Standquote:
quote:is an extended play (EP) released by
in 1984 through Metal Blade and Enigma Records.
Standquote:
Haunting the chapel (Roan) van Slayer?quote:
Zekersquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:34 schreef slaveloos het volgende:
[..]
Haunting the chapel (Roan) van Slayer?
Nee dat was reloadquote:Op donderdag 7 augustus 2025 11:04 schreef Burnett het volgende:
Ik herinner me er 1: Whiskey In The Jar: een traditional vooral bekend van Thin Lizzy.
2 goed, er is niets g een nummer van misfits wat aan last caress is geplakt. Daaraan vast als outro ook nog een intro van een nummer van Iron Maiden die mag ook hoor.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 11:59 schreef bartrid het volgende:
The wait van Killing Joke
Last Caress van Misfits
En een nummer van Diamond Head waar ik niet van op de titel kan komen.
Zeker nummer 3 nog eentje dusquote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:05 schreef bartrid het volgende:
Oh ja dat outro was run to the hills.
En je bent rondquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 07:15 schreef bartrid het volgende:
Green hell was de tweede Misfits track
quote:It stars, Eva Longoria, Clark Gregg, Andrea Savage, Henry Hunter Hall, Iman Benson, Devon Bostick, and Michael O'Neill.
Ice Cubequote:Op vrijdag 8 augustus 2025 09:51 schreef bartrid het volgende:
It stars, Eva Longoria, Clark Gregg, Andrea Savage, Henry Hunter Hall, Iman Benson, Devon Bostick, and Michael O'Neill.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
Wiequote:Romeo Must Die is een Amerikaanse actie-/dramafilm uit 2000. De hoofdrollen worden vertolkt door Jet Li,, Isaiah Washington en Russell Wong.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |