quote:Op woensdag 30 juli 2025 22:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij kent elke mier persoonlijk en visa versa
Uit respect voor de mieren trapt hij ze niet plat in ruil voor dat ze hem niet steken.
Vind ik wel, saai gedoe gewoon vooruit spoelen, maar net zo veel gekkigheid als vorig jaar.quote:Op woensdag 30 juli 2025 22:16 schreef Mathijsco het volgende:
Vraagje: is het de moeite waard om te beginnen met (terug) kijken, of is het niet te hachelen dit jaar? Vorig jaar was leuk: met Joop en zijn koffieapparaat, die beddenkoning met zijn kasteel, en die oude zeeschuimer. 🙂
Anders, hij is best in andere interesses geboeid mits dat een zijdelings raakvlak heeft met zijn eigen.quote:Op woensdag 30 juli 2025 22:21 schreef ZarB het volgende:
Die Dick hoort zichzelf graag lullen over zijn passie. Interesses van anderen boeien hem niet. "Mag het ook ff een keertje stil zijn??"
Narcist.
Rob zit hier enorm in mijn allergie, met zijn appeltaart. Onaardige kerel en totaal geen gastheer. Dikke verwaarloosde troep daar ook.quote:Op woensdag 30 juli 2025 22:25 schreef golfer het volgende:
Rob toont ook weinig initiatief.
"Ze stoort mij totaal niet."
Alweer zo'n goede basis voor een liefdesrelatie.
Ik denk ook dat het hem wat tegenvalt dat Sharon best veel weet over diertjes en plantjes. Dan valt er niet veel indruk meer te maken.quote:Op woensdag 30 juli 2025 22:21 schreef ZarB het volgende:
Die Dick hoort zichzelf graag lullen over zijn passie. Interesses van anderen boeien hem niet. "Mag het ook ff een keertje stil zijn??"
Narcist.
Dat viel hem vies tegen..quote:Op woensdag 30 juli 2025 22:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het hem wat tegenvalt dat Sharon best veel weet over diertjes en plantjes. Dan valt er niet veel indruk meer te maken.
Heel interessant beginnen over een plantje zonder bladgroen (een parasiet), en zij er gelijk overheen oh ja die **** plant. Die is goed voor blablabla....quote:
Hahaha, ja, en goed je tanden poetsen, je zag hem kijken, hoezo, ik poets gvd hartstikke goed, heb een blinkend gebit.quote:Op woensdag 30 juli 2025 22:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Heel interessant beginnen over een plantje zonder bladgroen (een parasiet), en zij er gelijk overheen oh ja die **** plant. Die is goed voor blablabla....
Ze was ff een vrouw met verward gedragquote:Op woensdag 30 juli 2025 22:06 schreef Soury het volgende:
Jeetje die Petra dacht dat Lieske Petrrra was. Heeft ze dat filmpje wel gezien
Ahhhh.....quote:
Lieske dimde ook wel wat in, de Gordon lach was even het verzuurde Gordon lachje.quote:Op woensdag 30 juli 2025 22:43 schreef Blues het volgende:
[..]
Ze was ff een vrouw met verward gedrag![]()
Lieske blijft wel een vriendin. Petra2 zou wel wat kunnen worden.
Behoorlijk zelfs, op straat neervallen om het hondje van de buurman te knuffelen, maar van een knuffel van Rinus griezelt ze, niet te dichtbij komen, bah. De man was weduwnaar na 38 jaar huwelijk, begreep ik, nah, dat ontroert vast.quote:Op woensdag 30 juli 2025 22:46 schreef Blues het volgende:
Ingrid heeft wel wat issues hoor. Hier en daar wat ontremd ook met die reacties naar honden en buren en emo worden als een wildvreemde zegt dat zijn kinderen er achter staan.
Nou ik knuffel ook liever een hond dan een kerel die ik een paar uur ken. Die gast gaat gewoon weer vol gas, mooie ogen mooie vrouw en alles hardop benoemen. Zo fout, denk het maar en hou even je smoel wat complimentjes betreft.quote:Op woensdag 30 juli 2025 22:50 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Behoorlijk zelfs, op straat neervallen om het hondje van de buurman te knuffelen, maar van een knuffel van Rinus griezelt ze, niet te dichtbij komen, bah. De man was weduwnaar na 38 jaar huwelijk, begreep ik, nah, dat ontroert vast.
HAHAHA, ja, Rinus ging er vol in, toch wel lief dat ie zijn bodywarmer aanbood op dat koude strand, dat accepteerde die troel wel.quote:Op woensdag 30 juli 2025 22:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik knuffel ook liever een hond dan een kerel die ik een paar uur ken. Die gast gaat gewoon weer vol gas in een paar uur, mooie ogen mooie vrouw en alles hardop benoemen. Zo fout, denk het maar en hou even je smoel wat complimentjes betreft.
Die Rinus is toch ook helemaal niks voor haar, die vrouw moet een gebruinde op leeftijd hunk aan haar zij hebben die haar af en toe flink tegengas geeft. Niet zo'n voetenlikker daar heeft ze Donna al voor.quote:Op woensdag 30 juli 2025 22:46 schreef Blues het volgende:
Ingrid heeft wel wat issues hoor. Hier en daar wat ontremd ook met die reacties naar honden en buren en emo worden als een wildvreemde zegt dat zijn kinderen er achter staan.
Ja lief maar daar heeft ze niks aan.quote:Op woensdag 30 juli 2025 22:59 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
HAHAHA, ja, Rinus ging er vol in, toch wel lief dat ie zijn bodywarmer aanbood op dat koude strand, dat accepteerde die troel wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |