SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Graag!quote:Op dinsdag 29 juli 2025 23:51 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Moet ik je nog een verhaal voorlezen over een spaanse koning?It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Die met die prachtige Spaanse kleren, en die enorme Spaanse kraag?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 23:51 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Moet ik je nog een verhaal voorlezen over een spaanse koning?![]()
Is goedquote:
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Hmm elk nadeel heb zn voordeelquote:
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Hmm had wel een mondigverklaring, dus past goed bij de TTquote:Op dinsdag 29 juli 2025 23:53 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Deze is wel slaapverwekkend
https://nl.wikipedia.org/wiki/Keizer_Karel_V
Oh, ik dacht alleen als het ongevraagd isquote:
Maar in dat geval, als ik jou was zou ik gaan dansen
Gij zult altentijden on-topic blijvenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 23:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm had wel een mondigverklaring, dus past goed bij de TT![]()
Helaas ben ik dev niet, dus er valt niets te dansen
Past goed bij de 11 geboden!quote:Op dinsdag 29 juli 2025 23:55 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Gij zult altentijden on-topic blijvenIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
even wat bier baccardi wijn in je mik en gaan. Engelsen zijn goed in bezatten dus wat dat betreftquote:Op dinsdag 29 juli 2025 23:56 schreef MizzezAmy het volgende:
Helaas ben ik dev niet, dus er valt niets te dansen![]()
![]()
muziek aan en gaan met de banaan, er valt altijd wat te dansen als je wilUw ADH vitamine Worst
Ik heb prima ritmegevoel. Maar ben zo stijf als een hark, dansen is niet aan mij besteed
Well, life can be a riot
ik had de vulkanische wijn geproefd op de canarische eilanden, dat smaakte wel bijzonderquote:Op woensdag 30 juli 2025 00:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[ link | afbeelding ]
Het was een bijzonder landschapUw ADH vitamine Worst
Oh ik heb alleen nog maar sangria gehadquote:Op woensdag 30 juli 2025 00:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik had de vulkanische wijn geproefd op de canarische eilanden, dat smaakte wel bijzonder
Niet voor de trex met zn korte armpjesquote:It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
quote:Op woensdag 30 juli 2025 00:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Niet voor de trex met zn korte armpjes
Uw ADH vitamine Worst
Lekker man. Heb ik al op, komkommerquote:
Well, life can be a riot
volkoren cracker met wat broodsalade er op neem ikquote:Op woensdag 30 juli 2025 00:20 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Lekker man. Heb ik al op, komkommerUw ADH vitamine Worst
Broodsalade?quote:Op woensdag 30 juli 2025 00:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
volkoren cracker met wat broodsalade er op neem ikWell, life can be a riot
Was ik weer.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
je weet wel die smeersels op brood als garnalensalade, kipcurrysalde etcquote:Uw ADH vitamine Worst
Hel to the o.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker fresh.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Trusten Amy.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oooooh jaquote:Op woensdag 30 juli 2025 00:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
je weet wel die smeersels op brood als garnalensalade, kipcurrysalde etc
Surinaamse Eiersalade is mijn favoWell, life can be a riot
Johma.quote:Op woensdag 30 juli 2025 00:39 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oooooh ja
Surinaamse Eiersalade is mijn favo“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geen Mutti grappen.quote:
Ipv dansen, was ik taco's gaan makenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 23:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, ik dacht alleen als het ongevraagd is
Maar in dat geval, als ik jou was zou ik gaan dansensinds ik een taco pers heb, maar ik veel vaker tacos.
Maar nu afwassen en daar kan ik wel een dansje bij doen![]()
![]()
Zorg dat je een interne playlist hebt en je kunt altijd en overal dansenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 23:56 schreef MizzezAmy het volgende:
Helaas ben ik dev niet, dus er valt niets te dansen![]()
![]()
Juist die.quote:
Erg lekker!Well, life can be a riot
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 30 juli 2025 00:50 schreef devzero het volgende:
[..]
En direct begin ik te dansen ....
Bekijk deze YouTube-videoWell, life can be a riot
Ja ik verveel me. Dus ik kwam foto van mijn oude knuffelhond tegen, chatgpt hem als dj laten afbeelden met bijpassende tracklist. Niet ontevreden over de muziek
Daylight Groove Set (Progressive Stage)
BPM Range: 120–134 (opbouwend)
• Volen Sentir – Mithra (Original Mix)
•
• Yotto – Nova
•
• CamelPhat & Anyma – The Sign
•
• Anabel Englund – Underwater (Yotto Remix)
•
• Tinlicker – Just To Hear You Say (feat. Nathan Nicholson)
•
• Ben Böhmer & Panama – Weightless
•
• Marsh – Reminiscent
•
• Korolova – Sweet Surrender
•
• ARTBAT & Dino Lenny – Fading
•
• Massano – The Feeling
•
• Grum – Virtual Companion
•
• Cristoph – Turning Away (feat. Jem Cooke)
•
• Above & Beyond – Surge
•
• Kyau & Albert – Always A Fool (Sunny Lax Remix)
•
• P.O.S – Let You Go (Progressive Mix)
•
• Ilija Djokovic – Quasar
•
• Giuseppe Ottaviani – To The Stars (Tech Mix) 🌠 (Slottrack: stevige tech trance banger om af te sluiten)Uw ADH vitamine Worst
VET!Well, life can be a riot
Zou er al AI zijn die muziek tracks aan elkaar kan mixen?quote:Op woensdag 30 juli 2025 00:52 schreef hemarookworst het volgende:
Ja ik verveel me. Dus ik kwam foto van mijn oude knuffelhond tegen, chatgpt hem als dj laten afbeelden met bijpassende tracklist. Niet ontevreden over de muziek
[ afbeelding ]
Daylight Groove Set (Progressive Stage)
BPM Range: 120–134 (opbouwend)
Volen Sentir – Mithra (Original Mix)
Yotto – Nova
CamelPhat & Anyma – The Sign
Anabel Englund – Underwater (Yotto Remix)
Tinlicker – Just To Hear You Say (feat. Nathan Nicholson)
Ben Böhmer & Panama – Weightless
Marsh – Reminiscent
Korolova – Sweet Surrender
ARTBAT & Dino Lenny – Fading
Massano – The Feeling
Grum – Virtual Companion
Cristoph – Turning Away (feat. Jem Cooke)
Above & Beyond – Surge
Kyau & Albert – Always A Fool (Sunny Lax Remix)
P.O.S – Let You Go (Progressive Mix)
Ilija Djokovic – Quasar
Giuseppe Ottaviani – To The Stars (Tech Mix) 🌠 (Slottrack: stevige tech trance banger om af te sluiten)![]()
Soul is woest.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
geen idee, vast wel?quote:Op woensdag 30 juli 2025 00:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Zou er al AI zijn die muziek tracks aan elkaar kan mixen?Uw ADH vitamine Worst
VET!quote:Well, life can be a riot
ik zie wel wat foutjes, er zijn een paar met een remix die niet bestaan
en above beyond - surge is wel een echte chillout track, die niet helemaal past, maar een bekende remix daarvan juist welUw ADH vitamine Worst
Ticket naar San Diego is 100 euro duurder.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Niet op jou.quote:Op woensdag 30 juli 2025 00:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Wanneer is er eens iemand niet boos op mij
hoeveel kostte het eerder?quote:Op woensdag 30 juli 2025 01:00 schreef FreshFruit het volgende:
Ticket naar San Diego is 100 euro duurder.Uw ADH vitamine Worst
Wat die top djs doen, zal nog niet snel te reproduceren zijn. Maar veel van de standaard djs doen beat matching en dan met frequentie filters nummers in elkaar over laten gaan. Bepalen waar in nummers je die overgang laat maken kan prima met AIquote:![]()
600 euro.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh, ze had nog niet geboekt? Tsja, altijd een beetje gokken of vlieg prijzen omhoog of omlaag gaan. En als je niet oppast, dan zijn de enige tickets die je nog kunt krijgen via diverse overstappenquote:Op woensdag 30 juli 2025 01:00 schreef FreshFruit het volgende:
Ticket naar San Diego is 100 euro duurder.![]()
Ze gaat nu boeken. Thanks.quote:Op woensdag 30 juli 2025 01:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, ze had nog niet geboekt? Tsja, altijd een beetje gokken of vlieg prijzen omhoog of omlaag gaan. En als je niet oppast, dan zijn de enige tickets die je nog kunt krijgen via diverse overstappen
Bolkje.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Lay down Sally.
Bolke de beerWell, life can be a riot
... rest you in my arms![]()
Lekkere gitaarriff zit daar in![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Welk nummer isda?Well, life can be a riot
Dikke stress hier.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
BAHquote:Well, life can be a riot
Oh ja DUH.quote:
Claptongod
Well, life can be a riot
Madam moet iets hebben wat ik niet heb, nu flipt ze dat ik niet help zoeken.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ECH NIE.quote:
OH, caps lock
Gewoon zeggen dat het allang bedtijd is.quote:Op woensdag 30 juli 2025 01:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Madam moet iets hebben wat ik niet heb, nu flipt ze dat ik niet help zoeken.![]()
2quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Dat was geen goede opmerking ,had deze al gedaan.quote:Op woensdag 30 juli 2025 01:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat het allang bedtijd is.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: