SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Kijk hem shinen dan met zijn basis-abo voor 1 maandquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Genieten ookquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op zondag 27 juli 2025 22:19 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Kijk hem shinen dan met zijn basis-abo voor 1 maand![]()
![]()
liefquote:Op zondag 27 juli 2025 22:19 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Kijk hem shinen dan met zijn basis-abo voor 1 maandHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
https://www.rtl.nl/nieuws(...)geluk-zuid-duitsland
Bah. Ik wilde net gaan slapen. Ik hoop dat ik geen nachtmerries krijgIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Oooh maar misschien waren er wel 300 users die allemaal binnen 1 minuut 1 post plaatsten?quote:Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
hoe danquote:Op zondag 27 juli 2025 22:20 schreef DJMO het volgende:
https://www.rtl.nl/nieuws(...)geluk-zuid-duitsland
Bah. Ik wilde net gaan slapen. Ik hoop dat ik geen nachtmerries krijgHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Haha geniaalquote:Op zondag 27 juli 2025 21:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
@:stevenhyde blijkbaar is de tour klaar en ik heb de poule gewonnen XD
geen idee of ik een prijs krijg, zo wel dan dm ik je nog tzt om te delenEcht 1 minuutje werk en dan winnen. Als je wint, dan koop er aub wat pakken bastognekoeken voor jezelf van
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Deze post heeft mijn dagelijkse like gekregen!quote:Op zondag 27 juli 2025 22:19 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Kijk hem shinen dan met zijn basis-abo voor 1 maand
Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
quote:Op zondag 27 juli 2025 22:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Deze post heeft mijn dagelijkse like gekregen!
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Probeer je weer de boel te saboteren?quote:Op zondag 27 juli 2025 22:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Deze post heeft mijn dagelijkse like gekregen!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
nee het halve feedback topic wordt er over mij gezeiktquote:Op zondag 27 juli 2025 22:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oooh maar misschien waren er wel 300 users die allemaal binnen 1 minuut 1 post plaatsten?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Lekker is dat hequote:Op zondag 27 juli 2025 22:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee het halve feedback topic wordt er over mij gezeikt![]()
Misschien moet ik een topique aanmaken waar ik de posts van mn dagelijkse like verzamel
MizzesAmy zet ze in het Zonnetje topicquote:Op zondag 27 juli 2025 22:23 schreef MizzezAmy het volgende:
Misschien moet ik een topique aanmaken waar ik de posts van mn dagelijkse like verzamelHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Onterecht natuurlijkquote:Op zondag 27 juli 2025 22:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee het halve feedback topic wordt er over mij gezeiktIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Amyquote:Op zondag 27 juli 2025 22:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, ik heb mn leven gebeterd.
Ik ga er van uit dat het forum 1 like per dag aan kan.
Of zou dat te optimistisch zijn?
Hoe is het op Tenerife?Same shit, different day
SC hopper present![]()
beetje kortzichtigquote:
en ik hoorde het via via
beetje gevalletje ik zit lekker op zolder te gamen en in de woonkamer is er een discussie en opeens valt er iemand binnen om straf uit te delenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nou, ik had blijkbaar ook beter niet kunnen zeggen dat ik je posts likete.quote:Op zondag 27 juli 2025 22:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee het halve feedback topic wordt er over mij gezeikt
Want het is moeilijk te begrijpen dat ik dat niet deed om de vrijwilligers aan extra werk te helpen.
Net zoals het moeilijk is te begrijpen dat iemand een scorelijstje ziet en dan op de 1e plek wil komen.
Of dat het de toon is die de muziek maakt.Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
dud0r overweegt om zijn account op zwart te gooien maar volgens mij doet hij het niet omdat ik nog actief benHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Koenquote:![]()
Ja goed, ik ga zo eens foto's uitzoeken!
Misschien dat ik er wel 300 in 1 minuut kan posten hier
al de bananenquote:Op zondag 27 juli 2025 22:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Koen![]()
Misschien dat ik er wel 300 in 1 minuut kan posten hierHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Met jouw snelheid...?quote:Op zondag 27 juli 2025 22:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Koen![]()
Misschien dat ik er wel 300 in 1 minuut kan posten hier![]()
![]()
Amie is recalcitrant hoor!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nicequote:Op zondag 27 juli 2025 22:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Koen![]()
Misschien dat ik er wel 300 in 1 minuut kan posten hier
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik heb een bananenpicaquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Heb ik vandaag naar Amie gestuurdIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
tja daar kan ik weinig aan doenquote:Op zondag 27 juli 2025 22:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee niet de snelheid van het abonnement, maar van Amy
witte chocolade op een stokje voor der neus?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Truequote:Op zondag 27 juli 2025 22:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ach ik kan iig geen respect meer verliezen![]()
![]()
Dat kan helpen!quote:Op zondag 27 juli 2025 22:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
tja daar kan ik weinig aan doen
witte chocolade op een stokje voor der neus?![]()
Nee, je kan dus geen abo upgraden als je al een abo hebt, dat heb ik al eens geprobeerdquote:Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Wat is er morgen?quote:Op zondag 27 juli 2025 22:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
moet naar bed gaan
geeeeeeeeen zin in morgen![]()
jawel?quote:Op zondag 27 juli 2025 22:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, je kan dus geen abo upgraden als je al een abo hebt, dat heb ik al eens geprobeerdHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dacht dat Danny dat kon fixenquote:Op zondag 27 juli 2025 22:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, je kan dus geen abo upgraden als je al een abo hebt, dat heb ik al eens geprobeerd![]()
Daarom heeft Jussie een basis-abo mwahahaquote:Op zondag 27 juli 2025 22:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, je kan dus geen abo upgraden als je al een abo hebt, dat heb ik al eens geprobeerdIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
auto naar de kleine beurt brengenquote:
maar moet er om 8 al zijnHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Pfff sterktequote:Op zondag 27 juli 2025 22:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
auto naar de kleine beurt brengen
maar moet er om 8 al zijn![]()
Kreeg ik maar eens een beurtIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Das al bijna!quote:Op zondag 27 juli 2025 22:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
auto naar de kleine beurt brengen
maar moet er om 8 al zijn🐙![]()
en de auto staat in amersfoort
dus daar moet ik met de trein heenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
veelgehoorde klacht op zondagavondquote:Op zondag 27 juli 2025 22:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
moet naar bed gaan
geeeeeeeeen zin in morgen![]()
![]()
dat zag ik ook.quote:Op zondag 27 juli 2025 22:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, je kan dus geen abo upgraden als je al een abo hebt, dat heb ik al eens geprobeerd
binnenkort komt die functie er wel.![]()
quote:Op zondag 27 juli 2025 22:33 schreef maily het volgende:
[..]
dat zag ik ook.
binnenkort komt die functie er wel.![]()
![]()
maar ik kan tijdens mijn abbo wel mijn abbo verlengen...Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wat is het nut van een pimp-abo?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Oh, probeerde ik vorig jaar, moet je Danny voor DMen, dat ging me te verquote:Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
meer vrienden, meer vijanden, meer avatars, meer spammenquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
o jee, met Bastogneverleidingquote:Op zondag 27 juli 2025 22:34 schreef StevenHyde het volgende:
Morgen weer eerste werkdag. Thuiswerken dus prima![]()
Rustig aan beginnen makkerquote:Op zondag 27 juli 2025 22:34 schreef StevenHyde het volgende:
Morgen weer eerste werkdag. Thuiswerken dus prima![]()
Het is graag of helemaal nietquote:Op zondag 27 juli 2025 22:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, probeerde ik vorig jaar, moet je Danny voor DMen, dat ging me te ver![]()
![]()
Staat dat er niet al 3 jaar?quote:Op zondag 27 juli 2025 22:33 schreef maily het volgende:
[..]
dat zag ik ook.
binnenkort komt die functie er wel.Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Hij bijt niet tochquote:Op zondag 27 juli 2025 22:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, probeerde ik vorig jaar, moet je Danny voor DMen, dat ging me te ver
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik heb al genoeg vijandenquote:Op zondag 27 juli 2025 22:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
meer vrienden, meer vijanden, meer avatars, meer spammenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op zondag 27 juli 2025 22:36 schreef Shii het volgende:
Niet te grappig posten, want dan moet ik wel liken.![]()
![]()
yoloquote:Op zondag 27 juli 2025 22:36 schreef Shii het volgende:
Niet te grappig posten, want dan moet ik wel liken.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Hihiquote:Op zondag 27 juli 2025 22:36 schreef Shii het volgende:
Niet te grappig posten, want dan moet ik wel liken.![]()
Echte pimplevenquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Forum Opties Forumhop: Hop naar: