ik weet niet precies wie je met "wij allemaal" bedoelt, maar 50 voor Taylor lijkt en leek me volstrekt uitgesloten, en ik denk dat de meesten hier er hetzelfde over denken (maar wellicht zit ik volledig mis)quote:Op maandag 28 juli 2025 12:07 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ajax staat er gewoon niet zo goed op in het buitenland momenteel. Dat drukt de prijzen enorm. Daarom dat Taylor ook niet duurder dan 35 miljoen zal zijn en wij allemaal aan 50 miljoen denken.
Ze hopen denk ik op een J. Timber achtig scenario.quote:Op maandag 28 juli 2025 11:18 schreef Cryptonees het volgende:
[..]
50 miljoen is daar een veel te groot bedrag voor, zelfs voor Chelsea. Ze zullen het wel echt in hem zien zitten.
Ja ik zag het in ieder geval bij Ajacieden op Reddit en in de comments op Ajax websites, nam even aan dat dat hier ook zo zou zijn.quote:Op maandag 28 juli 2025 12:15 schreef manny het volgende:
[..]
ik weet niet precies wie je met "wij allemaal" bedoelt, maar 50 voor Taylor lijkt en leek me volstrekt uitgesloten, en ik denk dat de meesten hier er hetzelfde over denken (maar wellicht zit ik volledig mis)
dat heb je goed hoor.quote:Op maandag 28 juli 2025 12:15 schreef manny het volgende:
[..]
ik weet niet precies wie je met "wij allemaal" bedoelt, maar 50 voor Taylor lijkt en leek me volstrekt uitgesloten, en ik denk dat de meesten hier er hetzelfde over denken (maar wellicht zit ik volledig mis)
Eens behalve dat de rest van de Eredivisie het wegvallen van die Ajax-tax moet betalen. Ze hebben lang genoeg mee kunnen liften op de naam van Ajax.quote:Op maandag 28 juli 2025 12:11 schreef Caland het volgende:
50 miljoen voor een niet heel bijzonder backie. Ik zou die Ajax-tax pakken nu het nog kan.
Ja, verplaatste zich zelf na 20 minuten naar de bank!quote:
15 miljoen is te weinig. 35 miljoen is natuurlijk helemaal in orde.quote:Op maandag 28 juli 2025 12:07 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ajax staat er gewoon niet zo goed op in het buitenland momenteel. Dat drukt de prijzen enorm. Daarom dat Taylor ook niet duurder dan 35 miljoen zal zijn en wij allemaal aan 50 miljoen denken.
Ik vond hem ook een aardige indruk maken in zijn eerste wedstrijden.quote:Op maandag 28 juli 2025 13:30 schreef Wotte het volgende:
Forbs maakt in zijn eerste wedstrijd voor Brugge een goede indruk.
IK GA GELIJK KRIJGEN IK VOEL HET.
Hancko betaalde op die leeftijd nog contributie.quote:Op maandag 28 juli 2025 12:11 schreef Caland het volgende:
50 miljoen voor een niet heel bijzonder backie. Ik zou die Ajax-tax pakken nu het nog kan.
quote:Transfers Ajax: Gloukh-deal komt zo goed als zeker rond
De overstap van Oscar Gloukh naar Ajax komt definitief rond. Alleen de medische keuring moet nog worden gedaan en dan tekent hij een contract tot medio 2030.
Ik bedoel maar.quote:Op maandag 28 juli 2025 14:49 schreef Adames het volgende:
[..]
Hancko betaalde op die leeftijd nog contributie.
Kan die er wat van? Of wordt dit de nieuwe scherpenquote:Op maandag 28 juli 2025 17:41 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Heerkens ook net bevestigd door Ajax zelf.
https://x.com/AFCAjax/status/1949857529670082642
Ik vind het wel een prima keeper. Speelde goed op het EK, echte Ajax keeper in mijn ogen.quote:Op maandag 28 juli 2025 17:47 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Kan die er wat van? Of wordt dit de nieuwe scherpen
Scherpen was bij Emmen prima. Krijg je ook veel kansen om je te laten zien, plus een misser is niet dodelijk. Denk gewoon geestelijk te vroeg de stap naar Ajax gemaakt.quote:Op maandag 28 juli 2025 17:47 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Kan die er wat van? Of wordt dit de nieuwe scherpen
Daarom denk ik dat de constructie voor Heerkens wel beter is. Nu een jaartje achter Jaros. Opa Pasveer nog als mentor. En waarschijnlijk wel wat minuten in de beker of JA.quote:Op maandag 28 juli 2025 17:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Scherpen was bij Emmen prima. Krijg je ook veel kansen om je te laten zien, plus een misser is niet dodelijk. Denk gewoon geestelijk te vroeg de stap naar Ajax gemaakt.
Hato is wat anders dan Taylor, linksback die al erg ver is voor z'n leeftijd, nog een tiener, dus logisch dat het 50 miljoen wordt.quote:Op maandag 28 juli 2025 12:07 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Hij heeft nog niks laten zien op een niveau hoger joh.quote:Op maandag 28 juli 2025 10:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
In het huidige voetbal is dit toch een jodenfooi voor een 19-jarige met 11 interlands voor een A-land achter zijn naam en nog een contract voor drie jaar. Zeker gezien de financiële status van de club die hem wil hebben.
Maar goed, het is gezien onze situatie dan wel weer erg welkom.
Veel hoger lukt ook alleen maar met meerdere bieders, probleem is dat hij z'n keuze al gemaakt heeft en dan liever wat meer tekengeld.quote:Op maandag 28 juli 2025 18:35 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Hij heeft nog niks laten zien op een niveau hoger joh.
vraag me langzaamaan wel af of taylor wel weg gaat.quote:Op maandag 28 juli 2025 18:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hato is wat anders dan Taylor, linksback die al erg ver is voor z'n leeftijd, nog een tiener, dus logisch dat het 50 miljoen wordt.
Taylor is bovengemiddeld maar geen topprijs waard dus zelfs 35 lijkt me wat aan de hoge kant, al hoop ik niet dat hij naar Porto gaat, omdat ik eigenlijk vind dat je als NL top niet aan de Portugese top moet verkopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |