SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Zo netjes hoorquote:Op maandag 28 juli 2025 08:02 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja ik liep altijd 1 uur of 1,5 uur. Maar nu wil ik naar de 2 uur
Ooglidcorrectie, maar mag niet uv licht hebben, is slecht voor de littekens.![]()
Aah oke vandaar dus, heb je er veel pijn aan?![]()
Mooie TT.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee geen pijn gelukkigquote:Op maandag 28 juli 2025 08:03 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Zo netjes hoor![]()
Aah oke vandaar dus, heb je er veel pijn aan?
Morgen is het 2 weken geleden. Ik mag nog niet sporten, mag geen druk zetten. En met kracht zet je druk
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Owh gelukkig inderdaadquote:Op maandag 28 juli 2025 08:04 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee geen pijn gelukkig
Morgen is het 2 weken geleden. Ik mag nog niet sporten, mag geen druk zetten. En met kracht zet je druk![]()
Dan maar lekker wandelen , dat is ook fijn toch![]()
![]()
Ook geen sex dus.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Jaquote:Op maandag 28 juli 2025 08:05 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Owh gelukkig inderdaad![]()
Dan maar lekker wandelen , dat is ook fijn tochNu hopen dat het droog blijft. Al is klein beetje miezer ook niet erg
Dat hoop ik inderdaad ook !quote:Op maandag 28 juli 2025 08:06 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
[..]
JaNu hopen dat het droog blijft. Al is klein beetje miezer ook niet erg
![]()
Gister ook al toch?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zellufquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Lekker in bed bolkenquote:Op maandag 28 juli 2025 08:08 schreef Moonlight het volgende:
Moet zo nog ontbijten , geen zin om op te staan
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Die zag ik hier staan maar daar bleef ze 6 euro voor IPV 2,5quote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Bizar wat die blikjes kosten.quote:Op maandag 28 juli 2025 08:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Die zag ik hier staan maar daar bleef ze 6 euro voor IPV 2,5“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gevaarlijkquote:Op maandag 28 juli 2025 08:12 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Nee ben er al wel uit had al gewandeld maar zit op de bankHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Denk dat ik volgende week naar Duitsland rij voor wat voorraadquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op maandag 28 juli 2025 08:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Die zag ik hier staan maar daar bleef ze 6 euro voor IPV 2,5
Gewoon online bestellenOf Duitsland
Scheelt dat ik vaak wel zin heb om te roken en dat belangrijker isquote:Op maandag 28 juli 2025 08:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Moet je ook weer van de bank af![]()
![]()
Rokenquote:Op maandag 28 juli 2025 08:15 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Scheelt dat ik vaak wel zin heb om te roken en dat belangrijker is![]()
![]()
Ik mis @JustinKIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
te laat bij mn 1e spelSPL / Post hier zo vaak mogelijk om 8.15 uur #1
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
MogguhhDon't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Doe dan ook even een melding .quote:Op maandag 28 juli 2025 08:21 schreef Paul het volgende:
te laat bij mn 1e spelSPL / Post hier zo vaak mogelijk om 8.15 uur #1
Ik mis @MizzezAmyIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
Don't follow me. I am lost too
Goeiemoarn freon from Harns.quote:
Mogguhh Fruitquote:
Ik mis niemand.Don't follow me. I am lost too
Vond je het leuk gister?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zo jij durftquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
was wel lagge, maar lastig om er tussen te komen, teveel gepraatquote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Jij durft wel zeg.quote:
Maar echt, jij hebt een geweldige stem.quote:Op maandag 28 juli 2025 08:29 schreef Paul het volgende:
[..]
was wel lagge, maar lastig om er tussen te komen, teveel gepraat“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
* FreshFruit zit in zijn proeftijd dus kijk even weg“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De meeste vinden mij robotstem hebben andersquote:Op maandag 28 juli 2025 08:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar echt, jij hebt een geweldige stem.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Wel jammer dat ik de stem van Paul heb gemistquote:Op maandag 28 juli 2025 08:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar echt, jij hebt een geweldige stem.
Ik vond het echt leuk dat je er was. En zal je de volgende keer meer aan het woord laten.quote:Op maandag 28 juli 2025 08:32 schreef Paul het volgende:
[..]
De meeste vinden mij robotstem hebben anders“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Look awayquote:Op maandag 28 juli 2025 08:32 schreef FreshFruit het volgende:
* FreshFruit zit in zijn proeftijd dus kijk even wegDon't follow me. I am lost too
Verstandige keus.Don't follow me. I am lost too
Goedemorgen Fogel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
dan ga ik luisterenquote:Op maandag 28 juli 2025 08:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vond het echt leuk dat je er was. En zal je de volgende keer meer aan het woord laten.
Doe normaal.quote:Don't follow me. I am lost too
Slimquote:Op maandag 28 juli 2025 08:32 schreef FreshFruit het volgende:
* FreshFruit zit in zijn proeftijd dus kijk even wegIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Preciesquote:
![]()
Een intimiderende stem?quote:Op maandag 28 juli 2025 08:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar echt, jij hebt een geweldige stem.How can I make this topic about me?![]()
Meer koffie gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
![]()
Lekker in hetzelfde touwtrekteam als @Moonlight zitten
Helemaal goedquote:Op maandag 28 juli 2025 08:38 schreef MooieTop6 het volgende:
Lekker in hetzelfde touwtrekteam als @:moonlight zitten![]()
![]()
![]()
Nee dat niet, een heel vriendelijke diepe bas stem.Gewoon aardig.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Schuld van de RabobankDon't follow me. I am lost too
aftellen.quote:Op maandag 28 juli 2025 08:39 schreef maily het volgende:
[..]
Wat is het tegenovergestelde van optellen?How can I make this topic about me?![]()
ben een kloon van SWJ, ik word getest naast hoe heet ze die AI-vrouw in GCquote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Nova.quote:Op maandag 28 juli 2025 08:39 schreef Paul het volgende:
[..]
ben een kloon van SWJ, ik word getest naast hoe heet ze die AI-vrouw in GC“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geschikt als een NS omroepstem?quote:Op maandag 28 juli 2025 08:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee dat niet, een heel vriendelijke diepe bas stem.Gewoon aardig.
"Beste DTSers pardon reizigers, de trein naar Amsterdam op spoor 4 vertrekt NIET".How can I make this topic about me?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: