abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218382979
quote:
14s.gif Op donderdag 31 juli 2025 16:46 schreef Horsemen het volgende:
Herfinanciering Collin lening met een 1e hypotheek op een bedrijfswoning met 3 loodsen.

DB Projectontwikkeling B.V. 2
¤ 250.000 | 8,0 % rente | 60 maanden

https://www.collincrowdfund.nl/db-projectontwikkeling-b-v-2/

Dit lijkt me ook wel een aardige om mee te nemen. Nog ideeën waarom dit geen goed idee is?
Zal het risico nog wat oplopen als voortijdig de 3 loodsen verkocht worden en alleen de bedrijfswoning overblijft?
Dat ligt ook een beetje aan de gemeente en hoe streng die handhaven op de bewoning als die niet gekoppeld is aan het bedrijf. Het is en blijft een risico.
pi_218385002
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2025 21:50 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Dat ligt ook een beetje aan de gemeente en hoe streng die handhaven op de bewoning als die niet gekoppeld is aan het bedrijf. Het is en blijft een risico.
Daarnaast is de financiering lastiger voor de particulier daar een bedrijfswoning o.a. geen NHG kan krijgen en over het algemeen lager gefinancierd kan worden. Afijn ik zie in de huidige markt niet zo veel problemen om in dit geval het leenbedrag terug te krijgen gezien de zekerheden. Dus ik wil wel mee doen als er een linkje is. Blijkbaar zit er niemand hier in het eerste project want ik heb nog geen reactie gehad op mijn oproep wat het betaalgedrag is van de man bij zijn eerste lening.
pi_218385562
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2025 12:47 schreef Jaco078 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
linkje Duitse hypotheek

Op Collin
Ik hen mijn inschrijving teruggetrokken nav artikel over synvest German real estate stopt dividend betalingen ivm prijsdaling Duitse markt en natuurlijk het concentratie risico. Ik zit ook al in topcare
pi_218385790
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 10:17 schreef Fredericm het volgende:

[..]
Ik hen mijn inschrijving teruggetrokken nav artikel over synvest German real estate stopt dividend betalingen ivm prijsdaling Duitse markt en natuurlijk het concentratie risico. Ik zit ook al in topcare
Synvest zit volgens mij vooral in winkelcentra en kantoorpanden.
Dit betreft huisvesting arbeidsmigranten, heel andere doelgroep. Veel vraag naar.
Pecunia non olet
pi_218385835
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 10:38 schreef obligataire het volgende:

[..]
Synvest zit volgens mij vooral in winkelcentra en kantoorpanden.
Dit betreft huisvesting arbeidsmigranten, heel andere doelgroep. Veel vraag naar.
Zeker in die regio
  vrijdag 1 augustus 2025 @ 11:05:54 #106
493763 Zeghomaar
Crowdfunding spreiden
pi_218385963
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2025 15:21 schreef Jaco078 het volgende:

[..]
Linkje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank je Jaco078.

Zo zien we de "noodzaak" van de linkjes.

Normaal inschrijven om 11.00 uur open. Om 11.01 uur vol.

[ Bericht 0% gewijzigd door Zeghomaar op 01-08-2025 13:15:01 ]
Kan beter tegen winst dan tegen verlies.
pi_218386009
Ik kwam toevallig langs het pand van T*nk R*al Est*te Investments BV (CCF) en het viel me op dat er al maanden weinig gebeurd is. Toen heb ik gezien dat de vergunning voor het grootste deel van de verbouwing 30 juni is verleend dus bijna onherroepelijk is en gestart kan worden met de bouw. De tweede benodigde vergunningsaanvraag is in juli ook ingediend.

Zou er niet op rekenen dat deze in maart regulier afgelost gaat worden.
pi_218386094
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2025 20:10 schreef NaRegenDeZon het volgende:

[..]
Lijkt me ook wel een interessant project dat ik mee wil nemen. Zijn hier investeerders die in de eerste lening zitten? Hoe was zijn betaal gedrag?
Ik zit in zijn eerste lening (12 maanden) en tot nu toe geen achterstand in rentebetalingen.
pi_218386909
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 11:24 schreef Lezer8857 het volgende:

[..]
Ik zit in zijn eerste lening (12 maanden) en tot nu toe geen achterstand in rentebetalingen.
Dank! Heb je toevallig ook een linkje gekregen voor de nieuwe lening en zo ja zou je die willen delen?
pi_218388821
Nieuwe via Collin, magere 2e hypotheek op woonhuis:

Dos Santos Consultancy
¤ 200.000 | 9,0 % rente | 60 maanden

https://www.collincrowdfund.nl/dos-santos-consultancy/
pi_218389514
gaat lekker bij GVE

SPOILER
pi_218389580
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 16:36 schreef Horsemen het volgende:
Nieuwe via Collin, magere 2e hypotheek op woonhuis:

Dos Santos Consultancy
¤ 200.000 | 9,0 % rente | 60 maanden

https://www.collincrowdfund.nl/dos-santos-consultancy/
Te mager wat mij betreft
pi_218389664
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 18:04 schreef zeeland6 het volgende:
gaat lekker bij GVE

SPOILER
Ik wilde vragen wat jullie van de Nieuwegeinse snackbar van SIG denken, maar bij nader inzien laat maar zitten. :wtf:
pi_218389756
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 18:28 schreef Zomaarevenkijken het volgende:

[..]
Ik wilde vragen wat jullie van de Nieuwegeinse snackbar van SIG denken, maar bij nader inzien laat maar zitten. :wtf:
Hoezo laat maar zitten?
Edit: ik ben net wakker geworden en heb mijn eigen vraag al beantwoord :).

[ Bericht 9% gewijzigd door Lezer8857 op 02-08-2025 09:23:52 ]
pi_218391258
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 18:28 schreef Zomaarevenkijken het volgende:

[..]
Is dat dezelfde Dammers als de Dammers uit de posting van @Zeeland?
Edit: ja dus.

Heeft een termijntje gemist blijkbaar, reden om alert te zijn, maar kan ook andere redenen hebben.
Ik denk wel eens dat ze dat depot af en toe ge- of misbruiken om een termijn wat later te kunnen betalen als dat even zo uitkomt.

[ Bericht 2% gewijzigd door obligataire op 01-08-2025 21:24:02 ]
Pecunia non olet
pi_218391598
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 21:13 schreef obligataire het volgende:

[..]
Is dat dezelfde Dammers als de Dammers uit de posting van @:Zeeland?

Heeft een termijntje gemist blijkbaar, reden om alert te zijn, maar kan ook andere redenen hebben.
Ik denk wel eens dat ze dat depot af en toe ge- of misbruiken om een termijn wat later te kunnen betalen als dat even zo uitkomt.
Echt heel slim om je rekeningen bij het ene platform niet op tijd te betalen en op het zelfde moment geld te gaan ophalen bij een ander platform 8)7
pi_218391671
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 21:55 schreef Horsemen het volgende:

[..]
Echt heel slim om je rekeningen bij het ene platform niet op tijd te betalen en op het zelfde moment geld te gaan ophalen bij een ander platform 8)7
Het is een klein wereldje, dat beseffen ze niet allemaal denk ik ;)
Pecunia non olet
pi_218394241
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 21:55 schreef Horsemen het volgende:

[..]
Ben de draad even kwijt waar is die dammers nu geld aan het ophalen?
  zaterdag 2 augustus 2025 @ 10:11:06 #119
493763 Zeghomaar
Crowdfunding spreiden
pi_218394381
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 09:50 schreef NaRegenDeZon het volgende:

[..]
Ben de draad even kwijt waar is die dammers nu geld aan het ophalen?
Bij SIG. Staat een stukje naar boven gemeld.
Kan beter tegen winst dan tegen verlies.
pi_218394738
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 21:13 schreef obligataire het volgende:

[..]
Is dat dezelfde Dammers als de Dammers uit de posting van @:Zeeland?

De herfinan van de snackbar bij SIG van David D laat ik denk ik lopen.

David D heeft bij GVE 25956 lopen voor Groest 126a-b-c , 472k 1e hypo met maar 22,5k aflos 8% (tm jan26) en 27088 Coninckstr 40a Amersfoort (heeft woonbestemming gekregen) en Poortstr 106 Utrecht Snackbar ook met 1e hypo + pandrecht huur, 486k ook met vlgs mij met maar 20k aflos.(8%)(sept 26)

Op internet kwam ik div artikelen tegen omtrent staat v onderhoud vh OG vd familie oa de Groest Hilversum en Griend Emmeloord waar men niet zo blij mee is als gemeente & burgers.

De zeer beperkte afloss van deze proj waarin ik minimaal zit duidt op een beperkte cash is king positie. Ook de staat vh SIG pand geeft niet direct de indruk van prima onderhoud en A+ label. Maar meer van als het echt moet doen we het en anders ff niet, zie hiertoe ook het gedoe met de andere hutjes. Ook de huuropbr vind ik fors voor de staat & uitstraling vh pand.

Bij GVE wordt zo af & toe een termijntje wat later maar niet echt structureel. Maar Cash is niet King is mijn indruk.
Voort kabbelen is meer mijn indruk.

[ Bericht 2% gewijzigd door peterc op 03-08-2025 13:15:44 ]
pi_218395361
quote:
12s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 10:49 schreef peterc het volgende:

[..]
De herfinan van de snackbar bij SIG van David Dammers laat ik denk ik lopen.

David D heeft bij GVE 25956 lopen voor Groest 126a-b-c , 472k 1e hypo met maar 22,5k aflos 8% (tm jan26) en 27088 Coninckstr 40a Amersfoort (heeft woonbestemming gekregen) en Poortstr 106 Utrecht Snackbar ook met 1e hypo + pandrecht huur ook met vlgs mij met maar 20k aflos.(8%)(sept 26)

Op internet kwam ik div artikelen tegen omtrent staat v onderhoud vh OG vd familie oa de Groest Hilversum en Griend Emmeloord waar men niet zo blij mee is als gemeente & burgers.

De zeer beperkte afloss van deze proj waarin ik minimaal zit duidt op een beperkte cash is king positie. Ook de staat vh SIG pand geeft niet direct de indruk van prima onderhoud en A+ label. Maar meer van als het echt moet doen we het en anders ff niet, zie hiertoe ook het gedoe met de andere hutjes. Ook de huuropbr vind ik fors voor de staat & uitstraling vh pand.

Bij GVE wordt zo af & toe een termijntje wat later maar niet echt structureel. Maar Cash is niet King is mijn indruk.
Voort kabbelen is meer mijn indruk.
De herenstraat is wel de place to be in Nieuwegein. De panden in de omgeving zijn één voor één opgeknapt, maar dit pand is nog in zeer matige staat. Een snackbar zit er al 10-tallen jaren en de bovenverdieping zal wel voortdurend verhuurd zijn, al zou ik zelf liever niet boven een snackbar willen wonen, het uitzicht is wel mooi. Echter Dammers als geldlener, dat gaat het voor mij niet worden.
pi_218400030
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2025 20:20 schreef tnhb het volgende:

[..]
Thanks, maar ik zie niets, of is dit die van 16/7?
Ja klopt. Maar ik log maar zo'n 1x per maand in op Max en je krijgt geen mail meer dat er wat in je wallet gestort is.
pi_218404857
Bij de GVE verzamel zit vandaag 4x term 23935 Domicilie .. te Roermond van Ome Lex, is hiermee nu bij. Nu 23936 & de SIGjes nog. *O*

[ Bericht 31% gewijzigd door peterc op 04-08-2025 18:49:29 ]
pi_218404858
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 18:16 schreef Fredericm het volgende:

[..]
Te mager wat mij betreft
En niet aardig voor vrouwen (als het dezelfde is en het verhaal klopt).
SPOILER
Pecunia non olet
pi_218405354
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 13:12 schreef obligataire het volgende:

[..]
En niet aardig voor vrouwen (als het dezelfde is en het verhaal klopt).
SPOILER
En fotootjes op je site met op de achtergrond het logo v e mc ...,. Nou valt dat niemand verder op maar maar verder gewoon goede foto's Vlgs mij geeft hij tot op heden enkel personal training op div locaties en moet / is de sportschool ingericht worden in een bedrijfshalleke op een indu-terrein in Zoetermeer (zie KvK) . Staan nl ook nog geen tarieven voor fitness en foto's & adres vd locatie op de website.
Vindt de rente voor deze feitelijke sportschool opstart & inrichting zonder eigen ¤ inbreng te laag, mis ook een prognose 2026. HA + 2e hypo + pandrecht bovendien hij altijd kan altijd terugvallen op zijn loondienst maar dan is 200k nog wel een bedragje.

[ Bericht 3% gewijzigd door peterc op 03-08-2025 14:45:00 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')