SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Zo netjes hoorquote:Op maandag 28 juli 2025 08:02 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja ik liep altijd 1 uur of 1,5 uur. Maar nu wil ik naar de 2 uur
Ooglidcorrectie, maar mag niet uv licht hebben, is slecht voor de littekens.![]()
Aah oke vandaar dus, heb je er veel pijn aan?![]()
Mooie TT.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee geen pijn gelukkigquote:Op maandag 28 juli 2025 08:03 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Zo netjes hoor![]()
Aah oke vandaar dus, heb je er veel pijn aan?
Morgen is het 2 weken geleden. Ik mag nog niet sporten, mag geen druk zetten. En met kracht zet je druk
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Owh gelukkig inderdaadquote:Op maandag 28 juli 2025 08:04 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee geen pijn gelukkig
Morgen is het 2 weken geleden. Ik mag nog niet sporten, mag geen druk zetten. En met kracht zet je druk![]()
Dan maar lekker wandelen , dat is ook fijn toch![]()
![]()
Ook geen sex dus.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Jaquote:Op maandag 28 juli 2025 08:05 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Owh gelukkig inderdaad![]()
Dan maar lekker wandelen , dat is ook fijn tochNu hopen dat het droog blijft. Al is klein beetje miezer ook niet erg
Dat hoop ik inderdaad ook !quote:Op maandag 28 juli 2025 08:06 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
[..]
JaNu hopen dat het droog blijft. Al is klein beetje miezer ook niet erg
![]()
Gister ook al toch?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zellufquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Lekker in bed bolkenquote:Op maandag 28 juli 2025 08:08 schreef Moonlight het volgende:
Moet zo nog ontbijten , geen zin om op te staan
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Die zag ik hier staan maar daar bleef ze 6 euro voor IPV 2,5quote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Bizar wat die blikjes kosten.quote:Op maandag 28 juli 2025 08:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Die zag ik hier staan maar daar bleef ze 6 euro voor IPV 2,5“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gevaarlijkquote:Op maandag 28 juli 2025 08:12 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Nee ben er al wel uit had al gewandeld maar zit op de bankHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Denk dat ik volgende week naar Duitsland rij voor wat voorraadquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op maandag 28 juli 2025 08:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Die zag ik hier staan maar daar bleef ze 6 euro voor IPV 2,5
Gewoon online bestellenOf Duitsland
Scheelt dat ik vaak wel zin heb om te roken en dat belangrijker isquote:Op maandag 28 juli 2025 08:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Moet je ook weer van de bank af![]()
![]()
Rokenquote:Op maandag 28 juli 2025 08:15 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Scheelt dat ik vaak wel zin heb om te roken en dat belangrijker is![]()
![]()
Ik mis @JustinKIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
te laat bij mn 1e spelSPL / Post hier zo vaak mogelijk om 8.15 uur #1
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
MogguhhDon't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Doe dan ook even een melding .quote:Op maandag 28 juli 2025 08:21 schreef Paul het volgende:
te laat bij mn 1e spelSPL / Post hier zo vaak mogelijk om 8.15 uur #1
Ik mis @MizzezAmyIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
Don't follow me. I am lost too
Goeiemoarn freon from Harns.quote:
Mogguhh Fruitquote:
Ik mis niemand.Don't follow me. I am lost too
Vond je het leuk gister?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zo jij durftquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
was wel lagge, maar lastig om er tussen te komen, teveel gepraatquote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Jij durft wel zeg.quote:
Maar echt, jij hebt een geweldige stem.quote:Op maandag 28 juli 2025 08:29 schreef Paul het volgende:
[..]
was wel lagge, maar lastig om er tussen te komen, teveel gepraat“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
* FreshFruit zit in zijn proeftijd dus kijk even weg“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De meeste vinden mij robotstem hebben andersquote:Op maandag 28 juli 2025 08:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar echt, jij hebt een geweldige stem.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Wel jammer dat ik de stem van Paul heb gemistquote:Op maandag 28 juli 2025 08:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar echt, jij hebt een geweldige stem.
Ik vond het echt leuk dat je er was. En zal je de volgende keer meer aan het woord laten.quote:Op maandag 28 juli 2025 08:32 schreef Paul het volgende:
[..]
De meeste vinden mij robotstem hebben anders“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Look awayquote:Op maandag 28 juli 2025 08:32 schreef FreshFruit het volgende:
* FreshFruit zit in zijn proeftijd dus kijk even wegDon't follow me. I am lost too
Verstandige keus.Don't follow me. I am lost too
Goedemorgen Fogel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
dan ga ik luisterenquote:Op maandag 28 juli 2025 08:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vond het echt leuk dat je er was. En zal je de volgende keer meer aan het woord laten.
Doe normaal.quote:Don't follow me. I am lost too
Slimquote:Op maandag 28 juli 2025 08:32 schreef FreshFruit het volgende:
* FreshFruit zit in zijn proeftijd dus kijk even wegIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Preciesquote:
![]()
Een intimiderende stem?quote:Op maandag 28 juli 2025 08:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar echt, jij hebt een geweldige stem.How can I make this topic about me?![]()
Meer koffie gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
![]()
Lekker in hetzelfde touwtrekteam als @Moonlight zitten
Helemaal goedquote:Op maandag 28 juli 2025 08:38 schreef MooieTop6 het volgende:
Lekker in hetzelfde touwtrekteam als @:moonlight zitten![]()
![]()
![]()
Nee dat niet, een heel vriendelijke diepe bas stem.Gewoon aardig.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Schuld van de RabobankDon't follow me. I am lost too
aftellen.quote:Op maandag 28 juli 2025 08:39 schreef maily het volgende:
[..]
Wat is het tegenovergestelde van optellen?How can I make this topic about me?![]()
ben een kloon van SWJ, ik word getest naast hoe heet ze die AI-vrouw in GCquote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Nova.quote:Op maandag 28 juli 2025 08:39 schreef Paul het volgende:
[..]
ben een kloon van SWJ, ik word getest naast hoe heet ze die AI-vrouw in GC“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geschikt als een NS omroepstem?quote:Op maandag 28 juli 2025 08:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee dat niet, een heel vriendelijke diepe bas stem.Gewoon aardig.
"Beste DTSers pardon reizigers, de trein naar Amsterdam op spoor 4 vertrekt NIET".How can I make this topic about me?![]()
klopt eigenlijk ben ik heel normaalquote:Op maandag 28 juli 2025 08:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee dat niet, een heel vriendelijke diepe bas stem.Gewoon aardig.
Ja maar hij heeft een computerstem zegt 'iequote:Op maandag 28 juli 2025 08:40 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Er is hier maar 1 robot
En die is er nu niet
How can I make this topic about me?![]()
Op X wel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Daarom moet hij even een voice chat sturen, dan kan ik erover oordelenquote:Op maandag 28 juli 2025 08:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja maar hij heeft een computerstem zegt 'ie
* gebrokenglas nam net een slok koffie, hij verslikt zich in de koffiequote:
Hou jij t nou maar bij je standaard acts.quote:Op maandag 28 juli 2025 08:39 schreef Paul het volgende:
[..]
ben een kloon van SWJ, ik word getest naast hoe heet ze die AI-vrouw in GCF.K.A. SuperwormJim![]()
Kaldiquote:Op maandag 28 juli 2025 08:43 schreef gebrokenglas het volgende:
VT Bolk.
Hoe heet die koffie keten waar jij zo dol op bent?
Hoe was jouw verkanzie? Yvonne heeft goed haar best gedaan.quote:Op maandag 28 juli 2025 08:42 schreef SwJ het volgende:
[..]
Hou jij t nou maar bij je standaard acts.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je kan ook online bestellenquote:Op maandag 28 juli 2025 08:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ahhh ja, ik kon niet meer op de naam komen.
Online? En dat ze je de koffie thuis brengen?quote:
Even kijken.
Ik was gister in de stad en dacht van laat ik eens die koffie uitproberen en proeven of die echt lekker is, maar ik kon niet meer op de naam komen.How can I make this topic about me?![]()
Hier in de stad is een Kaldi winkeltje.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je kan koffiebonen online bestellenquote:Op maandag 28 juli 2025 08:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Online? En dat ze je de koffie thuis brengen?
Even kijken.
Ik was gister in de stad en dacht van laat ik eens die koffie uitproberen en proeven of die echt lekker is, maar ik kon niet meer op de naam komen.
Ze begint t te leren hequote:Op maandag 28 juli 2025 08:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoe was jouw verkanzie? Yvonne heeft goed haar best gedaan.![]()
Zal haar straks eens van feedback voorzien.F.K.A. SuperwormJim![]()
![]()
quote:Don't follow me. I am lost too
Koffie
Mogguhh glasquote:
PartyhardDon't follow me. I am lost too
I dont like mondaysDon't follow me. I am lost too
I dont like mondaysquote:Don't follow me. I am lost too
I dont like...Don't follow me. I am lost too
Kleine beurtquote:
Vond het wel mooi om te doen tussen de twee roadtrips inHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Lekker shootenquote:Op maandag 28 juli 2025 08:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
I wanna shoot, ooh, the whole day downDon't follow me. I am lost too
Zelluf?quote:Op maandag 28 juli 2025 08:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Kleine beurt
Vond het wel mooi om te doen tussen de twee roadtrips in🐙![]()
NetgoedgekeurdDon't follow me. I am lost too
ApkDon't follow me. I am lost too
Geen beurt voor mij de komende weekquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat kan ookquote:Komt wel goedquote:Op maandag 28 juli 2025 08:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Fingers crossed dat ze niks ernstigs vinden.
Mijn ex controleert altijd alles van te voren en repareert dingen voor de keuring. Hij kon niks vinden gelukkig. De dag erna wordt de auto verkocht
Zeg je nou dat ik niet weet in welke staat mijn auto is?quote:Op maandag 28 juli 2025 08:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Fingers crossed dat ze niks ernstigs vinden.
Ik heb vooral geen zin om een brug te zoeken en het zelf te doenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik quotte VTquote:Op maandag 28 juli 2025 09:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik niet weet in welke staat mijn auto is?
Ik heb vooral geen zin om een brug te zoeken en het zelf te doen
In welke staat is jouw auto?quote:Op maandag 28 juli 2025 09:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik niet weet in welke staat mijn auto is?
Ik heb vooral geen zin om een brug te zoeken en het zelf te doenHow can I make this topic about me?![]()
Ik mis @mazaruIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Texasquote:Don't follow me. I am lost too
Ik heb ook zin in een kleine beurt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gister nog een beurt gegeven.quote:Don't follow me. I am lost too
"Mevrouw, ja we vonden dat we toch even contact moeten opnemen, de draagarmen voor zijn compleet verbogen, de remschijven zijn op en we adviseren ook de schroefveren achter te vervangen"quote:Op maandag 28 juli 2025 09:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Geweldige staat
Zeker voor zijn leeftijdHow can I make this topic about me?![]()
Age is just a numberquote:Op maandag 28 juli 2025 09:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Geweldige staat
Zeker voor zijn leeftijd
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Was hard nodig.quote:Don't follow me. I am lost too
Wat vinden jullie van Miljuschka Witzenhausen ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De draag armen zijn een jaar oudquote:Op maandag 28 juli 2025 09:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
"Mevrouw, ja we vonden dat we toch even contact moeten opnemen, de draagarmen voor zijn compleet verbogen, de remschijven zijn op en we adviseren ook de schroefveren achter te vervangen"
Remmen misschien maar ik rem zelden
Schroef veer... Geen ideeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
De nicht van de neus.quote:Op maandag 28 juli 2025 09:04 schreef FreshFruit het volgende:
Wat vinden jullie van Miljuschka Witzenhausen ?
Leuk mens..Don't follow me. I am lost too
Remmen is angstquote:Op maandag 28 juli 2025 09:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
De draag armen zijn een jaar oud
Remmen misschien maar ik rem zelden
Schroef veer... Geen idee
Ik vind haar zoooo leukquote:Op maandag 28 juli 2025 09:04 schreef FreshFruit het volgende:
Wat vinden jullie van Miljuschka Witzenhausen ?
Die staat nu bij het Kruidvat.quote:Op maandag 28 juli 2025 09:04 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Dan moet je Soul even een seintje geven
Ze houdt van goed eten...Don't follow me. I am lost too
Ik sla een beurt over.Don't follow me. I am lost too
Wat slecht dit.quote:
Lastig om te spellen.quote:Op maandag 28 juli 2025 09:04 schreef FreshFruit het volgende:
Wat vinden jullie van Miljuschka Witzenhausen ?🐙![]()
Die heeft een keer bij me in mijn tentje gelegen #truestoryquote:Op maandag 28 juli 2025 09:04 schreef FreshFruit het volgende:
Wat vinden jullie van Miljuschka Witzenhausen ?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Foto's?quote:Op maandag 28 juli 2025 09:08 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Die heeft een keer bij me in mijn tentje gelegen #truestoryHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Niks mis mee.quote:Op maandag 28 juli 2025 09:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar ze kan het hebben.![]()
[ afbeelding ]
Ze zat ook in de Mol meen ik...Don't follow me. I am lost too
quote:
quote:Op maandag 28 juli 2025 09:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze is wel veel afgevallenDit is geen recente foto volgens mij
Zijn zelfs opnames van! Hopelijk zijn ze samen met TMF vergaan, dat welquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Mooie vrouw, niks mis meequote:Op maandag 28 juli 2025 09:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dit vraagt om meer uitlegquote:Op maandag 28 juli 2025 09:08 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Die heeft een keer bij me in mijn tentje gelegen #truestory
quote:Op maandag 28 juli 2025 08:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Geen beurt voor mij de komende week
Ik heb woensdag tijd voor gezelligheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙![]()
BolkDon't follow me. I am lost too
Mooie beestenquote:
Weinig spannends aan, ik lag mokervet uit te brakken op de oranjecamping in Duitsland in 2006, toen lag ze ineens naast me. Samen met haar crewquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Flashbacks naar TMF tijdquote:Op maandag 28 juli 2025 09:11 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Zijn zelfs opnames van! Hopelijk zijn ze samen met TMF vergaan, dat wel
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
FOMODon't follow me. I am lost too
Waarom lag ze opeens naast jequote:Op maandag 28 juli 2025 09:14 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Weinig spannends aan, ik lag mokervet uit te brakken op de oranjecamping in Duitsland in 2006, toen lag ze ineens naast me. Samen met haar crew
Ssssst ik hoop de komende vier uur niet te hoevenquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik heb een blikje monster open getrokken, daar ga ik altijd wel van kakkenIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
PoeppraatjesDon't follow me. I am lost too
Het begin van TMF was wel heel leuk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gooische moeders en daarna douchen, dan is de regen wel weg denk ik
Mooie tijden waren dat, speciaal voor de TV gaan zitten voor één of andere top20quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Of Hakkeeeeh.quote:Op maandag 28 juli 2025 09:20 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Mooie tijden waren dat, speciaal voor de TV gaan zitten voor één of andere top20“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat was een dingetje in die WK-show, ze ging dan random tenten binnen, terwijl de hele camping nog aan het uitbrakken wasquote:
2 jaar later gebeurde het met die valerio, dat was toch wat minderIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Wappiesquote:
quote:Op maandag 28 juli 2025 09:23 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Dat was een dingetje in die WK-show, ze ging dan random tenten binnen, terwijl de hele camping nog aan het uitbrakken was
2 jaar later gebeurde het met die valerio, dat was toch wat minderToen lag hij naast je?
Gouden tijden...quote:Don't follow me. I am lost too
Valerie Zwikker?quote:Op maandag 28 juli 2025 09:23 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Dat was een dingetje in die WK-show, ze ging dan random tenten binnen, terwijl de hele camping nog aan het uitbrakken was
2 jaar later gebeurde het met die valerio, dat was toch wat minder“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ontliep de cameraploeg wel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Back to blackDon't follow me. I am lost too
Tussen mij en een maat inquote:
The 90sDon't follow me. I am lost too
Nondeju die had ook 2 pluspuntenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
PrachtigDon't follow me. I am lost too
GoDon't follow me. I am lost too
Nee maar ik ben vreselijk met namen en gezichtenquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Valerio en DennisDon't follow me. I am lost too
Dennis met zijn bijna doodervaringDon't follow me. I am lost too
Vroegerquote:Op maandag 28 juli 2025 09:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee maar ik ben vreselijk met namen en gezichten
Nu
Mooi tijd beleefd. Nu ook wel,maar anders.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Spotify heeft me we built this city
Say you don't remember
Or know my faceHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Mobyquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Slechtste jaren van mijn levenquote:Op maandag 28 juli 2025 09:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mooi tijd beleefd. Nu ook wel,maar anders.
In een glas water?I'm surrounded by morons!
quote:
Die ja.quote:Don't follow me. I am lost too
Dat vind ik oprecht jammer om te lezen.quote:
Echt kan iemand mijn ingewanden even corrigeren?
3 kwartier geleden geplast maar mijn blaas zegt![]()
![]()
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat programma van Valerio en Dennis was leuk met een bevallings simulator.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
?quote:Op maandag 28 juli 2025 09:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
Echt kan iemand mijn ingewanden even corrigeren?
3 kwartier geleden geplast maar mijn blaas zegt![]()
De ene kan niet kakken de ander niet pissen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee ik moet juist plassen voor iedere slok die ik drinkquote:Op maandag 28 juli 2025 09:34 schreef FreshFruit het volgende:
De ene kan niet kakken de ander niet pissen.
Is vermoeiendHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
kut heequote:Op maandag 28 juli 2025 09:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Heb al vier dagen druk p de blaasWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik bedoel gewoon zo'n voeten bankjequote:Op maandag 28 juli 2025 09:39 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja die staat in de douche
Maar ik heb gekakt
Had ik bij mijn vader nodig na de verbouwing van hun badkamer
Mijn vader is langer dan ik ben dus op de nieuwe wc hangen mijn voetjes te bengelenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op maandag 28 juli 2025 09:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik bedoel gewoon zo'n voeten bankje
Had ik bij mijn vader nodig na de verbouwing van hun badkamer
Mijn vader is langer dan ik ben dus op de nieuwe wc hangen mijn voetjes te bengelenik weet wat je bedoelt
@Vino_Tinto het staat nu toevallig in de krant
1.2 driecilinder
Bij Stellantis is ook van de 1.2 liter driecilinder benzinemotor in bijna al zijn varianten (van 68 tot 130pk) bekend dat de riem zelfs bij lage kilometerstanden overmatig kan slijten. Het gaat hier net als bij de eerder genoemde Ford-motor om een riem die in een oliebad draait. Die populaire motor werd in talloze modellen van Peugeot, Citroën, DS Automobiles en Opel ingebouwd en maakt ook vandaag de dag nog deel uit van het aanbod. Vanaf 2018 werd trouwens een andere riem gemonteerd om het euvel te verhelpen, maar het is onduidelijk of die ingreep (voldoende) succesvol was.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op maandag 28 juli 2025 09:44 schreef MooieTop6 het volgende:
@:Vino_Tinto het staat nu toevallig in de krant
1.2 driecilinder
Bij Stellantis is ook van de 1.2 liter driecilinder benzinemotor in bijna al zijn varianten (van 68 tot 130pk) bekend dat de riem zelfs bij lage kilometerstanden overmatig kan slijten. Het gaat hier net als bij de eerder genoemde Ford-motor om een riem die in een oliebad draait. Die populaire motor werd in talloze modellen van Peugeot, Citroën, DS Automobiles en Opel ingebouwd en maakt ook vandaag de dag nog deel uit van het aanbod. Vanaf 2018 werd trouwens een andere riem gemonteerd om het euvel te verhelpen, maar het is onduidelijk of die ingreep (voldoende) succesvol was.
Ik denk dat ik voor de Fiat 500 ga, wel.boven mijn budget, maar vind hem echt heel gaafIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Past wel bij jequote:Op maandag 28 juli 2025 09:45 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor de Fiat 500 ga, wel.boven mijn budget, maar vind hem echt heel gaaf
Mijn zus heeft de 500xlHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat de motoren opzettelijk niet bedoeld waren om lang mee te gaan, om de verkoop van nieuwe auto's te stimuleren.quote:Op maandag 28 juli 2025 09:44 schreef MooieTop6 het volgende:
@:Vino_Tinto het staat nu toevallig in de krant
1.2 driecilinder
Bij Stellantis is ook van de 1.2 liter driecilinder benzinemotor in bijna al zijn varianten (van 68 tot 130pk) bekend dat de riem zelfs bij lage kilometerstanden overmatig kan slijten. Het gaat hier net als bij de eerder genoemde Ford-motor om een riem die in een oliebad draait. Die populaire motor werd in talloze modellen van Peugeot, Citroën, DS Automobiles en Opel ingebouwd en maakt ook vandaag de dag nog deel uit van het aanbod. Vanaf 2018 werd trouwens een andere riem gemonteerd om het euvel te verhelpen, maar het is onduidelijk of die ingreep (voldoende) succesvol was.
Ontzettend veel pk's uit 3 cilinders persen om lage verbruikscijfers te halen, maar na een ton zijn ze al bijna op.How can I make this topic about me?![]()
Ik had een haar elastiek mee moeten nemen
Het is benauwdHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Deze blijft mijn aandacht trekkenquote:Op maandag 28 juli 2025 09:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Past wel bij je
Mijn zus heeft de 500xl
Fiat 500 0.9T 86PK Turbo Sport Apple-Carplay Leer/Alcantara
¤ 9.430,00
https://link.marktplaats.(...)mpaign=socialbuttonsIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
oepsquote:Op maandag 28 juli 2025 00:01 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van zondag 27 juli 2025
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 694 RedShoe
002. 591 JustinK
003. 435 loveislikeakiss
004. 298 ChevyCaprice
005. 269 Whiskers2009
006. 255 MooieTop6
007. 254 FreshFruit
008. 235 Paul
009. 222 Nattekat
010. 210 Szura
011. 200 Mexicanobakker
012. 181 gebrokenglas
013. 155 Peterselieman
014. 152 Puzzie
015. 144 TheStigsDutchCousin
016. 142 Felagund
017. 138 Vino_Tinto
018. 136 ESF1Gamer
018. 136 maily
020. 134 MizzezAmy
021. 132 Dr_Flash
022. 120 Rellende_Rotscholier
023. 116 _UserName_
024. 112 DiegoFuser
025. 111 3rr0r
026. 105 R-woud93
027. 098 Luctor.et.Emergo
027. 098 wimderon
029. 094 Grotetijd
030. 091 LTVDK
031. 090 SebbeSwensje
032. 089 Zorro
033. 082 Immerdebestebob
034. 081 HiDiHo
034. 081 Zipportal
036. 080 Lovely
037. 078 superniger
038. 076 Cryptonees
039. 075 Pino112
040. 074 Bargehassus
040. 074 Koffieplanter
042. 073 franklop
043. 072 michaelmoore
044. 070 Christiane.
045. 068 WheeledWarrior
045. 068 capuchon_jongen
047. 066 Digi2
048. 065 heywoodu
048. 065 Wienerschnitzels
050. 062 Dale__Cooper
051. 061 Faraday01
052. 060 Makamba_
052. 060 kree
054. 059 raptorix
055. 058 tong80
055. 058 marretak
055. 058 marc0871
058. 055 Momo
059. 054 Marcoss
060. 053 vrijgevochten
060. 053 Shii
062. 052 Toby56
063. 049 HappyCharly
064. 048 DeeBee
065. 047 Mano_
066. 046 KareldeStoute
066. 046 Mikeytt
066. 046 DombohetOlifantje1
069. 045 mschol
069. 045 ieniminimuis
069. 045 devzero
069. 045 Redefine
073. 044 Starflyer
074. 043 Dutch_view
074. 043 Kaneelstokje
074. 043 mario390
077. 042 KillemWieft
078. 041 Ama
078. 041 H.Vviv
078. 041 lucifer666
081. 038 -XOR-
081. 038 vosss
081. 038 ZaZoe
081. 038 hemarookworst
081. 038 Pistolero
086. 037 Strani
087. 036 Lord-Ronddraai
088. 035 Slobeend
088. 035 r_one
090. 034 Tarado
090. 034 EttovanBelgie
092. 033 DKUp
092. 033 Nova
092. 033 Moonlight
095. 032 THEFXR
095. 032 chufi
095. 032 Van_Poppel
095. 032 Masberum
099. 030 DeZwabber
100. 029 RedWhiteArmy1983
Monitor geeft geen garantie wat de geschiktheid van de informatie voor een bepaald doel betreft.
Klik hier voor meer statsWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Beetje saai kleurtjequote:Op maandag 28 juli 2025 09:48 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Deze blijft mijn aandacht trekken
¤ 9.430,00
https://link.marktplaats.(...)mpaign=socialbuttons
Hij heet zorroHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Tsja, ze moeten aan die verbruiksnormen voldoen.quote:Op maandag 28 juli 2025 09:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat de motoren opzettelijk niet bedoeld waren om lang mee te gaan, om de verkoop van nieuwe auto's te stimuleren.
Ontzettend veel pk's uit 3 cilinders persen om lage verbruikscijfers te halen, maar na een ton zijn ze al bijna op.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Overigens kan een goed onderhouden 1.0 turbomotortje ook gewoon makkelijk 2-3 ton aan. Maar hij zal meer onderhoud nodig hebben dan een conventionele motor.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik.hou wel van matquote:Op maandag 28 juli 2025 09:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Beetje saai kleurtje
Hij heet zorro
En deze is luxeIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
En zijn ze al versleten na een ton ipv twee ton. Klinkt niet erg milieuvriendelijk.quote:Op maandag 28 juli 2025 09:49 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Tsja, ze moeten aan die verbruiksnormen voldoen.How can I make this topic about me?![]()
Die is wel gaafquote:Op maandag 28 juli 2025 09:48 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Deze blijft mijn aandacht trekken
¤ 9.430,00
https://link.marktplaats.(...)mpaign=socialbuttonsIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Vraag me wel af waarom ze m na een jaar al weg doenquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op maandag 28 juli 2025 09:50 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik.hou wel van mat
En deze is luxe
Mja, kan gewoon, ik doe die van mij meestal bij de 50k wegquote:Op maandag 28 juli 2025 09:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Vraag me wel af waarom ze m na een jaar al weg doen
Luxe poesquote:Op maandag 28 juli 2025 09:52 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Mja, kan gewoon, ik doe die van mij meestal bij de 50k wegHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Waar zie je dat?quote:Op maandag 28 juli 2025 09:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Vraag me wel af waarom ze m na een jaar al weg doenIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Misschien kinderen enzo, auto te klein geworden.quote:Op maandag 28 juli 2025 09:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Vraag me wel af waarom ze m na een jaar al weg doenHow can I make this topic about me?![]()
Watquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Stukje historiequote:
Zes eigenaren
Laatste eigenaar vorig jaar maartHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hier is er nog 1
Fiat 500 0.9 TwinAir Turbo Sport, PDC Beats Audio!
¤ 9.250,00
https://link.marktplaats.(...)mpaign=socialbuttonsIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
quote:Op maandag 28 juli 2025 09:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
Intussen zit mijn auto over de 250k
🐙![]()
En deze maar minder luxe
Fiat 500 1.2 S sport
¤ 8.450,00
Zes eigenaren is wel serieus veel voor een auto die sinds 2019 in NL geregistreerd staat.
Ook import denk ik?Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Neuh, maar dan krijg je nog wel wat voor de inruilauto terugquote:
Wel mooi dat er hier experts zijn.
Vind deze beterquote:Op maandag 28 juli 2025 09:55 schreef Vino_Tinto het volgende:
En deze maar minder luxe
Fiat 500 1.2 S sport
¤ 8.450,00
https://link.marktplaats.(...)mpaign=socialbuttonsHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: