Wie is deze zangeres die in de zeroes vijf hits in de Nederlandse Top 40 scoorde?quote:De Amerikaanse zangeresheeft de Beninse nationaliteit gekregen. Ze is daarmee een van de eerste personen die zich hebben genaturaliseerd tot Benins staatsburger onder wet die het West-Afrikaanse land in september aannam.
Yesquote:
Welk nummer?quote:Look into my eyes you will see
What you mean to me
Search your heart
Search your soul
And when you find me there
You'll search no more
Bryan Adams - (Everyting I Do) I Do It For Youquote:
Jazeker.quote:Op woensdag 30 juli 2025 10:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Bryan Adams - (Everyting I Do) I Do It For You
Ik kom niet verder dan Oleta Adams.quote:Op woensdag 30 juli 2025 10:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Mag ik nog drie 'Adams' met minimaal een plekje in de Tipparade.
+ Adam Ant en Adam skiquote:Op woensdag 30 juli 2025 10:30 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan Oleta Adams.
Bekijk deze YouTube-video
Was een kleine hit in de jaren 90
Uiteraard.quote:
Begrijp waar het vandaan komt maar nee.quote:Op woensdag 30 juli 2025 12:17 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
Diamond on the soles of her shoes van Paul Simon?
Dat is het!quote:Op woensdag 30 juli 2025 12:39 schreef Litpho het volgende:
Is dat Wordy Rappinghood van de Tom Tom Club?
Dan moet het Ozzy zijnquote:Op donderdag 31 juli 2025 18:20 schreef Litpho het volgende:
Artiest in kwestie is deze week definitief gestopt wegens overlijden.
Dat is logischerquote:
Yesquote:
quote:Between 1996 and 2016,were the best-selling Canadian band in Canada and the fourth best-selling Canadian artist overall in Canada.
En niet hip genoeg?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:09 schreef bartrid het volgende:
Nee, nickelback is daar veel te tragisch voor.
Inderdaad.quote:
Wat, van wie?quote:I used to be a renegade, I used to fool around
But I couldn't take the punishment and had to settle down
Now I'm playin' it real straight, and yes, I cut my hair
You might think I'm crazy, but I don't even care
Because I can tell what's goin' on
Ja, da's ook wel een beetje tragisch hipquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 17:12 schreef Berkery het volgende:
[..]
Hip to be square van Huey Lewis & the News?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om het met mijn woorden te zeggen: Ik weet het maar ik weet het even niet.
Ik word oud.
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
Chuck Berry?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:01 schreef Berkery het volgende:
Huey Lewis is heel kort te zien in Back to the Future. Welke muzikant had een kleine rol in Back to the future 2 & 3?
Fleaquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:01 schreef Berkery het volgende:
Huey Lewis is heel kort te zien in Back to the Future. Welke muzikant had een kleine rol in Back to the future 2 & 3?
The Waterboys van Roger Waters?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:41 schreef Burnett het volgende:
WK Langebaan Zwemmen deze week: tot nu toe 1 wereldrecord:
Wie brak het record van wie?
Standquote:
Teddy Swims?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:41 schreef Burnett het volgende:
WK Langebaan Zwemmen deze week: tot nu toe 1 wereldrecord:
Wie brak het record van wie?
Standquote:
quote:is an extended play (EP) released by
in 1984 through Metal Blade and Enigma Records.
Standquote:
Haunting the chapel (Roan) van Slayer?quote:
Zekersquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:34 schreef slaveloos het volgende:
[..]
Haunting the chapel (Roan) van Slayer?
Nee dat was reloadquote:Op donderdag 7 augustus 2025 11:04 schreef Burnett het volgende:
Ik herinner me er 1: Whiskey In The Jar: een traditional vooral bekend van Thin Lizzy.
2 goed, er is niets g een nummer van misfits wat aan last caress is geplakt. Daaraan vast als outro ook nog een intro van een nummer van Iron Maiden die mag ook hoor.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 11:59 schreef bartrid het volgende:
The wait van Killing Joke
Last Caress van Misfits
En een nummer van Diamond Head waar ik niet van op de titel kan komen.
Zeker nummer 3 nog eentje dusquote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:05 schreef bartrid het volgende:
Oh ja dat outro was run to the hills.
En je bent rondquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 07:15 schreef bartrid het volgende:
Green hell was de tweede Misfits track
quote:It stars, Eva Longoria, Clark Gregg, Andrea Savage, Henry Hunter Hall, Iman Benson, Devon Bostick, and Michael O'Neill.
Ice Cubequote:Op vrijdag 8 augustus 2025 09:51 schreef bartrid het volgende:
It stars, Eva Longoria, Clark Gregg, Andrea Savage, Henry Hunter Hall, Iman Benson, Devon Bostick, and Michael O'Neill.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
Wiequote:Romeo Must Die is een Amerikaanse actie-/dramafilm uit 2000. De hoofdrollen worden vertolkt door Jet Li,, Isaiah Washington en Russell Wong.
Zekerquote:
quote:Three childhood friends embark on a cross-country adventure to pursue dreams they once put aside, taking risks that are sure to change their lives forever.
Standquote:
Oscarwaardig vergeleken met war of the worlds.quote:
quote:Their song "", a tribute to their recently deceased mentor Eazy-E, earned them a Grammy Award in 1997.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Vervolgvraaggokje op Bone Thugs N Harmony.
Over welk nummer (titel en artiest) gaat dit?quote:The single released on 11 January 1993 was followed by a much talked about music video, directed by Big TV, consisting of a nudesurrounded by nude women in a heaven-like setting. The video was based on the record sleeve on the Jimi Hendrix album Electric Ladyland from 1968.
quote:
quote:was een Nederlandse meidengroep, in 1996 bij elkaar gezocht door de producers Eeg van Kruysdijk en Ed van Otterdijk door middel van audities
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |