Ach Kooijquote:Op maandag 4 mei 2026 10:40 schreef Aguero het volgende:
https://sporza.be/nl/2026(...)rance~1777882899113/
De verlosser staat definitief aan de start in Barcelona.
[ x ]
Hoole gaf aan dat zowel Kooij als Seixas naar de Tour ook een optie is.quote:
Maar effectief zit hij dan nog in zelfde situatie als hij ook bij Visma had kunnen zittenquote:Op maandag 4 mei 2026 10:47 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hoole gaf aan dat zowel Kooij als Seixas naar de Tour ook een optie is.
Maar de vraag is of hij überhaupt fit genoeg is om een overweging te kunnen zijn
Oh, op die manier. Dat klopt wel ja. En als Seixas bij de ploeg blijft, is het perspectief bij deze ploeg misschien nog wel slechter qua Tour de komende jarenquote:Op maandag 4 mei 2026 10:48 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar effectief zit hij dan nog in zelfde situatie als hij ook bij Visma had kunnen zitten
Misschien kunnen ze hem volgend jaar ruilen voor een goede adjudant voor Seixas.quote:Op maandag 4 mei 2026 10:48 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar effectief zit hij dan nog in zelfde situatie als hij ook bij Visma had kunnen zitten
Is hij eigenlijk al weer in training?quote:Op maandag 4 mei 2026 10:47 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar de vraag is of hij überhaupt fit genoeg is om een overweging te kunnen zijn
Dat zou ik echt niet begrijpen.quote:Op maandag 4 mei 2026 10:47 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan krijgt Kooij 1 renner mee ja, Hoole zelf kan ook van nut zijn voor Seixas in andere ritten.quote:Op maandag 4 mei 2026 10:58 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Dat zou ik echt niet begrijpen.
Dan moet er naast Hoole ook nog een loods mee?
Uitwringen vanwege zijn leeftijd bedoel je denk ik?quote:Op maandag 4 mei 2026 11:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mooi voor de spanning. Wel stukje uitwringen dit zeg. Stuur hem lekker naar de Vuelta.
Erg dom.quote:Op maandag 4 mei 2026 10:40 schreef Aguero het volgende:
https://sporza.be/nl/2026(...)rance~1777882899113/
De verlosser staat definitief aan de start in Barcelona.
[ x ]
Niemand weet nog of Seixas een klimmer is van het niveau Vingegaard. Nog nooit een ronde van meer dan een week gereden; nog maar een paar keer echt hoge klimmen gereden. Hij kan nog wel eens gaan tegenvallen.quote:Op maandag 4 mei 2026 11:23 schreef Fretwork het volgende:
Twee renners van het niveau Vingegaard op de klimmen tegen één renner van het niveau Pogacar.
Als Vingegaard en Seixas durven te pokeren bij elkaars aanvallen kan het leuk worden.
Natuurlijk kan hij tegenvallen. Maar zijn klimprestaties zijn wel meetbaar van het niveau Vingegaard.quote:Op maandag 4 mei 2026 12:51 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Niemand weet nog of Seixas een klimmer is van het niveau Vingegaard. Nog nooit een ronde van meer dan een week gereden; nog maar een paar keer echt hoge klimmen gereden. Hij kan nog wel eens gaan tegenvallen.
Dat dacht ik van Pogacar in zijn eerste Vuelta ook, maar die reed wel meteen podium toen. Met meerdere etappezeges.quote:Op maandag 4 mei 2026 12:51 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Niemand weet nog of Seixas een klimmer is van het niveau Vingegaard. Nog nooit een ronde van meer dan een week gereden; nog maar een paar keer echt hoge klimmen gereden. Hij kan nog wel eens gaan tegenvallen.
Die was toen wel iets meer dan een jaar ouder dan Seixas nu. En hij kon zonder druk starten, het had niemand veel uitgemaakt als hij na 2 weken uit was gestapt zonder een goed resultaat.quote:Op maandag 4 mei 2026 13:46 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat dacht ik van Pogacar in zijn eerste Vuelta ook, maar die reed wel meteen podium toen. Met meerdere etappezeges.
Decathlon is hem toch snel kwijt dus kan hem beter maar uitknijpenquote:Op maandag 4 mei 2026 13:50 schreef DeeBee het volgende:
Uitknijpen genot
Apart en raar om direct in de Tour te beginnen, dat lijkt mij niet echt gezond
Seixas krijgt nu de gehele druk van de natie op zich ja.quote:Op maandag 4 mei 2026 13:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die was toen wel iets meer dan een jaar ouder dan Seixas nu. En hij kon zonder druk starten, het had niemand veel uitgemaakt als hij na 2 weken uit was gestapt zonder een goed resultaat.
Ik denk dat zelfs de chauvinistische Fransen niet meteen verwachten dat hij hem dit jaar wint. Wel dat hij serieus kans maakt op het podium en dat lijkt me gezien de prestaties tot nu toe niet onterecht. Nee, dat is niet normaal voor een 19-jarige, maar niets aan wat Seixas doet is normaal te noemen, of wel?quote:Op maandag 4 mei 2026 13:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Seixas krijgt nu de gehele druk van de natie op zich ja.
Bernard Hinault was al 23½ jaar, toen hij zijn eerste Tour deed.quote:Op maandag 4 mei 2026 11:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mooi voor de spanning. Wel stukje uitwringen dit zeg. Stuur hem lekker naar de Vuelta.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |