Dat gillende lachen van die 2.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 22:11 schreef DilanoNirvana het volgende:
Ik geniet van Petra en Lieske, ik hou ervan!
Komt wat gemaakt over dat overdreven leuk zijn. Ook nog geen enkel serieus moment gezien.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 22:11 schreef DilanoNirvana het volgende:
Ik geniet van Petra en Lieske, ik hou ervan!
Dick vind ik niks en Jp moet echt interresse tonen in die vrouwen. Hij wil alleen maar gezelligheid.
Koffietje is een beetje Vlaams. Daar hebben wij het in het zuiden van overgenomen.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:49 schreef AnneX het volgende:
Wat is dat: volwassen mensen / kerels, die ‘koffie-tje ’ zeggen of ‘thee- tje’…
Is dat een variatie op ‘borrel-tje.
#JP oa.
Dit ja, even is grappig, constant wordt snel vervelend.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 22:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Komt wat gemaakt over dat overdreven leuk zijn. Ook nog geen enkel serieus moment gezien.
Precies.quote:Op woensdag 30 juli 2025 15:01 schreef ZarB het volgende:
Ik heb zelden zo'n lege huls gezien als JP. Die kan werkelijk níets vanuit zijn eigen ik vertellen. Elke vraag pareert hij weer rechtstreeks naar de ander toe. "Wat zoek jij eigenlijk in een vrouw?" Jp: ja jij bent heel spontaan anders was je hier allang al weg geweest. Etc. Etc. Etc.
Die wordt helemaal gek van zijn eigen onvermogen als hij alleen is óf een op een. Zijn hele bestaansrecht haalt hij uit contact met anderen.
Juf Ankquote:Op woensdag 30 juli 2025 21:02 schreef MadMaster het volgende:
Is die Renate van JP een buikspreekster in opleiding?
Als ze praat zie je haar mond niet bewegen, je ziet alleen maar die tanden…
Ja die lees ik ook wel.quote:
Viel mij ook op.quote:
De eerste scheurtjes zijn er al. Is toch wel echte honing he? geen chineese troep en ik drink alleen bla bla bla thee. Nou welkom in de jungle.quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Viel mij ook op.
En ik heb het gevoel dat Dick daar absoluut niet op zit te wachten.
Hoe heeft ze die kunnen kiezen (sorry ik ga nu heel even qua uiterlijk uit) Boertje van buuten die graag wil knuffelenquote:
Hij is anders zelf minstens zo erg.quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:37 schreef Soury het volgende:
[..]
De eerste scheurtjes zijn er al. Is toch wel echte honing he? geen chineese troep en ik drink alleen bla bla bla thee. Nou welkom in de jungle.
Mwah, wel een goed figuur nog.quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe heeft ze die kunnen kiezen (sorry ik ga nu heel even qua uiterlijk uit) Boertje van buuten die graag wil knuffelen
Ik merk dat niet zo. Hij vind haar aantrekkelijk en viel daar voor als een blok, maar hij is toch wel een no nonsens type.quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:38 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hij is anders zelf minstens zo erg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |