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Jij komt binnen en moet gelijk kakken
Goedemorgen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zo ook maar even gaan voor ik een half uur niks kan
Ik had een nette nr5“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vlaggetje in gedaan?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Halve kilo lichter
Eigenlijk zou je een voor en na op de weegschaal moeten staan
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: