Dat foutje eerder is me ontgaan.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
kwam denk ik ook omdat hij het rondje al met een foutje begonnen was en wilde compenseren
Was niet in beeld, behalve qua tijden, maar hij lag meteen anderhalf tiende achter op een plek in de top zesquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat foutje eerder is me ontgaan.
klopt, net te hard pushen en dan ben je in de bochten er na vaak ook weg als je door blijft gaanquote:De off leek mij gewoon gevalletje middenbocht net iets te snel ingegaan of net iets verkeerde lijn gepakt, de twitch opvangen denken dat hij door kon. En dan in de bocht erna daardoor niet goed ingaan en het gras induiken.
Kan makkelijk te verklaren zijn door net iets te hard te pushen bij het ingaan van de eerste bocht van die chicane.
Is me met karten ook vaak genoeg gebeurd in kwali. Denk je dat je er nog net mee weg kan komen maar kan het toch net niet en ga je gras maaienquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Was niet in beeld, behalve qua tijden, maar hij lag meteen anderhalf tiende achter op een plek in de top zes
[..]
klopt, net te hard pushen en dan ben je in de bochten er na vaak ook weg als je door blijft gaan
Kan nog een leuke strategische race worden morgen met Power voor Palou!quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:44 schreef Peterselieman het volgende:
Top 6 dus:
Lundgaard
O'Ward
Rosenqvist
Power
Malukas
Palou
Speedboatenquote:Op zondag 10 augustus 2025 21:14 schreef Peterselieman het volgende:
Over twee weken racen ze in Milwaukee. Op dit moment kun je er alleen met boten terecht, circuit staat onder water
Denk ik meteen aan dat dodelijke ongeluk met de toenmalige man van prinses Stephanie van Monaco..quote:
Dat vind ik een stuk gevaarlijker dan racen met auto's op een circuitquote:
quote:Op zondag 10 augustus 2025 21:26 schreef Zorro het volgende:
Nou gaan we nog racen of zeggen van "och, laat ook maar"?
quote:
Jij zegt het, ik dacht het..quote:
Volgens mij werd hij aangetikt door Ericssonquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |