abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218393764
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 09:06 schreef freak1 het volgende:

[..]

ik weet ook niet of hjet een lulverhaal is. er wordt ineens een getuige bijgehaald en het zal allemaal wel, maar als ik als verzekeraar de voorwaarde net had uitgelegd en ineens is er een getuige die iets gezien heeft, gaan bij mij de alarmbellen af. verder voegt de getuige ook niets toe, vandaar het advies om die zeker achterwege te laten.
[..]

Hij heeft gewoon een getuigenverklaring afgegeven bij de politie. En dat vind mijn buurman alleen maar fijn.
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
pi_218393820
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 09:06 schreef freak1 het volgende:

[..]

de voorwaarden zijn de voorwaarden en die heeft TS en zijn vriend geaccepteerd. geen braaksporen = geen inbraak = geen uitkering. klaar.

de vraag die ik stelde, maar die nog steeds genegeerd is;

@:viesdik heb je ondertussen al met de verzekering gebeld, situatie uitgelegd en gezegd dat je de voorwaarden begrijpt maar dat dit bijzonder cru is voor iemand met een handicap? dat de boel echt wel afgesloten was? of er enige coulance kan plaatsvinden? dat is echt je enige weg voorwaarts momenteel...
De voorwaarden zijn zeker de voorwaarden. Er staat niet dat er niet wordt uitgekeerd als een inbraak geen inbraaksporen heeft. Dus bedankt voor je hulp, maar je moet niet telkens iets zeggen wat niet klopt.

Ik ben momenteel nog bezig met de verzekering. En ga niet vragen om coulance. Ik neem graag de poliswaarden serieus.
pi_218393911
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 09:04 schreef Viesdik het volgende:
Ik neem graag de poliswaarden serieus.
Nou, wat is dan het probleem?

Die poliswaarden sluiten insluiping/diefstal uit en dat is precies wat er in deze casus (ik durf het al geen "geval" meer te benoemen) wordt gesteld.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_218393934
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 09:13 schreef Viesdik het volgende:
Zeker niks mis mee, maar het zegt wel wat over jou
Ja, en dus? Ik hoef geen dure verzekering af te sluiten, ik heb een budget inboedelverzekering. Dankzij ... de allerbeste sloten/scharnieren/dievenklauwen/opzetsloten voorzien, anti-inbraakstrips, hekken om de tuin, camera's en een alarminstallatie
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_218393981
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 09:00 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Hij heeft gewoon een getuigenverklaring afgegeven bij de politie. En dat vind mijn buurman alleen maar fijn.
speltip; als je nou vanaf het begin alle informatie deelt dan krijg je er veel minder gedoe en gespeculeer mee. je mag er vanalles van vinden, maar als je ineens een getuige opvoert die mensen aan de deur heeft zien staan dan krijg je daar vragen over. nu blijkt dat het niet zomaar een getuige is, maar de buurman heeft aangegeven verdachte figuren aan de deur te hebben gezien en heeft dat ook als getuige verklaard bij de politie. dat maakt het echt een ander verhaal. verder staat er nergens dat er aangifte is gedaan of dat er politie bij is geweest, dus ook dat is nieuw informatie. en redelijk cruciaal. ook al is er meerdere malen aan je gevraagd of je meer kon vertellen over die getuigen

vraag: wat zei de politie? wat is het vermoeden van hun? deur open laten staan? klopsleutel? sleutel gestolen? die zullen toch wel iets hebben gedeeld?
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 09:04 schreef Viesdik het volgende:

[..]
De voorwaarden zijn zeker de voorwaarden. Er staat niet dat er niet wordt uitgekeerd als een inbraak geen inbraaksporen heeft. Dus bedankt voor je hulp, maar je moet niet telkens iets zeggen wat niet klopt.

Ik ben momenteel nog bezig met de verzekering. En ga niet vragen om coulance. Ik neem graag de poliswaarden serieus.
het een leidt tot het ander. als je niet aan de voorwaarden voldoet wordt er niet uitgekeerd. maar ik geloof niet dat ik heb gezegd dat je geen centjes krijgt. ik heb enkel antworod gegeven op je vraag en dat is dat diefstal op de manier die je aangeeft niet valt onder de definitie van de verzekering. en dat anderen er een andere defintie op nahouden prima, maar heeft geen verder impact.
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 09:08 schreef Viesdik het volgende:

[..]

compleet onnodig. verder nogal speculatie van jouw zijde dat het 60K mensen zijn en dat het uitroeien is maargoed. het laat zien hoe je in de wedstrijd zit.

[ Bericht 1% gewijzigd door Armani XL op 02-08-2025 10:26:58 (quote verwijderd) ]
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
pi_218393999
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 09:13 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Zeker niks mis mee, maar het zegt wel wat over jou
kansloze discussie.
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 09:15 schreef blomke het volgende:

[..]

Die poliswaarden sluiten insluiping/diefstal uit en dat is precies wat er in deze casus (ik durf het al geen "geval" meer te benoemen) wordt gesteld.
kansloze discussie. wederom, het gaat niet om jou. post je setup lekker in k&w maar ga niet lopen pochen wanneer een ander een issue heeft dat het bij jou wel "goed" geregeld is.
en dank u meneer Dood,
pi_218394083
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 09:15 schreef blomke het volgende:

[..]

onjuist
pi_218394111
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 09:27 schreef Viesdik het volgende:

[..]
onjuist
Je meldt zelf in de OP uit de polis:

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2025 23:47 schreef Viesdik het volgende:
De juridische definitie van inbraak is: "Het ongeoorloofd binnendringen van een gebouw, woning of ander pand met de intentie om een misdrijf te plegen, zoals diefstal."
Dus of er dan sprake is van braaksporen doet er dan niet toe.
Echter maakt de inboedelverzekering van een vriend van mij dit onderscheid wel. Er staat in de polis:

"Diefstal wordt niet gedekt door deze polis. Onder diefstal verstaan we dat iemand je spullen wegneemt zonder dat er braaksporen zichtbaar zijn of dat er geen geweld is gebruikt. Bijvoorbeeld, als je horloge wordt gestolen tijdens je housewarming of je laptop uit een café wordt weggenomen, valt dat niet onder de verzekering. "

De juridische/wettelijke omschrijving van diefstal is: "het wegnemen van enig goed dat geheel of ten dele aan een ander toebehoort, met het oogmerk om het zich wederrechtelijk toe te eigenen".

Bij die vriend van mij is ingebroken zonder dat er braaksporen zijn. Nog steeds is niet duidelijk hoe ze binnen zijn gekomen. Er zijn geen braaksporen, maar de deur stond wel open toen hij in de ochtend wilde vertrekken. Toen zag hij dat er het e.e.a. was gestolen in zijn woning. Hij heeft zijn sloten inmiddels laten vervangen, maar er is wel een laptop en contant geld gestolen.

pi_218394213
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 09:19 schreef freak1 het volgende:

[..]
speltip; als je nou vanaf het begin alle informatie deelt dan krijg je er veel minder gedoe en gespeculeer mee. je mag er vanalles van vinden, maar als je ineens een getuige opvoert die mensen aan de deur heeft zien staan dan krijg je daar vragen over. nu blijkt dat het niet zomaar een getuige is, maar de buurman heeft aangegeven verdachte figuren aan de deur te hebben gezien en heeft dat ook als getuige verklaard bij de politie. dat maakt het echt een ander verhaal. verder staat er nergens dat er aangifte is gedaan of dat er politie bij is geweest, dus ook dat is nieuw informatie. en redelijk cruciaal. ook al is er meerdere malen aan je gevraagd of je meer kon vertellen over die getuigen

vraag: wat zei de politie? wat is het vermoeden van hun? deur open laten staan? klopsleutel? sleutel gestolen? die zullen toch wel iets hebben gedeeld?
[..]
het een leidt tot het ander. als je niet aan de voorwaarden voldoet wordt er niet uitgekeerd. maar ik geloof niet dat ik heb gezegd dat je geen centjes krijgt. ik heb enkel antworod gegeven op je vraag en dat is dat diefstal op de manier die je aangeeft niet valt onder de definitie van de verzekering. en dat anderen er een andere defintie op nahouden prima, maar heeft geen verder impact.
[..]
compleet onnodig. verder nogal speculatie van jouw zijde dat het 60K mensen zijn en dat het uitroeien is maargoed. het laat zien hoe je in de wedstrijd zit.
Ik val in herhaling. In de polis wordt alleen gesproken over een definitie van diefstal. Zij zeggen dat er sprake is van diefstal als er geen braaksporen zijn.
Dit zien zij als de definitie van diefstal! Niet de definitie van inbraak.
Hij is verzekerd tegen inbraak, met diefstal tot gevolg. Simpeler kan je het niet maken kerel.
Hoe ze binnen gekomen zijn interesseert mij niet. Het "ongeoorloofd" binnentreden van een pand is inbraak.
Zelfs al zou hij geen voordeur hebben, dan is nog steeds het ongeoorloofd binnentreden van een woning een inbraak.
In de polis staat niet: Er is geen sprake van een inbraak als er geen inbraaksporen zijn.
Staat niet zijn mijn polis. Dus hier gaan we het niet meer over hebben.
pi_218394234
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Viesdik op 02-08-2025 09:49:51 ]
pi_218394405
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 09:47 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Ik val in herhaling. In de polis wordt alleen gesproken over een definitie van diefstal. Zij zeggen dat er sprake is van diefstal als er geen braaksporen zijn.
Dit zien zij als de definitie van diefstal! Niet de definitie van inbraak.
Hij is verzekerd tegen inbraak, met diefstal tot gevolg. Simpeler kan je het niet maken kerel.
Hoe ze binnen gekomen zijn interesseert mij niet. Het "ongeoorloofd" binnentreden van een pand is inbraak.
Zelfs al zou hij geen voordeur hebben, dan is nog steeds het ongeoorloofd binnentreden van een woning een inbraak.
In de polis staat niet: Er is geen sprake van een inbraak als er geen inbraaksporen zijn.
Staat niet zijn mijn polis. Dus hier gaan we het niet meer over hebben.
prima. ik houd wel van een uitdaging;

wat er exact in de polis staat is blijkbaar voor jou een weet, voor ons een vraag. waar in post 30, 43 en 46 wordt gevraagd naar omstandigheden en de exacte polisvoorwaarden heb je ervoor gekozen die niet te delen. dan wordt het dus een raadspelletje en moeten we het doen met de info die je wenst te delen met ons.

in feite geef je, wederom je eigen antwoord. het is diefstal als er geen braaksporen zijn. het enige wat we weten van jou is dat er geen braaksporen zijn.
1 en 1 is?

waarom moeten ze dan nog inbraak definieeren? verder weten we niet of ze het wel of niet definieeren want je deelt de polisvoorwaarden niet.

en dan dit
[quote]
[quote]
maar was het inbraak? was het geen insluiping? of inklimming? of huisvredebreuk?
wikipedia is het namelijk met jouw gegoogle definitie weer oneens
https://nl.wikipedia.org/wiki/Inbraak
"Inbraak is het illegaal openbreken van een gebouw of een object om dit binnen te gaan"
en
"Als er niets kapot is, dan is het geen inbraak. De wet onderscheidt nog insluiping en inklimming. Beide worden ten onrechte ook wel als inbraak aangeduid."

nu wil ik wikipedia niet als leidende bron aanvoeren, maar ik wil enkel aantonen, wat jij vind is totaal irrelevant.
de verzekering is vrij simpel.
[mocht A gebeuren, dan zien wij dat als diefstal
u bent niet verzekerd tegen A

nu is A gebeurd.. ben je verzekerd?
1+1=?

en dan nu een stukje van je mening
quote:
het hoeft je ook niet te interesseren. het interesseerd mij ook niet. en dat dat jouw mening is, geweldig.
het ongeoorloofd binnentreden van een pand is overigens niet zomaar inbraak. als je echt even goed had gegoogled naar de juridische termen had je ook nog insluiping, huisvredebreuk, inklimming en vele andere juridische termen gevonden. dat de politie dat op 1 grote hoop gooit, prima, alles om de burger het makkelijker te maken, maar hier ziet je echt fout.. "kerel" .

quote:
dat hoeft ook helemaal niet. er hoeft ook niet in te staan als u iemand verrot slaat kunt u dat niet op uw autoverzekering claimen.

er staat, er is spraken van diefstal als... en deze casus voldoet aan die voorwaarden.
1+1=?

quote:
Dus hier gaan we het niet meer over hebben.
staat dat wel in de polis?

ik geef je steeds minder en minder kans. je kunt best gaan debatteren met de verzekering, maar heb dan ten minste je basisbegrippen op orde. en ga niet met juridische termen schermen die je zelf niet eens begrijpt en ook nog eens fout interpreteert.

samengevat TL;DR
[b]doordat de verzekering definieerd wat zij onder diefstal vinden vallen, en je casus daar onder valt, is er geen enkele noodzaak om inbraak nog verder te definieeren. je casus valt onder diefstal niet onder inbraak.[/b]

jouw verdere mening of je het daar wel of niet mee eens bent is volkomen irrelevant.
en dank u meneer Dood,
pi_218394514
quote:
prima. ik houd wel van een uitdaging;

wat er exact in de polis staat is blijkbaar voor jou een weet, voor ons een vraag. waar in post 30, 43 en 46 wordt gevraagd naar omstandigheden en de exacte polisvoorwaarden heb je ervoor gekozen die niet te delen. dan wordt het dus een raadspelletje en moeten we het doen met de info die je wenst te delen met ons.

in feite geef je, wederom je eigen antwoord. het is diefstal als er geen braaksporen zijn. het enige wat we weten van jou is dat er geen braaksporen zijn.
1 en 1 is?

waarom moeten ze dan nog inbraak definieeren? verder weten we niet of ze het wel of niet definieeren want je deelt de polisvoorwaarden niet.

en dan dit
[..]
het hoeft je ook niet te interesseren. het interesseerd mij ook niet. en dat dat jouw mening is, geweldig.
het ongeoorloofd binnentreden van een pand is overigens niet zomaar inbraak. als je echt even goed had gegoogled naar de juridische termen had je ook nog insluiping, huisvredebreuk, inklimming en vele andere juridische termen gevonden. dat de politie dat op 1 grote hoop gooit, prima, alles om de burger het makkelijker te maken, maar hier ziet je echt fout.. "kerel" .
[..]
dat hoeft ook helemaal niet. er hoeft ook niet in te staan als u iemand verrot slaat kunt u dat niet op uw autoverzekering claimen.

er staat, er is spraken van diefstal als... en deze casus voldoet aan die voorwaarden.
1+1=?
[..]
staat dat wel in de polis?

ik geef je steeds minder en minder kans. je kunt best gaan debatteren met de verzekering, maar heb dan ten minste je basisbegrippen op orde. en ga niet met juridische termen schermen die je zelf niet eens begrijpt en ook nog eens fout interpreteert.

samengevat TL;DR
doordat de verzekering definieerd wat zij onder diefstal vinden vallen, en je casus daar onder valt, is er geen enkele noodzaak om inbraak nog verder te definieeren. je casus valt onder diefstal niet onder inbraak.

jouw verdere mening of je het daar wel of niet mee eens bent is volkomen irrelevant.
Ik denk dat jij vooral een probleem hebt met de cognitieve interpretatie van artikelen. Je zou een slechte jurist zijn.

Zo'n verschrikkelijke pro-deo advocaat had ik in mijn studententijd nog eens gehad. Boeit hen totaal niet om te winnen, of echt in de materie te verdiepen. Ze willen gewoon geld verdienen.
Ik noem hen gekscherend ook wel eens de kruimeldiefadvocaatjes

En het enige relevante stukje dat over diefstal gaat is het stukje wat ik in mijn OP heb geschreven. De rest van de poliswaarden hoef je niet te hebben

insluiping en inklimming is inbraak
huisvredebruik is het ongeoorloofd binnentreden van een pand om er vervolgens te blijven
valt niet onder de categorie inbraak

[ Bericht 2% gewijzigd door Viesdik op 02-08-2025 10:32:53 ]
pi_218394563
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 10:24 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Ik denk dat jij vooral een probleem hebt met de cognitieve interpretatie van artikelen. Jou zou een slechte advocaat zijn denk ik.

waarom ga je niet in op mijn punten dan? ik geef geloof ik netjes en redelijk antwoord, inclusief bronvermeldingen en argumentatie. vervolgens gebruik je een zin die je ooit ergens hebt gelezen om een antwoord te vermijden.

geef gewoon antwoord op de vragen en ga de discussie aan.
quote:
En het enige relevante stukje dat over diefstal gaat is het stukje wat ik in mijn OP heb geschreven. De rest van de poliswaarden hoef je niet te hebben
prima, dus;
"Diefstal wordt niet gedekt door deze polis. Onder diefstal verstaan we dat iemand je spullen wegneemt zonder dat er braaksporen zichtbaar zijn of dat er geen geweld is gebruikt. Bijvoorbeeld, als je horloge wordt gestolen tijdens je housewarming of je laptop uit een café wordt weggenomen, valt dat niet onder de verzekering. "

als ik enkel en alleen afga op dit minieme stukje tekst uit de voorwaarden wat volgens jou, blijkbaar een expert in polisvoorwaarden, dan zeg ik;

"zijn er spullen weggenomen?" ja
"is dat gedaan zonder braaksporen zichtbaar?" ja
dus heeft iemand spullen weggenomen zonder dat er braaksporen zichtbaar zijn?
wederom ja.
verstaat de verzekeringsmaatschappij dit dan onder diefstal?
wederom en ten laatste malen, ja.

op welke vraag wil je nou eigenlijk antwoord?
de verzekering heeft een voorwaarde gesteld wanneer iets diefstal is en daar voldoet dit aan. tenzij er nog info is die je niet deelt.

oprechte vraag, wat is er onduidelijk? waar wil je antwoord op? ik wil mijn best doen om te helpen maar het op de man spelen en flauwe opmerkingen heen en weer gaat hier niet bij helpen.
en dank u meneer Dood,
  zaterdag 2 augustus 2025 @ 10:38:30 #89
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_218394638
Je verzekering dekt wat er in de polis beschreven staat.
pi_218394685

[ Bericht 100% gewijzigd door Armani XL op 02-08-2025 12:33:18 (fraude adviseren doen we niet) ]
Vakman pur sang
pi_218394721
quote:
top, fraude aanmoedigen.

[ Bericht 25% gewijzigd door Armani XL op 02-08-2025 12:33:31 (quote verwijderd) ]
en dank u meneer Dood,
pi_218394791
Lang verhaal kort, vriend zegt inbraak, verzekering zegt diefstal.

Wie eist die bewijst, dus alleen een rechter kan hier een uitspraak over doen.
Een rapport van de politie waarin ze spreken over inbraak zonder braaksporen lijkt mij niet voldoende om de verzekering te laten uitkeren.

Snap het wel, sneaky familieleden met reservesleutels, foute vrienden of gewoon zelf de boel oplichten.

https://vm.tiktok.com/ZGHp3DxykAF3J-qIdUH/
Hell To The Liars
pi_218394792
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 10:47 schreef freak1 het volgende:

[..]
top, fraude aanmoedigen.
Hoezo fraude? Er is toch ingebroken, je moet je alleen aanpassen aan de debiele regels.
Als het raam kapot is moet de verzekering wel in bewegingnkomen door eerst het raam te laten vervangen de rest volgt dan vanzelf.
Vakman pur sang
pi_218394805
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 10:55 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Hoezo fraude? Er is toch ingebroken, je moet je alleen aanpassen aan de debiele regels.
Als het raam kapot is moet de verzekering wel in bewegingnkomen door eerst het raam te laten vervangen de rest volgt dan vanzelf.
Die gaan eerst in de omgeving kijken of er camera beelden zijn.
Best kans dat de politie dat ook al gedaan heeft, maar TS zijn vriend dat nog niet weet.
Hell To The Liars
  zaterdag 2 augustus 2025 @ 11:01:06 #95
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_218394867
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 10:47 schreef freak1 het volgende:

[..]
top, fraude aanmoedigen.
Ik geef toe, netjes is het niet, maar dat zijn verzekeraars nog minder. Die hebben hele afdelingen zitten waar men alles maar dan ook alles doet om claims af te wijzen, of zo lang mensen aan het lijntje houden dat ze opgeven.
pi_218395036
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 10:57 schreef Droopie het volgende:

[..]
Die gaan eerst in de omgeving kijken of er camera beelden zijn.
Best kans dat de politie dat ook al gedaan heeft, maar TS zijn vriend dat nog niet weet.
Jojoa :')
Vakman pur sang
pi_218395044
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 10:43 schreef Lospedrosa het volgende:

En als je dan betrapt wordt lekker in de problemen komen. Van fraude moet je houde c_/

[ Bericht 7% gewijzigd door Armani XL op 02-08-2025 12:34:28 (quote verwijderd) ]
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_218395059
quote:
99s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 11:12 schreef bijdehand het volgende:

[..]
En als je dan betrapt wordt lekker in de problemen komen. Van fraude moet je houde c_/

[ Bericht 5% gewijzigd door Armani XL op 02-08-2025 12:35:15 ]
Vakman pur sang
pi_218395120
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 11:13 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

dit is met stip het meest slechte advies wat iemand ooit heeft gegeven in het WGR subforum.
en dat figuren als @Jan_Onderwater het er mee eens zijn is triest.

het is kut als er ingebroken is zonder braaksporen (oftewel, ingeslopen maargoed) maar om dan zelf braaksporen te gaan maken is 100 procent fraude. als je verzekerd wilde zijn tegen insluiping dan kan dat.

de enige methodieken waarbij er geen braaksporen te zien zijn zijn methodes die je als huiseigenaar zelf kan voorkomen. o.a. door hang en sluitwerk.

er is een reden dat verzekeringen een verschil maken tussen diefstal en inbraak. en diefstal ook zo definieeren. dat is simpelweg om huiseigenaren ook maar een fractie eigen verantwoordelijkheid te laten voelen.

even los van de schofterigheid van verzekeringsmaatschappijen, de voorwaarden in deze casus zijn klip en klaar. om dan fraude aan te moedigen :{

TS heeft samen met zijn vriend een les geleerd, had een betere verzekering moeten afsluiten.
nu is meteen het moment om het hang en sluitwerk van het huis na te gaan. dat was overduidelijk niet in orde, aangezien het blijkbaar onmogelijk was dat de deur is opengelaten.

[ Bericht 2% gewijzigd door Armani XL op 02-08-2025 12:35:25 (Quote verwijderd) ]
en dank u meneer Dood,
pi_218395132
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 11:01 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Ik geef toe, netjes is het niet, maar dat zijn verzekeraars nog minder. Die hebben hele afdelingen zitten waar men alles maar dan ook alles doet om claims af te wijzen, of zo lang mensen aan het lijntje houden dat ze opgeven.
het is fraude. en laat je in het CIS register belanden als men erachter komt. plus het frustreert politie werk. op geen een niveau is het correct of "niet netjes".

als je tegen diefstal verzekerd wil zijn, moet je je tegen diefstal verzekeren. en niet achteraf zeuren dat je dat niet hebt gedaan en dan maar braaksporen genereren.
en dank u meneer Dood,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')