Ik vermoed zo dat ze dat jongetje nooit vertelt hebben dat ze uit elkaar waren toen.quote:Op maandag 28 juli 2025 20:14 schreef LeSage het volgende:
Ellen en Koen zijn gewoon weer fulltime samen geloof ik. Echt, wat een verwarrende situatie voor dat kind…
Dat hoop ik dan maar.quote:Op maandag 28 juli 2025 20:46 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik vermoed zo dat ze dat jongetje nooit vertelt hebben dat ze uit elkaar waren toen.
Ik zie dat Kim Kim niet volgt.. er zijn meer influencers die dat hebben gepost toch..?quote:Op maandag 28 juli 2025 21:44 schreef Earring het volgende:
Reality fbi plaatst ook al de storie van Kim
Ik denk dat je spoken ziet.quote:Op maandag 28 juli 2025 21:55 schreef Panda91 het volgende:
Bij die inhammen foto van reality_fbi op insta. Is dat niet Debbie?
Nee johquote:Op maandag 28 juli 2025 21:55 schreef Panda91 het volgende:
Bij die inhammen foto van reality_fbi op insta. Is dat niet Debbie?
Nee maar Kim is natuurlijk de vriendin van Sannequote:Op maandag 28 juli 2025 21:54 schreef Lovemykidsz het volgende:
[..]
Ik zie dat Kim Kim niet volgt.. er zijn meer influencers die dat hebben gepost toch..?
Kellybeukers onzer andere
Het voelt heel toxic allemaal! Verder zeg ik er niets over 🤐quote:Op maandag 28 juli 2025 21:26 schreef SophiaLoren het volgende:
Curlymom is wel precies zo als verwacht. Ineens weer openbaar en actief met posten. Niks gebeurd. 😶
Hoewel ze nu zonder man wel zelf de trampoline uit elkaar moet halen?
Insane.
Enige wat ik echt beetje raar vind is dat enige "schuldige" nu de curlymom kim is.... pim is volledig vergeven door iedere lijkt wel.. ik vind dat zo raar 🤷 ze zijn toch alletwee even fout geweest 🤔quote:Op maandag 28 juli 2025 22:08 schreef Earring het volgende:
[..]
Nee maar Kim is natuurlijk de vriendin van Sanne
Pim is zo slim geweest om zijn insta te verwijderen.quote:Op maandag 28 juli 2025 22:53 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Enige wat ik echt beetje raar vind is dat enige "schuldige" nu de curlymom kim is.... pim is volledig vergeven door iedere lijkt wel.. ik vind dat zo raar 🤷 ze zijn toch alletwee even fout geweest 🤔
Haha ik denk het. Dacht met dat bruine haar en die bril...en aangezien ze tijdje geleden ook haar "inhammen" liet zien. Dacht ik 1+1quote:
Het voelt heel toxic allemaal! Verder zeg ik er niets over 🤐quote:Op maandag 28 juli 2025 21:26 schreef SophiaLoren het volgende:
Curlymom is wel precies zo als verwacht. Ineens weer openbaar en actief met posten. Niks gebeurd. 😶
Hoewel ze nu zonder man wel zelf de trampoline uit elkaar moet halen?
Insane.
Pim is idd een zak hooi. En Sanne is veel te lief!quote:Op maandag 28 juli 2025 22:53 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Enige wat ik echt beetje raar vind is dat enige "schuldige" nu de curlymom kim is.... pim is volledig vergeven door iedere lijkt wel.. ik vind dat zo raar 🤷 ze zijn toch alletwee even fout geweest 🤔
Ja het leven van een fluflu is zwaar 😂😂😂quote:Op dinsdag 29 juli 2025 07:19 schreef miep123456 het volgende:
AM is toe aan vakantie na de hectische tijd, heb ik iets gemist, ze bedoeld daarmee , het schrijven van haar boek?
Echt hè….. ze mag mijn hectische leven wel even overnemen van afgelopen jaar 🫠 daar zou ik ook wel een boek over kunnen schrijven.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 07:19 schreef miep123456 het volgende:
AM is toe aan vakantie na de hectische tijd, heb ik iets gemist, ze bedoeld daarmee , het schrijven van haar boek?
Wat is dat ding van ze bloedlelijk johquote:Op dinsdag 29 juli 2025 07:40 schreef Mola_Mola het volgende:
Beautygloss: bij de vorige baby hebben we meerdere merken kinderwagens geprobeerd.
Ook beautygloss: kreeg toen 3(!) Kinderwagens en deze is ook gekregen 😑
Vandaag weer op karakterquote:Op dinsdag 29 juli 2025 07:42 schreef IlseMarije het volgende:
DBM schreef op threads vorige week dat zr maandag DE uitslag zouden krijgen van haar zoon, gisteravond (waarschijnlijk nadat ze hier had bijgelezen) schreef ze dat ze vandaag de uitslag zouden krijgen.. Ooo als het maar niks ergs is (dan had de huisarts allang gebeld) en oooo straks moet hij medicijnen ERBIJ ( even laten weten dat die arme jongen al medicijnen slikt), ze heeft vannacht vast slecht geslapen. 😉
Nouja, als Sanne er al een krijgt.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 07:40 schreef Mola_Mola het volgende:
Beautygloss: bij de vorige baby hebben we meerdere merken kinderwagens geprobeerd.
Ook beautygloss: kreeg toen 3(!) Kinderwagens en deze is ook gekregen 😑
Kende die Debbie Zwiers niet, maar inderdaad, die kan daar wel aan meedoen ja 🫣quote:Op dinsdag 29 juli 2025 08:07 schreef SophiaLoren het volgende:
[..]
Nouja, als Sanne er al een krijgt.
Beautygloss heeft er tenminste leuk dingen mee.
Volgt iemand van jullie Debbie zwiers?
Vind zichzelf heel hot en goodlooking voor haar leeftijd. Maar kan zo meedoen met hotter than my daughter.
En ze is de koude zat en toe aan wat warmte (gelukkig wordt het 36 graden in Frankrijk).quote:Op dinsdag 29 juli 2025 07:35 schreef Lolaliedje30 het volgende:
[..]
Echt hè….. ze mag mijn hectische leven wel even overnemen van afgelopen jaar 🫠 daar zou ik ook wel een boek over kunnen schrijven.
Ik woon bij haar om de hoek en ze kletst uit dr nek. Koud is het zeker niet. Op enkele dagen vallen er heel even wat miezerige spetters maar daarna is het weer prima weer. Maar goed, we weten allemaal dat ze veel verzint en jokt.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 08:42 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
En ze is de koude zat en toe aan wat warmte (gelukkig wordt het 36 graden in Frankrijk).
Nou woon ik in een ander deel van NL, maar het is hier heerlijk weer. Al weken. Ik, als koukleum, heb het nog geen enkele keer koud gehad.
Ik weet niet of je nu echt moet verlangen naar 36 graden. Ik in elk geval niet 😁.
Dat komt niet in ze op. Het draait om haar/hen en de content.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 08:47 schreef Tarantelle het volgende:
En Jim trekt nog even de gashendel los en komt met veel gebulder de woonwijk binnen. En zijn ouders staan te kwijlen van geluk. Wat een raar gedoe toch weer. Spreek toch gewoon af dat je dat in een woonwijk niet doet.
Ik heb geen idee welke weerapp zij gebruikt, maar 36 graden wordt het op dit moment nergens in Frankrijk, behalve als je in de zon de temperatuur meet.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 08:42 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
En ze is de koude zat en toe aan wat warmte (gelukkig wordt het 36 graden in Frankrijk).
Nou woon ik in een ander deel van NL, maar het is hier heerlijk weer. Al weken. Ik, als koukleum, heb het nog geen enkele keer koud gehad.
Ik weet niet of je nu echt moet verlangen naar 36 graden. Ik in elk geval niet 😁.
Hier was het gisteren gewoon boven de 20 graden. In de zon zelfs behoorlijk warm, ik woon niet aan de kust, dat scheelt misschien.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:01 schreef Maretakje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee welke weerapp zij gebruikt, maar 36 graden wordt het op dit moment nergens in Frankrijk, behalve als je in de zon de temperatuur meet.
Overigens ben ik blij met de 24 graden in de schaduw, dat is warm zat. En de 15 graden van gisteren was niet heel aangenaam, ook dat hoort erbij, micro klimaat geeft je alles.
Ze zullen wel ergens in de Ardèche gaan zitten, daar is het wel vaak warmer (te heet om iets te doen)
En dan heb je geregeld onweersbuien met noodweer, heerlijk in je tentje met 14 man 😅
Ze weet zelf niet meer wat ze verzint want in het laatste interview gaf ze aan dat ALLE vaders (behalve van de oudste) wisten dat ze als donor gebruikt werden.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:01 schreef Huisopdehoek het volgende:
Z is jarig en ‘het is het mooiste, onverwachte cadeau waar ik zwanger van raakte toen de tweeling 1 jaar was’
Kom op, onverwacht? Als je (onbeschermde) seks hebt weet je dat je zwanger kunt worden.
Hoho, ik wil meekijken, al is het alleen maar voor de irritainmentquote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:19 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Hier was het gisteren gewoon boven de 20 graden. In de zon zelfs behoorlijk warm, ik woon niet aan de kust, dat scheelt misschien.
Ik snap de vakanties van Annemarie niet zo. Ze zit zo in de stress elke keer. En waarom ga je niet lekker offline als je mer het grote gezin op pad bent? De camping lijkt mij geen samenwerking, dus neem gewoon een maand vrij zou ik dan zeggen.
Hier in Frankrijk is het veel wisselvalliger dan in NL op het moment. Maar lage temperatuur met zon is zeer aangenaam warm. In NL woonde ik bij de kust, maar met 20 graden was dat ook altijd prima. Zij maakt overal een probleem van.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:19 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Hier was het gisteren gewoon boven de 20 graden. In de zon zelfs behoorlijk warm, ik woon niet aan de kust, dat scheelt misschien.
Ik snap de vakanties van Annemarie niet zo. Ze zit zo in de stress elke keer. En waarom ga je niet lekker offline als je mer het grote gezin op pad bent? De camping lijkt mij geen samenwerking, dus neem gewoon een maand vrij zou ik dan zeggen.
Ik zag gisteren een koelkast en twee enorme koelboxen. Dat komt wel goed dus (pun intendedquote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:40 schreef Maretakje het volgende:
[..]
En je hebt helemaal gelijk wat die vakantie betreft, ze kan beter offline gaan. Nu krijg je weer het gezeur, mensen herkennen ons, er worden vragen gesteld, het is slecht weer, we moeten naar de Carrefour elke dag, Lot eet slakken. En met de 36 graden kan ze haar verhaal van de hondsdagen weer brengen, erg onhandig op de camping zonder een fatsoenlijke koelkast.
Ik moet bekennen dat ik de content van de kampeervakantie van 2 jaar geleden tergend saai vond en ik het ook niet volgehouden heb. Alleen maar beelden van het dagelijks uitje naar de supermarkt en het hele gezin in een grote cirkel (verjaardagsvibes) op een kale gortdroge, overvolle camping met cicades en pijnbomen.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:53 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik zag gisteren een koelkast en twee enorme koelboxen. Dat komt wel goed dus (pun intended).
Een maand offline kost haar teveel volgers denk ik.
En eerlijk is eerlijk, ik vind het wel leuk mee te kijken. Leuker dan de dagelijkse content die steeds terugkomt. En ik ben vast niet de enige.
Ik zat nog eens over de maximaal-één wastas-per persoon na te denken. Ik ben aan het pakken voor onze vakantie en neem bij lange na niet zoveel mee per persoon. Zo´n wastas is enorm! Als je dat vergelijkt met het minitasje dat ze vorig jaar met de cruise mee hadden...
Inderdaad, dat onvrijwillige geslof van de tweeling in de Carrefour elke dag staat me nog bij. En de bolderkar de rotsen over het kiezelstrand op tillen door MG als ik me het goed herinner 😂. En onhandig alles op schoot snijden voor de maaltijden, en MG die elke dag verplicht moest koken.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:23 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik de content van de kampeervakantie van 2 jaar geleden tergend saai vond en ik het ook niet volgehouden heb. Alleen maar beelden van het dagelijks uitje naar de supermarkt en het hele gezin in een grote cirkel (verjaardagsvibes) op een kale gortdroge, overvolle camping met cicades en pijnbomen.
Ben wel benieuwd of ze nu een tafel meenemen🙂.
Dat dus het is qua temperatuur prima te doen elke keer! Mijn partner werkt veel in/rondom AM haar woonplaats en die geeft ookal weken aan dat het qua temperatuur echt prima te doen is! Korte broek alles. Ja soms een bui vorige week.. maar nu is het heerlijk!!quote:Op dinsdag 29 juli 2025 08:42 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Geld verdienen is ook sowieso al wel van belang voor een hotel...quote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:52 schreef Huisopdehoek het volgende:
Sanneke vind dat een hotel geld wil verdienen en dat gierig vindt als mensen zelf geen eten mogen meenemen. Want zo’n kamer is al duur genoeg.
Het komt niet in haar op dat het stankoverlast geeft op de kamers? Vlekken vanwege gemorst eten? Enorm veel (stinkend) afval?
Sanneke weet het nog niet maar een hotel wil ook geld verdienen aan de verhuur van de kamers. Het is geen liefdadigheidsinstelling.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:52 schreef Huisopdehoek het volgende:
Sanneke vind dat een hotel geld wil verdienen en dat gierig vindt als mensen zelf geen eten mogen meenemen. Want zo’n kamer is al duur genoeg.
Het komt niet in haar op dat het stankoverlast geeft op de kamers? Vlekken vanwege gemorst eten? Enorm veel (stinkend) afval?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |