SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooie OP wel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat wat word?Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zit al uren te kijken, nog steeds geen idee
Mesmerized
Trust nobody![]()
Komt geen einde aanquote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zit al uren te kijken, nog steeds geen idee![]()
als ik lang genoeg kijk ben ik misschien wat minder verhittepetitHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
2-1 denk ik“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hey HC.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Boeie ruurd, je snapt toch wat er staat?quote:
Dat gezeik om de NL taal, zolang het nied so guspelt iz iz ehr tog nikz aan du hant?
We verbeteren Mario af en toe, maar NL is niet zijn hoofdtaal en die leert ervan en heeft NL ook geleerd via FOK sn series.
Maar verder, kom aan zeg.Well, life can be a riot
Was als garpje bedoeld HAHahahahahaquote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:48 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Boeie ruurd, je snapt toch wat er staat?
Dat gezeik om de NL taal, zolang het nied so guspelt iz iz ehr tog nikz aan du hant?
We verbeteren Mario af en toe, maar NL is niet zijn hoofdtaal en die leert ervan en heeft NL ook geleerd via FOK sn series.
Maar verder, kom aan zeg.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik vindt dat ik gewoon magt typten zoals ik wilt en jullie begrijpten mij toch weltquote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:48 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Boeie ruurd, je snapt toch wat er staat?
Maar verder, kom aan zeg.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wat typ je?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik vindt dat ik gewoon magt typten zoals ik wilt en jullie begrijpten mij toch welt![]()
ik heb een muggenbult op mijn schouderblad waar ik net niet bij kanquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
En dan toch weer happen hequote:
hahahahahahahhahahahahh!!11!!1!!11!1!! ROFLCOPTERLMAO!!1!1!Well, life can be a riot
Javindikookwelquote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik vindt dat ik gewoon magt typten zoals ik wilt en jullie begrijpten mij toch weltWell, life can be a riot
Ik kom niet meer bijquote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:50 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
En dan toch weer happen he
hahahahahahahhahahahahh!!11!!1!!11!1!! ROFLCOPTERLMAO!!1!1!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is lastigquote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb een muggenbult op mijn schouderblad waar ik net niet bij kan
Ik wil wel even komen krabbelen
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
ik was deze vergetenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:50 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
En dan toch weer happen he
hahahahahahahhahahahahh!!11!!1!!11!1!! ROFLCOPTERLMAO!!1!1!Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
tegen een muur schurenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb een muggenbult op mijn schouderblad waar ik net niet bij kan![]()
quote:Kwam in een x in mij op
Well, life can be a riot
Roflcopter swaswaswaswaswaquote:Well, life can be a riot
Zelden zo hard gelachenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Nou bedanktquote:Well, life can be a riot
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dag mevroouuuwwwwWell, life can be a riot
Dag mevrouw en dag meneer.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:59 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
U wordt bedankt voor weer een avond gezelligheid
Spuit 11.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gas er op.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dame Shii.quote:
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 22:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ben niet blij met mijn ui
maar kan niets anders vinden waar ik wel blij van wordHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 22:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
maar kan niets anders vinden waar ik wel blij van word
met dit er op?![]()
![]()
Je vind het niet lief en leuk dat je het wil kussen?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 22:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
maar kan niets anders vinden waar ik wel blij van word![]()
witlof is voor cavia's en rode lippen zijn hoerig (is mij verteld)quote:Op dinsdag 29 juli 2025 22:25 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
met dit er op?
[ afbeelding ]Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Witlof>with lovequote:Op dinsdag 29 juli 2025 22:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
witlof is voor cavia's en rode lippen zijn hoerig (is mij verteld)![]()
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 22:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
witlof is voor cavia's en rode lippen zijn hoerig (is mij verteld)!
Tja, lof....kiss....![]()
Frikandel, net ook gevroten.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 22:28 schreef marc0871 het volgende:
Neem ik een banaan, of een stuk Gelderse worst?![]()
Banananquote:Op dinsdag 29 juli 2025 22:28 schreef marc0871 het volgende:
Neem ik een banaan, of een stuk Gelderse worst?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
moet je huilen?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 22:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
maar kan niets anders vinden waar ik wel blij van word![]()
nee niet omdat ik m in mijn kut hadquote:
wtf doe jij met je uien?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Veel te grof snijdenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 22:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee niet omdat ik m in mijn kut had
wtf doe jij met je uien?![]()
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 22:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee niet omdat ik m in mijn kut had
wtf doe jij met je uien?
ik heb een pan chili gemaakt waar ik de rest van de week van kan levenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
kan iemand jouw ui niet veranderen naar een gifje dat de wijn ingeschonken wordt?quote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat zou mooi zijnquote:Op dinsdag 29 juli 2025 22:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
kan iemand jouw ui niet veranderen naar een gifje dat de wijn ingeschonken wordt?
Geen idee?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 22:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
wie is er nerd genoeg om dit te doen?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Sommigen hebben altijd vakantie dus het zou mogelijk kunnen zijnquote:Op dinsdag 29 juli 2025 22:38 schreef Vino_Tinto het volgende:
Niet iedereen heeft vakantie @:R-woud93
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Ik wel nu... nog... geen idee hoelang...quote:Op dinsdag 29 juli 2025 22:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Sommigen hebben altijd vakantie dus het zou mogelijk kunnen zijn
Wie is er nu weer op vakantie?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dit is een mooie OP hoorIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ikquote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Het is niet meer bij te houdenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Bier voor 1 euro sla je afquote:Beetje liggen langs het zwembad, biertjes van 1 euro. Een lekkere barraquitoquote:
Bolk die worm!quote:Op dinsdag 29 juli 2025 22:48 schreef SwJ het volgende:
[..]
Is een biologische hipster cappuccino of zo?I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik heb thuis ook bierIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Staat op de nominatie voor volgend jaarquote:
~FEYENOORD~
Dora the exporahquote:I'm surrounded by morons!
Maar wel Bintangquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Daar heb ik een knuffel van in de kastquote:
~FEYENOORD~
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 22:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Staat op de nominatie voor volgend jaarIk hou van tenerife
Gezien je geschiedenis kan ik mij daar wel iets bij voorstellen jaquote:
~FEYENOORD~
nee gewoon een merk. Als bierdrinker zou je dat toch wel moeten weten?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 22:48 schreef SwJ het volgende:
[..]
Is een biologische hipster cappuccino of zo?![]()
Een vriendin van mij is 2 weken terug teruggekomen van 3 Weken Egypte. Appt mij vanavond "ik heb in September 5 dagen vakantie, ik ga weer 4 Dagen naar Egypte" echt waar haal je 't geld vandaan
Well, life can be a riot
Vraag maar raak. Ik ben je online reisgidsquote:Op dinsdag 29 juli 2025 22:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gezien je geschiedenis kan ik mij daar wel iets bij voorstellen ja
Ow en deze.....
Mensen die vrijwillig meerdere keren naar Egypte gaan
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
EEgypte is niet duur tochquote:Op dinsdag 29 juli 2025 22:53 schreef Grotetijd het volgende:
Een vriendin van mij is 2 weken terug teruggekomen van 3 Weken Egypte. Appt mij vanavond "ik heb in September 5 dagen vakantie, ik ga weer 4 Dagen naar Egypte" echt waar haal je 't geld vandaanIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ga ik zeker doen!quote:Op dinsdag 29 juli 2025 22:53 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Vraag maar raak. Ik ben je online reisgids
Ow en deze.....
[ afbeelding ]
~FEYENOORD~
4 dagen lijkt mij ook de moeite niet echt want heen - en terugreis telt ook nooit echt als dagquote:Op dinsdag 29 juli 2025 22:53 schreef Grotetijd het volgende:
Een vriendin van mij is 2 weken terug teruggekomen van 3 Weken Egypte. Appt mij vanavond "ik heb in September 5 dagen vakantie, ik ga weer 4 Dagen naar Egypte" echt waar haal je 't geld vandaan![]()
Lekker boeiend hoe vaak ze op vakantie gaat en waar ze het geld vandaan haalt.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 22:53 schreef Grotetijd het volgende:
Een vriendin van mij is 2 weken terug teruggekomen van 3 Weken Egypte. Appt mij vanavond "ik heb in September 5 dagen vakantie, ik ga weer 4 Dagen naar Egypte" echt waar haal je 't geld vandaan
Ben je jaloers ofzo?!![]()
![]()
Ja mijn gedachten ookquote:Op dinsdag 29 juli 2025 22:53 schreef MooieTop6 het volgende:
Mensen die vrijwillig meerdere keren naar Egypte gaanMaar "er is altijd beveiliging op straat, ik kan daar als vrouw gewoon veilig 'S nachts over straat want er word daar zeer streng gecontroleerd op de veiligheid van de vrouw, je mag daar als man ook niet afspreken met een vrouw ergens als je ongehuwd bent, en als je een keer schreeuwt mocht er toch een man achter je aan zitten dan is er meteen beveiliging"
Ik snap echt niet dat je kan zeggen dat het zo veilig is en "er is altijd beveiliging" in 1 zin.Well, life can be a riot
Tenzij vroeg vliegen heen en laat vliegen terugquote:Op dinsdag 29 juli 2025 22:55 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
4 dagen lijkt mij ook de moeite niet echt want heen - en terugreis telt ook nooit echt als dagIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Nou, zelfs voor een midweekje ben je toch al wel minimaal 1000 euro kwijt. Vlucht/Verblijf + eten/drinken. En dan te bedenken dat ze 2 weken terug is teruggekomen van 3 weken... Vind dat nogal veel geld om ff "zo" uit te geven.quote:Well, life can be a riot
Ach ja, ze werkt er toch voor, lekker laten gaanIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ga dan naar Libië, zo veel is er toch daar niet te beleven en kan je zeggen dat je nog een ander land kan afstrepen als zijnde geweest.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 22:57 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou, zelfs voor een midweekje ben je toch al wel minimaal 1000 euro kwijt. Vlucht/Verblijf + eten/drinken. En dan te bedenken dat ze 2 weken terug is teruggekomen van 3 weken... Vind dat nogal veel geld om ff "zo" uit te geven.![]()
Ik heb mezelf net ingeschreven voor een pottenbakcursus, kost ook duurIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik kan mij daar ook nooit zo druk om maken nee, mijn buren doen het ook zo.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 22:57 schreef MooieTop6 het volgende:
Ach ja, ze werkt er toch voor, lekker laten gaan
Ik denk altijd maar van lekker rustig hier.~FEYENOORD~
Is het wel waardquote:Op dinsdag 29 juli 2025 22:58 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik heb mezelf net ingeschreven voor een pottenbakcursus, kost ook duur![]()
Ik ga wel naar tenerifequote:Op dinsdag 29 juli 2025 22:57 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou, zelfs voor een midweekje ben je toch al wel minimaal 1000 euro kwijt. Vlucht/Verblijf + eten/drinken. En dan te bedenken dat ze 2 weken terug is teruggekomen van 3 weken... Vind dat nogal veel geld om ff "zo" uit te geven.
zijn ze van die pocherige types of valt dat dan wel mee? Zo van : 'wat wij hebben meegemaakt''quote:Op dinsdag 29 juli 2025 22:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik kan mij daar ook nooit zo druk om maken nee, mijn buren doen het ook zo.
Ik denk altijd maar van lekker rustig hier.![]()
Nee zeker nietquote:Op dinsdag 29 juli 2025 22:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lekker boeiend hoe vaak ze op vakantie gaat en waar ze het geld vandaan haalt.
Ben je jaloers ofzo?!
Op een vriend van me recent wel tho.
Die is naar Vietnam geweest voor een maand om een goede vriend en z'n vrouw te zien. 2 weken lang met hun een leuke tijd gehad, 3e week vertrok die vrouw d'r kop opeens want ze vond dat hij er wel lang genoeg was dus ze begon steeds chagrijniger tegen 'm te doen. Toen heeft hij besloten om gewoon in z'n 1tje de laatste 2 weken in te vullen met een snel geregelde toergids, all-inclusive hotel, dates geregeld met vrouwen daar.
En natuurlijk MOET je wel als de vrouw van je maat je opeens zó behandeld dat je geen andere keuze hebt behalve "of ik ga naar huis, of ik ga 2 weken mezelf daar vermaken"
Maar het feit dat iemand zó snel kan schakelen en zó snel alles kan regelen en er gewoon praktisch geen stress door ervaart DAAR ben ik wel jaloers op.
+ Dat hij wel in Vietnam is geweest en ik nietIk ben in Parijs geweest dit jaar, vond ik al heel wat
Well, life can be a riot
Lijkt me ook mooiquote:
Well, life can be a riot
En gewoon niemand die hapt op mijn enorme taalfout
Parijs heeft ook leuke kanten, ben zelf nog alleen in Montre Martre geweest en Arc d triomphquote:Op dinsdag 29 juli 2025 23:00 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee zeker niet
Die is naar Vietnam geweest voor een maand om een goede vriend en z'n vrouw te zien. 2 weken lang met hun een leuke tijd gehad, 3e week vertrok die vrouw d'r kop opeens want ze vond dat hij er wel lang genoeg was dus ze begon steeds chagrijniger tegen 'm te doen. Toen heeft hij besloten om gewoon in z'n 1tje de laatste 2 weken in te vullen met een snel geregelde toergids, all-inclusive hotel, dates geregeld met vrouwen daar.
En natuurlijk MOET je wel als de vrouw van je maat je opeens zó behandeld dat je geen andere keuze hebt behalve "of ik ga naar huis, of ik ga 2 weken mezelf daar vermaken"
Maar het feit dat iemand zó snel kan schakelen en zó snel alles kan regelen en er gewoon praktisch geen stress door ervaart DAAR ben ik wel jaloers op.
+ Dat hij wel in Vietnam is geweest en ik nietIk ben in Parijs geweest dit jaar, vond ik al heel wat
![]()
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 23:01 schreef MooieTop6 het volgende:
En gewoon niemand die hapt op mijn enorme taalfout![]()
![]()
Het maakt mij ook verder niet uit wat ze doet, en vind het alleen maar leuk voor haar hoor. Maar voor mij is dat natuurlijk een hele andere wereld dat je zo makkelijk om kan gaan met "ff een vakantietje boeken" "ff een weekje weg" "morgen ga ik een weekend naar frankrijk" dat soort dingen. Dat kán ik niet, en is een ver van mijn bed show. Zowel financieel als mentaal...
Denk dat ik in mijn eentje echt met een paniekaanval zou eindigen na een paar uur Parijs in m'n eentje met alleen een hotel en verder geen gidsen of plannen.
Baal dat ik mentaal niet wat "volwassener" en "sterker" ben in dat opzicht
Well, life can be a riot
Was een garpje hequote:Op dinsdag 29 juli 2025 23:00 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee zeker niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Parijs heb ik 2 Maanden terug een busreis naar toe gemaakt met Mutti samen. Was genieten man. Alles is geregeld, eten/drinken/hotel/toergids.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 23:01 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Parijs heeft ook leuke kanten, ben zelf nog alleen in Montre Martre geweest en Arc d triomph
Ook door Montre martre gelopen, door de tuin van versailles. Was écht prachtig!
En 700 euro met z'n 2e voor een volledig verzorgd weekend? Inclusief reis er naar toe en eten/drinken etc? Niet duur
Well, life can be a riot
GetYourGuide gebruiken of een lokale toerdienst gebruiken voor plannen reisjes, kijken wat qua locatie handig is om te zijn, kijken wat handig is om op welke dag wat te doen, klaar is kees.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 23:02 schreef Grotetijd het volgende:
Het maakt mij ook verder niet uit wat ze doet, en vind het alleen maar leuk voor haar hoor. Maar voor mij is dat natuurlijk een hele andere wereld dat je zo makkelijk om kan gaan met "ff een vakantietje boeken" "ff een weekje weg" "morgen ga ik een weekend naar frankrijk" dat soort dingen. Dat kán ik niet, en is een ver van mijn bed show. Zowel financieel als mentaal...
Denk dat ik in mijn eentje echt met een paniekaanval zou eindigen na een paar uur Parijs in m'n eentje met alleen een hotel en verder geen gidsen of plannen.
Baal dat ik mentaal niet wat "volwassener" en "sterker" ben in dat opzicht![]()
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 23:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Was een garpje heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOLLERBLADESSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Well, life can be a riot
Dat willen ze wel graag zijn ja, maar ik ben er te nuchter voor.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 22:59 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
zijn ze van die pocherige types of valt dat dan wel mee? Zo van : 'wat wij hebben meegemaakt''
Hij werkt ook 7 dagen in de week om maar geld bij elkaar te krijgen voor hun levensstijl, als ze niet weg zijn is hij aan het werk om zijn dikke BMW te kunnen betalen die vaak kapot is en zijn vrouwtje rijdt rond in een nieuwe Corsa wat gewoon lease is, ik voel de stress van hun door mijn muren heen.
Laat mij maar lekker met een pilsje in de tuin of terras genieten met mijn 2e hands auto wetende dat mijn rekening gevuld is en max 1x per jaar op vakantie
~FEYENOORD~
Goede tip. Mocht zoiets ooit haalbaar zijnquote:Op dinsdag 29 juli 2025 23:04 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
GetYourGuide gebruiken of een lokale toerdienst gebruiken voor plannen reisjes, kijken wat qua locatie handig is om te zijn, kijken wat handig is om op welke dag wat te doen, klaar is kees.![]()
Well, life can be a riot
Jij hebt je zitten ergerenquote:
Vond de mensen uit oa Liverpool en Newcastle vaak wel leuk jaquote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:45 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
@:MizzezAmy
FD engeland is wel leuk hoor
Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Waar je aan went....quote:Op dinsdag 29 juli 2025 23:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat willen ze wel graag zijn ja, maar ik ben er te nuchter voor.
Hij werkt ook 7 dagen in de week om maar geld bij elkaar te krijgen voor hun levensstijl, als ze niet weg zijn is hij aan het werk om zijn dikke BMW te kunnen betalen die vaak kapot is en zijn vrouwtje rijdt rond in een nieuwe Corsa wat gewoon lease is, ik voel de stress van hun door mijn muren heen.
Laat mij maar lekker met een pilsje in de tuin of terras genieten met mijn 2e hands auto wetende dat mijn rekening gevuld is en max 1x per jaar op vakantie![]()
Zellufquote:Op dinsdag 29 juli 2025 23:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Vond de mensen uit oa Liverpool en Newcastle vaak wel leuk jaIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dan ga je jagen ja, dat breekt je uiteindelijk op, ik denk dat ik meer rust heb in het leven.quote:~FEYENOORD~
Je gaat op een gegven moment ook naar een bepaalde maatstaaf leven.
Maar eens wel met R-woud. Als ik om mij heen de stress van sommige mensen voel en hoor in hun verhalen dan denk ik... Mag het dan financieel niet zo goed hebben als de meeste, heb geen lease auto, geen koophuis. Maar ik heb ook ei-gen-lijk niet echt stress.
Ik rij in een oud barreltje, ik kan elke maand "wat" aan de kant leggen, enige keer dat er stress is is als er opeens een extra rekening op de mat valt die ik niet had overzien. Maar dat is even slikken, kijken wat er op de spaarrekening staat, en weer door.Well, life can be a riot
Kost veel of is duur.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 22:58 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik heb mezelf net ingeschreven voor een pottenbakcursus, kost ook duur![]()
Ik heb ook een maatstaafIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik heb wel de mogelijkheid om een auto te leasen, meerdere keren per jaar op vakantie als ik een beetje meer ga beunen, maar het interesseert mij niet, rust is de sleutel tot succesquote:Op dinsdag 29 juli 2025 23:07 schreef Grotetijd het volgende:
Maar eens wel met R-woud. Als ik om mij heen de stress van sommige mensen voel en hoor in hun verhalen dan denk ik... Mag het dan financieel niet zo goed hebben als de meeste, heb geen lease auto, geen koophuis. Maar ik heb ook ei-gen-lijk niet echt stress.
Ik rij in een oud barreltje, ik kan elke maand "wat" aan de kant leggen, enige keer dat er stress is is als er opeens een extra rekening op de mat valt die ik niet had overzien. Maar dat is even slikken, kijken wat er op de spaarrekening staat, en weer door.~FEYENOORD~
Sowieso private lease
Voor het mooie koop ik nog teveel van dat dure gedoetjes zoals hapjes in die bakjes wat je normaal alleen af en toe in t weekend of op verjaardag hebt enzo en nog wel meer dingen wat ik mezelf te veel luxe aanmeed dan dat mogelijk is.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 23:07 schreef Grotetijd het volgende:
Ik rij in een oud barreltje, ik kan elke maand "wat" aan de kant leggen, enige keer dat er stress is is als er opeens een extra rekening op de mat valt die ik niet had overzien. Maar dat is even slikken, kijken wat er op de spaarrekening staat, en weer door.![]()
Newcastlequote:Op dinsdag 29 juli 2025 23:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Vond de mensen uit oa Liverpool en Newcastle vaak wel leuk ja
Ik zag hemquote:Op dinsdag 29 juli 2025 23:01 schreef MooieTop6 het volgende:
En gewoon niemand die hapt op mijn enorme taalfout![]()
![]()
Ik ben gek op whisky en parfum, daar mag ik mezelf graag mee verwennenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 23:09 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Voor het mooie koop ik nog teveel van dat dure gedoetjes zoals hapjes in die bakjes wat je normaal alleen af en toe in t weekend of op verjaardag hebt enzo en nog wel meer dingen wat ik mezelf te veel luxe aanmeed dan dat mogelijk is.
~FEYENOORD~
En weekenden dan spreek je dan wel met mensen af of blijf je dan de hele tijd in je tuin zitten? Ja goed als je geen behoefte aan mensen irl hebt dan is het ook prima hoor.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 23:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb wel de mogelijkheid om een auto te leasen, meerdere keren per jaar op vakantie als ik een beetje meer ga beunen, maar het interesseert mij niet, rust is de sleutel tot succes![]()
Ik heb lage maatstaf
En alsnog weten mensen me teleur te stellen
Het zou voor mij zelfs misschien beter zijn omdat ik een werkbus bij huis heb dus geen woon-werk verkeer, maar ik heb liever alles in eigen hand.quote:
Daarom nu ook zoek naar een mooie 6 cilinder, in mijn vrije tijd kan ik maar beter genieten.~FEYENOORD~
De top 10 populairste private leaseauto's in Nederland verandert regelmatig, maar momenteel zijn de Kia Picanto, Peugeot 208, Kia Niro, Toyota Aygo X, Volkswagen Polo, Opel Corsa, en de Tesla Model Y erg gewild. Ook de Kia Stonic, Toyota Yaris en de Peugeot 2008 zijn populair.quote:
Hier is een overzicht van de meest populaire private lease auto's in Nederland, gebaseerd op verschillende bronnen:
1. Kia Picanto:
Deze compacte auto is vaak te vinden in de top van de lijst vanwege zijn betaalbaarheid en praktische formaat voor in de stad.
2. Peugeot 208:
Een andere populaire keuze, vaak genoemd vanwege zijn stijlvolle ontwerp en rijcomfort.
3. Kia Niro:
Een populaire elektrische of hybride SUV, vaak genoemd als een goede keuze voor wie een ruimere auto zoekt.
4. Toyota Aygo X:
Een compacte stadsauto die populair is vanwege zijn zuinigheid en wendbaarheid.
5. Volkswagen Polo:
Een populaire hatchback, bekend om zijn betrouwbaarheid en kwaliteit.
6. Opel Corsa:
Een andere veelgekozen hatchback, vaak geprezen om zijn rijgedrag en moderne technologie.
7. Tesla Model Y:
Een populaire elektrische SUV, geliefd om zijn prestaties, technologie en ruime interieur.
8. Kia Stonic:
Een compacte SUV die vaak wordt gekozen vanwege zijn stoere uiterlijk en praktische formaat.
9. Toyota Yaris:
Een populaire kleine auto die bekend staat om zijn betrouwbaarheid en zuinigheid.
10. Peugeot 2008:
Een compacte SUV die populair is vanwege zijn stijlvolle design en praktische interieur.![]()
Precies dat. Rust is de sleutel tot succes.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 23:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb wel de mogelijkheid om een auto te leasen, meerdere keren per jaar op vakantie als ik een beetje meer ga beunen, maar het interesseert mij niet, rust is de sleutel tot succes
Mensen om mij heen hebben zó veel stress terwijl ze allemaal zo'n goede baan hebben, zo veel verdienen, veel spaargeld, huwelijk/relatie/kinderen, koophuis. Maar er is AL-TIJD wel iets waar over ze stress hebben.
Mijn leven is écht veel minder interessant, mijn eerste (en laatste) relatie ging 1.5 jaar gelden uit. ik heb een uitkering en doe daarnaast vrijwilligerswerk, heb spaargeld maar dan moet niet opeens alles tegelijkertijd kapot gaan, ik heb een huurhuisje, en tóch heb ik 't idee dat ik veel minder klaag en veel minder negativiteit om mij heen heb, omdat ik ook gelukkiger lijk te zijn, omdat er minder stress aanwezig is in mijn leventje
Well, life can be a riot
En uw punt is?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 23:12 schreef ToT het volgende:
[..]
De top 10 populairste private leaseauto's in Nederland verandert regelmatig, maar momenteel zijn de Kia Picanto, Peugeot 208, Kia Niro, Toyota Aygo X, Volkswagen Polo, Opel Corsa, en de Tesla Model Y erg gewild. Ook de Kia Stonic, Toyota Yaris en de Peugeot 2008 zijn populair.
Hier is een overzicht van de meest populaire private lease auto's in Nederland, gebaseerd op verschillende bronnen:
1. Kia Picanto:
Deze compacte auto is vaak te vinden in de top van de lijst vanwege zijn betaalbaarheid en praktische formaat voor in de stad.
2. Peugeot 208:
Een andere populaire keuze, vaak genoemd vanwege zijn stijlvolle ontwerp en rijcomfort.
3. Kia Niro:
Een populaire elektrische of hybride SUV, vaak genoemd als een goede keuze voor wie een ruimere auto zoekt.
4. Toyota Aygo X:
Een compacte stadsauto die populair is vanwege zijn zuinigheid en wendbaarheid.
5. Volkswagen Polo:
Een populaire hatchback, bekend om zijn betrouwbaarheid en kwaliteit.
6. Opel Corsa:
Een andere veelgekozen hatchback, vaak geprezen om zijn rijgedrag en moderne technologie.
7. Tesla Model Y:
Een populaire elektrische SUV, geliefd om zijn prestaties, technologie en ruime interieur.
8. Kia Stonic:
Een compacte SUV die vaak wordt gekozen vanwege zijn stoere uiterlijk en praktische formaat.
9. Toyota Yaris:
Een populaire kleine auto die bekend staat om zijn betrouwbaarheid en zuinigheid.
10. Peugeot 2008:
Een compacte SUV die populair is vanwege zijn stijlvolle design en praktische interieur.![]()
![]()
Oh dat doe ik ook niet eens.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 23:09 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Voor het mooie koop ik nog teveel van dat dure gedoetjes zoals hapjes in die bakjes wat je normaal alleen af en toe in t weekend of op verjaardag hebt enzo en nog wel meer dingen wat ik mezelf te veel luxe aanmeed dan dat mogelijk is.
Ik doe tegenwoordig af en toe mealpreppen. Scheelt een hoop.
En op m'n verjaardag koop ik 2 kratten bier, 4 6 packs, 4 flessen wijn en 1 zak naturel en een zak paprikachips en verder is't bring your own booze/food.Well, life can be a riot
Oh was maar een voorbeeld hoor, in het weekend zijn we vaak wel overal te vinden.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 23:10 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
En weekenden dan spreek je dan wel met mensen af of blijf je dan de hele tijd in je tuin zitten? Ja goed als je geen behoefte aan mensen irl hebt dan is het ook prima hoor.~FEYENOORD~
Die stok dat zijn wij,quote:Op dinsdag 29 juli 2025 23:10 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb lage maatstaf
En alsnog weten mensen me teleur te stellen
De lat bepaal jij.
NCOI opleidingen![]()
Ik snap ook wel dat als je full-time werkt, je kinderen hebt dat je ook wel wat voor jezelf wilt doen maar als daar de tijd voor ontbreekt je nog zit met de slommering van alledag.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 23:12 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Precies dat. Rust is de sleutel tot succes.
Mensen om mij heen hebben zó veel stress terwijl ze allemaal zo'n goede baan hebben, zo veel verdienen, veel spaargeld, huwelijk/relatie/kinderen, koophuis. Maar er is AL-TIJD wel iets waar over ze stress hebben.
Mijn leven is écht veel minder interessant, mijn eerste (en laatste) relatie ging 1.5 jaar gelden uit. ik heb een uitkering en doe daarnaast vrijwilligerswerk, heb spaargeld maar dan moet niet opeens alles tegelijkertijd kapot gaan, ik heb een huurhuisje, en tóch heb ik 't idee dat ik veel minder klaag en veel minder negativiteit om mij heen heb, omdat ik ook gelukkiger lijk te zijn, omdat er minder stress aanwezig is in mijn leventje![]()
Ik heb het idee dat @MizzezAmy en ik best dezelfde interesses hebben
Marketing geneuzelquote:Op dinsdag 29 juli 2025 23:14 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Die stok dat zijn wij,
De lat bepaal jij.
NCOI opleidingen![]()
fok!-hartsvriendinquote:Op dinsdag 29 juli 2025 23:17 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik heb het idee dat @:MizzezAmy en ik best dezelfde interesses hebben![]()
Nou ja, als ik kijk naar vrienden van mij. Die hebben een kind maar die hebben ook gewoon praktisch geen tijd meer om dingen voor hunzelf te doen.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 23:16 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik snap ook wel dat als je full-time werkt, je kinderen hebt dat je ook wel wat voor jezelf wilt doen maar als daar de tijd voor ontbreekt je nog zit met de slommering van alledag.
Willen ze iets leuks voor zichzelf doen dan moeten ze dat kind naar de oppas doen____!
Tijd terug keken we het Eurovisie Songfestival. Het geluid stond oprecht op volume 7, wat hield dat in? Als ik een slok drinken nam of een handje chips hoorde ik de TV niet meer. Waarom deden ze dat? "Straks word ons kind wakker"Is toch ook geen leven.
Liever geen kinderen dan
Well, life can be a riot
Kinderen geven je op de langere termijn veel terug.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 23:19 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou ja, als ik kijk naar vrienden van mij. Die hebben een kind maar die hebben ook gewoon praktisch geen tijd meer om dingen voor hunzelf te doen.
Willen ze iets leuks voor zichzelf doen dan moeten ze dat kind naar de oppas doen____!
Tijd terug keken we het Eurovisie Songfestival. Het geluid stond oprecht op volume 7, wat hield dat in? Als ik een slok drinken nam of een handje chips hoorde ik de TV niet meer. Waarom deden ze dat? "Straks word ons kind wakker"Is toch ook geen leven.
Liever geen kinderen dan~FEYENOORD~
Dat geloof ik absoluut, tuurlijk zijn er ook veel redenen om wél aan kinderen te beginnen. En als mensen gelukkig zijn met een gezinnetje, helemaal top. Maar je levert ook deels je vrijheid in, en daar wringt het bij mijquote:Op dinsdag 29 juli 2025 23:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Kinderen geven je op de langere termijn veel terug.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
Ik snap dat wel van ze, liever zachtjes dan dat ze langer met de kinderen opgezadeld zitten.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 23:19 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou ja, als ik kijk naar vrienden van mij. Die hebben een kind maar die hebben ook gewoon praktisch geen tijd meer om dingen voor hunzelf te doen.
Liever geen kinderen dan![]()
Ik ben +- 50 uur per week van huis ivm werk, daar kan ik een kind nog wel in kwijt hoor in mijn vrije tijd, je moet gewoon niet alles maar willen, beetje de boel verdelen en je komt een heel eind.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 23:22 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat geloof ik absoluut, tuurlijk zijn er ook veel redenen om wél aan kinderen te beginnen. En als mensen gelukkig zijn met een gezinnetje, helemaal top. Maar je levert ook deels je vrijheid in, en daar wringt het bij mij~FEYENOORD~
Oh? Spaar jij ook postzegels?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 23:17 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik heb het idee dat @:MizzezAmy en ik best dezelfde interesses hebben
Postzegels met Spaanse mannenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 23:31 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
postzegels met daarop de deelnemers van liefdesprogramma's zeker
Nee dat nietquote:
Maar ik wil met jou naar Newcastle vanuit ijmuiden
Dat heb ik wel eens gedaan jaquote:Op dinsdag 29 juli 2025 23:36 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee dat niet
Maar ik wil met jou naar Newcastle vanuit ijmuiden
Ik denk dat ik liever een Engelsman dan een Spanjaard hebquote:
Die heten dorgaans niet Don Juánquote:Op dinsdag 29 juli 2025 23:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik liever een Engelsman dan een Spanjaard heb![]()
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 23:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik liever een Engelsman dan een Spanjaard heb![]()
![]()
Nee, een echte gentlemanquote:Op dinsdag 29 juli 2025 23:42 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Die heten niet doorgaans Don Juán
Het maakt mij ni3t uit. Mijn eerste vriendje was een Engelsmanquote:Op dinsdag 29 juli 2025 23:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik liever een Engelsman dan een Spanjaard heb
nu zie ik een soort mr bean voor mequote:Op dinsdag 29 juli 2025 23:44 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Het maakt mij ni3t uit. Mijn eerste vriendje was een EngelsmanUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Mijn eerste echte een halve Zuid-Afrikaanquote:Op dinsdag 29 juli 2025 23:44 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Het maakt mij ni3t uit. Mijn eerste vriendje was een Engelsman
Maar wel een witte
Ow een albino?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 23:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mijn eerste echte een halve Zuid-Afrikaan
Maar wel een witte![]()
![]()
Iemand die meer Brits/Duits/Hollands is dusquote:Op dinsdag 29 juli 2025 23:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mijn eerste echte een halve Zuid-Afrikaan
Maar wel een witte
Forum Opties Forumhop: Hop naar: