Nou dat gaat volgend jaar helemaal niks worden. Stel Mercedes rijdt 1 en 2 met de beste auto dan willen ze Verstappen niet eens zoals nu het geval is met McLaren.quote:
Lijkt me verstandig. in plaats van gokken even kijken welk team het beste is en daar een jaar later dan heen gaanquote:Op zondag 27 juli 2025 21:07 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nou dat gaat volgend jaar helemaal niks worden. Stel Mercedes rijdt 1 en 2 met de beste auto dan willen ze Verstappen niet eens zoals nu het geval is met McLaren.
Zoals ik in het Silly Season topic al zei, je wil altijd de beste coureur hebben. Stel dat Mercedes volgend jaar veruit het beste team is, maar in 2027 McLaren er ineens weer bijstaat, wil je de beste coureur hebben om het verschil te kunnen maken.quote:Op zondag 27 juli 2025 21:07 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nou dat gaat volgend jaar helemaal niks worden. Stel Mercedes rijdt 1 en 2 met de beste auto dan willen ze Verstappen niet eens zoals nu het geval is met McLaren.
Moeder en opaquote:Op zondag 27 juli 2025 21:29 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik lees net dat er schijnbaar ook familie van Piastri aanwezig was op Spa.
Maar afgaande op de internationale feed van de FOM krijg ik de laatste races meer en meer het idee dat er nog maar n familie vertegenwoordigd is.
edit: En eens met Max dat deze race veel eerder gestart had kunnen en moeten worden.
Het circuit heeft een verbouwing ondergaan.quote:Op maandag 28 juli 2025 10:12 schreef RealistAtheist het volgende:
Als de sprintrace beter en spannender was dan de hoofdrace dan weet je wel hoe laat het is. Hopelijk in Hongarije meer actie (al zal dat ook lastig worden op dat Mickey Mouse baantje). Dit weekend maar snel vergeten.
Pro-McLaren?quote:Op maandag 28 juli 2025 10:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het circuit heeft een verbouwing ondergaan.
Net zoals de FIA die zogenaamd pro McLaren was gisteren, zoals ik gister las op legio plekken op internetquote:
Meer Pro race door beslissingen doodsaai te maken op wat 1 de mooiste banen van de kalender is.quote:Op maandag 28 juli 2025 10:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Net zoals de FIA die zogenaamd pro McLaren was gisteren, zoals ik gister las op legio plekken op internet![]()
Te hilarisch.
Ze moeten wel aan de veiligheid denkenquote:Op maandag 28 juli 2025 11:45 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Meer Pro race door beslissingen doodsaai te maken op wat 1 de mooiste banen van de kalender is.
Alleen Norris zat te janken, de echte coureurs wilden gewoon racen. Wat dan weer totaal logisvh is want Norris is totaal geen regen rijder.quote:Op maandag 28 juli 2025 11:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ze moeten wel aan de veiligheid denken
19 coureurs klaagden over zicht. Daarvan is alleen Norris uitgezonden op tv blijkbaarquote:Op maandag 28 juli 2025 11:52 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Alleen Norris zat te janken, de echte coureurs wilden gewoon racen. Wat dan weer totaal logisvh is want Norris is totaal geen regen rijder.
Die ging achteraf jankenquote:Op maandag 28 juli 2025 11:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
19 coureurs klaagden over zicht. Daarvan is alleen Norris uitgezonden op tv blijkbaar
Die ene coureur die dat niet deed had heel toevallig een auto die afgesteld was voor regen.
Tsjah, prioriteit bij de wedstrijdleiding is om (veilige) races te organiseren, niet om voor spektakel te zorgen.quote:Op maandag 28 juli 2025 10:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Net zoals de FIA die zogenaamd pro McLaren was gisteren, zoals ik gister las op legio plekken op internet![]()
Te hilarisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |